Meloun | Út 29.6.2004 11:05:03

27.6.2004 - Berounka 6
Sobotní odpoledne a večer strávený na Berounce kousek od Roztok u Křivoklátu. Zakrmeno a na boloňku nejprve hraní si s ouklejkama, pak přišli větší plotice, jeden kapřík asi 35cm a jeden lín 25cm (vše samozřejmě puštěno zpět). Nakonec okolo 21:00 záběr a docela rychlý tah (asi kapr). Ukázal se mi uprostřed řeky, kde vyjet na hladinu (mohl mít tak 60cm). Pak ale zajel asi do nějakého potopeného křoví (je toho ve vodě asi ještě hrozně moc) a návazec 0,10mm nevydržel a hned nad háčkem (12-ka háček) se utrhl. Škoda. Až do odjezdu okolo 22:45 nic. Druhý prut - feeder jsem nestíhal, bylo tam několik potahů na sladkou kukuřici, hodně razantních, asi od tlouštů. Pěkná chytačka. Asi budu muset příště přitvrdit v návazci, snad bude 0,12mm stačit.

soar - Profil | Út 29.6.2004 10:53:31

29.6.2004 - -

Poradí někdo co jsem to ulovil za rybku. Je to losos nebo hlavatka? (ODPOVÍDEJTE PROSÍM DO PLKÁRNY)

Slava | Út 29.6.2004 8:47:11

26.6.2004 - pískovna Toušeň
Celodení výprava na soukromé vodě se smíšenými pocity. Vzhledem k ceně povolenky jsme čekali pořádnou rybačku. Ta se konala hned po nakrmení asi 4 hodiny, kdy jsem chytil 12 kaprů od 50 do 69 cm a plno karasů. Po obědě braní začalo ustávat a ryby vyjely do sloupce. Vyjímkou byl kolegův největší kapr 78 cm. Průběžně jsme přikrmovali, ale situace se už do rána výrazně nezlepšila. V noci úplně mrtvo. Celková bilance ve dvou za 24 hodin byla 29 kaprů a 23 karasů. Skoro všechny ryby chyceny na hrách, pouze jeden kapr na boilie. Kolen nás plno rybářů, kteří chytyli jen na boilie a bez úspěchu.

Slava | Út 29.6.2004 8:45:27

26.6. 2004 - Toušeň

karelc - Profil | Út 29.6.2004 7:36:17

28.6.2004 - Hloučela 1
Včera jsem šel s bráchou a s HrubecTem taky napráskat hadům a candošům. Brácha na rybičku na těžko hafo potahů a nějaký ty jízdy, ale neproměnil nic. HrubecT taky nic. Situaci zachránil až můj splávek s lámačkou, který zasignalizoval zcela evidentní záběr. Po záseku jsem nejdřív myslel, že to bude super had, pak jsem dokonce tipoval i menší sumatru, ale SURPRISE SURPRISE - byla to totálně vyžraná 49 lysec. No, lepší jak drátem do oka, ale příště už chcu pořádný dravce.

siro | Út 29.6.2004 7:25:10

28.06 - Turyň
Šel jsem večer napráskat hadum a pokud by se spletl candoš;o) nezlobil bych se.Kolem 22 30 přišla asi 45cm tkanička a v jedenáct jízda.Parádní tah a 20 min přetahovaná.V naprosté tmě jsem až na počtvrté dostal do podběráku kapra 68cm.Budu vypadat jako blb ale tloukl ocasem do vlasce tak, že jsem si chvíli myslel že to je menší sumejš:o)
Takto vysokého šupináče(při nevelké délce) jsem ještě nikdy nevyndal.Náčiní:brutal bobkárna s 0,15mm kmenem.
Ps:šel zpět a pořídim si čelovku.

goldcarp | Po 28.6.2004 17:11:02

25.6. - 27.6. - Sehacherteich - Rakousko
Přes víkend na revíru v Rakousku, kde se konaly v sobotu ryb.závody (od 10 - 16hodin), které pořádala firma Knorr, ve které pracuji. Bylo tam něco přes padesát rakouských rybářů a pouze tři češi mezi kterými jsem byl i já. Chytal jsem na nugety s dírou (tak jak je to znázorněno v otázce Nugety) a umístil jsem se na 1. místě s 5 kapry (od 5 - 8,5kg). Na druhém místě se umístil rakušan,který sice chytil 12 kaprů, ale pouze do 2,5kg. Mimo závody jsem ještě chytil asi přes 30 kaprů (největší měl 85cm a 10,3kg na boilie GLM + ostré koření).
Na revíru převažovali nízcí kapři - sazani. Rybník je to velmi krásný, vyskytuji se tam jeseteři, kapři,amuři, sumci, štiky, a pstruzi. Přímo u revíru je restaurace, prodej povolenek a boiliesu. Byl to pro mne příjemně ztrávený víkend.

