Toplemurka - Profil | So 9.7.2005 18:14:44

9.7.2005 - Labe 451032
Dnes jsem vyrazil s kamarádem na Labíčko, jeden jsem hodil na sumíka bohužel bez záběru, ale když jsem sklízel proutek tak jsem měl ve své nástražní rybce zapíchnutého woblera koukal jsem na to jako puk :-), jinak na drujehý prut jsem tahal jen cejny a běličky.

Holatko - Profil | So 9.7.2005 15:08:11

dnes - Svratka 5
Tak sem vyrazil zavlacet na okouny a oni nikde. Za asi tri hodiny chytani sem je nenasel. Zato sem po hodine nahazovani v solidnim desti lapl naaadhernou stiku. Mela sice jen 55cm, ale byla krasne vybarvena a hlavne potesila. Rekl sem ji at posle mamu, ale asi byla trochu v soku a tak na to zapomela. No a abych nezapomel, tak utrzena mepska a tri twistry.

Miramax - Profil | So 9.7.2005 14:46:34

dnes - morava 7
nedal jsem na vystrazne zpravy ze hnusne pocasi utlumilo akktivitu ryb a vyrazil jsem na batuv kanal, na to jake bylo pocasi jsem si zachytal primo kralovsky, napred to vypadalo ze nenajedou do krmeni, ale najeli:) za tri hodky tak osm az deset kilo cejnu, ve velikosti 30-45 cm, hlavne na hnojaky, cervy a kukly, vydatne prselo, ke konci uz dokonce tak ze jsem se musel zdekovat...scheisekaiserwetter

jepice.cz - Profil | So 9.7.2005 12:00:55

2.7.-9.7.2005 - Dyje 7
Tak týdenní lov na Mušově skončil absolutním propadákem, ale alespoň jsem si dokázal že dokážu dodržovat přecevzetí (že všechny budu pouštět). Jinak jsem bral s sebou jen feeder.

1.den byl pro mě nejlepší. 1cejn 38cm, kapr 42cm, ploťka, ouklej a vranka (alespoň myslím že je to ona, protože jsem ji nikdy nechyt). Děda jednoho cejna. Ostraváci vedle nás sem tam vytáhli kapříka a zapřáhli sumce.

2.den přijeli jako mynulej rok kluci z třebíče. Zakrmili tam kam jsem nedohodil a tak tahali. Já ten den jen cejna 48cm. Ze začátku to těžko rozdejchával a můj děda masař po něm chtěl jít, ale cejn se vzpamatoval.

3. den byl večer ve znamení malých sumců. Chytli se 3, každej na něco jinýho. 1. na masňáky, 2. na okouna a 3. na rousnice. Já s dědou p. Bezrybkové.

4.den jsem jel s klukama z Třebíče na "schody" a tam jsem nic nechyt. Oni dohromady 1 karase, 2 kapry a 3 cejny. A den nám zpestřil čáp, ke kterému jsem se přiblížil na cca 10m a kapr 87cm, cca 15kg vytáhnut na vlasec 0,15mm a ten chlap ho tahal 45min.!!! A protrhl síťku podběráku... Takže tanhle den zase p. Bezrybka a děda 1 kapra.

5. den se kluci z třebíče rozjeli. Tahali cejny +-50cm a kapry 40-53cm. Děda vytáh 1 kapra a já 1 ouklej a ráno jsem měl slušnou jízdu kterou jsem neproměnil.

6. a 7. den jsem už nechytal ale děda vytáh zas kapra.

Celkemto ušlo, až na počasí. Kluci z třebíče vytáhli celkem cca 60 kaprů a 20 cejnů.
Přikládám fotky kapra 87cm a cca 15kg, mého jediného kapra, cejna a sumce (toho jsem nechyt).

