siro | Po 11.8.2003 7:03:04

27.07-8.08.03 - Berounka 6;7;8
Takovej menší rybářský maratůnek+pes a žena.Začali jsme u Rozvedčíka,kde šly jen mini plotičky a oukleje.Druhý den přesun na Zvíkovec,kde nešly ani mini plotičky.
Další den přesun na Lejskův mlýn,kde jsem nalapal pár cejnů a ještě ten den přesun na Dubjanský dvůr.Tam jezdíme již nekolik let a lonská povoden tam pěkně zahejbala se dnem.Po třech dnech nahytáno pár tlouštů+plotic+hafo ouklejí a jeden cejn kolem 50cm.Neskutečná bída,s vodou 50cm pod normálem,+30°C vedra,se podepsala na min. aktivitě ryb.Poslední možností přesun na Třímasy,nebo na mé tajné místečko.
Na třímanech v kempu neskutečné množství stanu,takže jsem to rovnou stočil na svuj zamilovaný kousek řeky.
Cesta k řece spíš pro gáza(několikeré škrtnutí o vanu).Ani jsem se moc nedivil že tam bylo jen jedno auto+3 načerno postavené stany.
Stany patřily "údajnému" majiteli pozemku a jeho chacharskému bratru s kamarádem+rodiny.takovej kravál jsem ještě nezažil a zesrali snad 5hektarů!
Díky nim jsem se naučil píseň Už vyplouvá loď Gambí(za jeden večer jí zpívali snad 20x a ráno v 6h mne s ní zbudili).
Co se týká ryb byla to paráda.Velká voda prohrábla tůnku která tam byla na 2,5m.
Hned první den jsem chytil pet kaprů a ani jeden nešel pod 50cm.
Každy den jsem chytil min 4kapřiky a jen dva byli menší než 50cm.poslední večer před odjezdem(musel jsem dovču přerušit kvuli doktorce) jsem chytil parmu 75cm!!
Vytahl jsem ji na 0,15mm vlasec.Díky bohu ani jednou nevyskločila.Podebíral mi jí ono uřvané chachařisko.Muj podběrák jí pad jako čepice.Za svědky mam bohužel i celý skautský tábor který uřvanec svolal aby se podívali:o(
Nebyt ženy tak mi rozšlapali pruty.
Po příjezdu na druhy den jsem za celý večer chytil jen jednoho kapra ale měl 72cm.Nádherný lysec byla další ryba kterou jsem překon svůj rekord.Při vylovování do mého titěrného podběráčku jsem si přísahal že hned jak přijedu si koupim větší podběrák.Nemam blesk na zrcadlovku a tak jsem bohužel ani jeden kousek nevyfotil.
Za zmínku stojí ještě lín 36cm a cejn 56cm.Chytal jsem na feeder.Navnada kuku a kuk. šrot s Lorpiem na kapra.
Shrnuto podtrženo:mam dva zvedlý osobáčky a těšim se jak jim tam na podzim ukrutně napráskam;o))
Abych nezapoměl vše puštěno.

Dandy | Ne 10.8.2003 23:25:32

9.-10.8.2003 - Vltava 28
Výhradně muškažský revír. V sobotu navečer dva dorostenci potoční, jeden proudník a okoun. V neděli ráno jeden pěkný záběr, chvíli přetahovaná, vítěz se ani neobtěžoval představit. Já to nebyl. Jinak spousta vodáků. Naši ještě aspoň ovládají lodě, ale německy hovořící vodáci, to je hrůza!!! Nechápu, jak můžou jet vodu, když nejsou schopni alespoň minimálně řídit loď. Když se chtějí utopit, tak ať se topí beze mě. Už aby byl podzim a sváteční vodáci zalezli do doupat!

ivanv - Profil | Ne 10.8.2003 20:58:41

10.8.03 - VN Teplý Vrch, SR
Prívlač celú noc zo soboty na nedeľu.Do 03 .00 hod bez záberu,o3.00na tvister sumec51 cm,okolo 7,00hod 5 boleňov okolo 45-50 cm.Celkom dobrá zábava.

