Koumes | Út 2.10.2001 14:51:16

21.9. - olšava 2
Přes den jsme zlákali jen karase a okouna.Do sedmi hodin nic.Už jsme se připravovali na noční lov.V záři svíčky jsem viděl jen záblesk policajta.Líně jsem vstal a sekl kapr jak poleno,bráchův komentář byl, klada jak svina.Prut se narovnal bráchův komentář,klada v řiti.

Golem | Út 2.10.2001 8:25:07

1.10.2001 - Svratka 5
Tak vcera bylo rodeo. Voda vrela a nebyly to maly ryby a vse vesmes vetsi kapri. Dvakrat to vypadalo na zaloveni sumcem. To otepleni dela divy. Po tydenim zakrmu boilies-ryba vlastni vyroby to zaclo zobat jenom na to boilie. Mel sem jeden prut kukurice na vlase a druhy boilie. Kukurice:ryba - 0:3. Vedle na foukacku jenom jednoho cejna, jinak nic. Nastesti si vsichni mysli, ze to nezere, a tak tam neni ani noha. K tem kaprum. Zadni obri, ale vsechno to byly lysci: 2x 51 cm a jeden 61 cm. Uz asi sebou zacnu pomale nosit fotak. Co kdyby se ozval nejakej macek?

Tuky | Po 1.10.2001 22:03:03

30.9.2001 - Rozkoš
Byli jsem ve ctyrech lidech vlacet na Roskoši v pařezovišti. Vysledkem byli 4 štičky. Největši 51 cm. Musim rict ze to byla makacka, protoze jseme prosli asi 500m a na holinkch jsem kazdy meli 7 cm nanos bahna. Pekna ottucnovaci kura :-)

Pavel Z. - Profil | Po 1.10.2001 20:26:46

30.9.01 - Lučina 2a
NIC NIC NIC, ale aspoň pěkné počasí

ORION | Po 1.10.2001 20:19:32

1.10.2001 - ODRA 2
Dneska foukal pěknej vítr,ale nedalo mi to a vydal jsem se na svůj oblíbený revír skontrolovat co dělají šupiny v tomhle počasí a byl jsem překvapen.Bylo 13 hod a začal můj lov nejprve dvě parmy 52 a 61 pak přišel kapřík 52 a závěr mého lovu patřil opět parmám 49,56,68 nutno dodat že krmení jsem měl ploticové s plechovkou kukuřice no prostě příjemnej den u vody,musím se přiznat že parmy mi dali v proudu pořadnej zabrad nehledě na to že několik jich na demnou zvítězilo,ale otom ta rybařina je.

Honza H. | Po 1.10.2001 16:59:25

15.9.01 - Vltava1
Prselo cely den.Vzal jsem veci a udelal testo ze strouhanky.Dlouho nic nebralo.
Ale po trech hodinach vylit policajt.
Zdolaval jsem ho asi 45 minut.
Mel rovnich 86cm.

Salmon | Po 1.10.2001 14:39:08

22.09.-28.09.01 - Dyje 5 - Nové Mlýny
Počasí děsné, ale semtam se chytila pěkná ryba. Spousta rybářů byla sice bez záběru, ale kdo zkusi feeder, tak se dočkal alespoň násaďáků. Ti měli ovšem v průměru kolem 40 cm. Já jsem chytal převážně na boilies domácí výroby a právě na něj mi přišel ten největší kapr. Kapr měl 80 cm a něco mezi 12 - 14 kg. V tom zmatku jsme jej zapomněli zvážit, ale bylo to sele jako hrom. Abych nezapomněl připomenout, tak to bylo opět na boilie ze pstružích granulí. Na ovocné jsem chytil pouze kapry do 55 cm.
Když mi poslal kámoš SMS z protějšího břehu, že tam jdou candáti, tak jsem neodolal pokušení vyzkoušet je. Od kámošů, co seděli vedle nás jsem dostal plotičku a jak se říká: na darované berou nejvíce! Ve čtvrt na devět večer jsem dostal záběr a po necelých pěti minutách už byl v podběráku krásný candát 76 cm! Byl to můj osobák a tak jej bylo potřeba hned oslavit již zmiňovaným zdravým nápojem - burčákem.

