donald - Profil | Pá 25.5.2001 12:10:03

24.5.2001 - Labe 11-12
Včera jsem si odpoledne v tom největšim vedru vyrazil na ryby ,s mojim novym feederovim proutikem. Ze začátku jsem z toho byl malinko na prášky ,protože podle rady kterou mi dal ůspěšný prodejce prutu ,na koncovou montáž ,bych si o nějakém záběru mohl nechat akorát tak zdát... po dvou hodinách lovu ,byl výsledek opravdu katastrofální....
Tak jsem se vykašlal na rady toho nezbedného prodejce ,a zkusil jsem to po svém !? ... nejdříve jsem si zakrmil ručně ,cca 5-6m od břehu směsí mosela-feeder ,starou montáž s krmítkem jsem utrhl a navlékl jsem si na kmenový vlasec 0,18mm pouze samotné olovo 60g ,za něj umístil gum. korálek a obratlík. na obratlík jsem připevnil návazec cca.35-40 cm dlouhý síla 0.12mm. Použil jsem jako nástrahu bílé červi ,hnojáčky ,mačkaný rohlík ,zrnka kukuřice. Byl jsem velmi překvapen náhlou změnou ůlovku.
Bílých ryb bylo opravdu hodně ,dále 2ks karasa cca 30a35 cm ,a jeden kapřík cca 40cm. S tímto ůlovkem jsem byl již spokojen ,ale stále vím ,že je co vylepšovet.... Jinak bych chtěl moc poděkovat všem rybářským nadšencům za poskytnuté rady ať již na MRKu ,tak i na RYBYsk. Petrův zdar.

TomL | Pá 25.5.2001 12:07:58

23.5.2001 - Polička - Pod Kopcem
Vzhledem k tomu, že do Poličky to mám přes kopec, udělal jsem si celodenní vylet na ryby. Cílem byla samozřejmě přehrada Pod kopcem.
Spodní nádrž je plná kaprů a vše se připravuje na kaprářské závody. Na plakátu jsem četl, že cena pro vítězné družstvo je 100 000!! Bohužel přítomnost kapříků byla vidět i na zakalení vody. Během dvou hodin lovu se mi bohužel nepodařilo napodobit Šídla a žádného kapříka jsem nezapřáhl.
Kolem poledne jsme začal chytat na horní nádrži. Za 7 hodin jsem chytil asi 10 -15 duháků ve velikostech 30 - 37 cm. Ryby byli málo aktivní a nakonec se ukázalo, že neúspěšnější je lov na lury, barva jednoznačně olivová. Například na růžovou luru jsem chytil pouze jednu rybu. Okolní rybáři lovili především na pakomáry, ale jejich úspěšnost byla stejně špatná. V zadní části nádrže jsem měl tradičně záběr od štičky kolem 25 cm.
Jen pro informaci uvádím, že každý pátek se do přehrady vysazují ryby, ale jejich velikost bude zřejmě kolem 30 cm.

Vlada S. | Čt 24.5.2001 10:49:23

23.5.2001 - Střela 2
Od 17:30 do 20:00 celý jeden drbanec do suché mušky když jsem se otočil na kamaráda. Jinak nic na sucho, nymfu ani streamera. Kamarád ani ten drbanec.

David - Profil | Čt 24.5.2001 9:54:05

23.05.2001 - Labe 35P
Zasel jsem se po dvou letech podivat na Labe pod prehradu.Loni jsem tam byl po povodni a bylo to uplne mrtve.Zajimalo me tedy, jestli ryby vyjely zpet.Sesel jsem k vode a zastavil se abych se podival, jestli neco sbira.Privital mne pulmetrovy vyskok pstruha 40+ nad hladinu, nad kterou poletovala hejna velkych cernych jepic.Jednu jsem si chytil, spokojene konstatoval, ze presne takovou mam v krabicce a hned sla na konec navazce.Dalsi 3 hodiny to byla letosni nejlepsi pstruhova sucharina.Pstruzi byli sice okolo 30cm, ale brali poctive a s chuti.K veceru pstruzi prestali sbirat a vystridali je lipani.Ti ovsem sbirali malinke pakomary a pekne me skolili, par jsem jich sice chytil, ale byla to drina je vyhazet.Jednoho devetadvacatnika (pstruha) jsem si vzal k veceri (mimochodem, po zaseku mi vymotal celou snuru az na back coz u techhle velikosti nebyva tak caste).

Maty - Profil | St 23.5.2001 19:00:46

23.5.2001 - Svratka 5 - prígl
Dnes ráno za 3 hodiny ani ťuk - MRTVO :-((

lukasjicha - Profil | Út 22.5.2001 20:40:50

22.5. - Olše 5A
Tak jsem dneska vyrazil na rybník na kapry s plvačkou. Za 4 hodiny jsem chytil 3 kapry cca 32-37cm, 5 plotic a 2 okouny. Taky jsem v trávě našel krtonožku.

