Juve | Pá 18.5.2001 14:06:51

už jdou hadi v Tuněchodech,6 kousků

Petr K. | Pá 18.5.2001 6:34:52

17.5.2001 - Hloučela 1
Na přehradě za 3,5hod 23kapru a 5cejnů. Největší kapr 41cm a nejmenší 15cm. S těma malejma kaprama to přehnali asi čtyři byli dotrhani od dravců.Jinak supr odpoledne.

sendwich | Čt 17.5.2001 21:45:54

16.5.2001 - průmyslová nádrž...
Vzal jsem si jeden prut na plavačku, pár čerstvejch rohlíků a šup k vodě. u vody jsem vydržel 6 hod. za tu dobu jsem vytáhl, 90 plotic (do 30 cm)- 17 karasů (do 30 cm)- 5 perlínů - 10 kaprů(35 - 40cm) - 1 lín - 3 hrouzky. brácha nestíhal ani dělat čárky. A to jsem ještě 5 kaprů utrhl, takže jsem musel navazovat návazce (a to jsem používal 0,15 vlasec nos. 2,5 kg
) sakra tomu se říká plavaná.......ještě teď mě bolí ruka ........ :o))

Martin M. - Profil | Čt 17.5.2001 13:22:25

16.5.20001 - Svratka 1
Marfic zabodoval - cejn 59cm a kapr 63cm na plavacku jsou vice nez super! (jeste jednou mu gratuluji!) K tomu chytl asi jeste dalsich 8 ryb (cejni, kapri, jesen, cejnek, cejn sinny). Mne se tolik nedarilo (resp. jsem uplne vyhorel) - nej. cejn 55cm a pak asi dalsi 4 ryby. Po odjezdu marfice dalsi asi 4ks cejnu (jeden kolem 60cm my skocil z podberaku do vody driv, nez jsem jem zmeril - nemohl jsem ho chytnout za hlavou, jak byl velky). Videl jsem zde chytnou asi 4 karasy pres 40cm (jeden dokonce 45cm!) a zda se, ze zde letos jich zde opravdu dost vyjelo z prehrady. Zklamanim bylo rozbite zadni sklo meho auta :-((((

dawca | Čt 17.5.2001 8:42:30

16,6 - morava 13
včera jsem byl zase protáhnou sedonu,a zjistit,jak to vypadá s našema parmama.sklamání....pouze2,jedna od oka 25cm,druhá 52 cm.nato,že za něděli a pondělí(celkový čas strávený u řeky 5 hodin)jsem dostal na břeh 15 kusů nad 50cm,největší 62cm mě celkem deprimoval!zato to však vzali od podlahy ostroretky a brali pak,když mi došli žížali i na !žvýkačku!celkem jsem jich chytil 16 za 1 hodinu,slušný výkon.do toho se spletli 2 cejni-49,55cm.muj parťák michal(14),který chytil za již zmiňovanou neděli a pondělí také 15 parem(nej.60cm)a amura 52 včera totálně vyhořel,chytil jednu parmu 51,2 ostroretky a lipana 27.

Piškot - Profil | St 16.5.2001 21:22:06

16.5.2001 - Moravská Sázava 2
Po delší době jsem jel potrápit pstruhy s mušákem a v celku jsem koukal.Když jsem asi 20 minut marně bičoval vodu,všiml jsem si,že asi 3 metry ode mně stojí v proudu potočák.Tak jsem na něj po vzoru soudruha Hitlera postupně pouštěl všechny možný napodobeniny čehokoliv a milej pstruh nic.Když mi asi po 15 minutách došla trpělivost a už jsem neměl co navázat,šel jsem si milého pstruha prohlídnout z blízka.Vůbec to s ním nehlo a do pohybu se dal,až když jsem ho šťouchnul prstem do zadku.Prostě na to házeli bobek.Jediný,co se mi podařilo ukecat byl lipan 29 a potočák 27.Ale příště jim to určitě nandám!!!

Orion | Út 15.5.2001 20:45:25

15.5.2001 - Odra2
Dnes jsem vyrazil na řeku s děličkou a chytání bylo velice příjemné.V 7 30 jsem nakrmil a pak přišli první záběry,nejprve pěkné plotice a pak 3 kusy pěkných cejnů ovšem ti byli jako smírkový papír. S přibývajícím časem bylo záběrů čím dál tim méně jen oukleje brali ve všech vrstvách sloupce ale tréning to byl dobrý.Na závěr asi zbývá podotknout že na odře jsou cejni ve tření plotice to má za sebou a kapři ti táhnou za cejny.Máj je rybí lásky čas.

Michal H. | Út 15.5.2001 11:33:41

15.05 2001 - Olešnice-Př-1
Na říčce Olešnici je velký výskyt jelců(50 cm),hrouzci i vzácný Kesslerův(25 cm),zajímavostí bylo výskyt a chycení malého mníka,podouství(40 cm).Jelci tloušti berou nejvíce na třešně a hrouzci na malé kuličky těsta.

