boyscout - Profil | Po 27.9.2004 14:17:38

Tady je ten candát 62cm.

boyscout - Profil | Po 27.9.2004 14:16:46

25 a 26.9 2004 - Lubí 1
Tak jsme se spolu s MM strávili 2 dni lovem na této krásné nádrži. Chtěli jsme chytat hlavně na boilie...zkrátka si pěkně zalenošit v pohodlných křesílkách. Pomýšleli jsme i na candáty a štiky. Hned ráno 7:15 ještě než sme se rozbalili nám pod nohama zalovila štika. Nato Martin vytáhl svůj "kaprovo-přívlačový speciál" (3,3m,60-100g), na 0,33 vlasec přivázal speciálně pro tento lov koupenou rotačku Meps Aglia Long velikosti 5 (!!) a asi na třetí hod zapřáhnul ponorku která mu po chvilce zdolávání spadla. Že ta štika nebyla náhoda se potvrdilo za chvilku, kdy se za námi stavil kamarád z MRK-u PetrA. Chvilku s námi pokecal a pak se s přívlačovým prutem vydal na obchůzku. Asi za 5 minut už vytáhl štiku 65cm -to byl asi 40m od nás. Po dalších asi 20m a pár minutách vytáhnul štiku 86cm (fotku sem možná dá sám, MM ho cvaknul). O asi 30m dál mu to pak štika ukousla i s riperem. My jsme chytali s MM na boilie. První den mě jednoznačně MM válcoval. V podstatě mu to na jeho místě bralo pořád. Byli to hlavně kapři 50-60cm, pár něco nad 60. Nakonec ten den odpoledne chytil nej kapra výpravy 80cm.Určitě měl radost protože všechno nachytal na svůj vlastnoručně vymyšlený a vyrobený boilies.
Na moje místo se ryby ráčili dostavit i přes pravidelné dokrmování až večer (za tmy). Po prvním mrňousovi cca 55cm přišli 62, 67, 68 a konečně 23:50 i kapr 73cm. Bojoval jako lev a do podběráku jsme ho dostali až tak 5 minut po půlnoci. Mimo kapri jsme první večer chytili i dva candáty (oba 1ks) tak cca 55cm na mrtvou rybičku. Tak 23.30 jsem měl hodně rychlou jízdu na rybičku, hlásič řval jak pominutý, metry vlasce z navijáku jen tak letěli. S bušícím srdcem sem k tomu přiskočil, zásek a nic...vlastně přece..na vlasci visel netopýr. Asi 5minut nám trvalo než jsme to rozčilující se a kousající stvoření sundali z vlasce a mohl odletět.
2. den jsem zahájil já :-) Ve 4.00 jsem opět nahodil rybku a než jsem nahodil kaprový prut už tam byl candát 62cm. Pak ještě asi v 5:00 kapr 67. Další záběry jsem měl nepravidelně po celý den ale větší než 62 mi nepřišel. Martin taky lapal kapry na boilie kolem 60cm, měl i nějakou 67cm. Početnost záběrů na boilie i u něho oproti sobotě šla razantně dolů. A tak si vytáhnul feeder prut, zakrmil hrachem a trochou kukuřičky a začal tahat kapříky 50+, připletl se mu tam i nějaký ten 60+ a jeden krásně vybarvený lín tak 38cm. Já jsem celý den máčel na jednom prutu rybičku v naději že se mi podaří zopakovat úspěch domorodců ,kteří na ni čapli minulý týden štiku 112cm (nebyla vrácena)a chytnu nějakou podobnou. Nechytl jsem na ni však už nic. Až večer těsně před odjezdem v 20:00 kdy už jsem šahal po posledním nahozeném prutě abych ho zabalil přišel záběr a asi po 10min. urputného boje jsem vytáhnul přesně stejného kapra jako v noci -šupináče 73cm. Opravdu podoba byla tak úžasná, že jsem doma studoval zvětšené detaily u obou kaprů než jsem si byl jist, že se nejedná o toho samého. Jinak i ten den přišel vláčet PetrA, Radynek a Tomáš z MRK-u. Ten den prostě rybník patřil MRK-u, bylo nás tam 5 J Obešli celý rybník. Chytili toho dost, co si pamatuju tak Radynek štiky 2x70cm,65+...candát 65cm. PetrA svůj triumf ze soboty nezopakoval ale i on si svoje chytil. Nejlépe se vedlo v neděli asi Tomášovi který vytáhl štiky 78 a 84cm + další ryby. No prostě mě tak navnadili, že ještě tento týden tam pojedu znovu jenom s vybavením na vláčku :-) Všechno co chytili je totiž ještě pořád ve vodě. Osobně lituju, že tu štiku 112cm její lovec vzal. Ale myslím, že nějaká podobná tam ještě je. Osobně jsem spokojený. Nějaké záběry jsme nevyužili, něco nám spadlo. Takže podtrženo sečteno - super víkend a dobrá chytačka.