HrubecT - Profil | So 9.7.2005 10:27:45

7.7. a 9.7.2005 - Morava 13, Hloučela 1
Večerní vláčka s Dominem na Moravě, bohužel jsme oba skončili jako bezrybky. Zjistil jsem že Morava je krásná řeka, vůbec poprvé jsem na řece chytal a určitě se tam i přes prvotní neúspěch brzo vydám zase...
Dnes ranní vláčka s karelcem. Hned na úvod si vzpoměl, že má moc plnou cívku, tudíž je potřeba ji vymotat, zmenšit podmotávku a zase namotat. Nic extra kdyby to nerealizoval ve 3:30 ráno za tmy u vody stylem tady máš konec a běž... :-) Chytil jsem celkem 5 okounků cca 10cm na mini jigstrýmra, karelc 2 štiky kolem 50ti...

whitefish | Pá 8.7.2005 21:58:24

08.07.2005 - 461017
Super večerní plavka v dešti. Na kostňáčky bez zakrmení jsem chytil 4 plotice, jednu podoustev, ale hlavně 7 parem - nejmenší 33 cm, největší 53 :o). Kvůli dešti jsem nemohl fotit :o(

Antoa - Profil | Pá 8.7.2005 19:47:44

07.07.2005 - Pocheň-čižina 1a
Soused byl na rybách a chytl 18 cejnů, průměrné velikosti. Zkoušel na dravce, ale nic nechytil.

harpunar - Profil | Pá 8.7.2005 14:08:23

3-6.7. - Mazurská jezera Polsko
Kopletně vyrabovaná jezera pytláky!!! Jediná útěcha je překrásné prostředí,čisťoučká průhledná voda a relativně levné ubytování.Kámoši po jednom okounovi cca.15 cm,já 7 okounů téže velikosti a štičí miminko 31 cm.Poláci mne nazvali-Królem jezior,česky králem jezer! Velmi se divili že jsem tu štičku pouštěl,oni sežerou úplně všechno.Takže doporučuji jen tehdy,když si chcete s rodinou udělat hezký výlet do panenské přírody,ale na ryby rozhodně ne!!!!!

Stroft - Profil | Pá 8.7.2005 12:10:19

7.7.2005 - Odra
Na plavanou jsem si dobře zachytal ostroretky a karasy.Na druhý prut jsem měl hozenou mrtvou ouklej s nadějí na candáta.Ve 23 hod se začal vlasec odvíjet a zásek seděl.Na druhém konci vlasce jsem ucítíl zdatného protivníka.Candáta jsem ihned vyloučil.Podle zpusobu boje,mi adrenalin říkal a je to tady ...sumec!Do poslední chvíle jsem byl o tom přesvědčen.Nakonev se z fousatáho sumce vyklubala fousatá parma 61cm! No není ta rybařina krásná?

MrKos - Profil | Pá 8.7.2005 6:37:57

včera - Svratka 3
Večer jsem po práci vyrazil s TONYm na krátkou vycházku k řece. Kombinovali jsme feeder s plavanou. Na feeder se spletlo několik slušných plotic a Tony chytal i cejnky. Zkoušeli jsme i rybky a rousnice, však bezvýsledku. Každopádně spokojenost a z vody se za námi podívalo asi 12 ryb. Z toho já jsem měl asi 4 :-)

whitefish | Čt 7.7.2005 12:02:57

07.07.2005 - 461018, Březůvky
Dnes ranní plavaná a později feeder. Na místo jsem natáhl jen cejny a cejnky a ačkoli velikostně nestáli ani za foto, dobře jsem si zachytal. Asi 15 kousků.

sova | Čt 7.7.2005 11:58:34

6.7.05 - Svratka 5

Od 20.00-24.00 na priglu na hadech.Nebylo nejtepleji,ale hadům to kupodivu nevadilo.Šlo hodně tkaniček jak po másle a klasicky kolem 23.00 začli tahat ti správní chlapíci.Nej 80 a 72 cm.Na feeder se dařilo hlavně cejnům na hnojáčka a průběžnou montáž a nemuselo se ani vnadit.

