Radynek | Čt 19.7.2001 15:03:58

18.7. - Jihlava 11
Vcera jsme zkouseli vlacet pod splavem v Pribyslavicich. Vysledek : ja 4 tlousti cca do 30 cm a CANDAT 20, kamos 4 tlouste taky o 30. Zabery hlavne na rotacky. Jeste ke sme slusne zmokli.

šídlo | Čt 19.7.2001 9:12:03

18.7. - ostravice
tak vcera konecne jsem si zachytal voda asi +20 cm mirne prikalena, obcas nejakej ten strom mi podlomil kolena, ale rybkam to zjevne nevadilo. nejvetsi ryba vsak jen lipan asi 33

Igor | Čt 19.7.2001 8:29:35

18.7.2001 - Dyje 3
Včera jsem se vypravil na skok vyzkoušet apetit dyjských sumců. Chytal jsem přímo ve městě u mostu, na těžko v hlavním proudu. Na jednu udici jsem dal rybku a na druhou rosňáky. Zkoušel jsem to od 20.30 do 23.30 hod., za tu dobu na rybku jen 1 potah, ale asi od candáta, jinak nic. Na rosňáky to bralo furt, ale ozobávali to nejspíš karasi nebo co. Až po hodině jsem mě l slušnější záběr a vytáhl drska většího a velikosti cca 25 cm. Celkem zajímavý úlovek, v první chvíli jsem ho nemohl identifikovat. Okolo 22 hod. jsem měl další záběr, ale byl to sumec (spíš sumčí mimino) cca 45 cm. Pak začalo pršet, zvedl se vítr a bylo po záběrech.

pike | Čt 19.7.2001 8:05:43

18.7. - Berounka 1
Vybaven radami a plny vedomosti tykajicich se boje proti brazdeni suche musky vydal jsem se hned po praci na Berounku do Radotina.Pocatecni optimismus co se tyce ulovku vsak zchladil zacinajici dest, ktery zacal presne v okamzik, kdy jsem vypadl z naprosto preplneneho autobusu. Dalsim nemilym prekvapenim byl stav vody, kdy prutok byl asi o 60 cm vyssi nez je normal, coz dela s teto reky tok temer nebroditelny. Velke vody jsem se vsak nezalekl a vydal jsem se vstric dravym proudum. Po 2 sekundach ve vode jsem skoncil s rybolovem malem nadobro, kdyz jsem se propadl do jakesi jamy. V lovu jsem ale vytrval, overil jsem si, ze musku skutecne bez brazdeni vodit lze {chlapci diky za rady], prohodil jsem par slov z vlacejicim kolegou a pak me snazeni definitivne utnul silici dest. Vezmu-li v uvahu, ze cesta k vode mi trvala 60 minut a samotny lov pouze minut 20, nelze byt nikterak spokojen.Na druhou stranu sem potrenoval trochu techniku, overil jsem si nektere skutecnosti, jakoz napriklad delku snury na joju u meho podberaku, kdyz jsem v metru zaprahl za sitku kabelku jakesi madam, ktera nebrala v potaz plne vystrojeneho. Proste kvalitne vyuzity den.

chose | St 18.7.2001 21:04:01

18.7. - Svratka 2a-Syrovice
Už 4 dny krmím na svratce jako divnej a vísledkem 4h 30 min trvajícího lovu jsou 3záběry od malích kapříků,přitom se 15 m od mého místa vyhazujou nad vodu sedumdesátky !

