Pitrs | Čt 23.5.2002 15:49:40

10.5.2002 - Ostravice 1
na plovačku s navazcem 0.06 jsem chtěl potrapit cejny.Ale hned druhy nahoz jemne přitopení splavku,zasek a težky tah vetší ryby.Po 55 minutách na břehu amur 61cm.Ruce jsem sice necítil ale na 0.06 vlasec,jeden z mých nekrasnějších rybařských zažitků.

Hombre | Čt 23.5.2002 13:56:58

22.5.2002 - B2A Oldřichov - slepé rameno
dovolená dopoledne 10:00 - 12:00: z jedné strany ramena jsem navnadil scopex Jetfish + rozmoč. chleba+strouhanka, pak jsem jej objel, aby mne kapři neviděli při lovu. nástraha kukuřice, rohlík, rousnice vše na průběh. tak skvěle zakrmeno, že jsem chytal jednu plotici za druhou celkem asi 12 ks. proč nepřijeli kapři? špatný mix. návnady? málo vnaděno? chytal jsem na dně u dna i ve sloupci, dno se silným nánosem bahna. je ale pravda že sousedi pensisté neměli ani potah. já už fakt nevím.

Jurin | Čt 23.5.2002 8:51:14

22.5.2002 - Svratka 3
Vyrazil jsem po práci na procházku s feedrem kolem Svratky, kde jsem nedávno viděl pěkné kapry. Vystřídal jsem pár míst, ale mimo pár plotic a okouna nic. Nakonec jsem místo kaprů objevil ostroretky, všechny přes 40cm, největší 47cm. Bohužel jsem to musel v nejlepším zabalit, neb se žena a dítě velmi hlasitě dožadovali odchodu domů. No nic, ještě se tam vrátím, určitě tam budou i větší.

Vlada S. | Čt 23.5.2002 7:20:41

22.5.2002 - Otava 8
Taková malá Ohře. Mrtvo. Ve skutečnosti když jsme přijeli pár ryb sbíralo (nejspíš lipánci) a ve 20:30 začli trochu sbírat pstruzi, ovšem ne suchou co jim byla předkládána. Já 3 potočáčky (20-27), Karel stejně (20-29). Ostatní u vody na tom byli podobně. Při večerním "sběru" jsem byl právě znechucen po utržení dvou nymf tak jsem to už nepřevazoval a nechytal jsem.

jariss - Profil | Čt 23.5.2002 6:47:29

22.5.2002 - Kyjský rybník
Po práci od 16:30-19:30 na plavanou, docela dost záběrů, ale velice opatrných a jemných, žádná jízda. Vytahnul jsem pár cejnků do 15cm a plotici asi 20cm, vše vráceno zpět. Nástraha rohlík, bílí červy, kuličky do polívky. Poměrně dost rybářů.

Johny - Profil | Čt 23.5.2002 0:42:53

17 - 19. 6. - Berounka 4
chtel jsem zkusit na tomhle reviru poprve boilies. na boilies ani tuk az do nedele - nekolik tloustu kolem 40cm. fakt prekvapko

Raďošek | St 22.5.2002 14:07:14

18.-19.5.2002 - Luhačovice
Jak jste možná slyšeli, tak o víkendu se na 20 ha Luhačovické přehrady konaly rybářské závody, pro svou účast 820 rybářů prý největší v Evropě.

Krátce Vám popíšu jaké tedy byly:
Ve středu se do přehrady navezlo několik desítek metráků kaprů kolem 60-70 cm. Očíslovali se místa kolem přehrady, vzdálenost mezi tabulkama nebyla někde ani 2.5 metru, chytalo se od hráze až po samotný přítok. Prodej povolenek byl zahájen ve středu v sedm hodin ráno. Mí přátelé tam seděli od šesté hodiny večer, o dvacet minut byli první před ostatními příchozími, přesto při ZAHÁJENÍ prodeje povolenek jim byli vydávány povolenky od čísla 110, tzn. že stovka závodníků dostala povolenky dříve, než byl oficiální zahájení prodeje. Nejen toto se vytýká hospodáři p. Mikovi, který má v okolí neblahou pověst... Rybáři se však bojí tomuto samosprávci postavit, neboť ti, co to dříve udělali, byli z organizace vyloučeni....

Ale k rybařině:
Závody začali ve 12 hodin v sobotu. Zhruba po čtvrthodince rybolovu přicházeli první záběry, vesměs od nově nasazených kaprů. Po další půlhodině se ukázalo, že to byly pro velkou většinu rybářů záběry poslední. Po zbývajících 23 hodin bylo záběrů velice málo. Několik ryb se chytlo navečer, pár záběrů přišlo v noci avšak nad ránem už byl od ryb naprostý klid.
Nakonec se stal vítězným kaprem nějaký 93 cm dlouhý kapr vážící nevímkolik kilo.

Voda je to krásná, ale za mnohem příjemnějších podmínek si rybář může zachytat na některém z Kaprodromů, navíc taková povolenka ho nebude stát 400 Kč, jako tato závodní. O to víc nechápu soutěžící, kteří na závody přijeli až z čech...