Lukáš J - Profil | Ne 10.8.2003 20:17:36

7-9.8. - K1
Právě jsem se vrátil z Kaprodromu - super. Jeli jsme ve čtyřech. Když jsme přijeli do Říčan k rybníku, málem mě tgrefila pepka.Všude, kam jsem se podíval se koupali lidé - tady máme chytat ryby? No nic, zašli jsme za Olinem, koupili povolenku (pátek odpoledne - neděle 12hod nás vyšla 150kč/os.)a šli pro pruty do auta. Počasí blo super. Pvní záběr měl Zdeno na těžko,ale kapr cca 60 semu u břehu vypl,pak za námi přišel Koťón a během vykecávání se slyším, jak můj feeder nabírá směr voda po dlaždicích. Po zvednutí prutu se se mnou ryba nebavila a zajela na druhou stranu rybníka. Když jsem ji dostal na břeh, zjistil jsem, že mě školil 55cm sazan. Podle Koťona tu Olin dal i nějakou ruskou formu říčního kapra - pere se jak blázen. Večer jsme zkoušeli i z hladiny - to nám jde nejlíp, super chytání. já se zakufroval do spacáku asi ve 2hod ráno v sobotu, poté oc jsem usnul na židli. Ve 4 hodiny, do mě kope David, že berou ryby, vylezu ze spacáku, myslím si svoje, protože ryby tady braly dobře i tak. Ale stálo to za to. David z vody vytahuje první třiapadesátku, já z kyblíku rohlík. Nahazuji, budí mě tah ruky s prutem směr voda - amur 55cm.Pak amur 60cm- na pennu jde jak po másle, takže přitahuji brzdu navijáku.Hmm, chyba - další záběr a ponorka mi chvíli po záseku a jízdě trhá moji 0,25mm. Nový háček, mezitím David tahá 2 50cm dorostence. Já dorovnávám rybou 62cm, focení a zpět do vody(nový osobák). V 6.30 se David vrací ke Zenovi a Evě a nahazuje na Těžko, já zůstávám v rohu a nahazuji rohlík n sbírajícího kapra, vždycky mi rohlík strhnul pod hladinu a zásek i při jízdě vyšel do prázda. Pátý zásek sednul. Ryba moc nebojovala, u podběráku vidím, že je malý :-( Naštěstí soused věděl, na jaké ryby jde a špígla mi podebral - 72cm :-) Pak jsem zkoušel 3 hodiny na boilies a nic, vracím se k Davidovi, který na těžko lape rybu za rybou. Kaprům ani nevadí, že se jim na nakrmeném místě koupou lidi. v 11 hoin david po 10 minutách boje trhá o tyč ve vodě nějakou ponorku. a Ve 12 hodin zapřáhl další, tentokrát ji vyvedl na mělčinu a zbytek boje poběhl u přítoku. Po 20minutách měl na břehu kapra s velkým K- 90cm šupi,myslím, že ten samý jkao loni jaisův,ale trochu hubenější. Při počtu dírek po háčcích se není čemu divit. Neustále bojující rybě se nabárá váha špatně. Zbytek dne byl ve znamení ryb 50-60cm + 1x10cm kapřík. Vedle nás chytili 60cm sumce a 70cm štiku, u odtoku se chytil 80cm kapr. být Olinem, tak lovce odtamtud vykážu, protože vracení do vody bylo ve stylu hod kaprem - letěl asi 3 metry. Ve 20 hodin začal bengál v podobě Bengálské noci - něco jako zmenšený třinecký Hutník - klobásy, kotlety.., šermíři, kapela, ohňostroj...až do 3hod ráno. Ohňostroj kachny vyděsil tak, že by to ani orlovec neuměl líp - nevěděly jestli dřív letět nebo plavat, skoro se přitom pozabíjely. Bohužel to fungovalo i na ryby a ty první 2 hodiny cirkusu moc nebraly.Čiwauwa. Na rybník přišlo asi 20 tenagerů dobře v náladě, vběhli na ponton, zajeli na rybník a pak to začalo - skákali a řvali čiwauwa asi hodinu :-) David měl na prutě 2x amura ,který sežral 5x5x5cm briketu chleba,ale oba ztratil. David, Eva a Zdeno šli spát ve 23hod, já zůstal do 4hodin chytat a pak jsem nehnul do spacáku na molo u vody. V 6:30 jsem nahodil a chleba vsrknul amur kolem 80cm,jenže se vypnul. Pak následovalo pár pětapadedesátek na všechny pruty a v 10:30 jsm se sbalili a než jsme jeli domů, řekl Zdeno Olinovi hlášku roku: "Děkuji za super chytání.. u nás se padesátka moc nepotká, tady taky ne. Všichni sjou větší :-) " K nejlepším nástrahám patřily medovka a rohlík. Kuku ani boilies se moc nechytaly. Za víkend jsme chytili asi 50 kaprů +7amurů a viděli chytit asi 10 kaprů nad 70cm, z toho 6 nad 80. Díky Oline, díky kapříci.

