tess - Profil | Ne 16.9.2001 20:38:48

13.9. - 16.9.2001 - Labe 22 - NA OSECKU
Já a můj kamos jsme neskutecne vybuchli. Za 4 dny chytani na boilies to ani netuklo. Nejvic nas na tom mrzelo, ze v lete sme si tam celkem dobre zachytali. Nejspis za to muze prikalena voda + ze si na komorach furt hrali s vyskou hladinou.

Roman C. - Profil | Ne 16.9.2001 13:35:37

16.9.2001 - Svratka 5
Dnesni dopoledni chytacka (8 - 10:30) byla ve znameni okounu. Chvilku me trvalo, nez jsem je nasel, ale pak to stalo za to. Dohromady jsem chytl 8 okounu - skoro vsichni meli pres 25cm a dva nejvetsi meli 35 a 38cm (na fotce jsou prave ti dva nej). Zvlast ten 38cm me moc potesil, nebot je to zatim muj NEJ okoun, ktreho jsem chytl. (splnil jsem si tak svoje letosni predsevzeti dostat se na priglu pres 35cm.)Vsichni okouni prisli na rotacku AGL.2 (vrbovy perletovy list).
Oba "macci" byli chyceni opravdu za krajicek a na okouny se celkem i branili (z pocatku jsem mel pocit, ze je to mensi sticka). Asi 3 kusy se me jeste setrepali. Priste zkusim dostat nejakyho okyse pres 40cm :-))

Nazir | So 15.9.2001 21:31:35

20010915 - Berounka 1
Z Negrcity az k soutoku s Vltavou, levy breh. Par tloustu na stribrnou rotacku, hafo okounku vsech velikosti, nejcasteji vsak jen o neco malo vetsich, nez byla ta shadrap, na kterou se veseli (ale sli i na stribrnou rotacku [vrbovy list. Ty tlouste jsem dostal zase na ovalny plisek]), byly vsak i pekne 30-35 kousky (soude dle porovnani s delkou rukojete prutu. Stika, candat, bolen veskery zadny. Nechutny vitr smerem po proudu, ani jsem nemel chut rozbalovat musak.

Boris.Dig - Profil | Pá 14.9.2001 7:15:23

11.a 13.9.2001 - Berounka,
Po návratu z dovolené jsem opět po delší době vyrazil "na ně".V úterý s kamarádem do Křivoklátu.Vzhledem k tomu,že byla zvýšená voda a plavalo množství vodních rostlin,tak výsledek nebyl špatný:9 okounů,4 tloušti a bolen cca 50cm(vše puštěno).Včera,v počasí pod psa,jsem se přesunul do Kostelíka,kde jsem letos ještě nebyl.8 okounů za stálého deště a jeden "prošvihnutý" záběr velké ryby na twistra mi zlepšilo náladu.A všude na loukách plno žampionů a pýchavek,prostě paráda.Škoda,že se zase začíná oteplovat,takže se asi vrchol sezony o něco oddálí.

U Honza | Čt 13.9.2001 19:01:28

13.09.2001 - NM Dyje 5
Minulý týden, mezi 6až9 září jsem se zabydlil na Mušově. Radili mi kamarádi
rybáři, že v tomto týdnu jdou pěkní kapři a tak jsem zkutečně na ně narazil. S "mladým" jsme byli již od rána plně zaměstnáni do poledních hodin. Pak nás nechali odpočnout a navečer zase jen cejni
"mušovských" rozměrů. Na večer jsme to zkoušeli na candáty, ale neměli jsme moc rybiček a tak byl jen jeden záběr. Nic z toho nebylo. Ztáhl nám rybku a zmizel někam k sousedům.
Každý den ráno jsme si zkutečně zachytali. Brali jsme jen přes 60cm. Ostatní jsme posílali za kamarády. Třeba příští rok se vycpou, jako ti dnešní. I když bylo nepřívětivé počasí, často pršeloa foukal velký vítr,vydrželi jsme až do neděle. Uvidíme tento týden. Sousedé měli větší úspěchy. Ti si vezli domů jednoho 94 a 88
cm. Doufáme, že to tento týden vyjde na nás. Petrů zdar!!

Igor | Út 11.9.2001 6:51:57

10.9.2001 - Dyje 3
Jen jsem si odskočil mezi 19 a 20 hod na chvilku zkusit přívlač, ale v Dyji bylo dost málo vody, takže jsem místo záběrů dostával jen "ťukance" od závad. Prostě nic nemělo o twistra zájem, je to poslední dobou s dravcama špatné. Je pravda, že voda je ještě furt teplá a plná malých rybek. Uvidíme, co bude, až se ochladí.