Radek Ch. | Po 28.6.2004 14:21:48

28.6.2004 - Slezská Harta
Vláčka od 5.00 - do 7.30 - tato jedna mařena okolo 50 cm + další přibližně stejných rozměrů. Pak se ke mě přidal Labrador a chodili jsme po břehu dva. Bez valného úspěchu, akorát mi ještě jednou po jerkovi nějaká brnkla, ale moc se netrefila, takže jsem si s ní nepotykal. Počasí fajn - ani horko ani zima, mírný větřík.

Orf - Profil | Po 28.6.2004 13:54:10

27.6.2004 - Ostrov nad Oslavou(zde bude sraz Mrku)
Tak sem byl na jednu noc se podívat na revíru kde bude sraz mrku a vypada tento revír velice slibně.Mě se během 24h podařilo chytit cca 15 kaprů sice nej jenom 63cm(viz foto) ale prej jsou tu i nějaké 15kg. Více foto revíru dám až bude trochu času do fotek. Jinak ceny příjemné pán v boudě to samý, prostě taková pohodička

Jula - Profil | Po 28.6.2004 9:58:11

26.6.2004 - Polička P1
Příprava na druhé kolo ...

Jula - Profil | Po 28.6.2004 9:56:24

A zase nic ...

Jula - Profil | Po 28.6.2004 9:53:05

26.6.2004 - Polička P1
VELKÁ CENA Poličky 1. kolo
TEAM: A zase nic ...
1. kolo - 11 kaprů, 12 plotic, 1 cejn = 5. místo
2. kolo - 6 kaprů = 16, místo
Celkově 7. místo (spokojenost!)

Véna S. - Profil | Po 28.6.2004 9:49:01

24. - 27.6 - Orlík
Rybářská výprava v sedmi lidech na pronajatou chatu. Perfektní ubytování, k vodě tak 50m, krásné prostředí, pěkné počasí, jen v neděli ráno pár kapek deště. Rybky tahaly kromě dravců, ti byli na dovolené. Halibut se svým bratrem projeli lodí pěkný kousek přehrady a na vláčku uhnali pouze malého candátka a bolínka. Nám ostatním se dařilo poněkud lépe. Největší úlovek byl amur 69 cm, kapr 62, 58,58,55 atd, těch do 50 cm bylo dost, cejni ku podivu moc nebrali. V pátek jsem měl na prutu zatím největší rybu svého života, amura okolo metru, bohužel se po dlouhém úniku a chvíli přetahování vyřízl. Místní domorodci tvrdili, že už se v oněch místech chytají amuři delší jednoho metru o váze 20ti a více kg. Kromě úlovků také ve vázkách moře urvaných háčku, olůvek, krmítek. Někteří vyčerpali zásoby téměř do nulového stavu. Nejvíce nám vadilo, když ráno na přehradě začali mlít a u nás dostala voda takový tah, že se dalo chytat jen pár metrů od břehu, jinak pytel na vlasci, tažení nástrahy po dně, vázka a ztráta min. háčku. Velmi se osvědčil feeder, v mém případě 90% úlovků bylo na něj, včetně té dvaašedesátky kapra. Dlouhý nízký říční šupík, kterému se vůbec, ale vůbec nechtělo ven a který zabral na jedno zrnko kuku z plechovky. Zatím moje největší ryba na feeder, prověřil ho opravdu důkladně. Celkově s výpravou veliká spokojenost, už se chystáme, že si ji letos ještě jednou zopakujeme a snad se trefíme u do dravců.

baldoch - Profil | Po 28.6.2004 9:46:07

26.6+27.6. - Labe Štětí tůně, řeka
ráno od 5 hod do oběda feeder krásně jsem si zachytal ale jen cejnci a asi tam nedávno nasadili K-2, tak za 3 roky jestli tam zůstanou tak si zachytáme

