strejka - Profil | Po 29.11.2004 9:50:22

28.11.2004 - Labe 14A, Labe 14
tak jsem nadsene vyrazil zavlacet na Barabu, hned od prijezdu mi neco nesedelo, hladina byla dost staticka, prestoze lehce foukalo, navazal jsem woblera a nahodil, ale wobler nejak divne klouzal po hladine a ani pri prudsim potazeni se ne a ne zanorit, nejak jsem zapomnel, co dela zima se skupenstvim vody, sjel jsem tedy dolu do Vlinevsi na Labe a na druhy hod pekne vyzrana sedesatka stika, mel jsem radost, ze nejsem bezrybka, a za odmenu ji polechtal zatylek svym Victorinoxem...

vedl | Po 29.11.2004 9:19:34

28.11.2004 - Labe u Pardubic
Vlaceni na zVEDLe (cca 0,6 m) prikalene vode neprineslo zadne uspechy - na jiny zpusob lovu nebyl cas. Po dlouhe dobe bezrybka. (Dokonce po vazce i beztrpytka)

Peca - Profil | Po 29.11.2004 9:18:29

28.4.2004 - Moravice 3P a 4
Pro rozloučení s pstruhovou sezonou jsem si vybral revír, na kterém mne před asi 20-ti lety taťka zasvěcoval do tajů muškaření a který mi v té době učaroval. Pravdou je, že jsem tam od té doby nebyl a ač jsem slyšel různé věci, chtěl jsem se tam podívat. Začal jsem na M3P v obci Zálužné. Voda byla pěkná a krásné lipanové úseky slibovali hezký lov. Opak byl však pravdou. Po dvou hodinách jsem udolal asi šest lipánků velikosti dlaně a dva potočáčky stejné délky. Pak jsem se přesunul na další místo, které v mých vzpomínkách utkvělo jako skvělé, neboť jsme tu vždy přechytali spousty ryb. Byla to M4 v Jánských koupelích a zde jsem dopadl stejně jako na předchozím místě, za dvě hodiny 4 lipánci a jeden potočák. Pochytání nic moc, ale aspoň jsem se podíval na místa svých začátků a nostalgicky zavzpomínal na společné vycházky s tátou a dobu "kdy řeky byly plné ryb".

Robert(původní) - Profil | Po 29.11.2004 8:37:45

27 a 28. 11.2004 - Úhlava 2 a 1
V sobotu jsem jel okouknout neznámý revír a boloňkoval pod dvěma jezy, nástraha houska a hnoják. Žádnou rybku jsem však ani nezahlédl.
V neděli jsem zkusil na hlubší tůňce na jedničce a plotice opravdu hezky braly. Jednu jsem napíchnul na štiku a za chvíli tam byla - cca 50 cm. Překvapivě vzala dost velkou plotici, která jí ještě při zdolávání skoro celá čouhala z huby. Vyháčkovala se ale až v podběráku.

HOP - Profil | Po 29.11.2004 8:02:28

29.11.04 - Hloučela 1
Odpolední nedělní vlačka s Dominem na Přehrade, předtím návštěva romže. Celkem chyceny 3 stičky největší 52 cm a 2 spadly. Vedle kolega 58 cm. Velmi uspěšné odpoledne.

Bob - Profil | Po 29.11.2004 6:29:48

28.11.2004 - Vrancl
Tak jsme vyrazili na Vrancl okouknout kámošovu chatu. Až u ní jseme zjistili, že nemáme ty správné klíče. Jali jsme se zhánět nový zámek a chatu jsme odborně vypáčili. Když tu náhle švestky. Sousedská hlídačka funguje perfektně. Nahodil jsem anglána do 6-ti metrové hloubky s holanďanem ( na vláčení nebyl čas) a hle okouni skákali jak diví. Škoda , že jen od 25 - 30 cm. Tři nej jeli na výlet do Brna. Ráno absolutní bezvětří až do 11,00, pak jen vánek, + 8 st. Voda ještě docela teplá, rybiček bylo vidět hafol.
Chata je perfekt, pojedu tam zas.

MrCement | Ne 28.11.2004 19:36:24

28.11.2004 - Svratka 5 - Prygl
Dnes jsem vybehl se psem na chvilicku k vode. Zvolil jsem Rokli, stejne jako dalsich cca 40 rybaru. Krmitka ostrelovaly labute a nejak se mi nechtelo vlacet mezi rybari, abych jim nepokazil lov vanocniho kapra a tak jsem to po 20minutach vzdal a zajel proti proudu k Veverske Bitysce. Voda krasne cista a ryby byly jak nenazrany. Za necele 2 hodiny jsem dostal 12 ryb (7 okounu a 5 pstruhu!!!). Plno ryb jen pronasledovalo moji nastrahu a v posledni chvili to vzdaly. Predevsim jeden krasny velky pstruh, ktereho jsem videl snad 10x a ktery se vzdy v posledni fazi zarazil. Byl chytrejsi a ja se musim naucit poradne vlacku. SUPER.

