bdav | Ne 18.2.2001 13:50:29

17.2. 2000 - Rokytná 2
Vysli jsme si s brachem na ryby na Rokytnou nad M.Krumlov, s tim ze se pokusime nachytat nejake jelce, vybrali jsme misto kousek nad jizkem, chytali jsme s bolonkou, na rohlik a na bily cervy, celkem bida, zaberu nic moc, vestinou hodne opatrny, nakonec se nam podarilo aspon najit hejnko oukleji a plotic, samy mensi kusy, nachytali jsme jich tak asi 20 ks, vse do 15 cm.

Piškot - Profil | Ne 18.2.2001 6:39:16

17.2.2001 - Poděbrady 1A
Po dnešní nezdařené návštěvě Havířova,kam jsem si původně jel doplnit svou rybářskou výbavu,jsem se vrátil zpátky do Olomouce a jel se podívat na zmíněný revír.Vítr už stačil zničit led na většině vodní plochy a tak jsem nahodil.Jaké bylo překvapení,když jsem do 17:00 neměl jedinej potah.Zkoušel jsem úplně všechno a NIC!To ovšem nic nemění na tom,že si to s nima jdu v neděli zase rozdat!!!

staff - Profil | So 17.2.2001 16:40:44

17,2 - bečva 1
Tak jsem dnes taky poprvé vyrazil,ale byl to marný boj!!!!Zkoušel jsem plavačku u Troubek.Nechtěli bestie vůbec nic / ani rohliček,ani červíky,ani sejra /..... ale stejně to byla letos poprvé zase pohoda.

tomas blazek | Pá 16.2.2001 8:13:33

15,2.2001 - mor 9
nazdar chlapi vcera jsem byl na rybach a slo to celkem dobre chitil jsem 4 kapry nejvetsiho 30cm a spoustu jinych ryb jako jsou napr.okouni,plotice atd.shital jsem na hnojnaky

Martin M. - Profil | Čt 15.2.2001 21:32:40

15.2.20001 - Jihlava 1
Rano jsem se chystal na ryby - michal "poctivy" krmeni, lisoval rohliky, kopal hnojaky... znate to. V 9hod. jsem uz byl o vody, ale bez krmeni, bez rohlicku, jen s hnojnaka. Zbytek zustal diky me roztrzitosti doma! Mel jsem na sebe peknej vztek. Jeste ze jsem mel sebou 2 rohliky na svacinu... Flek jsem si vybral asi 100m pod mostem v Ivani v mistech, kde byl sice pomerne silny proud, ale hloubka asi 1m (coz je zde celkem dost). Bohuzel ryby prilis nebraly, nebo aspon mne ne. Zkousel jsem ruzne zpusoby lovu, ale nic moc. Chytl jsem jen 12 ryb (kaprici, cejnci), ale aspon jsem si vylepsil osobak u cejnka maleho na 40cm. K tomu jsem mel jeste hodne ryb na hacku chycenych za ploutve nebo supiny - touto dobou je to tam v tomto ohledu dost spatny, ryby jsou nejake pomatene a najizdeji stale do vlasce. Kurnik, kdybych tak bejva mohl zakrmit... :-(

Honza H. - Profil | Čt 15.2.2001 20:19:58

15.2.2001 - Uhlava 3
dneska jsem vyrazil po skole jen tak na 1.5 hodinz a ryby brali docela obstojne.Nakonec to byly 4 tlousti 30cm a dva o neco mensi.

Márty | Čt 15.2.2001 11:58:13

13.2.2001 - Jizera
Konečně jsem vyšetřil den volna, ale jako na potvoru počasí nic moc. Nechtělo se mi nikam daleko, tak jsem zvolil Jizeru v blízkosti mého bydliště. Vzal jsem plavačkovej prut, narejpal pár hnojáků (sakra, ještě mi nějaký zbyly v krabičce v aute, ty budou asi vypadat!),teple se oblékl a vyrazil.
Prochytával jsem zprvu tůně, kde jsem předpokládal natažené ryby, ale ani ťuk. Po dvou hodinách jsem se ze zoufalství přesunul na proudnější místa, kde vím, že jsou lipani, ale ani tam jsem nepochodil. Po zastávce na oběd v Mnichově Hradišti jsem vyrazil na další úsek a doufal, že něco zabere.
Po několika planých náhozech v proudu jsem se již poněkolikáté zachytil o kámen a jelikož jsem nechtěl přijít již o třetí háček, začal jsem brodit, když v tom se ten kámen rozjel proti proudu! Úplně jsem zkoprněl a duchapřítomně jsem povolil brzdu, protože návazec byl jen čtrnáctka. Trvalo mi cca pět minut, než jsem rybu zahlédl, protože jsem s ním zaboha nemohl pohnout k hladině. Předpokládal jsem, že to bude asi velký tloušť, kterých v této lokalitě pár je, ale pak se mi konečně zjevil v plné kráse a mě se v tom momentě sekla málem pumpa! Podběrák pochopitelně složenej na zádech, takže mi byl k ... Díky pozvolnému dnu se mi pak toho nádherňáka podařilo vymanévrovat na mělčinu, kde jsem ho mohl vzít do ruky a vynást na břeh. Pánové nebyl jsem schopen slova! Nádherně vyžranej, zbarvenej a já bez foťáku!!!! V prdeli bych se v tom momentě nejradši viděl!!!! Metr mi sotva stačil a ukázal nakonec 52 cm, přičemž váhu jsem neměl, takže nevím. Jěště jsem jej párkrát pohladil v proudu a pak odjel v plné parádě do hloubky. Ještě rozklepanej jsem volal Marfica, kterej to hned hodil na Mrk, pročež mu vřele děkuji.
Shrnutí je, že mimo tohoto záběru jsem již potom o žádnou, byť sebemenší rybu už nezavadil, ale pocit jsem měl přímo nebeský!!!

