Miran | Po 16.7.2001 7:36:11

15.7.2001 - Labe 24 A, Legerovo rameno
Byl jsem u vody od 5.30 (šel jsem rovnou z hospody) a 1x kapřík 40 a 2x asi 30 cm. Od 8.00 pralo sluníčko, začlo být pěkný teplo a ryby se na to totálně vykašlaly. Tak jsem to po chvíli zbalil a šel dohnat spánkový deficit. Co jsem mluvil s klukama tak ani jinde, v našem okolí, zatím nijak výrazně neberou.

Jura Č. - Profil | Po 16.7.2001 7:07:23

13.7.2001 - Svratka 5, prigl
Měl jsem v plánu jít ve 4.00 ale zaspal sem. K vode sem dorazil v 6.00 a hned 1 nához kapr 40 cm.Pak ještě 2 a asi 20 cejnů
Největší měl 45 toho sem si vzal.
Vše bzlo na plavačku. Zkoušel sem i nový feeder ale nic sem nesekl.Asi neco delám blbě.

Tomáš | So 14.7.2001 0:28:32

21.08.2000 - Vltava 40117
Jednoho dne mě kamarád pozval na pramičku ke štvanici samozdřejmě ´že sem neodmýtl a šeljsem mohlo být tak okolo 20:00 a najednou záběr ohnulase špička prutu a já jelikoš to byl muj první velkej záber tak sem nevěděl co stím .Kamarád my radil at si to pěkně povodím,tak sem vodil asi 10minut neš sem jí unavil pak sem přitahoval ,když sem jí přitáhl k lodce tak sem nevěřil svím očím měl 70cm a 6,5kg tobyl muj první tak velkej úlovek přál bychto každému rybářovy ,který nechitl nikdy,tak velikího.

pike | Pá 13.7.2001 10:19:50

12.7. - Vltava 4
V praci jsem skoncil o neco driv a tak jsem se rozhodl, ze vyrazim do Troje. Na horni
prives jsem dal goldheada s bezovym telickem, na zbyle dva privesy 2 zelene blesouny.
Vysledkem lovu byly 2 plotice na goldheada kolem 20 cm, nekolikrat jsem musel ale
prevazovat, protoze se me to nejak pletlo,takze jsem zas tolik nechytal. Uspesny den
jsem zavrsil mensi nechtenou koupeli, kdy jsem zakopl o nejaky skryty kamen. Nastesti to
bylo jen asi v 70 cm vody a ani proud nebyl moc silny. Vysledkem bylo uplne mokre tricko
[nevim proc jsem si nevzal nahradni] a vesta {penize mam mokre jeste ted]. Poprve jsem
mohl blahorecit vyhodu neoprenu, diky nimz jsem zustal aspon dole suchy :-]]]] abych
aspon trochu uschl, tak jsem prevazal na suchou, oukleje a jeste neco me musky braly,
jen jsem nestacil sekat. Muskarina je holt super, ze Alane? :-]]]

pike | Čt 12.7.2001 8:07:31

11.7.2001 - Berounka 1
Na radu Levita jsem vyjel vyzkouset Berounku do Radotina, vyzkousel jsem taky nove brodaky a termopradlo. K vode jsem dorazil asi v 19:00.Nasadil jsem ze zcatku bobese a tudiz Hitlera. Za hodinu lovu jsem zdolal 3 podoustve kolem 25 cm, ani jsem je nemeril. Levit chytal na sucho a veseli se mu na to tlousti do 25 cm. Jinak muskarina je super vec.