Tomáš | Ne 28.11.2004 17:52:02

27 a 28.11.2004 - Ohre
Vcera spatne pocasi ,ale slo to (lip nez jsem cekal) chytal jsem na plavacku asi na druhy nadhoz jsem utrhl kapra -malo mista a 0,06 vlasec pak jeste 2 plotice cca25 a tloust 30cm deda 1 kapra 40cm peknej tlustej.Dnes lepsi pocasi horsi rybacka ja jen 1 plotici a jedna utrzena ryba asi kapr a tata taky jednoho utrh kolem plno rybaru ,ale nikdo nic.

richtřík - Profil | Ne 28.11.2004 16:41:40

dnes - přerov
dnes super rybařina,včera plus 4,dnes ráno plus 4,přijedu k jedné stojaté vodě,centimetr ledu,přijedu k druhému,který zamrzá později a opět centimetr ledu,hurá domů a budu protivnej celej den,chudák žena....Naštěstí jsem nebyl,přijeli naši a přivezli borůvkovou slivovici,merunˇkovici,kalvádos,hruškovici a pravou slivovici........ATˇ ZˇIJE MORAVA..........

Maty - Profil | Ne 28.11.2004 16:19:13

Dnes - Dalas
Tak jsem se po cestě z z neúspěšné výpravy na NM a úspěšnější do sklepa :-)) zastvil na necelé 2 hoďky vláčnout na Dalas. Nechápu proč jsem celý den mrzl na nových mlýnech, na Dalasu jsem za pár minut lapnul štičku tak 55 a okouny 20, 32, 39 cm. Dva větší dnes večer seznámím s kostkou másla připravenou na candáta z Nových mlýnů :-)

boyscout - Profil | Ne 28.11.2004 9:58:36

27.11 2004 - Dyje 5
Spolu s Matym a hrajim jsme se znovu pokusili o chytání candátů na přívlač z lodě. Počasí nebylo zrovna moc přívětivé - vítr moc silný nebyl ale zase byla pěkná kosa a dost pšelo, voda už byla taky pěkně studená ... Nejdřív sme museli obeplout dlouhý úsek břehu který jsme původně chtěli provláčet. Bohužel se na tom břehu nacházeli 4ks protiletadlových dělostřelců (myslivců) kteří ze svých brokovnic pálili na prolétající hejna hus jednu salvu za druhou. Trochu nám nebylo jasné proč, protože hejna přelétala podle mě příliš vysoko a i když stříleli jako o život tak hejna ani nezměnili směr (naprosto je ignorovali) a letěli klidně dál. Taky jsem neviděl jedinou kterou by trefili. Nechápu to :-) neměli ani psa takže netuším, jak by případnou trefenou z hladiny dostali na břeh...Možná systém : "střel a pusť" ??? No nic, zpátky k rybám. Ale tady není moc o čem psát. Projeli jsme velký kus nádrže, snažili jsme se držet koryta které tady je pěkně hluboké (6-9m) a pěkně sme jednotlivé zastávky systematicky protahovali a proklepávali gumami . Nebudu to dál zdržovat nechytili sme ani šupinu...Jediný Maty měl asi 3s na prutu rybu ale spadla... Já měl za celý den tak 3 šťouchnutí o kterých se domnívám, že to tak na 85% mohla být ryba... Nakonec jsem byl jediný kdo si sáhnul na rybu..na hladině jsme uviděli ležet candáta tak 45-50cm , vypadal že je "ťuhík" ale jak jsem ho chtěl zvednout z vody tak se probral, zatřepal a byl pryč... Dělali jsme si s Matyho srandu, že to je ten jeho jak ho zasekl a jak mu po chvilce spadnul. A to je všechno... Poprvé letos jsem byl absolutní bezrybka......i to k rybaření patří...myslím že jsme udělali všechno co se dalo (viz. foto)...ale bez aspoň minimální spolupráce z druhé strany to prostě nejde..:-) ... Na druhou stranu to zbytečný výlet nebyl, aspoň jsem pořádně projel kus NM a prosondoval ho echolotem, získané informace v budoucnu určitě zůročím a to doufám nejen při lovu dravců....
P.S: dost mě překvapilo, že rybáři klidně chytají ze břehu těsně u hráze mezi D6 a D5, domníval jsem se že v tomto úseku se až po přístav v Věstonicích chytat nesmí. Je tady někdo z RS kdo ví, že už se to může? To bych tam potom taky chodil, je to zajímavé místo, ale jen pokud je to povolené.
P.P.S: když jsme se odpoledne blížili ke kotvišti, viděli sme jak stejná squadra myslivců opět zaujímá svoje fleky a je připravena na večerní kanonádu... Jinak jsem během lovu viděl tolik kormoránů, že jsem až litoval že nemám v člunu taky flintu..:-(