Honza T. | St 14.2.2001 20:27:18

14.2.2001 - UPA pod Havlovicema
Tak jsem se dneska vydal na UPU pod Havlovice. Chytal jsem na oblibenou NYMFU, lipani brali pomerne duverive, s potocakama to bylo horsi, voda byla zvednuta ale pomerne cista. Vysledkem bylo 5 lipanu od 23 - 32 cm. A jeden malej potocak.

Maty - Profil | St 14.2.2001 19:08:28

14.2.2001 - Svratka 5 - prígl
Tak jsem byl také zahájit sezonu. Zahájil jsem na velice netypickém místě (prígl - rokle - v tuto roční dobu jsem zde ještě nechytal). Je zde velice málo vody min. 3 m pod stav, břehy lemují do výše 2 metrů ledové kry, takže najít vhodné místo je celkem problém. K mému překvapení jsem zde nebyl vůbec sám. Bylo zde celkem asi pět šílenců. Lov sám o sobě byl pro mne nádherným zážitkem. Byl jsem totiž vyzkoušet nový winkelpicker. První záběr pro mne byl naprostý šok. Když začala špička prutu nádherně kmitat úplně jsem zapomněl, že bych mohl také zaseknout. Z časových důvodů jsem zde strávil pouze dvě hodiny. Výsledkem bylo 5 ulovených cejnků a jeden slušný cejn (48 cm). Spolu s nádherným počasím a polozamrzlou řekou prostě paráda. Všem kdo ještě letos nezáhájili doporučuji příliš dlouhou neotálet.

Jirka Sch. | St 14.2.2001 14:14:28

11.2.2001 - Opava 5
V neděli jsem vyrazil s bratrancem na blízkou pohraniční řeku Opava 5. Půda byla měká, tak jsme si v kompostu nasbírali malé hnojáčky, na které jsme chtěli chytat. Sluníčko pěkně hřálo, ale z vodou to bylo horší. Voda byla o něco větší než v normálu. Chytali jsme na plavanou s malými háčky. Vybrali jsme si malou tůňku z několika vracáky. První náhozy jsme neměli ani záběr. Ale po chvíli začali brát plotice. Jen tak ďubaly a pak šli hned se splávkem pod vodu. Za hodinu jsme jich chytli 7. Chytli jsme také Jelce tlouště, kteří žížalám nemohli odolat. Už jsme chtěli jít domů a já jsem měl docela pěkný záběr, švyhl jsem a zasekl jsem malého cejnka. Byl jsem velmi šťastný, protože na této řece jsem ještě nikdy cejna nechytl, ani nevím jestli se to někomu podařilo. - Je to vzácnost. Lov se nám určitě vydařil. Petrův Zdar

Vasek T. | Út 13.2.2001 10:36:16

10.2.2001 - UPA
Tak jsem o vikendu s brachou opet vyrazil na ryby na reku. Bohuzel byla dost zvednuta voda, tak ze ryby se drzelily spise v tunkach nebo nekde mimo proud. Podarilo se nam chytit par lipanu od 25 - 35 cm a nejakyho toho potocaka. Docela jsme si hezky zachytali, pocasi akorat. Uz se tesime na jaro....

pike | Út 13.2.2001 10:30:54

12.2. - Morava 9
Vyjel jsem opet na tradicni misto, tak na 2 hodinky.Cervi uz jsem nemel,tak jsem chytal na miniaturni hnojaky,coz se taky projevilo.No chytl jsem 9 plotic, ale tak od 8 cm do 15 cm, a 5 okounu kolem 20 cm.Pocasi nadherne, az na neustale nalety a pristavani labuti.

vráťa | Po 12.2.2001 13:52:20

10.2.2001 - Radbuza 1B UN Litice
Super počasí, ve dvou tak 40 ryb za 2 hodiny. Oukleje do cca 22 cm, cejni do 30 cm, kámoš přidal jednoho ježdíka. Plavaná, nástrahy rohlík ( jako jedinej platil na cejny), kukly masařek, nitěnky. Bez vnadění.