noe | Ne 10.8.2003 19:44:56

10.8.2003 - labe 33
vláčka - něco okounů a 2 štičky, přes jaroměř je to hrůza a co teprve těsně nad soutokem s Úpou, řeka zregulovaná do potůčku tvaru přímky.....fakt hnus.....splav pod náměstím celí kompletně přebagrovaný......

Ruďan | Ne 10.8.2003 14:47:12

10.8 - Štít - B
Za 24 hodin docela dobrá rybačka 3x Kapr 74,77,80 cm . Tady je jeden kousek .

jurasoft | Ne 10.8.2003 12:19:53

9.8.2003 - Jizera ?
ve čtyřech na malým fleku. kapr 60, lysec, nadherá tlustá koule na výšku 26, krásně bojoval o svobodu, táhl do proudu, snažil se zajet do vázek. Za chvíli po něm na stejný prut parma. Bez oka, strhaná, ani se moc nebránila. Neměřili jsme ji aby moc netrpěla. Odhadem slabě přez 50. Obě ryby chyceny na boilie domácí výroby losos. Ošetřeny putovali ohleduplně do svého živlu. Díky Svatý Petře za krásný boj. Minulý týden na tom samém místě na to samé kapr skoro 60, šupina, taky kulička. Kde přesně neřeknu.

Raďošek - Profil | Ne 10.8.2003 11:17:13

9.8. - štěrkáč u Topolné
Ze soboty na neděli jsme chtěli přespat někde u slepáčů v okolí Hradiště. Cestou jsme se na necelou hodinu zastavili okoupat se na štěrkáči u Topolné. Ale i těch padesát minut stačilo, aby nám někdo otevřel auto, vzal mi z něj feeder a mojí 1/2 mobil s doklady. Tak jsme to otočili a znechuceně jeli domů ;(

Pepe - Profil | Ne 10.8.2003 9:54:45

10.8.2003 - Svitava 5/A
Sem tam nějaký ten cejnek od kapra ani ťuk.

noe | So 9.8.2003 21:25:34

9.8.2003 - vych. čechy
řeka - rotačka č. 1 - 62 okounů (nej 30 cm), 1 mini tloušť, plno ryb mě spadlo, poté co jsem nechal úspěšnou rotačku na stromě jsem šel po 5 hodinách lovu domů....
no a dlouho jsem to doma nevydržel....
takže jsem jel jen na chvíli se splávkem
rybník - 23 kaprů (nej 48cm), 111 karasů (nej 25 cm), a 2 líni.....za 3,5 hodinyy....
no teď sedím doma ruka bolí - záda taky.....trochu jsem to ajsi přehnal......:o)

Urbo - Profil | So 9.8.2003 19:10:23

Včera - Svratka 3
Od 2 do 4:30 Sem si byl zavláčet tlouště.Celkem byli při chuti lapl sem 5 tlouštů do 40 cm asi 3 okyse a 3 malý boleny a nakonec mě udělal radost bolen 60 cm. Myslím že to byl solidní výkon na to , ze to bylo v nejvetším horku .

