JuraČ - Profil | Po 3.5.2004 8:39:45

2.5.2004 - Kyjovka 3B
Od 6:00 do 12:00 já feeder + odhoz na propad 2 karasi přes 30 několik perlínů cca 20 cm a spostu plotic skoro vše na odhoz feeder sem moc nehlídal. Tchán chytal na feeder a na těžko. Jelikož si zapomněl brejle tak sem sem mu musel vše navazovat a napichovat na háček a chytl 3 kapry 45-50 a několik karasů přes 30 . Krom jednoho kapra vše na feeder. Su rád že konečně nachytal na feeder a poznal jakej je to rozdíl v záběrech oproti klasické položené. Bralo to na masnáky,kuku z plechu a rohlík.
Krmení vlastní výroby .

Iceman | Po 3.5.2004 8:26:26

2.5.2004 - severočeský
Folpy zdolává kapra.

Iceman | Po 3.5.2004 8:25:40

Jak psal Folpy, v neděli jsem si supr zachytali. Dohromady odhadem 40 - 50 ks kapra mezi 50-60 cm. K tomu pár perlínků a Folpy jednoho amura. Pár ryb jsme urvali. Kapři bílou rybu na krmení skoro nepustili. Ze začátku jsem se dost trápil, asi 3 ryby jsem utrhl, než jsem zesílil návazec na feederu na 0,16mm. Pak to začalo jít. Záběrů bylo tolik, že jsme chytali každej na jeden prut. Kaprák jsem měl připravenej, ale nahodil jsem ho jen 2x když jsem převazoval feeder. Kapříci brali na vše: kuku, medovka, zavářka do polívky. Pařenku a červi jsem tam ani nedával. Záběry byli dost opatrné, asi jako od cejnů.Na fotce je průměrná chytaná velikost - 55 cm. Jinak rybář vedle dostal 70cm lysce - krasavce, ale šel s ním domů :-(. Ryby v 100% kondici, čisté. Supr zkušenost co vydrží feeder, vyzkoušel jsem si silové zdolávání, člověk po zimě zase získá cit a odhad co si může s nádobíčkem dovolit. Hodnocení - jedna z TOP 10 mojich rybaček :-).

dodos - Profil | Po 3.5.2004 7:21:24

2.5.2004 - Harta 1A
Má první letošní výprava na Hartu.Výsledek - katastrofa.Na položenou od 07.00-12.00 hod. , nástraha kuku a rohlíček.Pouze jeden záběr od kapra a ten jsem ještě pos..al..U okolních rybářů to bylo,ale úplně stejné.Až na pár plotic a cejnků to kapři vyhráli na plné čáře.

pajp | Po 3.5.2004 6:59:30

.1.5.2004 - ???
Od rána do 16 hod na kukurus s masňákama na feeder cca 15 kapříků 10 - 40 cm . Ovšem v 8 45 náběr na druhý prut kde byla kukurka nastražená na vlas a šupináč 10,20 Kg . Můj největší kapr. Na prut 40 - 80 g vlasec 23 . Krásnej zážitek . PS. Plave si tam dál .

Folpy - Profil | Po 3.5.2004 6:48:30

1.-2.5.2004 - severočeský
Prvního května je zhájení na tomto rybníku. Po týdením předkrmení to šlo jako z praku. 1.5. jsem začal na položenou, ale nestačil jsem nahodit dva pruty. Po čtařech kapřících 54 - 56cm jsem to vdal a šel do nich feedrem. Medium NEXAVE kmen 0,16, návazce 0,14, háčky č.6 owner/šířka v obloučku 6mm/. Od 6:30 do 14:30 celkem 19 kapříků 50 - 59cm, 2amurci cca 50 a několik perlínů. Nadřenej jsem byl jak hovado. Na feedru jsou tito kapříci už znát. Velká lyžovačka s nima nejde provádět.
2.5. jsem přibral Icemana a byla to ta samá jatka. On to určitě popíše sám. A abych nezapoměl, polovinu jsem sežral a polovina je ve dvou mražácích.

