kalaban | St 3.8.2005 11:57:33

2.8. 2005 - Svratka 7-8
Chytal sem od 18.15 - 20.00 a vzhledem k vedru sem byl velice mile překvapen.Na fídříka sem lapl amura 55 a 35 cm, kapříka 41 cm a cca 5 cejnků.Vše jsem pustil a šel potom s dobrým pocitem hajat....

Jaroslav Svoboda | St 3.8.2005 9:30:35

1.8.2005 - Dyje 5
Tolstolobik 98cm čas 19.10h,zdolán za 18min.na
vlasec 0,35. Ryba vrácena do vody.

Daff - Profil | St 3.8.2005 9:11:29

3.8.2005 5:11-8:25 - morava 7 a
Dnes se spoluzakem jsme se sli podivat k vode docela uspech na to ze jsme se sli jen podivat ja pet krasnejch cejnu od 16 az po 38 a jednoho okise 24 coz je na tuto vodu dobry(je to slepe rameno ve kterem v lete hnije voda) kamos ctyri cejny a jednu plotici vsechno na masny cervi a taky vsechno vraceno vode docela slusna chytacka zejtra jdem zas! Cus bus bambus

rybomil - Profil | St 3.8.2005 8:34:04

2.8.2005 - Sázava 12
Jak se to vše mění.Tentokrát už voda daleko čistší a o dobrých 10cm dole. Jiné místo jiné chytání. Za 4,5 hod. jsem vyměnil snad vše co připadalo v reálnou úvahu a jen jeden drbanec ( spíš asi podseknutí )Bobkaři tahali hafo drobotě, ti s velkými háky sekali naprázdno. Ale jinak bylo krásně ... a na posečené louce jsem našel svou ztracenou krabičku tvistrů. Rodinka norků na večerním lovu byla taky moc moc krásná, škoda, že jsem jim nemohl hodit nějakou čudlu.

jettys - Profil | St 3.8.2005 8:23:56

2.8.05 - Labe
Noční rybačka s Markusem,čtyři záběry dva na břehu 74cm 6,5kg a 67cm 5,5kg

carlos - Profil | St 3.8.2005 1:18:42

02.08.2005 - Vltava 411094
večer vláčka se vším, co bylo v tašce. Jedna větev, jedna igelitová taška ze dna - tu jsem zdolával na proutek 5-25g snad 10 minut. Zachránil jsem to feedrem - cejni a karas. Na zakončení večera přijeli policajti na důkladnou kontrolu papírů.

Abies Alba - Profil | Út 2.8.2005 22:49:26

2. 8. 2005 - Svitava 1
Večerní lov s Rybářem a Roachem coby coachem AA začal tím, že jsme doma zapomněli RL... Rybář pak chytal na feeder s průběžnou montáží a převážně ulovil podoustve. Já jsem měla na feederu paternoster a nejvíc přišlo plotic.

HrubecT - Profil | Út 2.8.2005 20:16:19

1.8.2005 - Morava 13
S Dominem a kerelcem podvečerní vláčka... Domino bezrybka, karelc bezrybka a já haluzmen malej okoun a podseklá parma 61cm na rotačku... Vůbec netuším jak se jí to povedlo, netahal jsem nijak rychle, nicméně to byla moje první parma v životě :-)

jepice.cz - Profil | Út 2.8.2005 19:33:44

2.8.2005 - Dyje 11A
Dnes vláčka od 14:30 do 16:00 společně s Filckem. Nic jsme nechytli, ale mě se setřepal malej okoun a 2x to nedobral, a Filckovi to 1x nedobral. Pak mi Filcek předvedl své woblery a zujal mě jeden, kterej fungoval podobně jak poper tím, že měl lopatku ohlou trochu do tupého úhlu směrem dolů. Asi to taky zkusim.

Hlavně že jsme pokecali a přálo nám počasí.

