boyscout - Profil | Ne 30.5.2004 12:20:47

29. 5 2004 - Lubí 1
A ještě MM s jedním z línů. Tohle byla běžná velikost, chytili sme i pár větších.... Jsou krásně vybarvení, že? A hodně bojovní v poměru ke své velikosti...

boyscout - Profil | Ne 30.5.2004 12:18:23

29.5 2004 - Lubí 1

Tak jsme si zase s MM zajeli zachytat na tento překrásný revír. Chytali jsme každý na jeden prut na bobky (boilie) a s druhým jsme se bavili s plavačkou. Na bobky oba dohromady pouze 3 ryby, kapr 70, 55 (MM) a 52. Jeden slušný mi spadnul a byl snad ještě jeden záběr, takže nic moc. Ale na plavačku 4-8 m od břehu to bralo v podstatě pořád. Aby taky ne, když jsme je tak pěkně průběžně přikrmovali. Takže já nakonec 2ks kapra na bobky (70cm, 52cm) 11ks kapra na plavačku (nej 60cm),7 nebo 8 ks lína (nej 38cm), 2ks amur (50,52cm) a spoustu plotic a malých cejnů. Ztratil jsem na plavačku 2 slušné ryby, jednu po asi 60m jízdy kdy se chtěla zajet schovat do potopených větví a já musel chtě nechtě se pokusit ji zastavit, no a ona mi upráskla 0,14 návazec a druhou podobnou jsem sice z těch větví z 0,16 návazcem vydoloval ale nakonec mi spadla. Martin asi 25-27 (??) ks kapra, nej 63cm, 7 línů (max 38), 1 amura, spoustu plotic a cejnů.... Na boilie jenom 1ks 55cm. To že chytil o dost víc kaprů na plavajdu je jednak dáno tím, že je v plavačce prostě lepší ale taky tím, že po setmění jsem chytal už pouze na rousnici, protože jsem chtěl chytnout hada. A had žádný nepřišel a kaprům ten večer z nějakého důvodu nešla pod nos :-) MM zůstal u kukuřice i večer a tak měl šňůru aspoň 8ks kapra za sebou a to už se nedalo dohnat :-) V závěru předvedl extrémní zdolávání, když s 0,16mm návazcem nedovolil kaprovi 57cm víc než jezdit v okruhu s průměrem 2m a za 1min ho měl v podběráku. Přál bych vám vidět akci plavačkového antaresu v průběhu toho boje :-) Během dne ještě MM ztratil na plavačku kapra nad 70cm, který už po 15min boje zdolaný kroužil těsně u podběráku ale nakonec spadnul. Škoda. Velikost kaprů byla standardně 50-55cm, jenom několik bylo kolem 45 - 50cm. Takže když to zhodnotím, super chytačka, akorát škoda že nebylo víc záběrů na "bobky" a že nepřišel žádný had...:-)

Tomáš K. | Ne 30.5.2004 12:13:01

30.5.2004 - R1B
Od 05.00 do 11.00 - feeder + položená. Jen 3 menší kapříky. Jdou do tření, u břehu se to hemží cejnama.

whitefish | Ne 30.5.2004 11:53:36

30.05.2004 - 461018 (Kudlovská)
Dnes od 6:30 - 7:30 plavaná - hotový čardáš, ryby najely do krmení jako blázni, tak byla chvíle, kdy jsem nestíhal. Plotičky, perlíni, cejni a cejnci. Potom začal opět foukat vítr a přezbrojil jsem na feeder, frmol se zpomalil, ale pár plotic a cejnků ještě přišlo. Uzavíral jsem v 11:00 jedním pěkným línem a na závěr menším amurem (kolem 45cm). Co jsem se občas podíval po ostatních, tak jenom jeden rybář byl úspěšný - šli mu pěkně kapříci . Ostatní tam jen seděli. :o)

Iceman | Ne 30.5.2004 9:05:40

29.5.2004 - Severočeský
Tak jsem vyrazil s Fishermanem otestovat po 14 denním půstu chuť kapříků do braní. Po příchodu k vodě jsme zjistili, že celá hladina je pokrytá "hnusem" který se perfektně lepil na vlasec, takže po každém náhozu následovalo čištění vlasce :-(. Na druhou stranu ten humus perfektně lámal světlo (viz. fotka). Po zakrmení brali perlíni na hod. Kapříkům se ale vůbec nechtělo, chytli jsem každej jednoho cca 40 cm na kuku. Celkově dobrá chytačka, jen těch kaprů jsme čekali daleko víc. Jak se říká: po hodech bývá s....a :-D.