Bob | Po 3.5.2004 6:45:00

2.5.2004 - Dyje 7 a štěrkáč
V 5,00 jsem byl u vody s vidinou kapra aspoň mírového, ale chytl jsem 4 ks všechny okolo 30 cm. Jinak skaláci, kkarásci a plotice cca 30 ks, jeden línek/28 cm/ . Zkoušel jsem rohlík, kuku,hnojňáky, ale zvítězili opět masňáci. Poprvé jsem zkoušel feeder H s 1 oz na větší vzdálenost, ale vrátil jsem se k mediu a zakrmenému místu. Počasí super. Soused kaprař přitáhl ke břehu amura okolo 70 cm a na poslední výpad se mu pěkně vyháčkoval.Šikovná ryba.

Milos - Profil | Po 3.5.2004 6:38:15

Berounka - 6
v nedeli ve trech od 5.00 do 11.00 pod zvikovcem a Hradistem, krasnej flek, ale ani cudla.Az na kamose, co si vymodlil jednu plotici na jednoho cervika a asi 2 minitlouste velikosti wobleru.Tragedie.

siro | Po 3.5.2004 6:29:51

1-2.05.2004 - Berounka
Květnové zahájení na této vodě nedopadlo jako před rokem.V sobotu dopoledne jsem na dva feedery neměl ani potah.Kamarád na fídra taky prd,ale na bobkárnu s 0,35mm vlascem nadřel tři kapry a jednoho za prdel.Odpoledne jsem chytil 5 kousků od 42-51cm:o(
Kamarád ještě jednoho.Takže 5:5.
Neděle:já ráno kapra 46cm,On podmíráka za prdel(:o) a parmu 47cm(opět na bobkárnu).
Bobkařina tentokrát bodovala,nebo jim to pral rovnou do ložnice.
Za skoro dva dny se nechytla jediná bílá ryba!

Slimak | Po 3.5.2004 5:52:45

2.5.2004 - Ploučnice 3
Využili jsme s kamarádem nové vyhlášky a vyrazili opět letos na řeku. Od 4.00 do 12.00 jsme si vymodlili čtyři kapříky kolem 35, celkem bída. Brali jenom na žížalu, všechno ostatní ignorovali. Jinak ani plotička, ale vcelku příjemné počasí a hlavně zatím neotravují komáři.

kori | Ne 2.5.2004 22:57:57

2.5.2004 - ohře 9
Agler, jak je to se změnou rybářského řádu o zrušení hájení na řekách, mužeš napsat nějaké informace.dík.Na plavanou na Nechranicích bída,záběry nejsou ani poznat a ryby se třou .počasí také nic moc,snad příště.

PetJa - Profil | Ne 2.5.2004 22:11:56

30.4-2.5 - Lipno
Zdravím rybáře, v pátek jsme vyrazili s tátou na Lipno podráždit okouna a vcelku se dařilo- max. 35cm, zhruba 15ks a samozřejmně i nějaká ta bílá ryba a kapřík. Chytali jsme na rousnice mezi pařízky na Jenišově. Vody je tam hodně, vcelku i dobrá viditelnost a počasí jsme také neměli zas tak špatné, takže celkem pohoda. Fotky jsou :-)

U Honza | Ne 2.5.2004 21:48:15

2.5.2004 - Dyje 7 Pasohlávky
Ráno jsem si přivstal a hned jel na Mušov si odpočinout a chytnout Kapra-Pepu ( myslím velkou rybu). Tahali mě za šňůry jeden za druhým a tak jsem jich do oběda vytahal 11 Pepíků (jeden z nich je na obrázku). Všichni měli stejnou míru, 35 cm. Myslel jsem si, že je to stále ten stejný a tak jsem pro jistotu nechal jednoho na chvíli v kyblíku, ale zatahal mi za šňůru jiný, zjistil jsem, že je jich tam asi celé hejno. Dělali si ze mne legraci. Věděli, že půjdou zpět, tak si aspoň naplnily břicha kukuřicí. Příště snad nuž přijde ten Pepa !!