Lubos - Profil | Út 2.8.2005 17:56:37

16-30.7. - Nitrianske Rudno ?????
Práve som sa vrátil z 15 dňovej boilisovačky na Nitrianskom Rudne a chcel by som sa s vami podeliť o zážitky.
Na Rudno chodím pravidelne boilisovať už 5 rok a až doteraz som bol vždy spokojný. Úlovky samozrejme púšťame, okrem privlastnenia 1-2 kaprov za pobyt na vianoce. A teraz k problémom.
Tento rok sa stalo špecialitou miestnych vychcálkov podľa našich informácií aj niektorých členov ryb. stráže, priplaviť sa na loďkách na kŕmne miesto boilisovačov, tam sa ukotviť a potom už len sladké mäsiarčenie. Pri tom buchote čo vydávali samozrejme trofejné ryby sa miestu zďaleka vyhli. Násadové kapre ešte nemajú tento obranný reflex a tak končili v ich sieťkách. Mali sme pocit, že s predpísaným počtom privlastnených rýb si nerobia žiadne problémy.
Niektoré dni sme mali na bójkách až 4 lode a boli sme pravidelne vyťahovaní miestnimi umelcami, nehovoriac o nalomenej tyčovke. Ich argumentn - 3 metrová vzdialenosť. Po našich protestoch bola nám večer predvedená špeciálna kontrola rýbárskej stráže. 5. mužíci niektorí poriadne pod parou po statočnom preklepe našli náš priestupok - nemali sme orazítkované známky v členských preukazoch. No skoro sme odpadli keď nám ako keby veľkoryso dali ponuku, aby sme ryby nad 8 kg nepúšťali ale im darovali do budujúceho sa súkromného
revíru vraj Chyť-pust. A dali nám číslo mobilu na ktorý máme volať. Po viacerých rozhovoroch s domácimi rybármi je tu zvykom takto väčšie ryby premiestnovať do tohoto súkromného revíru.
Ďalší problém vidím v nezvyčajne veĺkom tlaku na revír čo doteraz nebolo.Obrovské pritiahnutie tlúp mäsiarov má podľa nás na svedomí TV redakcia ryb. magazínu ktorá má túto vodu doslova pod zadkom a aby boli náklady na výrobu čo najmenšie tak tu registuje všetky naj úlovky a prevádza a zverejňuje svoje " testy". Vďaka "kolegovia" z Prievidze! Na vlastné oči sme videli kapra 14 kg zasieťkovaného 2 dni v malom saku(bol už bez plutiev , ktoré si obrúsil o uzly) ktorý vraj čakal na natočenie do relácie. Bolo nám do plaču. Pred našim príchodom bol vraj takto úspešne utratený kapor 17 kg. Po vypustený uhynul na druhý deň. Máme taký pocit, že je toto labutia pieseň tejto vody.
A svorne sme si povedali, že sme tu boli naposledy.

Kolči - Profil | Út 2.8.2005 15:36:54

2.8.2005 - Mil.Potok
Tak jsem dnes ráno vyšel na ryby.Myslel jsem si,že u vody budu sám,ale mýlil jsem se.Jen co jsem připravil místo,přijel otravný dědek na babetě.I když byl celý rybník volný,sedl si vedle mě:-(.Tak mi pořád cpal do hlavy nějaký kecy.Pak chytil mírového kapříka,tak byl spokojený.Já jsem na odhoz chytl také jednoho(41cm,viz foto).Dědek mi ho pochválil s tím,že budu mít dobrej oběd.Neodpověděl jsem a rybu pustil.Hned jak ryba odplavala,tak se zeptal proč jsem mu ho nedal.Řekl jsem že ryby nikomu nedávám a dědek si už hleděl svého.Za chvilku se sbalil a šel domů.Já jsem chytl pár kapříků na matchku i feeder a také odešel.