Lubo | St 18.7.2001 12:16:03

9.7-13.7.2001 - ÚN Lipno
Místo: chata v zátoce u Frymburku, kde vtéká Černý potok.
Počasí: proměnlivé, jak je v těchto místech běžné, ale bylo celkem teplo (kolem 22 stupňů).
Úspěchy: dostavili se až po dvou dnech krmení partiklem kukuřice-konopí-pšenice-granule pro broilery-strouhanka. Celkem lapeno 16 kaprů 40-50cm, 18 cejnů 30-45cm, 1 štika cca 45cm, 1 úhoř velikosti užovky a 3 plotice 25-36cm. 2 kapři, 9 cejnů a všechny plotice chyceny na plavanou, štika na twistr a zbytek položená. 90% kaprů bylo hubených jako bezdomovec ( nízká říční forma), ale bojovali jako sumci. Přesnou míru vím jen u jednoho kapra (50 cm), protože ten skončil na roštu v ohništi před chatou. Opět jsem si ověřil, že nejspolehlivější nástraha na velkých lokalitách je obyčejná rousnice. Akorát cejni dali někdy přednost foukané kukuřici s medovou příchutí a plotice kukuřici "bonduelce". Jinak lov dravců na cokoliv byl v těchto místech totální krach. Místní se pokoušeli prochytat každý cm zátoky i z loďky a nic. Jediná vada na téhle dovolené bylo dno. Naše chata byla v místě, kde kdysi byl cca 8 m od břehu mlýn se stodolou, takše jsem se pěkně procvičil v navazování. Trhání návazců postupně sláblo se změnou taktiky. Při vytahování to chtělo co největší silou trhnout prutem (jako při záseku, ale asi 5x více) a pak jen zuřivě navíjet a navíjet... Sice jsem trhal, ale místo (co do úlovků) bylo suverénně nejlepší (ověřeno při vzájemném sdělování úspěchů s místními okolními rybáři).

Vasek T. | St 18.7.2001 10:06:06

15.7.2001 - ÚN Rozkoš
Tak jsme s brachou zase navstivili UN Rozkos, vysledek nic moc za tyden chytani pouze jeden 80 (lysec) a par kolem 70. Sice jsme 2 urvaly tezko rict jak byly velky. Jinak kdo se tam chystate. Hajzlove z rybarsky straze nechtej videt pristresky. Dokonce ty svine mely kecy kvuli nasim neoprenum, ze se nesmi brodit. Proste hruza... Nejvetsi hajzl je pry mistni mestsky fizl, nejakej Schejbal, prej uz posbiral dost papiru, tak si dejte na neho majzla. Ma formana v bily barve...
Ma prej dokonce infra dalekohled. Kdyz s nim budete mit nekdo potize dejte vedet na maila. Doporucene boilies, pouze R. Hutchinson na nic jinyho nam to nejdezdilo. S prichuti pak krab a podobny... Rozhodne nedoporucujeme krmit partiklama, zadnou kukurici a hrach. Staci max. 50 kulicek boilies. Jinak si natahnete "sitaky" a je po chytani....

Márty | Út 17.7.2001 23:06:41

17.7.01 - Jizera
Počasí nic moc, teplota 12 stupňů, voda hnědá, cca 15 čísel nad normál, tak jsem nasadil čerstvě umotanou pupu ch. - výsledek za dve hodiny u vody - pstruzi obecní od 27cm do 40 cm, pstruzi duhoví od 27cm do 35cm. Celkem jedenáct kousků, dalších devět spadlo. Shrnutí - nic moc.

šídlo | Út 17.7.2001 11:00:28

16.7.2001 - okolo Osrtavy
tak se tu vcera vecer zase blyskalo, tak jsem akorat mezi hromy a blesky prejizdel a hledal prijezdove cesty k vode nic, jinyho sem si netroufnul, nicmene par dobrovolnych darcu jsem videl. nevim jestli jim za riziko ze zajiskri jedna ryba stoji. asi jo. snad zitra.