blueFISH <')))>< - Profil | Ne 2.5.2004 21:16:50

30.4-2.5 (PA-NE) - Dyje 7 (Drnholec)
Celkem pěkné počasí a vítr byl v pohodě. Cejni se už se třou "na plno" a na jikry jim chodí candáti s okounama. Celkem asi 10 podseklých lopat na plavanou, jen 1 za hubu, pár cejnků (skaláků): NEJ 40 cm na rousnici večer (položená), několik plotic do 25 cm na masňáky a oukleje. Vytáhl jsem aji candoše 55 cm, ale za ploutev. Ještě v tom všem zmatku táhli i kapříci a myslím, že už tam loví boleni. Vše vráceno vodě, chtěl jsem jen kapra, nic víc.

Hrouzek - Profil | Ne 2.5.2004 20:13:04

čtvrtek-neděle - Labe
Kaprařina-tuto výpravu považuji za nejhůře vydařenou v tomhle termínu duben/květen.I když přišel první záběr hned po 3hodinách-šupi 63cm a po dalších 2 hodinách přišel krásný amur 78cm 6,5kg na feeder-kuku na vlasu-zdoláván přes 20min,paráda-moje zatim nejdelší zdolaná ryba na feeder.Ale pak začla kryze co se týká kaprařiny-na naše krmné místo dorazilo obrovské množství bílé ryby-hlavně jeseni(opravdu hezký 40-50cm!!) a cejni,ale stěma takovej problém nebyl-taky pěkný ryby,ale ty zcela vyloučili pohodové chytání-ty jeseni žrali hlavně boilí VŠECH DRUHŮ(maso,rybinu,sladký i ovoce-no všechno a ve všech velikostech)a to i dvě 20mm boilí!!!!!!!A to sme i krmili kukuřicí uplně mimo "boilísové místo" cca od něj 40m-aby ty potvory se ztáhli ke kukuřici ,ale tak se nestalo,i když jsme nakonec přestali krmit boilím uplně,aby ty jeseni odtáhli,tak stejnak to brali.A navíc když to vzal kapr,tak byl hned ve vázce-musel jsem za nima jezdit lodí a
snažit se je z těch větví vyrvat,ale stejnak ty největší se nedostali ven a nikde nebrali než blízko spadaných větví.Asi o 5 kaprů jsme přišli a ztoho 1 byl určitě ten patřící mezi ty větší (podle tahu) a ty ostatní byly hned ve vázce takže nevíme..Vytáhli jsme asi 40ks jesenů 40-50cm,cca 20ks cejnů hlavně okolo 45-50cm,1amura 78cm 6,5kg,kapři-53cm lysec(pomocí lodky),58cm šupi(pomocí lodi),66cm šupi(pomocí lodi),63cm šupi a 73cm,8kg lysec.Kdyby tam nebili ty blbí jeseni,tak by se nachytalo určitě více-takhle tam pořád člověk nahazuje těžká olova,jezdí tam zlodí(vázky) a vytahuje tyhle potvory(které brání kaprům, se tam bůbec dostat k nástraze a natož velký tam určitě ani nenajedou,když..) a navíc se musejí dávat nástrahy poměrně velkých velikostí což na tuhle vodu a i v tomhle čase neni taky příliš dobré. Snad někdy příště zvednu svůj rekord.. :o)

carrot - Profil | Ne 2.5.2004 15:33:42

1.5.2004 - R
3x pstruh cca 30cm, jedno pstruzi hovado (cca 55cm) utrzeno + 2x tloust 35cm