Jura Č. - Profil | Čt 7.7.2005 10:17:23

6.7.2005 - Svratka 5
Od 20:00 do 24:00 opět prigl . chytal jsem na bič asi 20 plotic asi 5 cejnů nej 35 a 2 kapříky 39 a 41. dost ryb mě spadlo. Těsně před koncem mě něco začalo brát tak že kukuřica byla rozmačkaná ale zůstala na háčku. Podařilo se mě seknout jen jednou ale asi větší kapr se se mnou nebavil. Záběry na splávku s lámačkou nebyly skoro vůbec vidět. Většina chycena na rohlík a k půlnoci na kuku med od CUKK .Krmení vlastní výroby.

maro - Profil | Čt 7.7.2005 9:47:59

1.7.2005 - Hornád č.2
Nasiel som pri jednom ostrovceku tohto uhora, zrejme sa snazil prejst cez turbinu elektrarne a neprezil to ... mal 82cm a este sem-tam pohol chvostom.

maro - Profil | Čt 7.7.2005 9:42:16

V piatok muchovanie na pstruhovom Hornade, hlavne sucha muska, pekna chytacka. Kopec malych potocakov a jalcov (okolo 20cm), v pomalsich usekoch mraky plosiek. Konecna sa mi podaril ulovok prveho lipna v zivote, mal cca 30cm. Trosku musel rozdychavat zdolavanie, tak som si ho mohol dokladne pozriet, krasna rybka. Tesil som sa jak maly chlapec.

Honzas - Profil | Čt 7.7.2005 9:19:17

4. - 6.7.2005 - Jižní Morava - svazový
Třídenní výprava přinesla spousty záběrů, jenže šlo většinou o nenasytné malé nasazené kapry ve velikosti 40 - 50 cm, pro které nebyla překážka ani koule o průměru 30 mm. Přes tyto velikosti jsem se těžce probojoval k jednomu většímu 84 cm a (jen) 10 kg. Na tu délku byl poměrně hubený. Ještě asi 3 kusy byly ve velikosti od 60 do 67 cm. Zajímavostí je, že všechny tyto větší ryby mi přišly v době, kdy došlo ke změně počasí a po ochlazení začalo pršet. Ve dvou jsme dohromady chytili cca 50 - 60 kaprů na boilie z vlastní směsi ve dvou variantách esencí - Frankfurtská klobása od SBS a Monster Crab od R.H.

Abe | Čt 7.7.2005 8:17:35

7.7.2005 - Svitava 1
Dnes ráno pro změnu pod jezem, řeka se pomalu čistí a klesá hladina, nachytal sem na plavanou takový mix, plotice, perlíni, cejni, ostroretky a jedna ouklej

Bob - Profil | Čt 7.7.2005 6:52:42

6.7.2005 - Dalas
Jediný schopný den co do počasí se vydařil. Okounů jsem dostal cca 50ks, mezi nimi i 6 ks okolo30 cm. Šest hodin mi trvalo než jsem je našel.:-))

Martin M. - Profil | St 6.7.2005 22:39:29

dnes - Nove Mlyny
Nachystal jsem vse pro lov kapru na feeder - po trpke zkusenosti z minula jsem pritvrdil, jak jen to slo... a kapri nic (za cely den jen 5 kousku). Zato mi vsak na tuhle robustni sestavu brali pekne cejni :-) I kdyz byli spise mensich velikosti (na zdejsi pomery), chytl jsem jich fakt hodne, a tak byla zabava a cas na experimentovani (vlastne se experimentovalo spatne, protoze brali cokoliv). Mnohokrat jsem mel rybu na obou prutech, z toho jednou to byli 2 kapri. Nechytl jsem zadneho jesena, okouna ani plotici, jen ty cejny a kapry. Divne.

rejžák - Profil | St 6.7.2005 20:25:27

6.7 2005 - svitava 1
Po delší době jsem si vyšel na vláčku na pstruhy.Voda byla jako kafe,takže ani drb.Po převazu na brk se dostavilo sedum jelečků a parma cca40cm.Vše na červa.Celkem slušná zábava,až na tu stávku pstruhů:-)

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.