JuraS - Profil | Út 17.7.2001 8:15:57

16.7 - Svratka 1
Dojel jsem ve 4,00h řeka byla živá, ale slyšel jsem především boleny. Šel jsem s cílem na dravce. Nasadil jsem ještě skoro za tmy nejprve twistra, s cílem trochu se rozházet a zkusit candáta nebo zapomenutýho sumíka. Ale bylo to totálně vedle. V cca 5h jsem převeksloval na stříbrnou plandavku a ta už seděla: hned na první nához bolen a pak jich přišli další 4 + cca 4 setřepaní + několik útoků vedle (řekl bych že vše okolo 45-50cm, větší tam skoro jistě ani nebyl). Pak jsem se přesvědčil o známe pravdě: rychle při hladině bolen pomalu ke dnu okoun. K cca 7h se boleni nakrmili a řeka ztichla. Jinak perfektní chytačka skončila. Jednoho bolena jsem vzal na pekáčový experiment. Ještě jsem zajel na Jihlavu 1, ale tam řeku moc neznám takže jsem přišel o tu plandanku. V cca 9h jsem se stavil ma Mlýnech, foukal dost silny vítr, kapři šli ráno.

LEVIT - Profil | Po 16.7.2001 15:31:20

neděle 15.7.2001 - Berounka 1-Černošice
Spousta tloušťů a tlouštíků, bolínek a ouklej na suchou, na nymfu tloušť, podoustev a kachna.
Pak mi to za nohu vzala kachna divoká. Na dvanáctce jsem si ji docela povodil (fascinovala mně její asi nejlepší kámoška, která ji neustále doprovázela a když už byly blízko, tak na mně i útočila - ať žije kolegialita a nehynoucí přátelství).Po tomto oceňuji ještě víc háčky bez protihrotů - už je začínám zamačkávat i u nymf.
Večer na přívlač nic.

Golem | Po 16.7.2001 13:20:26

14 - 15.7 - Dyje 7
V sobotu jeden sumec 1,10 m a vcera nic. Po tak idealnim pocasi to hodnotim jako neuspech.

pike | Po 16.7.2001 8:20:01

14. a 15.7. - Berounka 1 Radotin
V sobotu jsme se sesli u vody z Levitem, ja jsem dostal na bobese 3 podoustve, Levit nejakou plotici, na sucho nasledovali na chrostika velka
ouklej a maly tloust. Levit byl uspesnejsi a ryb na sucho dostal vic. Ve nedelu jsem vyrazil solo a jen na 2 hodiny. Po 30 minutach jsem vymenil nymfu za suche musky a na chrostika me zabral tloust asi 25 cm tak durazne, ze me pri zebru bral snuru z navijaku jen to hrklo. Dalsiho asi o neco vetsiho jsem upalil pri zaseku {musim sev mirnit:-]]]], dalsi solidni se me setrepal po par sekundach.

Honzas | Po 16.7.2001 8:13:51

8. - 13.7.2001 - Vltava 15 - 19 (Orlík - zátoka u Trhovek)
Strávil jsem týden s rodinou na Orlíku. Chytačka každý den ráno od 4:00 do 8:00 hod. Pak navečer od 19:00 do 21:00 vláčení. Denně jsem krmil 30 m od břehu v hloubce 6 m 1 - 2 litry vařené kukuřice a hrachu a 50 kuliček boilie. První dva dny bez záběru. Od třetího dne najeli cejni a plotice. Nejvíc záběrů od 05:00 do 06:00. Cejni měli od 35 do 45 cm a plotice 25 - 30 cm. Očekávaní kapři do krmení nenajeli. Vláčení bez výsledku asi z důvodu velkého množství potěru a rybiček. Z ohledem na cíl mého snažení, kterým byli kapři, jsem odjížděl s nezdarem.

Miran | Po 16.7.2001 7:36:11

15.7.2001 - Labe 24 A, Legerovo rameno
Byl jsem u vody od 5.30 (šel jsem rovnou z hospody) a 1x kapřík 40 a 2x asi 30 cm. Od 8.00 pralo sluníčko, začlo být pěkný teplo a ryby se na to totálně vykašlaly. Tak jsem to po chvíli zbalil a šel dohnat spánkový deficit. Co jsem mluvil s klukama tak ani jinde, v našem okolí, zatím nijak výrazně neberou.

Jura Č. - Profil | Po 16.7.2001 7:07:23

13.7.2001 - Svratka 5, prigl
Měl jsem v plánu jít ve 4.00 ale zaspal sem. K vode sem dorazil v 6.00 a hned 1 nához kapr 40 cm.Pak ještě 2 a asi 20 cejnů
Největší měl 45 toho sem si vzal.
Vše bzlo na plavačku. Zkoušel sem i nový feeder ale nic sem nesekl.Asi neco delám blbě.