Vlada S. | Po 10.9.2001 11:20:44

9.9.2001 - Ohře 8B
Abych nezapoměl Karel měl ještě jeden krásnej úlovek, ustreameroval jiřičku v letu. Hezky za křídlo, ale díky zamáčklému protihrotu šla dobře odháknout. Chvíli si sice hrála na pouštění draků, ale rychle to vzdala. Karel si ze zvyku namočil ruku před vyháčkováním, tak jí to určitě moc pomohlo!, ale odletěla "po svejch".

marfic | Po 10.9.2001 10:44:57

9.9. 2001 - Ohre 8 spicka
Rodilo se miliony zlutejch jepic, ale nic je nesbiralo krome vlastovek. 3 zabery za 2 hodky. Duhak hodne pres 50 po 5 minutach pretahovani (20 m snury si malo ktera ryba vytahne) uprasknutej, potocak 45 (nadherna jikernacka) docela slusny zachytani.

Vlada S. | Po 10.9.2001 10:42:34

9.9.2001 - Ohře 8A, B
Vyrazili jsme s Karlem zamuškařit na áčko. Stručně řečeno slabota. Já jsem napřed pokušel na streamera štiku, ale kromě jedný rány do prutu při přebrozování s nahozeným streamerem nic. Karel obdobně. Pak jsem chytal na nymfu a opět jen pár záběrů u kterých sem byl ten druhej. Karel přezbrojil na pupy chrostíků na první nához duhák, pak hned další záběr a pak další hodinu nic. Já jsem převázal na sucho, na chrostíka duhák, dalšího jsem netrefil na jepici a pak mně ještě chvíli brali minilipánci, ale ty jsem nesek. Přejeli jsme na béčko Karel prvním náhozem okouna a pak přišlo dlouhé údobí pouhých drbanců do streamera bez úlovku. Radši jsemzas navázal suchou a když jsem na přívěs dal stříbrnou jepku zafungovala jako spoštěč a potočáci začli šílet. Z fleku jsem jich vytáh 10 a lipánka, pak jěště 4 další než jsem chrostíka na konci uprask. Když jsem v šest končil řeka ožila vítr se uklidnil, vyrojili se maxi chrostíci a ryby sbíraly (ty tam musí mít kopii RŘ a podvodní Rolexky). Karel sešel níž a na závěr ještě ustreameroval dva potočáky. Ryby většinou do cca 28, největší Karlův potočák měl 33. Taky ví potočáci moc dobře že jsou hájený a vystřídali v braní duháky.

Luďas - Profil | Po 10.9.2001 10:29:01

8.9. - Svratka 5 - Prigl
Opet ranni lov - pouze plotice, cejnci, vse v mnozstvim vice nez malem, takze jsem vsadil opet na privlac. Okouni, nejvetsi 32 cm, candat 40 cm, priste uz pujdu jenom s vlacakem...

Jura Č. - Profil | Po 10.9.2001 7:28:51

8.a 9.9.2001 - Svratka 3
Vyrazili jsme ze švárem na parmy ,ale čekalo nás překvápko. Já sem chytl 3 kapry
48 45 a 57 toho 48 sem vzal na nedělní obed a švára 1 kapra 52.Vše na feeder na masnáky.Byli nějak dotlučení takže asi byli čerstvě vysazení.Ten co sem si ho vzal měl sedřenej bok. V nedělu sem chytl 1 parmu asi 40 cm a ostroretku 40 cm.Bzl se mnou kámoš a ten chytl 2 kapry a parmu 60 cm ,táhl ju 15 minut.

MichalR | Po 10.9.2001 6:17:21

9.9.2001 - Smědá 1
Počasí jak v dubnu, chvíli pršelo, chvíli svítilo slunce, odpoledne přešly přeháňky do trvalého deště. Na to počasí sem si moc hezky zachytal, voda byla zvedlá asi o 20 cm, hnědá jak kafe, proto jsem nechal mušák v autě a chytal jsem na plavačku na červy, háček 12. Nachytal jsem hrouzky, plotice, pstruhy, tlouště, ouklej asi 20cm a dva lipany. Největší ryba byl tloušť 39. Ušel jsem asi 3.5 km. Až na to počasí krásný chytání. Všechno jsem pouštěl.

Maty - Profil | Ne 9.9.2001 19:18:25

9.9.2001 - Slezská Harta
Dnes ráno jsme si se známým vyrazili na Hartu. Byla zima jak v Ruském filmu. Vítr zvedal vlny, jaké nevidíte ani v Chorvatsku. Vydrželi jsme zde asi 4 hodiny. Chytali jsme na položenou, winkelpicker a přívlač. Výsledkem bylo bohužel pouze ulovení 3 rybiček (cejn na winkelpicker, kapřík na položenou a štička něco přes 50 cm na přívlač). Prostě krásný únorový den strávený u vody (akorát ten sníh slezl letos nějak brzy).