Sikula - Profil | Ne 2.5.2004 15:18:26

30.4.- 2.5.2004 - Klabava, Berounka
V pátek jsem jel na Klabavskou přehradu. Chytal jsem od 14.30 do 17.30 na plavanou a na feeder. Měl jsem s sebou jen červíky a rohlíkový boilies. Na plavačku (červy) jsem nachytal cejny, cejnky, plotici (32cm), křížence cejna a plotice - strašně pěkná rybka, navíc měla třecí vyrážku po celym těle, takže se můžem těšit na další takovýhle mutanty a ještě kapra 42. Na feeder s rohlíkovym boiliesem jen jeden cejn a navíc ještě malej :o))Akorát jsem udělal jednu fatální chybu. Zezačátku jsem nakrmil a najeli tam kapři. Dva jsem nesek, jednoho jsem setřepal a jednoho chytil. Ale bál jsem se, aby zůstali, tak jsem tam naházel další krmení a to je vyplašilo, takže pak už najeli jen čudly... Ale chybama se člověk učí...
V sobotu se mnou jel poprvé letos táta. Jeli jsme tudíž na Berounku nad Dolanský most. Já plavačka + feeder, táta položená. Nakrmil jsem, začal chytat, ale zhruba za hodinu a půl se zatáhlo a pak začlo pršet, takže jsme jeli domu. Nakonec se z toho vyklubal slušněj přívalovej déšť, takže jsme dobře udělali...
Dnes od 6.00 do 11.00, já + Poklop, já plavačka + feeder, Poklop feeder + položená. Zezačátku jsem na plavačku na žoužalu chytil pěknýho cejna (32cm), kterej byl vyšší, než delší. :o)) Fakt pěknej. Pak nějaký pidiokounky (asi 5 ks ), plotici a kapra 39, Jirka chytil dva kapry (34cm a 40cm). Mimochodem zkoušeli jsme kukuřici, žížaly, červíky, kukuřičný boilies a rohlíkový boilies. Pokud se nemýlím, tak byli všichni kapři chyceni na rohlíkový boilies. Super chytačka a krásný místo...

whitefish | Ne 2.5.2004 15:13:03

02.04.2004 - 461018 (Kudlovská)
Dnes od 10.30 - 14.00 feeder. Nástraha bílý červík, zakrmeno s přísadou Aromix Brémes. Chytl jsem asi 10 cejnků, nejméně 20 plotic, 8 línů (největší 32cm) a 4 kapříky lysce (od 38 - 46cm). Přifařil se ke mně ještě nějaký klučina, který si na mých zakrmených místech chytl asi 5 línů, několik cejnků a plotic, jednoho křížence cejna a plotice (40cm) a dva kapříky - šupi. Takže pěkný rybolov za překrásného počasí. Nádrž se potom přeplnila rybáři, tak jsem to sbalil. Jen jsem si stačil ještě všimnout, že kromě mně zakrmil jen jeden z nich a podle toho to vypadalo s úlovky - u nekrmících vedla jednoznačně ryba.

xycht - Profil | Ne 2.5.2004 13:58:46

2.5.2004 - Vltava 21-22 - ÚN Hněvkovice
Od včerejšího odpoledne do dnešního rána - pokus chytit hada,ale bez úspěchu. Počasí po příchodu k vodě parádní, potom však přišla bouřka a pršelo asi 3hodiny. Co se týče ryb tak to tahalo pořád, plno záběrů však promarněných. Celou dobu jsme chytali na rousnice a na pařený rohlík,ale jen cejni - asi 15ks okolo 35cm. Ráno sem házel do koryta a na kukuřici během 10min. 2 záběry - plotice asi 35cm a kapřík 42cm. Pak jsme museli domu.

Rici - Profil | Ne 2.5.2004 10:48:49

2.5.04 - Berounka 1
Tak jsem se právě vrátil d vody a až na silný vítr a trochu zimu to bylo fajn.
Na fídr s červama na háčku a krmením lastia v košíčku několik podouství nej 40 cm, cejnoplotice a kapřík 50cm.