hary - Profil | Po 24.9.2001 9:07:34

23.09.01 - VN Bukova
V nedelu pobede sme vyrazili s kamosom za hnusneho pocasia ked len prsalo a fukalo a bola dost zima na Bukovu. On chytat kaprikov na plavacik a ja si chytit poriadnu stuku. Po prichode sme zistili ze na inokedy plnej priehrade je asi iba 5 rybarov co bolo dobre znamenie :). Kym Gejo rozbaloval svoju vybavu ja som uz blyskal o dusu a asi na desiaty hod stucka cca 45 , isla naspet a ja s dobrym pocitom ze konecne tento rok prva stucka som sa vybral okolo priehrady az k rakosiu. Na treti hod s tym istim bliskacom som pocitil ranu do prutu .... a nic dalej. Pomyslel som si no parada, zas dasli odtrhnuti bliskac. Presiel som sa po breho doprava a dolava ci ho nahodou neuvolnim, ale nic . Ked uz som rozmyslal ze ho budem musiet odtrhnut ozvala sa cez zatiahnuty ! navijak strasna jazda a nieco velmi velke mi vytiahlo asi 50 m mojej 0,18 silonu (samozrejme bez oceloveho lanka :( ) potom sa na chvilu zastavila a ja som cely v soku rozmyslal ze aku ponorku som to zasekol. Vsetka moja snaha poiahnut rybu smerok ku mne koncila totalnou ignoraciou spominanej ryby a vzdy mi este jasne dala najavo kto je tu pan a vytahovala dalsie metre silonu. Aby som to ale skratil , po cca 15 minutach mojej bezmocnosti pravdepodobne stuka zistila ze na nieco v ustach ;) , silon prekusla a odpavala prec .
Ja som tam ostal skoro so slzami na krajicku a buchal som si hlavu preco nepouzivam ocelove lanko. Do konca rybacky rybacky som chytal uz len kaprov na plavak ..par 35 - 40 , takze nic moc. Aj ked sme isli od vody bez ryb ostal mi az do teraz uzasny pocit a velka vyzva este do konca tohto roku spominane miesto navstivit .

Boris.Dig - Profil | Po 24.9.2001 7:24:12

21-22.9.2001 - Berounka,
V sobotu odpoledne jsme se synem byli trochu prohodit lom ve Zbečně a blízké okolí,ale vzhledem ke zvýšenému stavu vody a spoustě trávy a listí ve vodě to nebylo nic moc.Pár tloušťů a 30-ka okoun,což je na Berounku v těchto místech téměř trofejní ryba.
Neděle-Roztoky nad jezem-pár miniokounů a spousta bordelu ve vodě.Potom přesun do Nezabudic-Čertovka a Kněžská skála-jinde se chytat nedalo-pár okounů.Ráno jsme byli na houbách-stále to nemá chybu-kvanta bílých hřibů,navíc začínají typicky podzimní houby -podborováci a jiné,takže ryby odložíme na víkend na Nechranice a pokusíme se trochu vylepšit letošní skore.

Nazir | So 22.9.2001 18:01:58

20010922 - Berounka 3
Tak jsem se byl poprve podivat na Berounce pod Krivoklatem. Vysledek -- pocity rozcarovani i nadseni.

Vzal jsem to z Roztok do Zbecna po prave strane (znalci jiz jiste tusi, proc ono rozcarovani) = hnus nejvyssi! Vubec se nedalo dostat qode, jen na par mistech, ale ta mista mi to vynahradila. Perfektne jsem si zachytal, slo jedno stihle za druhym (vse tezke stribrne rotacky vrbovy list, antoz byla zvednuta a prikalena voda), dohromady sest kousku, nejvetsi melo neco kolem 60 - 65 cm. Nekolikrat se mi podarilo prilakat az ke brehu nadherne kousky tloustu, ale vzdycky si jen "cuchli", zadny velky nezautocil (par malych se obesilo). Tak jsem zkusil (na snad jedinem miste, kde se dalo trochu ohanet musakem) parkrat prohodit reku (nad pruhy vodniho svinstva - rostlinstva) priblblou rudoritkou A TO BYLO TO PRAVE! Nachytali se ctyri tlousti, kazdy vic jak 50 cm (delsi nez loket-spicka prostrednicku).

Skoda, ze se k te vode dalo dostat jen na par mistech (a na druhou stranu - stesti, jinak by tam ty barakudy nebyly ;^)).

Asi to bude lepsi vzit priste po levem brehu...

Honzas | Pá 21.9.2001 6:10:05

20.9.2001 - Prušánecký potok 1 - Velký Bílovec (50h)
Po 4 týdnech bez chytání jsem měl slušný absťák a tak jsem vyrazil na 1 - denní výpravu na "svou" vodu. Nebyl příliš příznivý vítr (JV) a podle toho to také vypadalo. Chytání na 100 m na odhoz poblíž protějšího břehu. Krmení a nástraha boilie rybina. První jízda přišla až po dlouhých 6 hodinách a byl to kapřík pouhých 50 cm. Na rozloučenou jsem mu zamával s tím ať pošle tatíka. Za půl hodiny se ozval hlásič znovu a byla to šílená jízda, jenže zásek byl do prázdna. No a třetí jízda byla jízda domů, takže výsledek chytačky dost slabý. Dva kolegové na dohled byli bez záběru. Kapříci asi neměli svůj den.

