Maty | Pá 20.10.2000 11:29:51

20.10.2000 - Chvojnice 3
Dnes ráno jsem navštívil tento překrásný revír (na kterém jsem bohužel dosud nic pořádného nechytl). Od 7.00 do 10.00 ani ťuk. Kdyý už jsem si říkal , že jedu domů tak jsem měl krásný záběr na položenou. Světě div se byl to pstruh duhový 35 cm (chycen na perníkové puffy). Jinak opravdu vůbec nic. Datum v předchozím příspěvku mělo být 19.10.2000 a ne 18.10.2000.

Maty | Pá 20.10.2000 11:24:59

18.10.2000 - Svratka 5 - Prígl
Do rokle jsem dorazil cca v 13.30 hod.. Bylo zde narváno jako vždy po nasazeni kapru. Tak jsem šel až na špičku ke značce. První dvě hodiny jsem se snažil (stejně jako ostatních 30 šílenců v rokli) ulovit kapra na položenou. Poté se začali ukazovat dravci, a tak jsem se na to vykašlal a začal jsem vláčet. To bylo už o něčem jiném. Během 30 minut 2 štičky 48 - 50 cm na malou rotačku a 2 okouni (32 a 34) kupodivu na velkou rotačku s twisterem.

Pavel C - Profil | Út 17.10.2000 14:50:39

17.10.2000 - Svratka 5-Prigl
Ano opravdu to vypada na prehrade jako na zavodech,ale zdaleka ne vsichni jsou uspesni,spis bych rekl,ze spise vyjimky mezi nez jsme patrili dnes rano i my s Ludasem (dlouholeta znalost reviru se asi projevila). Takze zacali jsme s rozbreskem na korytu ve 4 metrove hloubce asi 3 metry od brehu.Krmeni smes rapid vanilka (po namoceni zelena barva,ze by special pro kapry z posadky) bez partiklu, nastraha rohlik, ne vsak lisovany. Kapri brali intenzivne az do 9:30, kdyz odpoctu prostoje spjene se zdolavanim,tak se da rici,ze to zobalo v podstate neustale. Rozmezi 45 az 56, pritom jeden vetsi zustal jeste ve vode. Celkem tedy 8 kousku ve dvou lidech a jedny bryle ve vode.Maximalni spokojenost s bojovnosti vsech kapru, opravdu nam udelali radost.

Maty | Út 17.10.2000 8:47:12

16.10.2000 - Svratka 5 - Prígl
Do rokle jsem přijel asi v 11.00 hod. Připadal jsem si jako na závodech. Zbylo na mě poslední nepříliš dobré místo. Asi po 15 minutách borec vedle mně vytáhl kapříka asi 45 cm s tím, že je tam od 7 hod. a konečně se odchytal odešel. Chvilku(asi 1 hod.) jsem se pokoušel lapnout nějakého šupiho, nicméně bez úspěchu (jeden se mi vyřízl). Potom se objevila štika (cca 70 cm) a tak jsem asi 40 min vláčel. Sice jsem dvě kudly chytil, ale obě měly tak 48 až 52 cm (jedna na potápivý wobler, druhá na twister kříženy s riperem bílo růžový). Vláčet jsem mohl jenom díky tomu, že na mně zbylo to nedobré místo a vedle se odchytal ten borec jinak to bylo opravdu hlava na hlavě.

lukasjicha - Profil | Po 16.10.2000 19:16:00

16.10. - Olše 5A
Tak jsem po dvou měsících zašel na rybník mezi školním shonem a dobou,kdy neberou ryby.Měl jsem tipnutou jednu mírovou štiku,která se bohužel neobjevila.Nejdříve jsem vláčel asi 15minut zlaté banjo 13cm pak 12cm ripper,ale bez výsledku.Pak jsem nasadil woblera hammer 11cm plovoucí barva okoun a na třetí nához se mi povesila jedna asi 45cm štička,která se naštěstí brzy sklepala.Pak mi na něho skočila ještě jedna a už wobler nechtěly.Vzhledem k tomu,že kolem projíždělo několik tloušťů, jsem nasadil Salmo 6cm sinking barvy střevle a krátce za sebou jsem si povodil 3 kudly a pak zase nic.Během dalších deseti minut jsem měl už jen jeden záběr na zlatý velmi agresivní wobler 7cm plovoucí nezn.firmy. Na to,že jsem tu už dlouho o štiku nezavadil a šel jsem tu jen speciálně kvůli jedné mírovce,která se na mě vykašlala jsem si super zachytal během jedné hodiny.Oproti Hartě před čtrnácti dny to byla špica.