HrubecT - Profil | So 29.5.2004 22:44:47

29.5.2004 - Hloučela 1
Ráno na odhoz a feeder 10 kapříků kolem 33cm, několik cejnů, cejnek a celkem slušnej karas, který se mi ale vyřízl kousek od břehu, stejně tak jako něco většího, co sem ani neviděl...
K večeru změna místa, jeden malej kapřík cejn a cejnek, vše na feeder...
Nebýt toho šílenyho větru, tak mohlo být nádherně... Chytáno kousek od rostlin, kterými je teď zarostlá polovina přehrady, kousek od břehu. Jako bezkonkurenčně nejúspěšnější nástraha na feeder se letos ukázal sendvič rohlíček obložen červenejma červana :-)

David L. - Profil | So 29.5.2004 21:40:08

29,05,2003 - rybník v jižních Čechách
Nádherné počasí, chytání od 6 do 11hod, ve třech rybářích 66kaprů a 1 plotice, největší kapr 70cm, na kukuřici.

whitefish | So 29.5.2004 19:14:04

29.05.2004 - 461017 Dřevnice 1
Vzhledem k silnému větru jsem upustil od plavané a chopil se feedru. Ovšem mezi pojmy čas strávený u vody a počet ulovených ryb jen stěží hledat rovnítko. Chytil jsem jen 4 tlouště a 2 plotice (ale jedna byla neskutečný macek :o) Vyměnil jsem řeku za stoják (Kudlovská) a tam to bylo poněkud veselejší. Hned na první nahození přišel kapřík (šupi 43cm) a potom šly pěkně plotičky. Ale aspoň jsem si dnes vyzkoušel dva nové vlasce : Byron - Silver Ghost (0.16) a PLATIL - Suveran (0.14). Druhý jmenovaný mně nadchl. :o)

Hrouzek - Profil | So 29.5.2004 17:27:17

dnes - Doubrava
Na mušku asi 20tlouštíku největší pouze do 30cm,3proudníky a oukleje,vše na sucho.

PavelP | So 29.5.2004 14:21:25

28.5.2004 - Dyje 7
Dyje 7 - od Brodu: hlásím úlovek kapra mého kamaráda Miroslava Šebestu z Olomouce o váze 20,20kg a 96cm v pátek 28.5.2004 na bojlí.Vrácen vodě.O týden dřív se na revíru Chomoutov 1a ulovil kapr 97cm,19,10kg na plovoucí bojlí.Chytil ho p.Látal a po zdokumentování v domácím bazenu byl vrácen,ale už do revíru Olomoucké štěrkopísky - Horecká.Nevím,co si mám o tom myslet.Ten revír má tak 1 ha!

Alby - Profil | Pá 28.5.2004 12:31:19

14.5.04 - Rybník Nový pod Mlýnem u Sedlece
tak to je On 88 / 13 kg

Luďas - Profil | Pá 28.5.2004 11:04:46

21.5.-23.5.2004 - Vltava 28
3 dny chytačka na Vltavě 28, nádherná řeka, nádherná zima, vody až moc, vodáci v normě, duháci max. 41cm, sem tam potočák max. 35cm, vše na mokro, sem tam přívlač.

valko | Pá 28.5.2004 10:24:03

27.5.2004 - Rpety - Hořovice
Včera se mi povedlo chytit na rybníku ve Rpetech na Hořovicku - behem 5 hodin 26 kapru - nejmensi 28 cm, nejvetsi 63 cm. Nastraha klasicka kukurice na polozenou. Ryby brali jak o zavod, proste parada. (priste prosim bez reklamy a www, RC)

Forest - Profil | Pá 28.5.2004 6:21:06

27.5.2004 - Morava 19
Na feeder a kuku plotice a jelci menších velikostí. Uplně pod nohama se mi proháněli cejni stržení milostnou vášní a dělali mi planý záběry. Po projití pár míst , kde to bylo všude stejný, jsem objevil na mělčině zalehlího candáta cca 70 cm. Už aby bylo 16.6!

Martin M. - Profil | Čt 27.5.2004 23:29:33

dnes - Svratka 2a
Od 18 do 22 hodin, jeden prut na rousnici a druhy a kukurici. Rosnice nic, kukurice 18 kapriku tehle velikosti, 1 amurek a par malych cejnu. Vedle mne se kolegovi darilo vice, podebiral jsem mu kapra 62cm, coz je na tento 0.5ha rybnicek se silnym rybarskym tlakem myslim docela slusna velikost.