David - Profil | Čt 20.9.2001 12:08:02

19.9.01 - Spravcicky Pisak
V ramci nove vyhlasene okouni souteze jsem vyrazil s vlacakem na pisak.Vyzkousel jsem twistry,male rotacky, plandavky a nic.Zabery prisly na jedinou rotacku - modrostribrnou Mikado Stream 2.Byli z toho 4 okouni okolo 30cm (jednoho jsem zkusmo zmeril - 28cm, ostatni byli stejna sorta) a sticka 51cm.Vse slo zpet.

Maty - Profil | Po 17.9.2001 19:29:24

16.9.2001 - Svratka 5 - rokle
Od 11.00 do 13.00 vláčení. Přišel jsem už po dešti, takže zde bylo velice příjemně. Výsledkem byli dva boleni (55,62 planda, riper) a jedna štička 40 + (rotačka). Kupodivu se nazadařil žádný okounek (je fakt, že jsem dnes nasadil trochu větší nástrahy, než běžně používám).

Mates | Po 17.9.2001 11:57:29

15.6.2001 - ÚN ORLÍK-Popelíky
1,5h chytání 10ks okouni do 30cm nic moc a jedna spadlá štika asi 40cm-začíná to.

Golem | Po 17.9.2001 11:43:17

15.6. 2001 - Svratka 5
Po jednodennim vnadeni druhy den uspech. 2x kapr 61cm, 1x 65cm, 3x +40cm. Ryby braly az hodne po tme. Nejvetsi prisel nakonec. V nedeli byla voda jak vymetena a nedostaly jsme nic.

Luďas - Profil | Po 17.9.2001 11:05:59

16.9.2001 - Svratka 5
Vlaceni a opet krasni okouni, ve dvou lidech asi 15 ks, nejvetsi 31, 32, 33 cm, jeden mensi bolen, jeden vetsi bolen (57 cm) a nakonec jeste 35 zampionu! No proste moc krasne destive dopoledne......

G. Moolis - Profil | Po 17.9.2001 10:47:13

15.9.2001 - Berounka
Za 2 hodiny celkem 8 okounů na jakousi podivnou štříbrnou rotačku koupenou v nouzi v Tescu. Okouni byly ve zvedlý Berounce najetý do vracáků. V tomto případě soutok Zbirožského potoka a Berounky. Takže to jde i za těchto podmínek. Jinak bylo chladno a zamračeno.

Igor | Po 17.9.2001 10:00:24

14.9.2001 - Dyje 3
S kolegou jsme vyrazili na plavačku na Dyji pod Břeclav. Záběrů bylo dost málo a to ještě jen na hnojňáky nebo rosňáky. Já jsem dopadl celkem bledě, i přes dosti vydatné zakrmování jsem za cca 3 hod. vytáhl jen 1 cejnka a 1 ježdíka žlutého, kolega byl úspěšnější, mimo několika karasů lapl i kapra cca 50 cm a parmu cca 60 cm. Myslím, že pro letošek už se budu věnovat jen lovu dravců a ostatní ryby si nechám zas na jaro.

Jura Č. - Profil | Po 17.9.2001 7:55:49

10-16.9.2001 - Svratka 3
Byl sem tam za ten týden asi 4x na 3hod. učit se feeder. Celkem asi 6 parem do 45cm
1 duhák 33cm a spoustu plotic. Jenom kdybych sekl všechny záběry to by bylo ryb,ale furt to ještě moc nejde.

Boris.Dig - Profil | Po 17.9.2001 7:19:21

14-16.9.2001 - Berounka
Víkend ve znamení ryb a hub(ty na štěstí rostou opravdu jako houby-smrkové hřiby snad ještě víc).Ale tohle není mykologický server.Tak tedy:pátek-za 4 hodiny 1 tloušť a kudla,kterou jsem "bejkoval" asi 20 minut než se pověsila na stříbrnou rotačku,samozřejmě od pana Vaška.
Sobota-za celé odpoledne NIC.Voda zkalená,vysoká,plavalo hromadu různého bordelu,takže na třpytce stále něco viselo.Hrůza.
Neděle-téměř to samé jako v sobotu s tím rozdílem,že jsem vytáhl 1 okouna a dva se mi sklepali.Kromě toho jsme párkrát pěkně zmokli.Takže víkend blbec.

tess - Profil | Ne 16.9.2001 20:38:48

13.9. - 16.9.2001 - Labe 22 - NA OSECKU
Já a můj kamos jsme neskutecne vybuchli. Za 4 dny chytani na boilies to ani netuklo. Nejvic nas na tom mrzelo, ze v lete sme si tam celkem dobre zachytali. Nejspis za to muze prikalena voda + ze si na komorach furt hrali s vyskou hladinou.

