JFK - Profil | Pá 17.10.2003 23:43:13

16.10.2003 - Ohře 7 - u Hradiště
Hodka pickeru, hodka přívlače. Oboje bez záběru. Tak jsem se šel jen projít podél řeky se psem a nešel super flek na příště.

Vasek T. | Pá 17.10.2003 23:10:23

17.10.2003 - Stit u Chlumce
no moc to tam neslo za celej tejden jedn aKudla 58 cm.

P.E.P.A.T.O.R - Profil | Pá 17.10.2003 21:57:37

Dnes - Berounka 2 - Dobřichovice (hned nad jezem)
Chytání od 16h do 19h, jeden prut plavaná, druhej položená...
Na plavačku na červi hafo moc ouklejí, na každej nához záběr, už mě to pak trošku i unavovalo, na položenou jsem nastražil žížalu a kolínka > jeden malej kapřík (odhadem 38 cm) na žížalu + dva hezké záběry jsem nesekl >>> jednou jsem chcal :o) tak 15 m od udice a podruhé jsem to zaspal, protože jsem se zrovna věnoval plavačce.

Ladys' | Pá 17.10.2003 21:02:36

17.10.03 - Úslava
Po pauze kdy jsem se stěhoval do nového bytečku, vyrazil jsem na Úslavu do Božkova provětrat kosti a proutek .Nástraha pařený rohlík a výsledek?Za dvě hoďky plavajdy dva tloušti jeden ten větší se vyhákl druhý též puštěn.Jó podzime podzime....

Urbo - Profil | Pá 17.10.2003 19:22:25

Dneska - Jihlava
Za 2 h vláčení se mě tam pověsil jen malej candoš asi 40 cm a pak taky pěknej tloušt 49 cm .Obojí bylo na ripera 9 cm, přírodní barvy .

Radek Ch. | Čt 16.10.2003 21:39:30

13.10. - 16.10. - Harta - Nová Pláň
Od pondělí do čtvrtka jediný záběr na štiku - měla rovných 80 cm. Močil jsem to každý den - jinak ani záběr od malé. Jeden den jsem vláčil u kostela, pár okounků do 20 cm na malé zelené banjo. Kapraři ještě zkoušeli poslední kapry před měsíčním hájením. U kostela se jim celkem dařilo - vše do 50 cm, pod Vosím hnízdem za celou dobu jeden kousek 47 cm. Dnes poprvé sněžilo - vločky jak pětikoruny, ale za pět minut se dralo ven slunko.

FishMac | Čt 16.10.2003 21:34:28

dnes - Vltava 5
Ahoj, postestilo se mi opet vyrazit na Vltavu pod Stvanicky jez. Voda nikde ale holinky taky nikde, tak jsem se musel o stesti pokouset pri nizkem stavu vody ze brehu. Po utrhnuti trech gum a ulomeni lopatky jednoho wobleru jsem jez opustil a sel dal po proudu az na zajimavou kosu, kde vypada Vltava jako pstruhovka, jak rekl jeden privlacovy kolega. Trochu jsem riskoval a nahazoval neustale pres vcelku mohutny tok az jsem si svou drzosti vykoledoval zaber. Na hladine se objevilo torpedo a ja mel zase na prute bolena :). POSLEDNI DOBOU NECHYTAM NIC JINEHO :(. Vyfotil jsem jej, mel asi 60 cm a placl na zadek az mne celeho pekne pocakal, jak si to pelasil zpet do vody. Pak uz nic jen trhani. Uspesny byl dnes twister vyrazne zeleny.

Martin M. - Profil | Čt 16.10.2003 18:07:51

dnes - Kaprodrom, Ricany
Celkem 11 kapru beznych velikosti a dalsich asi 6 ztracenych.

Bubák | Čt 16.10.2003 15:50:22

16.10. - Slapy, Cholín
Včera odpoledne tři kapři od 64 do 78 cm.Jeden spinká na mrazáku,druhýho jsme zbaštili v hospodě.Jinak dvakrát suchý prásknutí.Muselo to bejt něco BIG.

Raďošek - Profil | Čt 16.10.2003 13:27:25

16/10/03 - Slavík
Ráno jsem na vláčku hodinu a 1/2 zkoušel candáta, ale povedlo se mi chytnout jen jednoho cca 20-30 čísel. Nelíbil se jim pozdějc ani na splávku pověšený okoun z mražáku. Navíc stále pokouším apetit nasazených kaprů - nešmakují jim ale ani staré, nasekané zákusky ;) Idylka, kterou na fotce vidíte, skončila za 15 minut přeháňkou, která se přihnala ze severu a donesla něco mezi deštěm, sněžením a krupobitím - a to mě vyhnalo.

Royale with Cheese - Profil | Čt 16.10.2003 10:37:20

15.10.2003 - Odrava 1
Za 3 hod cca 30 lipanu, vetsina kolem 27 cm. MOzna 10 ryb pres 30 cm, nej 35 cm . Nymfa. Bohuzel malo mist, kde se da s nymfou chytat, malo vody. Jepic litalo nahore ( kupodivu) minimum, ale tesne nad soutokem s Ohri jich uz byla spousta. Tam sbiraly jen oukleje.
JInak ale fakt neni o co stat. Ze stavby dalnice naprosto pekelnej kraval, hukot aut z dodelany casti .Do vzdalenosti cca 100ml od stavby vsechno zniceny. Proste zase dalsi revir v prdeli. I kdyby tam ty ryby byly...