Skywalker - Profil | Po 27.9.2004 14:07:32

25. a 26.9.2004 - Berounka 1
Při podvečerním sobotním vláčení ani záběr, v neděli dopoledne dva candáti 51 a 53 cm a malá parma cca 30. Vše na stříbrnou Mepps Lusox 0.

BoBo - Profil | Po 27.9.2004 11:53:00

26.9.2004 - Odrava - Jesenice
Bobkařina s úmyslem tahat kapříky. Bohužel kapříci nešli, ale tahal jsem cejny +-45 a plotice +30. Všechno stylem "kam to šlo dohodit", u břehu ryby do krmení nenajely. Kolega měl jediný opravdu slušný záběr, takový, že prut i se stojanem se řitili do vody a vytáhl roháče (bojoval udatně :-)

Pan Slamáček | Po 27.9.2004 11:38:35

sobota a nedele - krakovce
sobota odpoledne a nedele od rana, celkem 4 candati a jeste par zaberu posranych. navic kurevska zima, ale jinak to bylo hezke posezeni

Libor H. - Profil | Po 27.9.2004 8:50:20

26.9.2004 - Labe
Vcera odpoledne hodinka a pul vlacky na Labi. Prestoze se vubec neukazovali, nasel jsem zalezle hejno bolenu mezi kameny na potopene hrazi. Dva mensi a pet slusnejsich 62, 59, 54, 60, 55, jeden ztraceny pri zdolavani a par netrefenych utoku. Zkousel jsem jen malou stribrnou plandu.
O den drive ze brehu - okoun, mensi bolen a padesatka tloust.

Peters - Profil | Ne 26.9.2004 22:26:39

III. kolo .ligy - Berounka - Všenory
Tak jsem se konecne dokopal napsat jak paradne jsem to pos... na 3.kole 2.ligy.
Patek - trenink byl hodne zvlastni. Ryba na delicce nebyla obcas hrouzek a obcas vetsi okoun. Pak jsme zacali zkouset oukleje a jak dlouhy bicik. Trojka byla idealni. Navecer pod nami zacal Matej Klika chytat na delicku paradni cejny a zdolal i krasnou parmu a tak jsme taky znovu nakrmili a vysledek se dostavil. Chytili jsme ve trech lidech 5cejnu a 1 podoustev.
Sobota - jasna byla taktika jet na tym a chytat oukleje, spis ouklejky.
Cely tym jsme je meli chytat nejmin 1,5hod a pak delat co kdo umi.
Chytal jsem teda 1,5hod ouklejky ale zdaleka ne tak jako v treninku za coz mohl hlavne stin stromu kteremu se oukleje vyhybali. Pak jsem vzal 8mt bic a sahl do vzd8lenosti delicky, na 1,spluti okoun zhruba 150gr a pak hrouzek a ploticka. Pak uz jen tuknuti a nic.
A pak jsem to pos... , misto abych se vratil k ouklejim jsem vzal do ruky delicku a celych 40min jsem se snazil neco vydolovat. Upadli mi celkem 3 ryby, 2 hrouzci a jedna slusna ryba, diky neprostupnemu krovi. Celkove to ale byla ctyrka v sektoru. Kluci zachytali taky paradne Alan1, Pepa4 a David v nevyzpytatelnem B sektoru kde se lovila i spodova ryba az desitka. Ale i tak jsme 1.den vyhrali o 10gr. A ujali se vedeni ped JH C.
Nedele - druhy zavod byl hop nebo trop a kazdy musel ukazat co v nem je. Me tenhle zavod nesedl a tak nebudu moc rozvadet. Pos... jsem dve parmy a skoncil az devaty v sektoru. Kluci vsak opet excelentne, Pepa2, Alan 3 a David 8.
Celkove jsme byli ve Vsenorech druzi a o pet a pul bodu si vybojovali moznost postupu do 1.ligy.
Uvidime cos tim.

Medeo - Profil | Ne 26.9.2004 22:07:24

22.9.2004 - Uhlava 5
Vláčka na řece dopadla dobře. Na jednom míste chycen okoun 36,35, a tri barbari nad tricet. Na ostatních usecích pouze okouni kolem 20cm (cca 8-10) a jedna kudlicka 40 cm. Vse na meps aglia 1 bronz. Pocasí bylo bohužel proti delsí procházce, brž stále prselo. Další dny už byla reka nechytatelna. Kafco s bordelem.

laky - Profil | Ne 26.9.2004 21:59:09

26.9.2004 - Dyje 5, 4B
Tak dnes to byl propadak jak ... . Na 5 od 8.00 do 12.00 dostatečně zakreno a totalni bída ve 3 jen 1 cejn, 5x mikro okoun,2x ploťka. (Plavačka, Feeder) Na 4B od 12.30 do 14.30 jen 1x okoun 20 v proudě na plavačku, dohromady nikdo nikde!