lukasjicha - Profil | St 11.7.2001 16:16:02

9.7. - Olše 5
K vodě jsem přijel asi v 17.30,ale byl tam bagr a navíc jsem s zapomněl hnojáky doma. Tak jsem asi 5 minut muškařil v kalné vodě 100m pod bagrem a chytil jsem jen jednoho asi 25cm potočáka. Tak jsem jel na kole zase domů pro hnojáky a když jsem byl zase u řeky, byla už čistá a bagr tam už nebyl.Začal jsem s plavačkou a hned jsem chytil mírového lipana, tak jsem zase rozbalil mušák a za 20 minut jsem na red quil a vodovku na 20 háčku chytil 10 malyých lipánků do max.25cm. Protože jsem o kloudnou rybu nezavadil a polarizačkama bylo skoro všue vidět. Sešel jsem zase na nakrmené místo s plvačákem, kde byla hloubka tak do metru a do 21.30,kdy jsem balil jsem chytil 1 plotici, asi 10 proudníků, 1 pstruha, 5 hrouzků,1 tlouště a jednu cca 35cm parmu. Kromě lipana dostaly všechny ryby svobodu. Jako perličku jsem ještě uklouznul na skalnatém dně a koupal jsem se a nějaký debilní racek mě zbombardoval svými výkaly :-(

Goba | St 11.7.2001 9:33:37

10.7.2001 - Labe - Dražkov
Včera jsem to trefil docela dobře, po deštích je přikalená voda - kapříci zobali dost pravidelně. Na plavačku s Fendrem 0,128 jsem vyndal jen jednoho a pak následovali brutální trhačky. Stroft 0,16 a větší háček už ubrzdil i kapra 45 - průměrná hloubka asi 120cm s rychlejším proudem - to je solidní potahání, každej kapr hurá po proudu dolů na plný koule...... Kapry nebaštím, tak jsem si ještě zavláčel a odnesla to jedna kudla 61 cm - manželka je zbožňuje, tak beru jen štiky.

Roman C. - Profil | Út 10.7.2001 23:42:19

10.7.2001 - Svratka 5 (Prigl)
Odskocil jsem si z chaty (na Osade) chvilku na ryby. Prisel jsem k vode pred zapadem slunka a i tehdy bylo u vody celkem teplo a zivo. Stravil jsem u vody 45minut a pak utikal zpatky na chatu. Vysledek: 1 bolen 15cm na rotacku u brehu a pak jeden okoun 34cm opet na rotacku (cerna s cervenym teckovani). Zrejme bych toho chytil vic, ale po tom okounovi jsem to sbalil a sel zpatky na chatu, kde se grilovalo :-)

LEVIT - Profil | Út 10.7.2001 19:48:48

5.-7.7.2001 - Berounka 3-4-Nižbor, Hýskov
Byli jsme s Pitrisem pod stanem v Nižboře. Původně jsme měli být až do neděle, ale večer v sobotu nám teklo do stanu, tak jsme to zabalili o den dřív.
Na suchou mouchu (hlavně chrostík, ale pod mostem byl skvělej brouček) šlo dost tloušťů, největší (můj) měl 40 cm. Největší rybu ale chytil Pitris na žlutýho marabu streamera - byl to tloušť o cenťák větší než ten můj a byl podstatně bojovnější.
Zkrátka celkem normální rybačka nebýt posledního odpoledne, kdy jsme jeli pod jez do Hýskova. Tam se ani nedalo chytat - cca 200 rekreantů mluvilo za vše - takže jsme šli níž pod jez, kde jsme se snažili chytnout lovícího bolena, ale neuspěli jsme (vyjma dvou bolínků a jednoho tlouště). Když jsme ale brodili nazpět, tak jsme viděli nějakou malou potvůrku, co přeplavávala řeku. A nebyl by ve mně pud lovce, kdybych se ji nesnažil šetrně lapnout. Něžně jsem ji podebral podběrákem a mohli jsme si prohlédnout nádherného norka (opravdu to byl on - díval jsem se do chytré knihy (podle které sice u nás už nežije, ale byla z roku 1989) a popis v ní (malá šelmička s bílou spodní čelistí a kouskem náprsenky, údajně i s plovací blánou, kterou jsme ovšem nezkoumali, ale určitě ji měla, protože se uměla potápět když jsem ji chytal) byl naprosto shodný s naší roztomilou i když vyplašenou šelmičkou). Ale evidentně chtěla z podběráku, tak jsem s ní dobrodil na břeh, ke kterému měla namířeno a zachoval jsem se striktně dle C&R, jako ostatně u všech ostatních ryb. Ani jsem si neodebral dubing, by co víc - zapomněli jsme ji vyfotit pro MRK, což nás ještě hodně dlouho mrzelo - foťák byl totiž hned na břehu. Snad příště.

