Piškot - Profil | Ne 31.8.2003 6:35:43

30/8/03 - Bečva Rožnovská 1
Vody strašně málo,zato dost ryb.Akorát že nim moje mouchy nechutnaly.Pár záběrů jsem prodrbal,dvě ryby mi spadly a na břehu se byla podívat jenom tahle parma.Vzala strýmra na horním přívěsu a jak tam tak jezdila,tak se k ní ještě přivěsil ten tloušť.Pak už mě vyhnalo počasí.Je vidět,že jak člověk na ty ryby moc nechodí,tak nemá tu správnou praxi.Musím se hóóóóóódně učit.

Josef Viktorin Vase jmeno zde | So 30.8.2003 19:22:36

28. -29.8. - Dyje 7
Tak konečně se mám čím pochlubit. Povýšil jsem si svůj osobák u sumce. Letos mně zatím brali jen samí menší. Z deseti chycených byli největší 105, 108 a 134 cm. Až včera jsem měl štěstí na sumíka rovných 200 cm a 48 kg. Slupnul lína 33 cm. Den předtím mi lína 40 cm velkého z pletené šňůry 0,50 mm odkousla štika aniž bych zpozoroval záběr.

Sikula - Profil | So 30.8.2003 18:42:51

28.8.2003 - Berounka - Nadryby
Oprava - těch štik bylo 26.

Sikula - Profil | So 30.8.2003 18:39:02

30.8.2003 - Berounka - Spálený mlýn až Klabava
Na dráždění ovčínský ponorky jsem neměl nervy, tak jsem zvolil Klabavu. 8.00-12.00, přívlač.Ve znamení pohody a ukončení týhle štičí, původně kaprový výpravy, jsme se já a Čau čau vydali kolem Berounky na Klabavu. Zapíchli jsme to u "Spáleňáku" a potejrali pár kudel v tůňkách u náhonu. Jedem na tu Klabavu a na soutok s tim, že tam možná něco bude. Jenže to ještě netušíme, co je před náma! Krásná polní cesta se mění na lesní, na širokou pěšinu, úzkou pěšinu, úzkou pěšinu s klackama a pak končí. No, to bude pohoda, to se ňák zvládne. Hele, támhle jsou auta, No tak to nebude problém, přehupsnem tuten kopeček a sme tam. Tak se hupsáme po klackách, s prutama a kolama. Pak hupsáme po trní a po kopřivách. Pak se dostáváme na místo, kde před náma je 4m příkop, a vedle nás "kopeček" ( 8m na výšku a 3m na dýlku. No, tak si položíme pruty a slezem to s kolama, a pak tam někdo vleze pro ty pruty, ne? No tak jo. Neslezli jsme to. Sjeli jsme to. Pěkně šupem po pr pardon, po konečníku. A teď jak pro ty pruty. Já mladý horolezec se snažím vyškrábat nahoru. Zhruba po 5 minutách se mi to daří. Úspěšně sjedu kopeček dolu. Pokračujeme tak, že napřed jdeme s kolama a pak se jeden vrací pro pruty. A to ještě nevíme, že to nejlepší na nás teprve čeká. Přicházíme ke "kopečku" - 3m na dýlku a 5 na výšku. A teď babo raď. Napřed se tam dostáváme s kolem každý sám. Po pár minutách se zas já malý horolezec vydávám s batohem a prutama nahoru. Čau čau vylejzá kus nahoru a podává mi kolo. Úspěšně ho vytáhnu. Jeho silnička váží tak 10 kg. Moje (bejvalý tátovo) 13 let starý horský má 21kg, a to už bude problém. Poprvé s nim sklouznul naspátek, ale nakonec se s nim vyškrábal kousek, takže jsme vytáhli i to. Konečně nacházíme cestičku a sjíždíme na louku, tak 1km od Klabavy. Tato cesta přes les nám trvala bez mála 2 hodiny, a bylo to tak 4km. Už ani nemáme sílu na ryby. Chvíli vláčíme, a zdoláváme každý pár menších štik. Já mám ještě pár metrů od břehu záběry, které bych přirovnal spíš k candátovi. Jenže zasekávám pozdě. Měníme místo a přijíždíme k tomu soutoku. Berounka je v tomto místě mělká a rychlá, a Klabava průzračná a bez ryb. Nenacházíme ani okouny na mikrotwistry. Nakonec se přesunujeme na místo, kde jsem já chytil svojí první dravou rybu - okouna. Vytahuju jednu malou štiku ( asi nejmenší z celé této třídenní výpravy) - zhruba 25cm. Moc krásně zbarvená. A jelikož máme oba hlad a je po dvanácté, tak se shodujeme, že na to pečem a prohlašujeme tuto výpravu za ukončenou. Takže dnes já 10 štik, Čau čau 4. Cejá výprava - já 47 štik, 7 okounů, a 1 candošek, Čau čau 6 štik.