Roman C. - Profil | Ne 16.9.2001 13:35:37

16.9.2001 - Svratka 5
Dnesni dopoledni chytacka (8 - 10:30) byla ve znameni okounu. Chvilku me trvalo, nez jsem je nasel, ale pak to stalo za to. Dohromady jsem chytl 8 okounu - skoro vsichni meli pres 25cm a dva nejvetsi meli 35 a 38cm (na fotce jsou prave ti dva nej). Zvlast ten 38cm me moc potesil, nebot je to zatim muj NEJ okoun, ktreho jsem chytl. (splnil jsem si tak svoje letosni predsevzeti dostat se na priglu pres 35cm.)Vsichni okouni prisli na rotacku AGL.2 (vrbovy perletovy list).
Oba "macci" byli chyceni opravdu za krajicek a na okouny se celkem i branili (z pocatku jsem mel pocit, ze je to mensi sticka). Asi 3 kusy se me jeste setrepali. Priste zkusim dostat nejakyho okyse pres 40cm :-))

Nazir | So 15.9.2001 21:31:35

20010915 - Berounka 1
Z Negrcity az k soutoku s Vltavou, levy breh. Par tloustu na stribrnou rotacku, hafo okounku vsech velikosti, nejcasteji vsak jen o neco malo vetsich, nez byla ta shadrap, na kterou se veseli (ale sli i na stribrnou rotacku [vrbovy list. Ty tlouste jsem dostal zase na ovalny plisek]), byly vsak i pekne 30-35 kousky (soude dle porovnani s delkou rukojete prutu. Stika, candat, bolen veskery zadny. Nechutny vitr smerem po proudu, ani jsem nemel chut rozbalovat musak.

Boris.Dig - Profil | Pá 14.9.2001 7:15:23

11.a 13.9.2001 - Berounka,
Po návratu z dovolené jsem opět po delší době vyrazil "na ně".V úterý s kamarádem do Křivoklátu.Vzhledem k tomu,že byla zvýšená voda a plavalo množství vodních rostlin,tak výsledek nebyl špatný:9 okounů,4 tloušti a bolen cca 50cm(vše puštěno).Včera,v počasí pod psa,jsem se přesunul do Kostelíka,kde jsem letos ještě nebyl.8 okounů za stálého deště a jeden "prošvihnutý" záběr velké ryby na twistra mi zlepšilo náladu.A všude na loukách plno žampionů a pýchavek,prostě paráda.Škoda,že se zase začíná oteplovat,takže se asi vrchol sezony o něco oddálí.

U Honza | Čt 13.9.2001 19:01:28

13.09.2001 - NM Dyje 5
Minulý týden, mezi 6až9 září jsem se zabydlil na Mušově. Radili mi kamarádi
rybáři, že v tomto týdnu jdou pěkní kapři a tak jsem zkutečně na ně narazil. S "mladým" jsme byli již od rána plně zaměstnáni do poledních hodin. Pak nás nechali odpočnout a navečer zase jen cejni
"mušovských" rozměrů. Na večer jsme to zkoušeli na candáty, ale neměli jsme moc rybiček a tak byl jen jeden záběr. Nic z toho nebylo. Ztáhl nám rybku a zmizel někam k sousedům.
Každý den ráno jsme si zkutečně zachytali. Brali jsme jen přes 60cm. Ostatní jsme posílali za kamarády. Třeba příští rok se vycpou, jako ti dnešní. I když bylo nepřívětivé počasí, často pršeloa foukal velký vítr,vydrželi jsme až do neděle. Uvidíme tento týden. Sousedé měli větší úspěchy. Ti si vezli domů jednoho 94 a 88
cm. Doufáme, že to tento týden vyjde na nás. Petrů zdar!!

Igor | Út 11.9.2001 6:51:57

10.9.2001 - Dyje 3
Jen jsem si odskočil mezi 19 a 20 hod na chvilku zkusit přívlač, ale v Dyji bylo dost málo vody, takže jsem místo záběrů dostával jen "ťukance" od závad. Prostě nic nemělo o twistra zájem, je to poslední dobou s dravcama špatné. Je pravda, že voda je ještě furt teplá a plná malých rybek. Uvidíme, co bude, až se ochladí.

Vlada S. | Po 10.9.2001 11:20:44

9.9.2001 - Ohře 8B
Abych nezapoměl Karel měl ještě jeden krásnej úlovek, ustreameroval jiřičku v letu. Hezky za křídlo, ale díky zamáčklému protihrotu šla dobře odháknout. Chvíli si sice hrála na pouštění draků, ale rychle to vzdala. Karel si ze zvyku namočil ruku před vyháčkováním, tak jí to určitě moc pomohlo!, ale odletěla "po svejch".