Mates | Po 1.10.2001 7:48:32

28a30.9.2001 - ÚN ORLÍK-Popelíky a Zrupajda
Několik okounů nestojících za řeč+1 štika asi 40cm viděl jsem několik štik,ale nic velkýho.Na spáteční cestě 43 hříbků.:-)

Boris.Dig - Profil | Po 1.10.2001 7:21:26

27-29.9.2001 - Nechranice
Vyrazili jsme ve třech na akci "nechraničtí okouni" a výsledek-0.Jediným výsledkem bylo 16 candát(k)ů,které moji kolegové chytili na rybičky.Já na přívlač jeden kousek cca 35 cm na žlutého twistra.Toť vše.Z doslechu-chytil se 1 okoun 38cm a 1 candát 84,což na přehradu plnou rybářů je žalostný výsledek.Snad někdy příště.

Igor | Po 1.10.2001 7:19:22

30.9.2001 - Dyje 3
Byl jsem zkusit od 18.30 do 21.30 na Dyji pod jezem v Břeclavi, jestli už candoši dostali chuť na rybky. Dostali, ale zatím asi jenom malí, za 3 hodiny jsem jich chytil 6, všechno 30-40 cm, z toho 3 byli candáti východní. Sekal jsem chvilku po záběru, takže všichni šli v pořádku zpět. Snad se co neviděl probudí i nějací ti větší. Vláčkaři vzhledem k vysoké vodě moc úspěchů neměli (aspoň teda, co jsem viděl).

lukasjicha - Profil | Ne 30.9.2001 20:36:36

29.9. a 30.9. - Harta 1A
Na to, že jsem nebyl měsíc na Hartě jsem dost zklamaný. Těším se jak děcko na lízátko a při příjezdu mi soused na Chatě řekne, že ryby už měsíc neberou- lépe řečeno neměl za tu dobu ani drb. Podle toho, jak na stránkách povodí odry hýbali s vodou není ani divu. Kapři nás fuckovali oba dva dny(SO odpoledne a NE ráno), na plavačku jsem chytil za 3 hodiny jen 2 plotky(normál 50+25 a víc kapříků), na přívlač jsem chytil za dohromady 6 hodin jen jednu 53cm a 48cm štiku a nějaký cca 20cm okoun se mi vypnul u břehu.Dneska jsme s tátou byli naprosto bez záběru- totální krize, jsem z těch ryb víc na nervy, než kdybych na ně nešel. To bych se aspoň těšil tím, jak by braly,ale když se měsíc těším a ony neberou ani plotky ani malí kapříci ani okouni na přívlač, tak máte chuť nahazovat na loku za sebou a hcytat aspoň myši co se tam furt proháněly. Jo a taky jsme viděli jednu zmiji, táta ji měl tak metr před sebou. Mysleli jsme, že už teď budou zalezlé.Aspoň,že bylo hezké počasí.Ani klid u vody jsme neměli, protože na druhé straně jeli dřevorubci jak o život.

Maty - Profil | Ne 30.9.2001 16:35:05

29.9.2001 - Svratka 5 -prígl
Včera jsem byl navečer na cca 2 hodinky s kámošem z Opavy zavláčet na príglu. Už dlouho jsem tak nevyhořel. Nikdo z nás nevytáhl ani šupinu :-(( . No nic doufám, že to příště bude lepší.

Piškot - Profil | So 29.9.2001 20:25:39

29.9.01 - Hanácká Bystřice 3
V den svého svátku jsem vyrazil znovu zkusit štěstí na pstruhovku.Dárek jsem dostal vpravdě parádní!Ryby skákaly snad na cokoliv,co spadldo vody.Na zhruba 1 km mírně zvedlé řeky jsem z vody vydoloval zhruba 70 ryb všech možných druhů i velikostí. Nejvíc mě potěšil tripl potočáků na nához za takovej šutr,kam jsem to hodil jen tak pro jistotu.O to větší potěšení,že všechny tři mouchy byly z mé vlastní dílny.28,29 a 33 cm snad na vcelku prochytané vodě mluví za vše.V první volné chvíli to půjdu zkusit znovu.