Sikula - Profil | So 30.8.2003 18:02:53

29.8.2003 - Ovčín
Zvednul se vítr a udělalo se trochu dině, ale co, třeba budou brát taky. 16.00 - 20.00, přívlač, já + Čau čau. Procházíme kolem lomu, a prohazujeme (tentokrát oba s lankem) vodu vším možným i nemožným. Nic Až kolem sedmý mam konečně záběr, kterej neproměňuji, po půl hodině další, s tím, že mi až pod nohy přijela štčka (+-45cm) a okusovala mi bílýho twistra s červenou hlavičkou a očíčkama. Zasekávám a málem si toho twistra vetknu do hlavy. Ujela. Nedá mi to, a vracím se na to místo, jak jsem utrhnul tu velikou. Tomuhle nebudete věřit. Vidim tam (tak 50cm od toho šutru - tj.1,5mod břehu a 1,2m pod vodou) to mý banjo. To tam mam navázaný kopyto. Tak si s nim chci to banjo přitáhnout ke břehu. Najednou se tam něco blejsklo a banjo nikde. Chcíli jsem tam stál a blbě čuměl do tý vody. To to pak člověku šrotuje v palici. Buď to je fata-morgána, nebo mam vidiny a měl bych jít k psychiatrovi, nebo ......?! Dost zničenej odsud odcházim. Čau čau prej měl jen jeden potah. Ještě to kopyto mrsknu do vody, abych nekecal jen tak , a vytáhnu jednoho okouna, asi jako útěchu, a jedem domu.

Hrouzek - Profil | So 30.8.2003 17:59:16

23-29.8. - Italie PO
V sobotu jsme s průvodcem Mírou vyrazili a díky zácpám jsme byli na místě až v devět večer.Zavezli jsme jenom dva pruty,v pět rano byl hrčák a já zasekl,vytáhl jsem sumce 128cm 14kg,na druhý prut záběr nebyl,protože nástražní ryba byla ve vázce.Přes den jenom malý sumci do 50cm na žížalu(dohromady,asi 6 mini sumců).V pondělí přes noc jsme neměli ani jeden záběr,protože se zvedl velký vítr.
V uterý jsme jeli na jiné místo,a asi v 21.30. hodin první záběr,ale jednohák neměl v tlamě a pustil to,za chvilku vzal uhoře znovu a Míra zasekl,dal mně prut a já nasedl do lodi,sekal jsem pořád,protože jsem myslel,že neni přervaná trhačka(silon 0,50-ka),a když mně Míra řekl,že trhačku už při záseku přerval,tak jsem přestal a začal jsem rvát co nejvíc jsem mohl,sumec se pomalu rozjížděl,i když jsem za něj rval z utaženou cívkou na multíku,a najednou se sumec naštval a serval mi malem prut z rukou,jakou mi dal šlehu ocasem o šnůru a to byl konec,protože nebyl háčkem proseknutej :-(( Míra řekl,že sumec měl určitě 190cm a možná i víc,podle stisku kartáčů na uhoři.:(( Potom už přes noc nepřišel záběr.
Středa-další změna místa,k večeru na vábničku>ani jeden sumec se nechtěl zvednout ze dna :(,tak jsme přijeli na břeh a já začal kontrolovat všechny pruty s hlásiči jestli jsou zapnutý,u jednoho prutu jsem zjistil,že neni hlásič zapnutý,podíval jsem se na špičku prutu a v tu chvilí vidim,jak se prut ohnul až k prasknutí a brzda se jen točila,já jsem zasekl a předal prut tatkovi,protože si ještě sumce pořádně nazatahal,všichni jsme nasedli do lodi a tatka zdolával,sumec měl docela sílu a mlátil ocasem,asi po 10 minutách byl vlodi měl přesně 150cm a 23.5kg,přes noc jsme už záběr neviděli,i když sumci lovili,jak o život,ale ráno jsme zjistili,že bylo záběrů dost,jeden karas strženej,jednoho uhoře sumci ukousali k smrti a další dva uhoři byli taky v tlamě sumců.To byla zas smůla... :(
V čtvrtek na tom samém místě npřišel přes noc už záběr!zas ten vítr :(
A v pátek jsme změnili místo na jeden kanál,kde je prej sumců hodně,ale spíše okolo 100cm,tam jsem měl záběr jenom jeden,ale hned to pustil :o),tak jsme to v jednu hodinu rano zbalili a jeli dom.
Kapři jsou tam krásný a veeeelký,ale neberou.Jenom jeden mi to vzal na feeder,ale neměl jsem žádnou šanci,z brzdy se jen kouřilo...Jednoho opravdu velkýho kapra jsem viděl,když vyskočil,asi 10metrů ode měl +-100cm(nemohl jsem uvěřit,že to je kapr :o). Nedopadlo to zrovna jak jsme si přáli,ale aspon,že neodjíždíme z nulou...