Boris D. - Profil | Po 16.10.2000 9:43:28

12-15.10.2000 - Nechranice
Další "trestná"(rozumějte za trest)výprava na Nechranice.Počasí-co by jsme za něj dali letos v červenci,takže podle toho vypadala i rybařina.Kapraři si lebedili,na březích to vypadalo jako na závodech(opět)a kapři brali-vysadili tam totiž několik tisíc kaprů,někteří měli dokonce i míru,někteří ne,ale i tak bylo záběrů dost.Kapři byli tak zblblí,že jsem vytáhl jednoho "dorostence",chyceného zcela perfektně ,na žlutý twistr při vláčení.Jinak s dravci to bylo opět, a jak se stává letos pravidlem,slabší.Ovšem s výjimkou candátů-kusů o velikosti do 30cm se vytáhlo poměrně dost.Hlavně ti,kdo lovili na rybičky ,jich tam zmasakrovali hodně.K tomu se přidaly i stejně veliké štičky,které tam údajně vysadili ve značném množství(musí to být pravda,jsou všude).S většími rybami to už bylo horší,utahali jsme 9 okounů a štiku 61cm,a to hlavně díky rybářské turistice,kdy jsme obešli celé Nechranaci až k ústí Ohře do přehrady.Tam,kde ,jak prohlási můj syn,končí Nechranice a začíná Orlík(skalnaté břehy a hloubka).Tam jsem také ulovil svého prvního okouna na marmyšku,na kterou jsem pověsil twistra a pustil podle skály do hloubky.Výsledek -okoun 36cm,krásně "hrbatý",prostě radost pohledět.Většina úlovků na woblery,nejvíce chutnal (dokud jsme ho nepohřbili)wobler killer od firmy WFS,velikost 17?cm,barva pstruh.Tyto Woblery mají agresivní chod a jdou do hloubky(potápivé).Zajímavé bylo,že je okouni brali za prostředek,byli totiž chyceni za břišní trojháček,nikoliv za koncový,jak by vyplývalo z toho,že okoun útočí ze zadu.Ze zoufalství jsem zkusil také plavanou,na průběžný splávek v hloubce cca 2,5m,nástraha rousnice,se pověsil také jeden okoun,ale byla to asi náhoda.Záběry-opět samotné, po hejnech ani památky.Jelikož naší hlavní lovenou rybou na Nechranicích(ale i všeobecně)je okoun.tak si myslím(je to pouze můj názor),že Nechranice do 5 let ovládnou štiky,protože malí okouni snad už ani neexistují-lovili jsme vše od 30cm nahoru-a štiky jsou na vrcholu pomyslného potravního řetězce na Nechranicích.Boris.D

Igor | Po 16.10.2000 7:56:43

1510.2000 - Dyje 3
Po delší pauze jsem byl na chvilku (18.20 - 19.50 hod.) zkusit dravce pod splavem v Břeclavi. Bylo tam dost rybičkářů, ale za odpoledne měli chyceného jen 1 candáta 60 cm. Já jsem měl pouze 1 záběr na perleťového twistra a to od candáta cca 35 cm. Voda je furt zelená a relativně teplá.

Martin M. - Profil | Pá 13.10.2000 12:59:16

12.10.2000 - Dyje 5 - Nove Mlyny
Zasel jsem si s Romanem C. na Mlyny, kde jsme chteli krapet poskadlit mistni kapry. Necekal jsem zazraky, ale rikal jsem si, ze 1 az 2 zabery od kapru by jsme dostat meli. Jo, dostali, ale az po 10ti hodinach cekani. Prvni se projevil jako pokles signalizatoru asi o 10cm - sekl jsem to ale bohuzel to byl jen kaprik asi 30cm (nastraha jahodove boilie). Druhy zaber prisel asi o 10 minut pozdeji - tentokrat to byl krasnej hrcak (vzhledem k rychlosti spise bzucak), ale stejne to byl opet jen malej kaprik (40cm). Behem dne jsem to zkousel s jedni prutem na plavacku, ale chytl jsem na nej jen par cejnu do 40cm, 2 plotice, okouna, kapricka, candatka a jezdika ... jinak jsem stale chytal na oba pruty na tezko... Roman chytal jen na tezko a chytl uplny kulovi!