rychlonoh | Út 10.7.2001 12:13:29

hodne davno - Odra
Vzpomnel jsem si na historku, kterou mi vykladal jeden znamy. U nas je takovy hasicky areal kde se delavaly ruzne oslavy BSP atd. a kousek od neho tece Odra. Tenkrat tam chytali ryby a hned je kuchali a delali na ohni. Znamy chytil kapra a vykuchal ho, oskrabal a sel ho umyt do Odry. Bohuzel se mu vysmekl do vody a plaval do ztracena. No a asi o padesat metru po proudu chytalo par Ostravaku. No a jeden z nich mel zaber.........
Skoda ze jsem tehdy jeste nebyl na svete, chtel bych videt jak se tvaril, kdyz chytil vykuchaneho a oskrabaneho kapra :-))

Radous | Út 10.7.2001 9:36:11

4.7.-7.7. - Berounka 6
Na privlac se stribrnou rotackou c.2 jsem dostal ctyri stiky, zadna nebyla pres 50 cm, jednoho bolena a spoustu tloustu a okounu. Pak jsem jeste zkousel plavanou a polozenou s pickerem, ale to uz bylo horsi. Jediny den, kdy to jeste slo byla streda 4.7., kdy jsem chytil i parmu 55 cm, ta mi udelala nejvetsi radost z celeho tydne. Dalsi dny az do soboty se prakticky vubec nedalo chytat, to snad byla pulka republiky na vode.

Šlehy - Profil | Po 9.7.2001 20:47:07

5.7. - Berounka 10
Od 6.00 ráno do 8.00 výborná rybačka.Chytal jsem na 8m bič bílé červy a dost naředěné krmení Milo Super nastavené konopím.Co proplavání splávku tak záběr.Nejdříve šli tloušti,pak se přidali podoustve a plotice a pak i cejnci.Žádný velký ryby max tak 35cm,ale bylo jich hodně.V 8.00 začaly jezdit první lodě s vodákama a bylo po chytání.Každej třetí přejížděl nad krmeným místem a ještě se ptali jestli berou.S kamarádem jsme za dopoledne napočítali cca 200 lodí.Ještě že 100m daleko byl stánek s točeným Gambáčem.Díky tomu jsme vydrželi až do oběda.

Martin M. - Profil | Po 9.7.2001 13:15:29

4+5.7. - Domaninsky rybnik
Docela dobre jsem si zalapal na plavacku. Rybik je po roce zase kompletne napusten a kolem brehu je hodne zaplavene travy, ktera vycniva jeste asi 10-15m od brehu a i hloubeji nejaka bude zatopena (hodne jsem trhal a vytahoval chomace zhnilych stvolu). Ryby byly nezvykle u brehu (u travy) a co mne prekvapilo, bylo zde neobvykle mnozstvi poteru. A take kapru (35-45cm). V oba dny jsem jich chytl vzdy asi 10ks a zhruba o stejne mnozstvi jsem prisel v parezech nebo v trave. Taky jsem vyloupl amurka asi 55cm a jeden "trosku" vetsi se mi pri zaseku jen otocil u hladiny a upadl (+-metr). Take asi 40ks cejnu a plotic. Ryby jsou ted hodne tmave zbarvene, asi jak tam hnije ta trava...

Igor | Po 9.7.2001 12:57:07

4.-7.7.2001 - Dyje 3
O prodlouženém víkendu jsem prošel zhruba 5 km toku Dyje pod Břeclaví po obou stranách, zkoušel všechny možné i nemožné přívlačové nástrahy (i Marficovy vánoční ozdoby), ráno, v poledne i večer (v noci) a výsledek hodně slabý. Za cca 15 prutohodin jsem měl 3 záběry (2 štičky a malý bolen utekli), jinak absolutně mrtvo. Až 3. den po ránu se na mě usmálo štěstí.Žlutočerného ripera jsem hodil až moc blízko ke břehu a když jsem ho chtěl rychle vytáhnout, aby se tam nezavadil o kameny, ucítil jsem silnější tah, tak jsem zasekl a byla tam konečně ryba. Po cca 10 min přetahovaní se mi podařilo zdolat a vylovit štiku 83 cm a 5 kg. Chycená byla úplně za krajíček, kdybych ji táhl o něco ostřeji, určitě by se vyvadila. Příznivcům CaR se omlouvám, ale vzal jsem ji a podělil rodinu. V žaludku měla 1/2 cejna asi 25-30 cm velkého.