Kato | So 27.11.2004 23:27:12

27.11.2004 - Dyje 4D
Tak dnes vláčka od mostu (Lednice-Podivín), až k podivínskému splávku a kousek dál. Párkrát jsem zmokl, zajel po koleno do vody a pak se třepal zimou. Chytl jsem 1 kopyto obecné a twistra žlutého. Míry 5 cm a 7 cm. Oba úlovky jsem zmasařil :)

MrCement | So 27.11.2004 22:49:45

27.11.04 - Jihlava 7-8 (Dalešická př.)
Poprvé jsem byl na Dalešicích a proto jsem zvolil část u obce Koněšín. Kdyz jsem videl z dalky vodu a okoli, mel jsem silenou radost a uz jsem videl mraky okounu, stik, jak se perou o me nastrahy. Po prichodu k vode jsem ztuhl, nebot cela hladina byla pod ledem :-( Je to takovy kanon, skryty v lesich a proto je to zamrzle. Nasledoval presun proti proudu k obci Číměř na proudnou cast, kde jsem cestou k vode zdolal jednu super skalu /kolega dokonce skluzem :-)/. Moc vody, mala hloubka, kazdy druhy hod ve vetvi - zde to radeji nezkousejte. Nakonec jsme se rozhodli zajet se podivat na zamrzlou cast Dalesic do Stropesina. Cekalo nas velke prekvapko (holt jsme neznalkove), kdyz jsme uvideli vodu a rybare /dokonce krmitkare s kolinkami/. Za 4 hodiny jsem dostal jednoho bolena (40cm) a stiku (64cm), kolega odesel s cistym stitem a zdolal jen jeden stary igelit. Okolo nikdo nic. A to jsem se tesil na zabavu s okouny /nemate nekdo tip kam na ne/.

Benda | So 27.11.2004 21:57:30

27.11.04< - 401 032
Dnes jsem dorazil za partičkou MRKmanů na Ostrou až v půl 11. Každý už nějakou tu rybku chytil, tak jsem doufal, že nebudu jediná bezrybka. Bohužel po 4 hodinách deště a marného snažení (ostatní už to zabalili), jsem se konečne rozhodl ukončit svoje trápení. Následoval přesun na Sadskou - přece to nevzdám. Po cestě přestalo pršet a po hodině vláčení mi první okounek konečně zlepšil náladu. Celkem jich nakonec přišlo 8 v rozmezí 20 - 25 cm a já mohl konečně s klidnou dušičkou vyrazit k domovu. :-)

Jarda P. - Profil | So 27.11.2004 20:18:58

27.11.2004 - Oslava
Udělala chybu, před čtrnácti dny mě vyjela po rotačce při chytání štiček kolem padesáti cm. Za tři dny zase vláčka a ani jsme ju nezahlídli. Neměla zájem. Za týden se Šošonem na rybičky. otevřela mě karabinku u wolframovýho lanka. Zase měla štěstí. Až konečně dnes za pomoci manželky, která řekla, kdy mám sekat a následně mě ju podebrala, jsme ji dostali. Rovných 81 cm. Po rozhodování měla smůlu.Zítra bude dobrej oběd. Zas si nepudu pro rybu do Makra.

whitefish | So 27.11.2004 17:03:31

27.11.2004 - 461017
Než začalo pršet, pokoušel jsem se o plavačku, leč výsledek nebyl o nic lepší než včera. Kromě tohoto malého nenasyty přišel jen jeden tloušť.

Dědek - Profil | So 27.11.2004 16:03:12

27.11.2004 - Odra 3
Odra v Proskovich, nad Ostravou. Od 10.00 hod, do 14.30 hod. S Fouňou na plavačku jen plotici a dvě oukleje. Na nastraženou ouklej žádná štika nepřišla.

kolco | So 27.11.2004 15:45:42

27.11.2004 - Svratka 4
Plavačka u zologické, cejnci a červenky. Chytal tam "taky" plavačkář a všechno, co mělo šupiny mlátil po hlavě a šup do igelitky. Desítky malých cejnků a červenek, nevím co s tím dělá, debil

barbel - Profil | So 27.11.2004 13:30:18

26.11.2004 - Labe
14:00-16:30 feeder. Spousta drbanců i regulérních, ale nesekatelných záběrů. Pak se povedlo jeden proměnit. K mému překvapení to byla podoustev, chycená jen za kraj pysku. Navíc měla 38 cm (600 g) a tím pádem je moje trofejní. Pokud byly všechny záběry od podouství, tak teda fakt nevím jak na ně:-( Jo, někde jsem četl že podoustve mají vynikající maso, tak jsem ji vzal na otestování ;-)

whitefish | Pá 26.11.2004 20:03:29

26.11.2004 - 461017
Dnes plavka. Kolem poledne mně dvě plotice zachránily od titulu ´bezrybka´. U vody bylo nádherně, tak jsem zkusil ještě feeder, ale to dopadlo zle.

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.