Luděk - Profil | Pá 7.9.2001 18:59:37

7.9.2001 - Svitava-Obřany
No vyrazil jsem jako každoročně v tuto dobu do Obřan na Svitavu na ostroretky, většinou berou a je jich tam hodně, i přes 40 cm, ale dneska se bohužel vůbec nedostaly k nástraze, protože co nához, do 5s záběr (ale jakej!) od hrouzků všech velikostí, měl jsem už zlost, ale největší překvapení mezi těma hrouzkama byl 50 cm kapr, na dvanáctku vlasec a s miniaturním háčkem to byla záležitost na 20 min, ale super.

Emil | Pá 7.9.2001 10:53:08

6.8.2001 - Botič - Hostivař
Na mrtvého hrouzka další kapr...nedávno jsem se tomu divil, ale teď jich už máme se synovcem asi osm takto chycených a začínáme si zvykat. Možná, že teď už by nás tam víc překvapil ten candát, než kapr. Co myslíte, že je příčinou toho, že kapři na Hostivaři se v takové míře ládují mrtvými hrouzky? (dávám to do otázek)

Roman C. - Profil | Čt 6.9.2001 23:41:07

6.9.2001 - Svratka 5 - prigl (Osada)
Odpoledne jsem se vypravil na okouny - nejak nebyli dneska moc pri chuti - pouze 3 kousky 25,27cm (na BF3 s perim) a 31cm (na AG.L. 2 stribrna perlet). Skore jsem si trochu vylepsil bolenem 58cm, ktery me vzal rotacku, kterou jsem tahl celkem pomalu a hluboko.

sendwich | Čt 6.9.2001 20:58:53

2.9.2001 - Trotina 2
Už druhým rokem muškařím na mimopstruhových rybnících, ještě to musím hodně vypilovat. Tuhle neděli jsem byl, ale mile překvapen, cejni versus blečivec and pakomár. Vlny, vítr posměch okolních bobkařů - uloveno 9 cejnů (30 - 35 cm) 9 perlínů (25 - 30 cm) a jedna plotice 25 cm.....a mnoho mnoho záběrů, ale v tom větru a vlnách se blbe seká. Jinak jsem letos vytáhl na mušák perlína 32 cm - cejna 37 cm - karase 35 cm - plotice 34 cm - a mnoho jiných ryb.......na MP -

Roman C. - Profil | Út 4.9.2001 22:27:06

4.09.2001 - Svratka 5 - prigl (Osada)
Sel jsem trochu poskadlit dravce. Ze zacatku nic moc - premluvil jsem jednoho okyse cca 25cm na tandem rybka-rotacka a delsi dobu to byla prvni a jedina ulovena ryba. Kdyby okolo nelovili dravci, tak bych to chapal, ale oni lovili a me to tim padem pekne stvalo. Navic me za nastrahou vyjela 2x stika (cca do 65cm), ale nikdy se nezakousla. Tak jsem radsi zmenil flek, kde jsem se trochu zahojil na okounech. Co hod to okoun 20,25,26,31cm, jeden se setrepal tesne u brehu (mirne pres 30). Bohuzel jsem po druhem okounovi utrhl moji NEJ trpytku (rotacka vel.2 - perlet), ale po nasazeni BF3 s perim jsem na 2 hody chytl zbyle dva okouny. Pak uz jsem musel domu a jeste k tomu zacinalo pekne prset...

Golem | Út 4.9.2001 9:40:43

23.8 - 31.8 2001 - Dyje 5
Prvni letosni vyprava na NM. Chytacka super. Bohuzel sem mel na prute jenom jednoho vetsiho kaprika na rybi boilie, ale urval mne hacek. Jinak mraky kapru kolem 40 - 45 cm. Sedeli sme pod Pavlovem. A chytali cca 40 m od brehu. Velci kapri sli pod Milovicema prakticky tri tydny v tahu.

Salmon | Po 3.9.2001 15:03:57

23.8.-31.8.2001 - Dyje 5 - Nové Mlýny
Super chytačka velkých kaprů. Kdo byl v tomto období a trochu se snažil(nezapomeňme ale na štěstí), tak chytil pořádného kapra. I mě se to podařilo a to hned dvojnásobným překonáním osobáku: 88 cm a 13 kg a 94 cm a 13,85 kg. Za ten týden jsem viděl opravdu hodně velkých kaprů, takže se nepovažuji po ulovení těchto mých ryb za nějakého přeborníka v lovu kaprů. Radost mi ale udělali a nejkrásnější na nich bylo, když mi zamávali ocasem na pozdrav a doufám na brzké shledání. Opravdu ten týden stál za to!
Mrzí mě pouze chování některých sice dobrých kaprařů, ale neskutečných masařů, pro které nebyl problém zasakovat i 14 velkých kaprů za den. Viděl jsem 2 x přijet dodávku pro kapry. Pro ně to byly kapří žně. Pro nás krásná chytačka.