Vlada S. | St 11.10.2000 7:05:51

10.10.2000 - Úhlava 3
Voda zkalená, ale ještě ne totálně a nadstav tak 20 cm. Světlejší nymfy byly vidět tak jsem to na ně zkoušel. Díky proudu jsem nemohl házet do stejných míst jako posledně, protože to tam mouchy profrčely jak stíhačky, tak jsem házel do míst kde jsou jindy mělčiny. Jednoho lipana jsem vyhákl, pak jsem chytil jednoho tak 32 a tím jsem skončil. Teda ještě jsem chytil tři větve a pokaždé jsem to při sundavání úžasně zašmodrchal a navíc jsem při tom utrhl svou nejlepší nymfu. Občas něco (pravděpodobně tloušti) vyskakovalo za mouchami nad hladinu a lovilo je to v letu. Chtěl jsem převázat na suchou, ale protože jsem to opět důkladně zamotal při uvolňování zpoza kamene, ukousl jsem celý návazec a vyrazil zpět. Celkově nic moc, ale i s tím jedním chyceným a puštěným lipanem jsem byl v takovéhle vodě poměrně spokojený.

Vlada S. | Út 10.10.2000 10:41:58

7.10.2000 - Strela 3
V sobotu jsem za trvaleho deste vyrazil na lipany na Strelu. Chytal jsem nekdy od dvanacti do trictvrte na tri a zachytal jsem si uplne super. Byli jsme na chalupe ctyri, tak jsem vzal kazdemu lipana k veceri 31, 32, 32 a 35. Mimo lipanu jsem chytil asi pet malych potocaku a jednoho duhaka tak 24, ktery na svou velikost uzasne zabojoval. Lipany jsem pocital k cislu 23, celkem jich bylo okolo 40 vetsina ve velikostech tak 27-30. Vetsina zaberu byla na Hydropsyche (viz niz) nebo na ruzoveho blesouna, vazane na haccich velikosti 6 nebo 8. Jednoznacne zatim moje nejlepsi muska, i presto ze jsem byl mokry az na ....

Vlada S. | Út 10.10.2000 10:31:03

1.10.2000 - Úhlava 3
Tak trochu starsi zazitek, kdyz mam zas cas na net. Rozhodl jsem se vyzkouset lipany v Prichovicich. Zacal jsem vyhaknutim jednoho tak 34 na hnedeho blesouna. Pak jsem nasadil vlastni vymysl (po zhlednuti chytrych knih konstatuji, ze je to skoro presne stejne jako Hydropsyche) a za chvilku prisel lipan 37. Sel jsem dolu s proudem a chytal proti proudu tak jsem si to dost plasil, ale za chvilku jsem si vzal jeste jednoho lipana 34. Chytl jsem jeste tri dalsi lipany kolem 34, dva tlouste a dve podoustve (vse tak 25-30)na Hydropsyche. Pak jsem zkousel suchou, ale nic jsem nevyprovokoval, tak jsem v klidnejsi vode prevazal na lury. Vyprovokoval jsem krasne az 50 cm tlouste k pronasledovani musek nebo i k naznakum utoku, ale zadny je nedobral. Pak se mi jeste povedlo prilakat odhadem tak 30 clene hejno okounu mezi 25-30, az ke brehu, ale jen jemne chnapali po ocaskach a jinak nic. Pak jsem jeste o kousek vys na rychlejs stahovanou luru vyprovokoval dva okuni dorostence a jednoho vetsiho a utrhnul jsem maleho duhaka tak 25. Celkove velka spokojenost, jen ta sucha mi moc nejde.

jaryn | Po 9.10.2000 19:22:20

8.10.2000 - Otava 7
Panove !!!!! Zazil sem porvy lipani dest.Vypadalo to jako kdyz na hladinu padaj kapky deste, ale byly to krouzky od lipanu.Chyt sem jich za chvily prs 10 kolem 30-ti.Jeden pres 40 mi upad u podberaku.Otacely se mi za tim i lipani ktere tipuju na 45.3 sem si nechal.Dneska sme je meli na obed.Mnam.Bylo to uzasne a zaroven neskutecne.Co nahoz, to zaber, ale promenit je !!!! Chytali sme na bilou jepku 20.Takze v tom proudu se jich dost vypnulo.Jinak voda byla jak kanal - hrozne kalna.A slo ji tak 2-3x tolik nez sme zvykli z leta.