Boris D. - Profil | Po 9.7.2001 12:02:55

4-7.7.2001 - Slapy 401022
Delší volno jsem po nějaké době trávil celé u vody,i když jistým negativním faktorem byla moje drahá polovička,ale tentokrát,vzhledem k teplému počasí "překousla" i ne příliš kvalitní ubytování a hygienické zázemí.Jelikož jsem měl k dispozici loď,snažil jsem se tuto skutečnost co nejvíce využít.Bohužel,přívlač,vzhledem k milionům vytřených rybiček,nebyla právě tím nejúspěšnějším způsobem lovu,takže jsem přesedlal na marmyšky,kombinované s hnojáčky a na plavanou.Tyto metody mě konečně přinesly nějaké úspěchy.Hlavně po ránu,kdy okouni najížděli do hejn potěru na mělčiny.Ostatní rybáři,vláčející třpytky a ostatní umělé nástrahy,ale i kapraři,odcházeli většinou s prázdnou.Na své si přišli hlavně milovníci slunce a pobytu na čerstvém vzduchu.

Michal H. | Po 9.7.2001 9:23:23

20.6.2001 - Bečva B2
Začali jsme chytat k večeru,ale nic moc nebralo.Asi v 18:30 mi policajt práskl do prutu a zůstal viset.Okamžitě jsem zasekl a vytáhl tlouště,který 40 cm a vážil kolem 1 kg.Potom už záběry ustaly.

rychlonoh | Po 9.7.2001 8:08:34

5.7.-6.7. 2001 - Hustopece nad Becvou, dvojka (jih)
Chytali jsme vzdy od rana do obeda a pak tak od 17:00 do pulnoci. Horko,horko,horko ryby nebraly, chytli jsme pár cejnů, jednoho kaprika (43) a spoustu belic. Chytal jsem celou dobu s jednim prutem na plavanou a zkousel ruzne anglicaky atd. Po dvacatem totalnim zamotani a prevazani jsem propadl pocitu marnosti a prevazal na pevny splavek:-)).

Miran | Po 9.7.2001 7:35:02

8.7.2001 - Labe 24 A, Legerovo rameno
Vypravil jsem se již v sobotu v podvečer ale když jsem viděl ten blížící se vítr a bouřku tak sem radši zmizel, s tím, že je provětrám v neděli ráno. U vody jsem byl kolem 05.30 a vyzkoušel jsem snad sedmero druhů nástrah. Ani hejbnutí. Pouze na hladině dováděly plotice a jiný menší rybky. Štěstí se usmálo až kolem půl devátý, kdy vzal velmi nekompromisně foukanou kukuřici kapřík 43. Frčel zpátky, aby přines´ štěstí přístě.

Jura Č. - Profil | Po 9.7.2001 7:31:15

4.7.2001 - Svratka 5, prigl
OD rána 4.30 do 10.00 po dlouhé době sem si na priglu zachytal. 1 kapr 42 několik červenek a asi 30 cejnů sinných.Velikosti 15 až 47 cm.Vše na masnaky a kukuřicu.
Od vody sem si odnesl 2 cejny.

MichalR | Po 9.7.2001 6:41:03

30.6. - 7.7.2001 - Sazava 10
Tydenni pobyt ve trech na useku nad jezem v Budcicich. Nadherna rybarina: cejni, plotice, kapri, uhori, lini, tlousti, oukleje, bolen a sumec 99cm. Vse ve velkem poctu, nej kaprik 44 cm(Sazan). Pro zajimavost: nejvetsi uhor(83, sirokohlavy) mel totalne ucpany zaludek, jelikoz spolknul velkou smrkovou sisku. Podle me by chcipnul, nebyla ani naznakem natravena.