Luďas - Profil | So 29.9.2001 19:37:59

28.9.2001 - Svratka 5
Sel jsem pokouset atakovat novy rekord okouna Romana C. (38 cm) a vyzbrojen novymi nastrahami jsem v to pevne doufal, nicmene jsem neuspel, moc to neslo, pak me ale potesili 3 kousky 32,34 a 35 cm. No vsak je jeste dost casu....:-)

U Honza | So 29.9.2001 19:19:13

28.09.2001 - Dyje 5 NM
Svatý Václav vyslyšel moje ztěžování si na malé úlovky a hodiny ztrávené bez ryby a tak mi poslal na udici rybu "Václava"!!!
Ráno jsem nahodil, jako kolem spolučekatelé, doufal v nějaký ten záběr, a čekal. Boilie není nutno stále opravovat a tak jsem jen myslel v nějakého kapříka. Celý den se nic nedělo. Sousedé měli záběry od kapříků 48-50cm a tak šli zpět do vody. Po obědě další čekání a tak jsem si krátil chvíli pozorováním jachet na jezeře. Byla pohoda, hlásiče v klidu a nic.
Naráz, bez jakéhokoliv upozornění, rána do udice a cívka nabrala nebezpečné otáčky. Jen svištěla, pozvedl jsem prut, v té chvíli se nedalo nic dělat, ani přibrzdit, jen držet dobře prut Vlasec 25 mi mizel s cívky po desítkách metrech. Soused z Prostějova mi hadrem chtěl přibrzdit cívku, ale pak to vzdal. Měl jsem podezření, že jela kolem loď a bere mi šňůru, nikoho nebylo vidět. Podle směru vlasce to vzal na Šakvice, samozřejmě že nebral ohled na ostatní rybáře a tak jeden podruhém měli poplach na udici. Všech šest po pravici, potom si to asi rozmyslel a vzal to na druhou stranu do Věstonic a samozřejmě další udice sebou. Kdo včas nevytáhl pruty, měl tam "divočáka". Po chvíli jsem zjistil, že mi končí vlasec a tak jsem ho silou zabrzdil. Vlasec hvízdal jak napnutá struna na kytaře. Kolem mne 12 rybářů a čekali jsme. Na jednom konci zápasící vodní monstrum a na druhém s cívkou na doraz, 400m pryč a ohnutým prutem do vody. Loďka nikde. Stáli jsme tak asi 10minut a zkoušeli pevnost háčku, návazce, karabinky, všech uzlů, vlasce a prutu. Pak mi jeden poradil, "běž na cestu" a tak jsem začal pomalu couvat, centimetr po centimetru, krok za krokem. A ejhle, začalo se mi dařit. Myslím,že to byl zlom v celém dění. Jenže jsem nepočítal s tím, jakmile vstoupím na silnici, bude diváků mnohem víc. Samozřejmě, jak naschvál plný autobus "burčákových" konzumentů z mostecka. Okamžitě zastavili a bylo divadlo na volné scéně. Komentář netřeba.
Když už jsem měl asi 50m na cívce, opět se mi opřel do prutu a zase byla cívka prázdná.Tak jsem chodil od cesty k vodě.Sem a tam. Vždy při cestě ke břehu jsem rychle navíjel. Prosil jsem Sv. Václava ať mi pomůže a ten vlasec vydrží. Po dalších 30minutách už byla ryba nadohled, ale stále nebylo vidět, co to je. Na boilie berou jen kapříci, ale my jsme žádného ještě nezahlédli i když už byl asi 30nmetrů od nás. Samozřejmě, že následoval
další výpad, ale síla již nebyla tak velká. Výpady se opakovali, ale síla slábla. Proto přinesli hoši největší podběrák, co v okolí byl a čekali jsme, co se objeví, až ho přitáhnu blíže k nám. Po chvíli se pomocník s podběrákem obrátil a sdělil nám,že na takovou rybu, zde není síť do které bychom ho dali, a kapituloval. Vyzval dva dobrovolníky a ti se vysvlékli, obešli zezadu krále Mušova a po přitažení na mělčinu ho svorně vynesli na břeh. Byl to vousáč!!! S boiliem, háčkem a s krmítkem na kapry!!! Teď jsem teprve uslyšel ovace všech přítomných a bylo jich hodně!!. Po hodině boje jsme si mohli, a ne jenom zasvěcení Petrova cechu, prohlédnou obrovskou tlamu této vzácně velké ryby. Následovalo poděkování zůčastněným a odměna za pomoc nedala dlouho čekat. Místní vinné sklepy mají dost, v tomto čase, dobrého a hlavně zdravého moku.
Po změření a vážení: SUMEC 161cm 54kg.
Pak jsem pocítil následky boje. Bolest v rukou a ramenou, a musím přiznat, že se mi také klepaly ruce, jak to napětí ze mne spadlo. Děkuji touto cestou všem pomocníkům a Sv.Václavovi, že vyslyšel moji prosbu a dopomohl mi k životnímu úspěchu. Foto bude po neděli na "MRK"u.
Sumec Václav je dočastně ve vodním rezervoáru.