David - Profil | Po 9.10.2000 15:29:17

6.a 9.10.2000 - Rozkos
Dravci na Rozkosi zacali konecne projevovat trochu aktivity.Byl jsem tam v patek dopoledne,za tu hodinu a pul se chytla 1stika (69) na rybku,1 candat(okolo70) na twistra,(vse rybari okolo mne) a ja jednu stiku 67 na plandavku(Mikado Alga3, 27g-takze celkem lopata),v predchozich dnech se chytlo na tom samem fleku nekolik stik, vcetne jedne metrovky.Tolik info, ktere sem vytahl z rybickaru, kteri tam ted sedi jak na zavodech.V nedeli jsem byl zas,tentokrat s kamosem, zase jsme se ptali rybickaru a v nedeli byly chyceny 2 stiky na rybicku ze dna!jedna na kacenu a jedna na trpytku,vse okolo 70ti.My sme tentokrat stesti nemeli, kamosovi do trpytky prastila 70tka tesne u brehu a nestihnul ji seknout.Ja od stiky ani tuk,nakonec sem vytahl aspon bolena 50.Hlavne, ze uz to zaclo.

Boris D. - Profil | Po 9.10.2000 7:01:21

7-8.10.2000 - Berounka
Čas,strávený na rybách se do života nepočítá-téměř jediný přínos tohoto víkendu,stráveného na rybách.Ale popořadě.Sobota:synovi přijel kamarád otestovat svůj nový vláčák-Berkley,serie One(275cm,7-28g),tak jsme i přes nepřízeň počasí vyrazili.Výsledek:všichni promočeni až na kůži,jediné ryby se podařilo chytit synovi-okoun,tloušť,malý bolen.Synův kamarád neměl ani záběr.Abych ho utěšil,citoval jsem poznámku jednoho z dopisovatelů MRKu,je to již dost dlouho,ale je stále aktuální:na přívlači je nejhorších prvních deset tisíc náhozů,potom to jde už samo.
V neděli jsem vyrazil už sám,na jiný úsek řeky.Po ránu nic moc,kolem poledního se obloha trochu rozjasnila a po poledni začaly brát i ryby.Výsledk:6 okounů,1 malý bolen a dva útoky štiky těsně u břehu,takže to nestačila "dobrat",ale jinak spokojenost.Potkal jsem tam kolegu,který minulý týden,kdy jsme se opalovali na Nechranicích,chytil na řece přes 40 okounů.Tak si to přeberte.Ona ta rybařina asi občas je jako fotbal:nemá logiku.Na Nechranicích například úplně totálně zklamali naše loňské tutovky:twistery Berkley power bait v barvě:hnědé tělíčko,oranžový ocas.Naopak,ryby braly pokaždé na něco jiného,nejvíce na světle žluté twistery se dvěma ocásky.Tento víkend provádíme další"test" Nechranic,tak uvidíme.Podám zprávu o výsledcích.Boris.D.

Roman C. - Profil | Ne 8.10.2000 11:04:17

7.10.2000 - Vlasatice - soukr.rybnicek
Byli jsme pozvani na jeden soukromy revir na JM. Uz jsme zde parkrat byli a tak jsme vedeli co nas zhruba ceka. Rybnicek je to opravdu maly a netypicky ve tvaru podkovy s jednim ostruvkem. Hloubka je zde taky hodne mala a to od 0,5m do 0,8m. Chytaji se zde predevsim kapri mezi 40 - 50cm, ale pry jsou zde i kousky pres 70cm. Taky jsou zde pekne stiky. Martin zde chtel trochu otestovat svoje nove boilies a tak chytal vetsinu casu na tezko. Jeho boilies celkem fungovalo a nekolik kapriku na nej ulovil. Ja jsem zkousel i plavacku a na tu zde bylo zaberu od kapriku vice, nez na polozenou. (taky jsem mel nahozeno a zkousel jsem muj boilies). Suma sumarum jsme kazdy chytili do 10 kapriku, vetsinou kolem 43cm (nejvetsiho jsem chytil ja a ten mel skoro 50cm) Martin vytahl na boilies jednoho lina kolem 30cm. Ke konci jsme zkusili i privlac na stiku, ale to jsme moc uspesni nebyli. Ja jsem jednu na prute mel (na ripera), ale kousek od brehu me to ukousla a pak uz se k zaberu zadna jina neodhodlala. (P.S. kdyz jsme prisli k rybniku, tak zrovna probihal nejaky hon na husy. Nez jsme si to uvedomili, tak vysla rana a do arealu rybniku spadla celkem slusna husa, ale za chvili si pro ni dosel "strelec" (bohuzel) :-))