Jakub H. | Po 14.5.2001 17:14:18

12.5.2001 - olšava 2a
Na vodní nádrži Ordějov berou nejvíce
cejni a kapři velikosti 15-20 cm.
Zatím největší kapr byl 42 cm.
nejlepší doba je za svítání.

Luďas - Profil | Po 14.5.2001 15:04:58

12.5.2001 - Svratka 5 (Prigl)
Strupati cejni - 35-50 cm, plotice (některé maxi, tzv. maxi plotice, až 40cm), kapr 40 cm, jinak kapri zatim nic moc, i podle ostatnich rybaru.......

MISO - Profil | Po 14.5.2001 13:37:58

12/5/01 - Zahorie/SR
IDEALNY DEN :
V sobotu som si privstal (03:30), ale oplatilo sa. Zahorie - jazero.
Moja celkova bilancia : 20 x kapor, 2 x lien, 6 x pleskac, 4 x karas (+ plotice a cervenice, ktore som neratal). Vsetko na feeder, kukurica & kcervy. Ziadne giganty, az mozno na dva, ktore som ale ani nevidel, lebo jeden mi narovnal hacik asi 30sek. po zaseku a druhy sa tiez odmietol so mnou bavit, chvilu ma tahal dopravadolava a potom si to zamieril k mojmu brehu rovno do krikov, presne vedel kam ma ist. Navazec 014 nevydrzal, aj ked som bol maximalne opatrny. Krmivo spociatku znackove kupovane, neskor, ked doslo, nasadil som svoje. Nijaky evidentny rozdiel v pocte ani velkosti ryb som nezaznamenal. Jednoducho boli pri chuti. HOWGH.

Salmon | Po 14.5.2001 10:29:12

13.5.2001 - Stonávka 2a - přítok
Perfektní chytačka na desítku silon. Byl jsem u vody asi jen 4 hodiny, ale chytil jsem velké množství ouklejí a jednoho tlouště 40 cm. Řeka byla černá rybama, které se vyhřívaly u hladiny. Byly to převážně oukleje, které sbíraly rojící se hmyz.

Martin Veber | Po 14.5.2001 9:40:27

13.5.2001 - Labe 11-12
V sobotu jsem vyrazil na celodenní rybářskou výpravu na Labe. Pochopitelně jsem si vzal pouze feedry. Když jsem se po půlhodině vybalování, navazování, skládání a prokrmení místa konečně usadil, přišel na pokec vedle sedící kolega, protože feedrové pruty v našich končinách, v kontrastu s mohutným tokem Labe, vzbuzují svou zdánlivou křehkostí stále údiv. Říkal, že už tam sedí už od rána a ještě neměl záběr. Hned na první nához šel z vody pěkný cejn a kolega musel konstatovat, že ty feedry mají něco do sebe. Záběry byly dost opatrné, ale kolem páté večer přišly dva kapříci a já poprvé v životě mohl vychutnat nádheru zdolávání kapra na tak jemný cajk. Nebyly to žádní velikáni, první 38 a druhý 45 cm, ale když jsem se s nimi na 0,14 návazec přetahoval, vzpomněl jsem si na první článek od pana Müllera v Sportovním rybolovu o feedrovém chytání, který jsem kdy četl, a který nesl výstižný název „Feeder - požitek z lovu".
Tak pěkně jsem si ještě s feedry nezachytal. Výsledek byl asi 25 ks cejnů a ti dva kapříci.
V neděli jsem před hokejem šel s pruty na těžko do stejného místa, protože jsem měl od sluníčka i přes polarizační brýle oči jako angorák a chtěl jsem odpočinout mírně zdevastovanému zraku a porovnat rozdíl. Nedá se srovnat. Najednou jsem si připadal jako bych chytal na násady od krumpáče, ale byly to dva báječné rybářské dny.

Honza H. - Profil | So 12.5.2001 19:48:37

12.5.2001 - Radbuza 1B
Po uternim uspechu s cejnama jsem se dneska vydal znova na Litickou prehradu.Podle ocekavani zacali brat cejni a plotice.Pak ale zacal foukat hroznej vitr a velky vlny docela zneprijemnovali plavanou tak uz jsem nechal nahozenej jenom jeden prut na tezko.Za chvili prisel prvni zaber a na brehu jsem mel prvniho kparika,kterej meril 36cm.Pak zabralo par cejnu o ktery jsem v danej moment vubec nestal a tak jsem navazal hacek 8 na kterej jsem napichnul 9 bilich cervu.Za chvili prisel ne prilis razantni zaber.Hned po zaseku jsem tusil peknou rybu.Kapr sel ke brehu krasne zlehka,ale tak 10m od brehu zacal poradne bojovat a skoncilo to tak ze se zamotal kamaradovi do vlasce jeho prutu.Takze jsem pak zdolaval dvema prutama najednou.Kapr meril 56cm a vazil 3,8kg.Krasnej supinac vylepsil muj osobak o 7cm.Pak prisel jeste jeden zaber,pri kterym sel malem prut do vody,ale nastesti se zarazil navijakem o vidlicku.Byl z toho dalsi kaprik(tentokrat jenom 33cm).