V_L_K | Ne 26.9.2004 16:57:15

26.9.2004 - Bečva Rožnovská
Dnešní lov lipanů se opravdu vydařil. Chytal jsem od 14:00 do 15:00. Chyti jsem 10 lipanů, z toho jedna 32 a jedna 28 a 4 duháčky +-20. Musku mi navázal bratr v*l*k.

worm - Profil | Ne 26.9.2004 16:37:50

25.09.2004 - 461178
Lysec akvarijní. Taťka se tam ptal domácích a prý tam větší nejsou.

worm - Profil | Ne 26.9.2004 16:35:57

Plavaná. Spolu s taťkou jsme asi za tři hodiny chytili jen 4 mikrokapříky. Brali na všechno (kuku, červíci), ale nástrahou dne byla fazole Bonduelle.

Šlehy - Profil | Ne 26.9.2004 15:36:58

26.9. - Berounka 2
Několik podouství, cejnů, cejnků a kapřík 47cm se nechalo zlákat na bílé červíky a na feeder.Zkoušel jsem i picker,ale po druhém utržení celé montáže jsem navázal malej spláveček a zkracoval si dobu mezi záběry na feeder lovem hrouzků a okounků (nej 20cm) .Na spláveček jsem chytal tak 1/2 metru od břehu a na feeder odhadem tak 10m.Voda byla mírně přikalená a snad i malinko zvedlá.Krmení jsem použil Milo VIP river s konopím a strouhankou,feeder kmen pletenka 0,10 Maxilon ,návazce Tubertini Fluorine 0,12 (50 cm) a háček Katana č.14,montáž průběžná s tyčkou proti zamotání.

Maw - Profil | So 25.9.2004 22:02:44

25.9.2004 - Labe
Dnešní rybačka mě mile překvapila - 2x štika (68 a 65cm) na gumu a ještě dva nezužitkované záběry :-(. Pršelo, ale hlavně, že braly. Na chvíli se taky zastavil Hrouzek a během chvilky měl štiku 70cm - jó, kdo umí ten umí.
Obě štiky samozřejmě vráceny zpět.

xycht - Profil | So 25.9.2004 19:34:25

25.9.2004 - Vltava 23
Dnes odpoledne poprvé cíleně lov parem. Na doporučení rybomila a Vény S. jsem se vydal prozkoumat místa, kde se mohly tyhle krásný ryby vyskytovat. Místo lovu jsem lokalizoval podle rady Martina M, takže jsem chytal v šíleným proudu asi v 50cm hloubce :-) Všem díky moc....po asi 15minutách feederování v proudu na bílý červy přišel parádní záběr, ryba se nechtěla moc dát, bojovala o život, ale po chvilce byla na břehu - krásná parma asi 35-40cm. Měl jsem obrovskou radost, kterou mi ale pokazil fakt,že sem doma nechal foťák :-( Překvapilo mě jakou má parma sílu, neumim si představit nějakou 70-80cm na prutě. Jen jsem jí musel při pouštění chvíli pomoct na mělčině, protože byla vysílená. Další už nepřišla, snad příště :-) Kromě parmy jsem celý odpoledne tahal hrouzky od 10 do 20cm, přišla jedna ostroretka (tu sem ještě taky nechytil :-) a plotice. Naprostá spokojenost.

Sumík | So 25.9.2004 19:18:37

25.9.04 - Vltava
Nakonec jsem se přemluvil a zajel jsem pod jez v Troji. Za hodinku a půl 5x okoun, 1x tlouštík, a jeden bolen 46. Vše na rotačku. Naprostá spokojenost.

Hrouzek - Profil | So 25.9.2004 17:11:12

... - Labe
A tohle je ta první hubenější 70-ka...

Hrouzek - Profil | So 25.9.2004 17:06:48

dnes - Labe
To je ta vypašenější 70-ka.

Hrouzek - Profil | So 25.9.2004 17:03:32

dnes - soukromej
Někteří kapři byli,tak pěkný,že si nezasloužili na sumce.Tak byli vráceny zpět.

Hrouzek - Profil | So 25.9.2004 17:00:05

dnes.. - Labe a soukromej.
Včera na rybníčku u kamaráda nic moc-hrouzci,2 kapříčci a sem tam lín-špatné místo.Dneska už to bylo dobrý kapříci kolem 25-35cm asi 20ks,líni okolo 20cm cca 20ks+ jeden náš nasazenej žluták +40cm.

Labe-dnes krátká vláčka,celkem asi 45prutominut,ale docela dobrý,chytl jsem dvě štiky 70cm a 70cm :) Ta druhá mně dala docela zabrat měla tak o půl kyla více než ta první 70-ka.Ve vodě jsem myslel,že vodim štiku okolo 80cm(jak byla vysoká),rvala statečně, 11cm woblera
spolkla bohůžel taky statečně :o) Ale naštěstí tam byl kámoš "Maw",kterej nám pomohl a štika si vesele plave dál :-))