Honza H. - Profil | Pá 28.9.2001 11:30:16

28.9.2001 - Uhlava 3
Jak jse uz vcera avizoval tak jsem se dneska vydal s musakem k vode.Voda byla trosku zvedla,ale cista.Zacal jsem s nymfama a vytahl jsem dva lipany 32 a 30.Ten prvni to odnesl,protoze jsem se chtel podivat do zaludku co zerou.Lipan mel zaludek naprosto nacpanej nejakou zelenou fasirkou ze ktery se nedalo nic poznat a jedinej celej zivocivh kterej se vyskytoval v jeho utrobach byla tmave zelena placata potvurka jejiz imitaci jsem nemel ani nahodou.Protoze se zacali ukazovat kolecka tak jsem presel na suchou.Jepice na 16ce hacku docela chutnala tloustum a tak jsem jich vytahnul pak kolem 25-30cm.Celkem dobrej zacatek dne.Jenom jsem se nejak ndostal k tomu streamerovani a tak jedinej okoun kteryho jsem chytnul byl tak 15cm na cervenooranzovyho blesivce.

Piškot - Profil | Pá 28.9.2001 5:18:09

27.9.01 - Jesnická Bělá 2
Na doporučení známého,že na Bělé jdou parádně duháci,jsem skočil do auta a vyrazil do města Jeseník.Voda trochu zvedlá,ale super čistá.Ryby se ukazovaly,tak jsem vletěl do vody.Duháka jsem chytil ale jenom jednoho a neměl ani 20 cm.Zato mi to parádně vynahradili lipani a potočáci.Lipani 20-33 cm 15 ks,potočáci 20-35 cm asi 35 ks.To všechno na 200 metrovém úseku řeky přímo ve městě.Prostě SUPER!!!

Roman C. - Profil | Čt 27.9.2001 20:55:18

27.9.2001 - Svratka 5
Zcela netypicky jsem se vydal na okouny na vecer (normalne chodim spis dopoledne). U vody jsem potkal par vlackaru, kteri nadavali, ze to vubec nebere. V tom jsem s nimi souhlasil, ja taky nic nechytl. Teprve az jsem dosel na moje oblibene misto (:-) , tak se situace trosku zlepsila. Okouni 37 a 38cm mluvi snad za vse. Velikost pekna, ale pocet nic moc. Do souteze se ale budou hodit :-)

Martin M. - Profil | Čt 27.9.2001 11:46:39

26.9.2001 - soukromy rybnik

Foto mluvi jasne - lysec 72cm, k tomu supinc 73cm a dalsich asi 8 kapru 50-58cm. Vse na plavanou, navazec 0,14mm, hacek #12, nastraha medova kukurice. RC ulovil asi 5 kapru do 58cm. Minimalne 10-15 dalsich kapru nezname velikosti jsme utrhli nebo nam upali z hacku.

Piškot - Profil | Čt 27.9.2001 6:51:30

24.a 26.9.01 - Olomoucké štěrkovny
V pondělí jsem by vláčet na 0,8 ha rybníčku a výsledkem byly 4 štiky 45 - 62 cm.Všechny na dvoudílný Woblery 13 cm.
Ve středu večer další pískovna a klasická položená.Záběry začaly přicházet až se setměním.Při prvním záseku mi ryba upadla po pár metrech,při druhém to byl kapřík 35 cm.Přesně ve 20:00 další záběr a po záseku jsem na prutě ucítil pořádnou rybu.Asi po pěti minutách minutách boje se najednou ozval pípák a začala jízda i na druhém prutu.V tom okamžiku mě nenapadlo nic lepšího,než zkusit seknout i tento druhý prut.To byla ale osudová chyba!Nejednalo se totiž o záběr,ale o přkřížení vlasce zdolávanou rybou a já blbec jsem si jedním vlascem přeříznul ten druhej.V ten okamžik jsem měl chuť to všechno rozšlapat a jít se utopit,ale když jsem Vůl,tak dobře mi tak.Kdo chce víc,nemá nic.Večer jim to půjdu oplatit!