Piskotus - Profil | Po 28.6.2004 9:38:36

25-27.6. - Nežárka LRU, Lužnice
Tak jsem zúčastnil závodů v plavané jako trenér :-) a musím uznat,že tento sport je tak náročný,že o to více budu holdovat přívlači.Závodníci mají můj obdiv a úctu.Nyní je mi jasné,že pokud se jedná o feeder tak plavačkář znalý svého fochu může odchytat bez předchozích zkušeností závod ve feederu viz.p.V.Pavelka ,který přebor v Klecanech s přehledem vyhrál.V pátek jsem s p.Horkým trošku povláčel a opět dostal školu stejně jako v neděli na Lužnici,kde jsem měl spoustu kontaktů s rybou,ale jaksi nemám v ruce ono podstatné podání nástrahy.:-)Při zkoušení práce flou-zeleného banja u břehu se od nikud vzal okoun,který pokud by zústal na háku byl osobáčkem.Moc fajn víkend.

Gudaska - Profil | Po 28.6.2004 9:36:34

26. a 27.6.2004 - Peklo
Dělal jsem doprovod na školním cyklistickém výletu. V sobotu odpoledne a neděli dopoledne jsem vyrazil vždy na 3 hodiny k vodě. Moře cejnků, perlínů. K tomu jako premie asi 12 kapříků - pionýrků. Často jsem ani kombinaci feeder - plavaná nestíhal. Senzační chytání.

Jakub - Profil | Po 28.6.2004 8:30:25

26. a 27.6.2004 - Berounka 2
V sobotu večer jsem zašel pod jez na vláčku (jen na 1,5 hodiny) a na jedničku rotačku ukecal 4 okouny +/- 30 cm. Byli krásně vybarvení a všichni zabrali v jediné tišině, jinak nic, ale vzhledem k tomu, že to byla moje první vláčka tak velká spokojenost.
V neděli ráno feeder od 5-ti a byl to docela mazec. V jednu chvíli jsem nestíhal obsluhovat dva pruty (v jeden moment jsem zdolával i dvě ryby najednou). Cejni, cejnci, plotice a podoustve (doufám, že je to tak dobře abych nedostal vynadáno :-) ). Kolem 8:30 se dostavil Šlehy a vyděsil ryby svou novou děličkou a několika "grepy" na provnadění ;-) I tak to ale stále šlo. Pak ještě dorazil Moolis a byl totální klid :-( Ovšem naše taktika opět ryby přinutila zobat. Když se kecalo u Šlehyho prutu, tak to bralo u mě. Když jsme krafali u Moolise, měl záběr Šlehy.......... Takže nakonec spokojenost a i jsme se pěkně proběhli :-)))))

Aladin - Profil | Po 28.6.2004 8:20:09

26.6.2004 - Labe
Ráno od 8 do 9.30 jsme vyjeli se Šulim vyzkoušet vláčku. Po zastavení na mém oblíbeném místě jsme mohli závodit v lovu tloušťů, protože šli skoro na hod. Nakonec jsem vyhrál 10-8, takže spokojenost. Všechno ryby 40cm +, největší kus 50cm. Několik ryb nám ještě spadlo. Odpoledne jsem tam ještě zajel sám a dostal pět kousků.

PB - Profil | Po 28.6.2004 7:30:54

27.6.2004 - Radbuza 2
Hodinová vláčka při přechodu fronty - 4x štika 35 - 59cm, vše zpět neb si myslím, že se ve vodě neutopí.

Robert(původní) - Profil | Po 28.6.2004 6:57:02

27.6.2004 - Úhlava 1
K víčerku jsem zašel na skok k vodě, že si trochu zafídruju a večer zkusím hady. Krmil jsem ječným šrotem a kroupama, chytal na kroupy a kvašenou kukuřici. Na kukuřici jedna jízda, asi po dvou minutách kapřík spadl. Na kroupy jeden kapřík spadl a dva se podívali na břeh. Se setměním padla mlha, že by se dala krájet, a tak jsem ty hady ani nezkoušel a šel domů.
Jednoho kapříka 41 cm jsem si vzal na kuchyňské zpracování.