Sikula - Profil | Čt 27.5.2004 21:21:49

26.5.2004 - Klabava 1
Já sám, od 21.00 do 23.00 plavaná + feeder, políčeno na úhoře. Tak na winklepicker jsem navázal jen návazec z pletenky bez zátěže, nepích megarousnici a hodil to do vody tak, aby byla žížala na dně a abych měl napnutej vlasec. Na plavačku klasicky, jen návazec byl z pletenky. (pletenka průměr 0,12). Zezačátku když bylo ještě vidět, tak jsem šetřil rousnice a napichoval jen menší žížaly. Chytil jsem pár okounků, myslim že 3 trochu přes 10cm. Když už se trochu setmělo a okouní záběry přestaly, tak jsem napích rousnice. Dost dlouho se nic nedělo. Pak mi začala bejt trochu zima, a tak jsem házel tu plavačku všude možně. Jakmilie jsem se trochu vzdálil od pickeru, tak na něm byly záběry. ( jak jinak, že? - kdybych tam seděl, záběru bych se nedočkal... ) No, chvíli s tim cukal, pak cukal trochu víc a to už jsem nevydržel a seknul. Byl to docela fest tah,. To bych od úhoře nečekal. Když jsem ho přitáhnul ke břehu, tak nastal problém, jak ho dostat z vody. Byl totiž docela těžkej. No nevěděl jsem, tak jsem to risknul a zvednul ho na prutu ( kmen mam Unix 0,16!!! ). Vyháčkoval a jako správnej masař zasáčkoval. - Letos moje první ponechaná ryba. Potom když jsem se doklepal :o)) - muj první úhoř :o)), tak jsem znova nahodil s další megarousnicí. Po chvilce to vzal tloušť. Teda zezačátku jsem nevěděl, co to je, myslel jsem na dalšího hada, ale byl to takovej macek. Taky jsem ho musel zvednout na prutu, protože břeh byl vysokej a já mam malej podběrák. Ale to už byl prut špičkou u rukojeti. Vůbec jsem netušil, co taková šestnáctka udrží... No, tlouště jsem změřil, měl 38cm, byl vysokej a hodně vyžranej. Tak velkýho jsem ještě nechyt. Už měl i vypadaný šupinky, byl takovej šediej. No, asi byl starší, jak já. Samozřejmě šel opatrně zpět. Ale toho bych stejně nesežral, ani kdyby nebyl hájenej.
Dneska byl úhoř k večeři. No, spíš jako desert, ono ho moc nebylo. Měl 61cm. Změřil jsem ho když jsem ho kuchal. Nebyl špatnej, ale štika mi chutnala víc. A ruce mi od něj smrdí ještě teď a kuchyň je furt od slizu :o)) Ale stálo to za to.

Angler - Profil | St 26.5.2004 22:12:45

dnes - Úhlava 2
Dneska plavačka s rohlíčkem, brali jenom tlusťoši. Tenhle byl největší a na to že to není žádnej trofeják, bojoval v proudu tak urputně, až sem se divil...

Hrouzek - Profil | St 26.5.2004 21:39:07

dnes - Jezera.., Labe
Na plavačku jenom skaláci a oukleje jinak nic.
Potom přemístění na Labe na mušku,no oblíbených místech bobkaři,tak jsem jim tam nechtěl líst do vody,tak jsem šel trochu po proudu a zjistil jsem,že jen tak s vlascem na streamera chytat nejde-3záběry vše štiky z toho jednu jsem už měl skoro u sebe,štika cca 60cm,ale nedostal jsem ji taky...:o)

whitefish | St 26.5.2004 21:33:28

26.05.2004 - 461017 Dřevnice 1
Večerní plavaná. Nástraha kostňáci. Zkoušel jsem novou příchuť krmení a netrefil jsem to, takže na "místě" žádné obvyklé rejdy, ale přesto jsem chytil alespoň pár plotiček a perlínů.

Radek Ch. | St 26.5.2004 20:24:09

22.5. - 26.5.2004 - Harta 1 A
Od soboty do dneška lov jedním prutem na plavačku a druhým na těžko. Na plavajdu cejni, plotice, cejni, plotice atd. Kapra do včerejška ani jednoho. Dnes mě vzal kolegův syn na jiné místo - na druhý břeh a konečně jsem si povodil i kapry. Můj nej měl rovných 50, jeho 54 - oba pěkní lysci. Mezi tím i menší, no konečně dobrý lov. Jinak ti cejni byli snad všude a furt při chuti. Občas se o háček i škrábali na zádech ( viz foto ). Dnes jsem musel domů, ale hned zítra se tam vracím a budu to pokoušet až do neděle.