Jura Č. - Profil | Po 12.2.2001 12:40:06

11.2.2001 - Svratka 5, 6
Byli jsme se podivat na reku pod Tisnov,ale protože bylo moc vody jeli jsme na prigl.Jezero je
zamrzlý a nahoře teče voda jen v korite a je jí celkem dost.Za celý odpoledne jen kolega chytl 1
cejna , ale provětrali jsme se pěkně a aspon
si prohlidli břeh za nízké vody.

Kuba | Po 12.2.2001 11:16:53

11.2.2001 - Ohře 7 MP
Tak jsem letos držel poprvé v ruce mušák. Ohře má tak o 25cm víc vody, ale je docela čistá (je to koneckonců pod přehradou). Překvapilo nás dost rybářů. Každopádně chtání v Žatci pod železničákem v normě, pár malých lipánků, Šídlo chytil i na suchou jepičku. Semtam bylo vidět kolečko...

Vlada S. | Po 12.2.2001 10:49:10

10.2.2001 - Mže 2
Konečně jsem se letos dostal prvně na ryby. Radbuzu jsem pro nadstav a přikalenou vodu zavrhl a vyrazil jsem na Mži zkusit lipany a duháky. Podle očekávání byla Mže čistá, ale vody tak o 75 cm víc. Na hlavní tok jsem vůbec nenahazoval a jen jsem asi 15 min zkoušel tahat luru v bočním rameni. Výsledek nic, ale počasí bylo krásný, tak doufám, že vydrží do příštího víkendu a opadne mezitím voda. Příště zkusím plavačku nebo oukleje na suchou mouchu a tu první letošní rybu si konečně pustím.

miro | Po 12.2.2001 10:05:36

11.2.2001 - Biskupicke rameno
Kedze som si to vsetko dopredu este v piatok krasne naplanoval, v nedelu rano som sa vymotal pomerne rychlo z domu a 0700 som uz bol pri vode, hned po prichode som zakrmil velmi decentne (co do mnozstva) ostrym krmivom od nemenovaneho vyrobcu, zatial som naviazal udice, jedna plavakova a druha s krmitkom. Od 0800 do cca 1000 sa darilo vcelku svizne tahat plotice, zo zaciatku 10cm dorastenci a neskokor aj pekne zivene 25cm, dohromady ich bolo do 15, 4 som vzal psikovi a zvysok som pustil. Krasne pocasie, kludna chytacka, prva v tejto sezone, den ako za odmenu :)

Mirek S | Po 12.2.2001 9:03:02

11.2. - Vltava 5
Zkusil jsem to v nedeli opet ze Strel. ostrova. Chytal jsem od 12:30 do 17, na rohlik a jahodove testo, jen na tezko, s malym krmitkem. Asi za 1/2 hodinu pomaly houpavy zaber na rohlik a za chvili byl cejn 47 na brehu. To mi docela zvedlo naladu ale krome asi dvou vlaznych pocuknuti se az do peti nic nedelo. Zkousel jsem dve ruzne jahodove prichute na housku, orechovou prichut, ruzne jsem obaloval housku testem, aby to plavalo a nic. Ryb tam asi moc neni, slo tedy jen o nahodne zabery.

Aleš T. | Po 12.2.2001 8:39:52

11.2.2001 - Hloučela1
V sobotu jsem se byl podívat na přehradě, jestli není už aspoň kousek rozmrzlá, ale zdálo se, že nic. Večer mi ale Fifa volá, že u přítoku je rozmrzlý pás tak 100 metrů. Je to jasné, ráno vyrážíme. Přicházíme tak, tak včas. O pár volných míst je značný zájem. Vytahuji svůj twistrový speciál, kmenový vlasec 15, 5-ti gramové olůvko na konec a 10-ka háček na desítce návazci. Nástraha rohlíček. Celkem 12 krásných cejnků cca 30 cm. Paráda! Dokonce jeden dědula vedle mě chytil kapříka 42.

Boris D. - Profil | Po 12.2.2001 7:22:22

10.2.2001 - ?
Pěkné počasí v sobotu rozhodlo-razíme na ryby.Jelikož nekyla žádná nástraha,vzali jsme si kousek housky a pár kukel(zakuklených kosťáků) od loňska.Řeku jsme předem vynechali,zkusili jsme nějaké rybníky v okolí.Pouze na jednom se však dalo chytat-u přítoku byl kousek volné hladiny a dokonce tam sbíraly nějaké ryby.Hloubka 10-30 cm,okolo vrby a olše,takže se svým 5m bolo Trabukem jsem spíše vyprošťoval vlasec z větví.Nakonec jsem to zabalil.Syn vydržel ještě o chvíli déle,ale několik záběrů prošvihl a tak jsme raději jeli domů.Snad se mi podaří sehnat kosťáky-budu otravovat v krámech,dokud mi je neseženou.Potom uvidíme,i když to není všelék.Ostatně-do 15.3. zbývá ještě celý měsíc a podle sloganu našich meteorologů"věřte,bude líp" se máme na co těšit.