Petr - Profil | So 9.8.2003 15:03:13

9.8. - střední Čechy
Čau lidi,nevíte,jak to vypadá s dravci na Berounce??? Dík,Petr

Milan - Profil | So 9.8.2003 8:04:37

6.-8.8 - M17A
Chytačka+koupání a potápění.
Výsledek: 8 kaprů od 45-58 cm,6 karasů kolem 30 cm, 2 plotice ,1 úhoř 45 cm

PS: spálil jsem se jako prase a přitom jsem se mazal 25 faktorem.

!!-Žádná ryba nezabrala ráno ani večer,vše tak kolem 15.00 v tom největším pařáku!!!!

Bart | Pá 8.8.2003 21:03:11

8.8.2003 - Opava 7 v Krnově
Byl jsem mrskat muchou a zakotvil jsem u suché.U čísla 35 jsem přestal počítat. ale odhadem tak cca 50 ks. Lovil jsem na černou muchu ze světlým kružkováním a hnědýma nožkama.Kousaly mi do toho jen lipani od 10 do 32cm. Větší tu asi nejsou. Jinak paráda.

Tomáš | Pá 8.8.2003 19:44:17

8.8.2003 - ohře v Brozanech
Na každej nadhoz ouklej tak jsem to po půl hodině zbalil.

Tomáš | Pá 8.8.2003 19:34:52

7.8.2003 - Ohře 4-5
Dobra chytačka celkem 18 ryb 6 jesenu 2 perliny 9 plotic 1 cejn 30cm 1 rybu jsem utrhl.

hessak | Pá 8.8.2003 19:17:24

8.8.2003 - Labe 4-5
dnes ráno Labe 2 tloušti a ani ťuk. Voda stále ubývá. nic moc

rapalla - Profil | Čt 7.8.2003 22:48:48

2. - 5.8. - Berounka
- tragedie - od soboty do úterý ve čtyřech - parma 52cm, okoun cca 15cm, sumec 19cm! jinak ani šupina. Chytáno v mírném tahu na cca 3metrech, v proudech pod jezy - položená, plavaná, feeder a přívlač bezmála non-stop a ani hovno. Hejno kaprů cca 30ks s jedním amurem cca metrovým celý dny jezdily dva metry od břehu a ke všemu co jsme jim nabídli jen čuchli a jeli dál. Jinak doslova hejna popadaných rybek i s vytřenými candátky. Jestli to počasí bude pokračovat, tak je to úplně v řiti.

Hrouzek - Profil | Čt 7.8.2003 18:38:05

5.8. - Labe
V uterý od 21.15.-24.00 na sumcích a konečně vzal sumec,kterej neměl okolo +-95cm.Záběr přišel v 21,45hodin. Nejdříve hlasič,asi 4krát píp,bojku jsem neviděl(tma),ale vodní hladina se vlnila,tak jsem vzal sumčák do ruky,ale hladina byla už klidná,tak jsem začal pomalu přitahovat a v tu chvíli rychlá jízda přes brzdu>tak jsem se leknul,že jsem hned zaseknul a spálil ruku o šnůru,protože jsem si zapoměl utáhnout brzdu... :o)Tak jsem ji dotáhl a zasekl,sumec se okamžitě rozjel a po chvilce zalehnul>rval jsem za něj z radostí co nejvíc to šlo...Nakonec jsem ho zvednul od dna>udál pár výpadu,zamlátil ocasem a už byl na břehu>zdolávání trvalo asi 15min..Sumce jsme převezli domů do bazénu se vzduchováním,abychom ho mohli vyfotit,prohlídnout a ukázat.Taky sem zjistil,že je dost agresivní,utočil po plandavkách,línech,podběráku a taky do mé pravé ruky :o)Má 136cm,ale jenom 15kg.Jo a abych to ukončil>>>>SUMCE dnes vezeme pustit zpátky na Labe!!!!Aby si někdo nemyslel,že...
Včera znovu na sumcích,na jednom prutě byl lín pryč a na druhym byl lín sedřenej od kartáčů.