Sikula - Profil | So 30.8.2003 17:46:32

29.8.2003 - Ovčín
Přívlač, 8.00 - 14.00, přívlač, já + Čau čau. Prošli jsme kolem lomu, s tím, že budem lovit okouny. Já 2 kousky, Čau čau nic, pokračujem, Čau čau 1 štiku (38cm), potom já jednu (35cm), obojí bez lanka, a já DEBIL si ho tam nenavazuju (protože jsem línej), pokračujem, koukám ve vodě je takovej krásnej šutrák, tam budou okouní. Malý červený banjo. Opatrně potichoučku ho nahazuju za kamen, škubnu, a táková jeba do prutu, a taková ponorka vystřeluje zpod toho šutru. Po chviličce ječim na honzu, ať přihnojí podběrá, protože ten můj pro ní bude tak klobouk. Už jí přitahuju (respektive krákam, protože nemam lanko). Proutek trpí a je ohnutěj až k hladině. Ta dvacítka vlasec je zázračná... Natáhla se nachvíli 50cm od břehu. Měla přes metr. Takový torpédo. Ještě se párkrát cukla a můj teleskop za 200Kč vystřelil a byla v prdeli. Eště se mi chvíli klepou kolena a nadávam všemu, co je po ruce, obzvlášť sobě, že já kretén sem línej navázat lanko a že si konečně nekoupim pořádnej podběrák. Po chvíli se vzpamatuju a jdu se tam podívat. Ta tam na mě tak bude čekat! Jdeme dál, občas se tam vrátim, abych zjistil, jestli už tam neni. Čau čau ještě ulovil štičku (+-30) a jeli jsme na oběd. Jen počkej mrcho, já ti eště ukážu, zač je toho loket. To bylo úplně nový banjo s krásnou červenou hlavičkou!

Sikula - Profil | So 30.8.2003 17:31:54

28.8.2003 - Berounka - Nadryby
Odpoledne bylo vlažnější, spíš jsem si chtěl projít řeku a prolovit lepší místa s šancí větší ryby. Od 14.00 do 18.00, přívlač, 11 ryb - 10 štik (30-40cm), 1 okoun (25cm)

Sikula - Profil | So 30.8.2003 17:27:44

Koupil jsem si novej navijáček (respektive starej - Shimano Sedona 4000GTE), tak jsem ho šel zaskoušet. Od 6.15 do 13.30, přívlač, 30 ryb(iček) - 16 štik (mezi 30 a 40cm, převážně 34, 35), 3 okouni (20-25cm) a jeden candošek (15cm). Nejlepší byl twistr fluo zelená, 2' s šedou olověnou hlavou.