Pavel.M. - Profil | St 22.5.2002 9:14:26

21.5.2002 - Ohře A
Žádná změna pořád ještě nežerou.Od 15.hod 6.ryb do 25.cm.

Honzas | St 22.5.2002 7:28:24

21.5.2002 - Prušánecký potok 1
Kapři mě moc velkou radost neudělali. Krmení : boilie-ryba, boilie-arašídy a kukuřice. Jen 4 jízdy, z toho kapříci-násaďáci 45,49,50 a 56 cm. Dva na boilie-arašídy a dva na kukuřici (nadlehčenou). Na rybu nic. Všechny záběry byly od 11 do 12:30 hod.(po změně směru větru). Jinak mrtvo. Potěšit mě mohlo jen to, že všechny záseky pěkně seděly - háček ve spodním pysku (pevná montáž, návazec Super-Nova 20 cm, háček Ashima C410 vel.4).

cejnek | Út 21.5.2002 21:01:59

21.5. - Vltava 4
Poprvé v životě s feederovým prutem.Po 20 min. kapr 42 na foukanou pšenici,potom za hodinu 5 karasů.Návazec 0,12 ,takže úžasnej zážitek a spoustu strachu abych to ho kapra neutrh.Byl jsem zvyklý na 0,28 je to šílený rozdíl ale stojí to za to!

red.foot - Profil | Út 21.5.2002 16:06:27

19.5.2002 - K 2
spolu se mnou : martin m. a boyscout. poněkud neutěšené okolí rozhodně vyvažuje rybí osádka této vody. kapři brali, ráno a k večeru ze dna, během dne na propad do 5 sec. po dopadu nástrahy do vody, což je prý nezvyklé, vůbec však ne nepříjemné. chytali jsme na kukuřici, rohlík ani červ masný nepoužitelný pro neuvěřitelné množství ouklejí pod hladinou, které tyto nenechají propadnout (pověsí se i na 3 zrnka kukuřice a 4 červy). oukleje doslova "pršely". chytili jsme ryby od 30 až do 74 cm (martin jistě zveřejní své foto):-). bojoval s ním celé dvě minuty. co jinak stojí za zmínku : boyscoutovi jsem zlomil podběrák (pěknej) a martinův deštník mi vítr sfouknul do vody. zkrátka skvělý den

Tibik - Profil | Po 20.5.2002 20:25:43

20.5.2002 - Morava 7
Slusna chytacka,za 6h 44kousku.Vesmes krasni karasi,5 kapriku,lin a podoustev(38+38)a dalsich 5 druhu ryb.Zaucoval sem kamosa na plavacku(s traversu)a tak ho to bavilo,ze se mu vubec nechtelo od vody,ikdyz lupkal mensi ryby(oukleje).Chytl 35 ryb,coz nechytl pomali od zacatku roku.
Proplavavana-velmi caste prikrmovani,2 kule 10-15min.

Martin M. - Profil | Po 20.5.2002 19:13:55

nedele - K2 - Zajeci
... a moje 74

Martin M. - Profil | Po 20.5.2002 19:11:09

S nasim novym pritelem Jasirem a Boyscoutem jsem vyrazil na K2, kde jsme chytli kazdy asi 5-10 kapru mezi 35 a 74cm. Kuriozni bylo, ze vetsina kapru zabrala tesne po nahozeni a to na 2-4 zrnicka kukurice. Az na 2 kapriky chyceno vse na plavanou.

Vlada S. | Po 20.5.2002 10:38:31

18.-19.5.2002 - Ostrov nad Oslavou
Měli jsme každý svou povolenku a sobotu jsme s přítelkyní prochytali prakticky celou, v neděli od sedmi do tří. Dohromady 1 kapřík (twister), 2 okouni (twister a goldhead pakomár), 3 siveni (olivovooranžový suchý pakomár stopený pod hladinu a rychle stahovaný) a tak do 30 duháků (twistery a banja na plovoucí hlavičce, malé Niels Mastery, lury - zejména oranžové a trochu černé se žlutou nebo zelenou hrudí a celé žluté, pakoši hlavně oranžový a olivový a goldhead bibio na blešivcovém háčku). Přítelkyně chytala prakticky prvně a i ona nachytala. Největší ryba duhák tak 38 puštěn, běžné ryby duháci 30-35. Podle Těch co tam chytaj častějš to spíš nebralo. Zajímavosti: ze 6 odnešených ryb měla 1 v žaludku pár znakoplavek a mravence, jedna nabušený žaludek dafniema, jedna plotici cca 15 cm a jednu olivovou luru jako novou :-), zbytek nic jedlého, jen kus kůry, kousky dřev, ...a nebo vůbec nic). Zhruba stejně ryb se nám včas setřepalo, poměrně špatně dobírali jak twistery a rippery, tak lury. Nejúspěšnější sestavou byla: dole goldhead bibio, uprostřed goldhead olivový pakoš a nahoře oranžový suchý pakoš. Házel jsem na sbírající ryby a za tak 50 min jsem jich 7 vytáh. Pakoši byli do 30 cm! od sebe a celý návazec na suché šňůře měřil tak 120 cm! Docela to popírá všude tvrzené pakoši min 1,5 m od sebe, celý návazec alespoň 5 m, ...?
Trochu mi chyběla větší kontrola ze strany majitelů (trojkotvičky na rotačkách nebyly až tak neběžný a tahání ryb na břeh taky) a občas mi štvali někteří ..., kteří dávali celému okolí najevo, že je zajímá jen ten kus masa co si odvezou (ulovení pstruha 30 komentovali půl hodiny pro celé okolí). Jinak super okolí, žádnej nával a rybu si chytl asi každý, ubytování (díky jxr) slušný a s dobrým jídlem (to pečený koleno nemělo chybu).