Lukáš J - Profil | Čt 16.10.2003 10:26:21

15.10. - Morava 17A + bečva1
Včera jsem měl mít ve škole přednášku z Právních dějin evropských zemí, mimochodem děsná nuda, navíc nepovinná, tak jsem místo toho zajel zase na Dombas :-)
Ráno v 6:15 jsem vstával, vytáhl vláčku ze skříně a hybaj kolej-autobus do Tovačova, ten jel v 6:45, navíc přímák, takže jsem už v 7:10 byl v Tovačově. Odtud jsem si to hasil zase směr přístav, což je asi 30min chůze. Pak jsem se zakecal s nějakými ostraváky, co tu byli poprvé, no ani já tu nejsem místní znalec :-) Když jsem od 8:00 do 9:10 neměl ani potah a to jsem zkoušel kde co, tak jsem si řekl, že Bečva není zase tak daleko a šel. K Bečvě jsem dorazil po pár zastávkách pro prozkoumání nového terénu na Dombasu asi v 10:30. Řekl jsem si, že to zkusím u Troubek nad mostem přímo u splavu. Asi 500m níž seděl jeden plavačkář, zrovna rozbaloval věci na cejny. Říkal, že štiky na Dombasu i teď berou ještě systémem ráno-večer.
Takže první nához jsem tu uskutečnil kolem 10:45, boleni kolem lovili jak splašení. Takže jsme byl hodně nažhavený, jestli si dneska chytím svého prvního. Zkoušel jsem plandavku -poslední ze čtyř, co jsme si sebou na kolej vzal - druhý nához a utržená. Pak jsem zkoušel twistrovat candáty - po 2 twistrech a 3 utržených ripperech jsme raději zkusil tyb boleny. Dal jsem tam salmo hornet 4cm BT,TR,ale nic, salmo hornet 2,5cm gold-nic, rapala husky jerk CLN -nic, jointed 5cm -nic, nakonec jsem tam dal salmo 5cm minnow, což se asi oukleji podobalo nejvíc. Na první náhor do místa zalovení bum! No tak pojď ty můj první bolene :-) Ups, byla to štika a wobler je bez lanka a ani není vidět v její zubaté tlamě, no nakonec mi to neukosula, ať žile 0,19mm monofil,měla 53cm, ale vzhledem, k tomu, že wobler skutečně vidět nebyl, dostala do hlavy. Vyndal jsem ho až doma na koleji. Pak jsem po pěti minutách vláčení jointeda GFR 7cm měl další záběr, tentokrát jsem chytil skutečně toho bolena :). Bly to ale prcek - 41cm, tak šel zpátky. V tuhle cvíli lovily ryby hodně u druhého břehu a u vývařistě pod výtokem ze mlýna, tak jsme si při přeskoku na ostvůvek namočil tenisku :-) Bouleni tady doslova lezli až na břeh. Zkusi ljsem tam v proudu tahat californii, ale bzry skončila na dně. Pak jsme trochu podledal v krabce a našel rotačku s vrbovým listem - na druhý nához přímo pod nohama, když jsem ji už zvedal z vody, rána do prutu jak prase. Skoro jsem se posral :-) okmažitě brzda jekot na plné pecky. Jajednou se torpédo zastavilo a nechalo se jak poleno navést až na poedběrák, ouha - on se tam asi nevejde. Tak první pokus o poedbrání ho nějak probudil a dal se do boje, asi napočtvrté , což trvalo tak 5minut se mi podařilo bolena do podběráku nacpat. Fish měl krásných 70cm.Což je nový osobák twistráku. Takže pro dnešek jsem skončil.

Marian | Čt 16.10.2003 7:54:16

10.,11.,12.10 - Harta 471200
Čerstvě nasazení kapři, celkem 25 kaprů od 45- 50 cm. Vše kolem poledne. Čím menší návnada tím větší kapr a je tu opět podzim nebo zima první sníh.

KUBA | St 15.10.2003 20:16:17

vcera - Ohre 8A
tezky nadstav, tece vody po kokot, brodeni je slusny pokus o sebevrazdu... :-) nasazeny duhaci uz jsou davno v pr...

Hrouzek - Profil | St 15.10.2003 19:22:07

dnes - Labe
"dravco-karásko-plavaná" Za 3 hodiny byl jediný tatkův záběr,ale stál za to>>>štika 81cm 5,1kg>byla zdokumentována na kameru s jedním dvou-sauto-výskokem a byla vrácena zpět.

Laďas - Profil | St 15.10.2003 19:10:14

15.10. - Borovinský ryb.
Rybník koupil novej majitel a všude se objevily cedule zákaz rybolvu pod pokutou 10 000kč.ale jak se zdá tak to neplatí.Dneska tam bylo pár lidí.někteří se odchytali ale jinak to moc nebralo.Asi moc kosa.

Kataban - Profil | St 15.10.2003 16:32:53

12.10.-neděle - Morava 10-plav.kanál
Za celý den na položenou (boili) ani záběr. Synátor za dvě hodiny plavačky na hnojáčka pár okounů do 20cm.

Raďošek - Profil | St 15.10.2003 13:39:00

15.10 - Slavík
V sobotu jsem zahákl šestačtyřicátníka na první nához a říkal jsem si jaký to bude kumšt nechytat kapry z násady... Ale v neděli, pondělí a dnes ani prd... feeder taky mrtev. Jinak se na dvojce včera od 12-15hod chytilo 5 candošů nad padesát. Venku je docela kosa, naštěstí má být příští týden pěkně, tak to budu zkoušet dál ;)

fanik - Profil | St 15.10.2003 9:49:11

14.10.2003 - cezava 2A
...navic byla strrrasna kosa a kluci posleze zacali byt na me nevrli, ponevadz ten revir jsem vybral ja :)

red.foot - Profil | St 15.10.2003 9:04:05

14.10.2003 - cézava 2A
fanik, maty, red.foot, 17.30-20.00; sítem pěti prutů neprošel pouze jeden karas.