HrubecT - Profil | Pá 29.8.2003 13:38:01

28.8. a 29.8.2003 - Hloučela 1
28.8. 14:30-19:30 Feeder - KONEČNĚ přestalo foukat a tak šlo na feederu zase něco vidět.Cejni brali jak vztekli,kolem sedící bobkaři jen čučeli téměř bez záběru.Nakonec 22 cejnů...
KarelC 16:30-19:30 Feeder - Sice se dostavil o dvě hodiny později,ale nakonec stáhl ve zdrcujícím závěru devíticejnovy manko a vyhrál s 21 cejny a 3mi ploticemi. Nádherná chytačka i přes velice nízký stav vody.Kapr ale zase nikde... :o(

29.8. 4:00-8:00 Vláčka s twistery. Já bez záběru,KarelC jedna malá štička...

Robert | Pá 29.8.2003 10:26:03

28.8.2003 - Radbuza 1A
Tentokrát bylo braní velmi vlažné, do krmení najely ryby až po hodině a i pak byly záběry dlouho po sobě. Na feeder 2 kapři a jeden cejn, jehož záběr nebyl na 1 uncové špici vůbec vidět a na plavanou asi 3 cejni a nějakých 5 plotic.
Bylo tam hezky do té doby, než se blízko mne usadil jeden strejc, který si pustil rádio a co pět minut přehazoval své námořní udice.

Raďošek - Profil | Pá 29.8.2003 10:24:10

28.8.2003 - Vlára 1
Včera jsem se na řece snažil chytnout nějakého jelcina na dnešní večerní bojku. Zkoušel jsem to jen na vláčku v jedné tůni, po půlhodině vláčení jsem z vysokého břehu zahlédl jak mně po bílém twistrovi vyjela štika kolem 80 čísel, ale brzo se setřepala. Pak zkoušela vláčet moje přítelkyně a málem si cvrkla, když jí ta štika vyjela pod nohy a snažila se pozřít jí vláčeného rippera. Další hodina marného snažení byla proložena dvojím koupáním při snaze vyprostit zaseklou nástrahu.
Do čeřínku se nám podařilo chytnout OSTRUCHU KŘIVOČAROU (na našem území mimořádně vzácná ryba - údajně se vyskytuje pouze na malém úseku této řeky).

Fotka je ze středečního svítání nad Bánovem. Sumci zase žrali všechno jiné než karáska na mojí bójce ;(

Pobřežní candát | Pá 29.8.2003 9:47:19

28.8.2003 - Berounka
Včera noční plavaná
Podoustve 2 x, plotice 1 x, ouklej 2x, sumec 1x, vše na červy na ouklej jsem chytil tlouště 36 cm. Vše vráceno vodnímu živlu.

Boris.Dig - Profil | Pá 29.8.2003 8:58:40

28.8.2003 - Berounka
Byl jsem provést rekognoskaci terénu v Kostelíku-málo vody + konečně také 2 okouni na Vaškovku.Kolega chytal cejny na rohlík,nic,co by stálo za řeč.

Čabas | Pá 29.8.2003 8:39:31

28.8.2003 - Labe 10
Feeder, kmen 0,20, návazec pletenka 0,08, délka 75 cm, nástraha sendvič - pařený rohlík dipovaný TopSecret jahoda+červi.

doskok | Čt 28.8.2003 22:11:28

28.8.2003 - Sázava 3A
Feeder od 16.30 do 20 hod., Bonduelka kuku, 4 kapříci 38-43 cm, asi 10 cejnů, záběrů hafo, nešlo chytat na dva.

P.E.P.A.T.O.R - Profil | Čt 28.8.2003 21:43:26

28.8. 2003 - Vltava 7 (Komořany)

Byl jsem odpoledne 3 hoďky na Vltavě v Praze, na položenou přišla parma 52 cm (nástraha foukaná kukuřice), na plavačku(žížala) pár ježdíků.

george - Profil | Čt 28.8.2003 16:44:14

28.8.2003 - Radbuza 6
5x okoun na salmo 2,5cm (25, 27, 22, 28, 27). Prvni dostal svobodu.

meny - Profil | Čt 28.8.2003 14:52:42

27.8.2003 - Dřevnice 1
Opět jsem byl potrápit okouny,výsledek štička 50 na 12 vlasec 3cm ryperka.

brach - Profil | Čt 28.8.2003 9:37:10

červenec - Štít u Chlumce

A dodal mi lepší fotku, než kterou jsem uvedl nedávno a kde si mě někteří pletli s domorodcem z Havany.