P.E.P.A.T.O.R - Profil | Út 2.8.2005 15:23:23

1.8. 2005 - Vltava 7
Pozdní odpoledne stravené na Vltavě, chytáno na feeder a plavanou. Na červa a housku chyceno jen hodně hrouzků, ouklejí a ježdík. Jedinej razantní záběr jsem zasekl tak, že jsem to rovnou utrhl. Všude kolem se koupalo dost lidí, takže jsem čekal do večera, až se hladina uklidní a třeba, že pak zabere něco většího, ale nedočkal jsem se. V 20:30 jsem to zabalil.

marsip | Út 2.8.2005 14:34:54

1.8.2005 - Vltava
S Vectifiusem fon Bohnic na prasátkách a již po třetí bezrybky. :o( Tentokrát jsem byl slavnostně zvolen nosičem bagáží z důvodu viz. foto. Ke všemu si z mého psa (feny) dělal pr*el... simulant jeden. :o))

jan - Profil | Út 2.8.2005 13:11:52

1.8.2005 - Ol.štěrkopisky
Vecerni lov (18,30-22,30) na malem piskaci. Chytano ve dvou-3xfeeder, 1x plavana(cervi, kuku, rohlik)...s kamosem probehla soutez o bednu piva, kdo ulovi vic kapru, skoncila nastesti remizou 7:7, jeste v 9 sem prohraval o 3ks :-
). u me navic jeden utrzen, jeden vyhaknuty. vsichni kapri +-40, dale nejaci cejni, plotice perlini, okouni, tlousti a karas (pekna skladba)...po setmeni mi to celkem prestalo brat, tak sem na jeden feeder dal rybicku(hrouzka 5cm) a supnul sem ho k blizkemu rakosi. po nevydarenem nahozu motam zpet, najednou naraz a vytahl sem jen hlavu rybky, dalsi nahoz sem prodrbal peknou jizdu, no a na posledni rybku hrcak, ze sem ani nevidel zaber,a byl tam tloust +-30. pri odchodu sme nahazeli rybam rohliky a takovej mlaskaci koncert sem jeste neslysel, jak ve chlivku-priste jim to dame i s hackama :-)

pz - Profil | Út 2.8.2005 10:41:25

patek a sobota - nm 3 a 2
kolovyprava o vikendu na palave bez nadobicka - v patek odpoledne nafoceni pod vypusti z novych mlynu tolstolobici jak skaci u spodni vypuste az 2 metry vysoko o velikosti okolo 3/4 metru - neskutecny zazitek, drepel sem tam snad pres pul hodiny
v sobotu odpoledne jsem pro zmenu pozoroval u prepadu z musova do vestonicke jak lovi obrovsti boleni cejny - take zajimava podivana

rybomil - Profil | Út 2.8.2005 7:59:44

1.8.2005 - Sázava 12 / 13
Večerní vláčka na klasických místech.Ještě vyšší a přikalená voda, ale kupodivu to dost šlo. 2x nasazenka +- 45, pak tloušť 40 a na závěr zubejda 70. Záběry takové nanicovaté, jako když to zakopne.

Radek Ch. | Po 1.8.2005 20:05:50

31.7.2005 - Slezská Harta
Vláčka společně s Dědkem. Na jerka tato 66 a pak na gumu jedna menší 57. Zkoušel jsem to 23.30 v naději na nějakého sumce, ale nic ( neumím to s nima ). Candát taky žáden.... až jsem se tomu divil. Vždycky jsem tam aspoň malého lapl. Dnes ráno čtyři kousky okounků okolo 20 cm - taky na gumu a pak jsem to zabalil

peter.g | Po 1.8.2005 19:38:06

31.7.2005 - Benešov
kapr 60 cm - na kukurici - polozena - doba zdolavani 10 min

Plawer© | Po 1.8.2005 19:28:23

1.8.2005 - Slánský rybník
Chytano na 8m bič po zakrmeni na hod cejni ,perlinci , plotky ale vše v malych velikostech nic většiho se nespletlo, počasí parada pěkna rybačka.

P.E.P.A.T.O.R - Profil | Po 1.8.2005 14:52:22

31.7. 2005 - Vltava 6
Příchod k vodě v 18 h. Chytáno na feeder a položenou. Nástraha červi, kukuřice a houska. Přišel jeden kapr 50 cm na položenou, pak už jen pár potahů. Na feeder kupodivu nic. Odchod od vody krátce před 23 h.

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.