lukasjicha - Profil | Čt 5.10.2000 8:12:07

28.-29.10. - Harta 1A
Teda,kdybych vedel,ze tam budou upostet vodu tak si na hartu zadne pruty neberu.ale sel bych s kyblem na olova.Behem 4 chytacek (z toho 2 byly v 5 lidech)Chyt akorat tata 1 maliho kapra a ja 2 male stiky kolem 45cm na vlacu.Taky sem chyt par okounu a 1 hrouzka na marmysku.Nasel jsem 1 rapalu original 3cm, 1 shad rap 5cm a 1 dvoudilnou rapalu nezn.typ cca15cm hlubokopotapivou.Dale jsem nasli olova,krmitka,plandavky,twistery lanka a rotacky.

Boris D. - Profil | Po 2.10.2000 9:51:17

28.9.-1.10.2000 - Nechranice
Člověk se asi opravdu nemá těšit,dlouho plánovaná výprava dopadla dost bledě:za 4 dny ve 3-12 okounů,které jsme honili po téměř celé přehradě.Nejlepší byl pátek,kdy jsme udolali 9 kousků,jinak bída.Vyzkoušeli jsme všechno možné-od Woblerů přes třpytky až po nejčastěji používané twistry různých barev i velikostí.Pokud něco zabralo,bylo to vždy na něco jiného.Ani kapraři si moc nevyskakovali,pár malých kapříků je určitě neuspokojilo.Nejvíce brali malí candáti(do 30cm)a pár "kudel".Zrušili jsme následující weekend,počkáme ještě dva týdny,snad se to zlepší.Zima už se blíží,objevila se první hejna divokých husí na tahu,tak se snad dočkáme.Boris.D

Pike | Pá 29.9.2000 9:25:26

24.9.2000 - Morava 10 (reka)
Na chvilku jsem si odskocil na me oblibene misto pod kurty. Po dukladnem zakrmeni zaberu moc neprichazelo. Ozyvali se spis okouni. Po pulhodine se to trochu probralo, ale za 2 hodiny lovu to bylo slabe. Vysledkem bylo 6 plotic kolem 20 cm a 2 okouni - ten vetsi mel 25 cm. Nastrahou byli bili cervi, zpusob lovu plavana.

lukasjicha - Profil | Út 26.9.2000 15:23:19

-//- - Harta1A
oprava-v nedeli rano

lukasjicha - Profil | Po 25.9.2000 15:43:49

sobota a nedele - Harta 1A
V sobotu odpoledne jsme sli nekam do prcic,kde nrbyla ani noha a chteli sme chytnout nejakou tu stiku nebo kapra,ale stiky kdo vi kde a od kapra jsem měl jediny zaber na vlas na kukurici,ale spustli se mi.Vlas se mi do stal nejak pres hacek a kukurice se zapichla do hacku.Na plavacku sly plotky a jeden tloust.
V nedeli rano jsme jeli na misto o nemz nam soused rekl,ze tam dali nejake kapry a ze tam chyt 60tku.Bylo tam tak 40 rybaru a sem tam nekdo chyt kapra.Pob dvou hodkach bez zaberu sem sel vlacet a zbirat nastrahy po opadnuti vody asi za hodku sem se vratil s jednim okounem a tata rikal,
ze ma kapry 42 a 46cm.Tak sem tam zase zkousel 2 hodiny na kapra a nic.Sel sem zase vlacet a za pul hodiny sem na zlate banjo 5cm chyt 3 okouny a jeden se mi vypnul.Pocasi v Sobotu bylo jak v prosinci a v sobotu bylo rano zima a v poledne krasny rijnovy den.Ryby z toho musely byt pekne dopleteny.

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.