Rici | Ne 19.5.2002 23:27:11

18.5.2002 - Holoubkov
Ráno v 6 hodin jsem přijel k rybníku důsledně a přesně jsem si navnadil složil prut, pomocí splávku jsem si změřil hloubku a chystal jsem se na první nához, ale ouha zapoměl jsem si pařený rohlík a červy, takže jsem neměl vůbec nic na co bych mohl chytat. Tak jsem to zase vše složil a jel jsem domů. Prej to ale stejně moc nebralo.

Dandy - Profil | Ne 19.5.2002 20:50:44

19.05.2002 - Vltava 24
Lehká přívlač na pstruhovce - na třetí nához duhák 37 cm, pak už vše menší, ale často. Duháci, potočáci, okounci, tloušti, jeden jesen a štika cca 40 cm (vypla se těsně před vylovením). Prima odpoledne. Vše na woblery v barvě imitující potočáka, velikost 3-5 cm.

Roman C. - Profil | So 18.5.2002 14:12:44

18.5.02 - Vlasatice - soukr.rybnicek
Ve Vlasaticich, na rybnicku kde byl loni sraz MRKu, se konaly zavody. Zucastnili jsme se jich v poctu 4: Maty, Golem, red.foot a ja. Rybnicek vypada porad stejne, pouze uzsi rameno bylo vybagrovano. Prvni misto bylo za nejdelsiho kapra. Puvodne jsme si mysleli , ze jde o nejdelsi uslechtilou rybu, ale slo pouze o kapra. Druhe a treti misto bylo za nejvetsi pocet uslechtilych ryb (kapr, amur, stika atd..). Krmit se nesmelo, ale skutecnost byla takova, ze kdo mel krmitko, tak daval na krmito. Jen rukou tam nikdo nic nehazel. Ja a Maty jsme chytali na feeder a Golem s red.footem plavackarili. Prvni rybu, kterou jsem vytahl, byl maly cejnek - ty jsem vytahl celkove 3. Dale nasledovali kaprici ve velikostech 25-35cm. Tito kaprici byli nejcastejsi ryba zavodu. Osobne jsem jich chytil 7ks. Ke konci zavodu jsem si jeste vychutnal pekny souboj s amurem 63cm - nez jsem ho dostal do podberaku, tak to trvalo asi 10min. Zabral na masnaky! Amura jsem pustil. Asi 15min na to, zaprahl amura i red.foot a mel taky 63cm :-) Tito amuri byli 2 nejvetsi ryby celych zavodu, ale bohuzel se nepocitali :-( (lepe receno za amura byl 1 bodik). Prvni cenu vyhral borec s kaprem 50cm. Druhe misto obsadil rybar s 10ks uslechtilych ryb a 3misto s 9 uslecht. ryb. Ja mel uslechtilych ryb 8, takze 4.misto to jistilo (skoda, ze se nepocitali i cejnci - mozna bych byl druhy :-)). Maty chytil 2kapriky + cejna, Golem dostal 1 kaprika a red.foot kaprika + toho amura 63. Zavody se konali od 6 - 12h. a uz v 5:15 si nebylo temer kde sednout. Odhadem se zucastnilo zhruba 80-90 rybaru (tolik jsem jich tam snad jeste nazazil). Pristi sobotu se konaji ve Vlasaticich dalsi zavody, tentokrat na obecnim rybnicku.

Pája | Pá 17.5.2002 9:27:40

16.5.2002 - VN Ostrov nad Oslavou
Hezké chytání z boatu, ale ryby braly v nárazových vlnách. Nejúspěšnější byla viva se zlatou hlavou a montana. Když pak přestali fungovat tak šli pakomáři. Výsledek - hafo pstruhů do 38 cm,dva kapříci do 45 cm a opálené ruce.

Zbynek - Profil | Pá 17.5.2002 6:55:48

16.5.2002 - Morava 12
Na feeder sumec 65 cm (krmitko fuc)pak par karasku ale muj osobne rekordni cejn 51 cm
vse na rousnaka(rohlik nic) a vraceno.