Tuky | Pá 11.5.2001 22:47:11

11.5.01 - neznamí
Včera jsem si byl s bratrem na přívlači. K vodě jsme přišli kolem 18:30, začali jsem lovit na malé twistříky a rotačky kolem vel.1. Vcelku jsem se slušně bavili na okouncích kolem 15 cm (po půlročním vláčecím absťáku mi přišli vhod). Pak jsem přišel k jednomu místu mezi rákosí, připadlo mi, že je zde nějaký podezřelý klid. Proto jsem nasadil tmavého 8 cm dlouhého ochuceného twistra, kterého jsem ještě pokapal vnadidlem na dravce od Cormorana. Nahodil jsem a nechal twistra klesnout ke dnu. Pak jsem začal velice pomalu navíjet. Na mém prutu (5-20g 293cm) jsem cítil malé ťukání jakoby mi ho ozobával malý okoun. Už jsem chtěl bratrovi říci, že zde máme hejno okounu, když následovalo rezolutní zastavení nástrahy (ryba pravděpodobně jela za nástrahou a jemně ji okusovala). Jekot mé brzdy mi dal jasně najevo o jak velkou rybu se asi jedná. Mysle jsem si ,že se jedná o sumce. Loni jsme zde jednoho ulovili na Nisl Mastera 15cm délka 87 cm. Realita byla ale jiná, po 30 sekundovém boji se ryba zastavila. Mylně jsem si, ale myslel že jsem sumce obrátil. Následoval skok na hladinu, kde se mi ukázala asi 90 cm štika. Bohužel v ten moment mi také uhryzla twistra.
Většinou na přívlač používám ocelové lanko, ale myslel jsem, že se na daném revíru vyskytuje jen sumec a okoun. Tyto ryby sem prý nasadilo kdysi město. Dále se tento revír nezarybňuje a ani nepatří do ryb. revírů.
Jediné co mě na této příhodě mrzí je to, že jsem nemohl tuto štiku vyfotografovat pak bych ji daroval život jako již zmíněnému sumci.Pravděpodobně se tato štika netrápí ani s mým twistrem, protože používám háčky bez zpětného protihrotu.
Přišlo by mi dvakrát nefér zabít takou krásnou štiku 1) v době hájení dravců 2) Na revíru, který není pravidelně zarybňován.
Dnes jsem tam byl zas, ale ulovil jsem jen tři malé okouny. No není každý den posvícení.

Golem | Pá 11.5.2001 12:24:29

11.5.2001 - Svratka 5
Tak konecne treti den po zakrmu se ozvali kapri. Jinak jsme tahali strupaty cejny od 30-55 cm {mezi tim i nestrupata jikrnacka}. Intenzita zaberu zatim nic moc, ale o to vice razantni

slon12 - Profil | Čt 10.5.2001 23:14:36

10.5.2001 - Labe 33A mrtvá ramena
Dnes jsem si krásně zachytal na plavačku na slunci mezi 12 a 15 hod v asi 60 cm hloubce.
zakrmil asi 1/2kg krmení+kukuřice a na kukuřici s 1bílým červem jsem během 3hod vytáhl 12kapříků cca 35-50cm, 1 lína 27cm , asi 14 plotic 15+ a nakonec na mé překvapení svého prvního cejna z tohoto revíru.Zítra se tam vrátím a vyhlídl jsem si nádherný flek na protějším břehu odkud 3 chlapi po sobě vytáhli líny mezi 30-40cm takže se na ně asi zaměřím snad mi bude přát štěstí.

SUMÍK | Čt 10.5.2001 19:53:05

9.5.01 - VLTAVA 5
Přišel jsem k vodě 18.30 byla mírně přikalená. Trochu jsem zakrmil a začal chytat na plavanou na rozhraní proudů, na červy. Nevěřil jsem vlastním očím za 30 minut 4 Plotice 35-38cm , 3 Ouklejky, 1 Tloušť 40cm, 1 Karas 20cm a jedna ponorka která mi vymotala cca 20m šestnáctky, bohužel se mi vyvlíkla/infarkt/. Poté braní přestalo, asi spapali krmení a odplavali jinam. Do 20.30 už jen pár ryb. Super chytání na revíru na kterém jsem většinou odcházel bez záběru.

Lubo | Čt 10.5.2001 6:58:20

5-8.5. - Chrudimka 5-ÚN Seč

V sobotu ráno 2 kapři (vše na plavanou) 40-50cm. Večer přišla divoká bouřka i přes ujišťování místních, že "z téhle strany ji kopce nepustí". Liják spláchnul do přehrady stovky žížal na které si přišlo pochutnat snad veškeré rybí tvorstvo v přehradě. Kapři se už ani nepočítali (brali cca do 20 m od břehu), boleni byli tak přežraní, že při vytahování háčku jeden z hrdla vyklopil balík nestrávených žížal.

lukasjicha - Profil | St 9.5.2001 16:28:11

8.5. - Harta 1A
Jo a zapomněl jsem dodat,že okouni mě fuckovali a chyt jsem jen dva prcky kolem 15cm.