Márty | Út 22.5.2001 15:02:10

16.5.01 - ún Bedřichov

Malý, ale hezký američan

Márty | Út 22.5.2001 14:59:12

Aljaška v Jizerkách

Edgar | Út 22.5.2001 9:06:53

20,5,2001 - Malý Dunaj
K vode som došiel o 17:00, naviazal plavák (2g) na vlasec 0,14, na náväzec 0,10 dal háčik 10 a dva kostniaky a nahodil. Keďže mi z minulého týždňa zostalo nejaké krmivo, po rozmrazení išlo do vody.
Po chvíli som mal prvý záber a vytiahol 22cm pleskáča. Išiel naspäť. Počas necelých troch hodín som ich chytil sedem takmer celkom rovnakých, a zopár belíc.
Bola to vcelku pekná chytačka.

krtek - Profil | Po 21.5.2001 16:33:13

21.5.2001 - Labe 18
Včera byl můj snový den. Kamarád měvylákal na moje v životě první rybářské závody. Že to je jen takový srandazávod. Nav soukr. rybníce kde prakticky není bílá ryba, chytali všichni na těžko, já jediný plavanou na odhoz. Nepochopitelný systém bodování (každý cm bod, každá ryba deset bodů)způsobil moje vítězství, aniž bych (na rozdíl od řady soupeřů) chytil kloudnou rybu.
Odpoledne jsem šel na Labe, chytal plavanou na odhoz - moc to nešlo, tak jsem jak to někdy dělám nahodil druhý prut na položenou (boilí scopex). Bavím se karásky a na druhém prutu jízda. Opatrně sekám, radši moc nebrzdím (vlasec 0,22), kapr jede ca 20m podle stulíků, ale dovnitř se moc nezamotal. Najednou se k mému překvapení začal po hladině válet, až se doválel až ke břehu. Když jsem uviděl co je to zač, málem jsem tam spad. Dostat ho z vody malým podběrákem byl dost problém.
To selátko mělo 77 cm a rovných 10 kg.
Protože patřím k rybářům, pro které je často problém chytit slušnou rybu a u vody nejsem moc často, je tento kapr největší rybou, kterou jsem na vlastní oči viděl.
Doufám, že až tuto rybu chytne někdo příště, bude větší a mazanější.
Okamžik, kdy velká - v mém případě životní ryba opouští tvé dlaně je nepopsatelný. (V tomto směru jsem byl také "panic").

ajko - Profil | Po 21.5.2001 9:24:59

20.5. 2001 - BA, Zelezna c. 2
No uz to ide lepsie, ale na tuto dobu aj tak slabota. Za popoludnie som chytil dve ryby - kapor 47cm, amur 70 cm (toho som si nechal). Ten amur bol moj najkrajsi a najdlhsi suboj a najvacsia ryba aku som kedy chatil. Bola to parada na match prute, 0,16 silon, 0,12b navazec a jacik c. 8. Fakt pekna jazda. Bol som tusim jediny, co som nuieco cyhtil. Ale kéd to porovnam s minulym rokom, slabota. Vtedy som chytal tak 5-10 kaporov denne (na tom istom reviry). Je pravda, ze vtedy boli tropicke horucavy....

Čabas - Martin.V. | Po 21.5.2001 8:52:54

21.5.2001 - Labe 11-12
V sobotu jsem se byl opět pofeedrovat na svém oblíbeném fleku na Labi. Poté co jsem vytáhl několik pěkných cejnů a dva kapříky čtyřicátníky, objevil se na špičce prutu takový nijaký nervózní záběr. Myslel jsem si, že si hraje nějaká plotička, a tak jsem nezasekával a počkal co se bude dít. Najednou se špička feedru prudce ohnula. V prvé chvíli po záseku jsem i myslel, že jsem zapřáhl igelitovou plachtu (jak už se mi jednou stalo), ale byl to kapr a asi ne ledajaký, protože celý prut byl ohnutý jako na reklamních fotkách od renomovaných firem. Takovou tíhu na prutu jsem za celou dobu co rybařím nezažil. Kapr se dal do pohybu a během několika vteřin hravě vymotal přes dost utaženou brzdu asi 50 m vlasce, což mu stačilo k tomu, aby se dostal k nedalekému padlému stromu. Naprosto mazáckým způsobem se mu podařilo dostat vlasec přes vyčnívající uschlou větev těsně nad hladinou a „bylo posekáno". Když jsem šel večer domů, stále se mi honilo v hlavě, kde jsem udělal chybu, že chytám na moc slabý vlasce, a že to byla možná má životní ryba, ale zároveň jsem měl zvláštní nepopsatelné potěšení, jak se mnou ten kapr vyjebal, protože takhle mazaná ryba si určitě zaslouží svobodu.

Piškot - Profil | Ne 20.5.2001 21:30:40

20.5.2001 - Odra 8
Tak jsem si dneska konečně pořádně zachytall.Voda byla po dešti přikalená a mírně zvedlá.Zvolil jsem co nejbarevnější varianty mušek a vyplatilo se.Během probrodění asi 3 km řeky jsem z vody dostal něco kolem 50 ryb.Pár lipanů a jinak potočáci 10-30 cm.Asi 20 potočáků mělo 24,5 cm,jeden jako druhej.Dva byli k večeři a byli moc dobří.Těď sedím u stolu a dodělávám vzory,které jim chutnaly a rozkousali mi je na ohrabky.