Tomáš | So 14.7.2001 0:28:32

21.08.2000 - Vltava 40117
Jednoho dne mě kamarád pozval na pramičku ke štvanici samozdřejmě ´že sem neodmýtl a šeljsem mohlo být tak okolo 20:00 a najednou záběr ohnulase špička prutu a já jelikoš to byl muj první velkej záber tak sem nevěděl co stím .Kamarád my radil at si to pěkně povodím,tak sem vodil asi 10minut neš sem jí unavil pak sem přitahoval ,když sem jí přitáhl k lodce tak sem nevěřil svím očím měl 70cm a 6,5kg tobyl muj první tak velkej úlovek přál bychto každému rybářovy ,který nechitl nikdy,tak velikího.

pike | Pá 13.7.2001 10:19:50

12.7. - Vltava 4
V praci jsem skoncil o neco driv a tak jsem se rozhodl, ze vyrazim do Troje. Na horni
prives jsem dal goldheada s bezovym telickem, na zbyle dva privesy 2 zelene blesouny.
Vysledkem lovu byly 2 plotice na goldheada kolem 20 cm, nekolikrat jsem musel ale
prevazovat, protoze se me to nejak pletlo,takze jsem zas tolik nechytal. Uspesny den
jsem zavrsil mensi nechtenou koupeli, kdy jsem zakopl o nejaky skryty kamen. Nastesti to
bylo jen asi v 70 cm vody a ani proud nebyl moc silny. Vysledkem bylo uplne mokre tricko
[nevim proc jsem si nevzal nahradni] a vesta {penize mam mokre jeste ted]. Poprve jsem
mohl blahorecit vyhodu neoprenu, diky nimz jsem zustal aspon dole suchy :-]]]] abych
aspon trochu uschl, tak jsem prevazal na suchou, oukleje a jeste neco me musky braly,
jen jsem nestacil sekat. Muskarina je holt super, ze Alane? :-]]]

pike | Čt 12.7.2001 8:07:31

11.7.2001 - Berounka 1
Na radu Levita jsem vyjel vyzkouset Berounku do Radotina, vyzkousel jsem taky nove brodaky a termopradlo. K vode jsem dorazil asi v 19:00.Nasadil jsem ze zcatku bobese a tudiz Hitlera. Za hodinu lovu jsem zdolal 3 podoustve kolem 25 cm, ani jsem je nemeril. Levit chytal na sucho a veseli se mu na to tlousti do 25 cm. Jinak muskarina je super vec.

lukasjicha - Profil | St 11.7.2001 16:16:02

9.7. - Olše 5
K vodě jsem přijel asi v 17.30,ale byl tam bagr a navíc jsem s zapomněl hnojáky doma. Tak jsem asi 5 minut muškařil v kalné vodě 100m pod bagrem a chytil jsem jen jednoho asi 25cm potočáka. Tak jsem jel na kole zase domů pro hnojáky a když jsem byl zase u řeky, byla už čistá a bagr tam už nebyl.Začal jsem s plavačkou a hned jsem chytil mírového lipana, tak jsem zase rozbalil mušák a za 20 minut jsem na red quil a vodovku na 20 háčku chytil 10 malyých lipánků do max.25cm. Protože jsem o kloudnou rybu nezavadil a polarizačkama bylo skoro všue vidět. Sešel jsem zase na nakrmené místo s plvačákem, kde byla hloubka tak do metru a do 21.30,kdy jsem balil jsem chytil 1 plotici, asi 10 proudníků, 1 pstruha, 5 hrouzků,1 tlouště a jednu cca 35cm parmu. Kromě lipana dostaly všechny ryby svobodu. Jako perličku jsem ještě uklouznul na skalnatém dně a koupal jsem se a nějaký debilní racek mě zbombardoval svými výkaly :-(

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.