Jaroslav Soukop - Ryba - Profil | Ne 20.5.2001 13:44:40

20.5.2001 - Jihlava 3
Dneska jsem si na hodinku zašel na Jihlavu 3. výsledek byl 3 podseknutí pulci . Stojí to prostě za nic . Voda je zakalená (asi někde pěkně lilo) a vysoká a ryby jsou rozjetý po celý řece . Skusím si zajed podívat na Svratku a uvidím, jaký je to tam. Podle zde zmíněných zpráv asi dost dobrý .

pike | Ne 20.5.2001 13:23:12

20.5.2001 - Morava 9A
Po celkem solidnim vcerejsku jsem byl zkusit tu samou lokalitu a take na odhoz. Ryby ale vubec nesly (nikomu), takze vysledkem byla jen jedna velka plotice a par zaberu.

pike | So 19.5.2001 14:46:39

19.5.2001 - Morava 9A
Tak dneska jsem byl vyzkouset po dlouhe dobe odhoz na jednom slepem rameni. Krmeni jsem si namichal v tomto pomeru: 2dily kukuricneho srotu, 1 dil strouhanky, pul dilu posilovace VdE Strawberry, 1 dil kukurice z plechovky, 1,5 dilu varene repky. Abych omezil zabery bilych ryb tak jsem chytal na 10 cervu, potom na 2 zrnka kukurice. Chytal jsem tak 15-20 m
od brehu. Pocasi bylo primo idelalni, ani zima ani horko, temer bezvetri a ani slunko moc nepalilo (to muj spaleny oblicej se srazu MRKu velice privital :-))) Ryby vsak moc nebraly, do krmeni me ale najizdeli. Chytl jsem 3 pulkilove velke plotice, jednoho kapra 42 cm, jednoho
tak 35 cm, jeden mirovy me zajel do klacku, takze navazec 0,12 to nevydrzela, dva jsem nevim proc upalil pri zaseku. Ostatni rybari byli bez ryb. Vsechny ryby sly samozrejme zpatkydo vody. V nedelu to zkusim znovu, tak se uvidi, navazal jsem si radsi 0,14 navazce.

Maty - Profil | So 19.5.2001 9:41:49

19.5.2001 - Svratka 5 - prígl
Právě jsem se vrátil. U vody fučel velice studený vítr, takže jsem tam vydržel asi jenom 3 hodinky. I přes to byl můj oblíbený flek beznadějně vyprodán, takže jsem musel hledat nové místečko. Nakonec to celé skončilo celkem fiaskem - za celou dobu pouze jedna červenka (jinak ani ťuk). Snad to příště už začne :-))

I-netMaister | Pá 18.5.2001 19:26:47

18.5.2001 - NECHRANICE ?!
Nechranice.....
Uz pomalu nevim co to znamena koláik smutku se skryva na dne v potopenych vesnicich a kolik lidskych pribehu se ponorilo do tajemna.Nechranice....
Je tam hezky.Vzdycky.NEprsi tam a kdyz jo tak poradne.Neberou tam ryby, ale kdyz jo tak jeste poreadnejs.Jizni vitr tu fouka jednou, ci dvakrat do roka.tady na nechranicich.NA nechranicich kde ryby jsou stejne naladove jako lie drive obyvajici krasne vesnicky na dne prehrady.Pritel mi rikal ze nebylo pro nej problem chytit behem tydne stiku 126 cm.kazdy den 2 kapry a spousty plotic okounu a cejnu.Ale kdyz se tam vrcacel po 3 tydnech a byl tam dvojnasobnou donu(po dobu 2 tydnu)chytil pouze 2 cejny.
Nechranice.......
Ryby jako lide.
Tato prehrada neni nijak krasna neni okolo ni hezke prostredi, neziji tam zlati lide nejsou tam obrovitansti sumci.Je tam rybarska straz.Fouka tam chladny severozapadni vitr.Tato prehrada ani neni s cistou vodou ani bez vazek, ale tato prehrada je ma.Je ma.Je moje kdykoliv chci.Tim je pro me vyjimecna ze kdyz tam ryby nejdou a vsichni ji opovrhuji ja ji verim, ja s ni citim.Ma spatne leta, ale ja ji podporim a tim si ji mohu i trochu privlastnit.Je ma.Ja ji verim.Chytalo se tam pred 3-4 lety 50 okounu za par hodin.Chytali sre tam sumci nad 1,5 metru, stiky okolo 120-130 cm.Ja je ale nechyt.Presto sem ji bliz nez tito lovci.Ti jsou ted jinde a krizuji jiny revir ale ja sem zustal........
NECHRANICKA PREHRADA JE MÁ!

Mira - Profil | Pá 18.5.2001 18:29:25

18.05.2001 - Loučná - ¨u Cerekvice
Nic - ani nevečer, kdy lítavá havěť se kumuluje u hladiny - žádné kruhy na hladině, žádné skákání ...
Jen u hranici revíru u Hrušové - vydra na kamenech ...