Igor | Pá 9.6.2000 7:04:31

8.6.2000 - Morava 2
Tak jsem letos zahájil přívlačovou sezónu. Na hraniční Moravě 2 je v souladu s RŘ Slovenska povolen lov dravců od 1.6.2000. Byli jsme včera s 2 kolegy pod jezem u hraničního přechodu Lanžhot a to od 20.00 do 21.45 a za celou dobu bez záběru. Lovící dravci (dokonce ani boleni!) se neukázali. Já jsem dopadl nejhůř - 3 utržené twistery, kolega aspoň vytáhl utrženou Rapalu. Ostatní chytali na těsto a žížaly cejnky a karásky. Už se těším na zahájení 16.6. na Dyji.

Roman C. - Profil | So 10.6.2000 15:30:35

9.6.2000 - Svratka 5 -"prigl"
Asi po mesici jsem zasel na ryby. Taky to tak vypadalo. Nez jsem navazal a vyvazil waglera tak ubehlo 20 minut. Potom jsem pri posunu zarazky celou sestavu utrhl, takze znova..... :-( Jelikoz se uz pomalu stmivalo mel jsem na chytani asi 1,5h. No zadna slava to nebyla, chytil jsem 5 rybek (cejnci a cervenka - vse kolem 25cm) Okolni rybari nemeli poradny zaber, takze aspon neco. Asi jak jsou ty tropicky vedra, tak ani ryby nemaji moc hlad!

| So 10.6.2000 18:27:43

u - j

Michal S | Ne 11.6.2000 18:22:21

10.6.2000 - Račický kanál
Kapři žrali jak šílený, když najeli na místo, tak tam snad stáli ve frontě a čekali na červa až tam dopadne. A to dva metry od splávku plavali lidi.

maty | Po 12.6.2000 9:13:20

11.6.2000 - Svratka 5 - prígl
V neděli ve 4.00 hod. jsem po nějaké době opět vyrazil na ryby. U vody kupodivu nebyl takový tlak rybařů, na jaký jsem zde zvyklý. První záběr přišel asi v 5.30 hod. a byla to pořádná jízda. Bohužel asi po 50 metrech jízdy jsem se pokusil rybu přibrzdit a moje 0,22 mm to nevydržela (záběr byl na kukuřici). Asi hodinu na to přišel druhý jednoznačný záběr a tentokrát jsem po krátkém přetahování vytáhl kapříka (47 cm)- byl to krásný a kupodivu hodně vysoký šupináč (tento záběr byl na rohlík). Do 8.00, kdy jsem lov ukončil, jsem chytil ještě 2 cejny (35, 40 cm) také na rohlík. Nakonec jsem byl s tímto krátkým výletem za rybami spokojen, i přes počáteční nezdar při zdolávání pravděpodobně velice pěkné ryby.g.mepnet.cz

lukasjicha - Profil | Po 12.6.2000 15:41:14

10. a 11.6.2000 - Slezská Harta1A
V sobotu jsme chytli s otcem 35 kaprů asi 20-35cm.Já jsem chyt 22ks na plavanou a 3
na položenou.Táta chytil 10 kaprů na položenou.Jednou jsem taky musel plavat pro
splávek, který jsem utrhl okapra, který mi zabral ještě, než se háček propadl ke
dnu.K večeru najelo obrovké hejno kaprů,kteří se vyhřívali pod hladinou.
V neděli jsme došli k vodě po deváté a bylo jasné, že se kvůlivětru absolutněnedalo chytat
na plavanou.Po 3 hodinách lovu na těžko mě to s výsledkem 5 klapříkůpřestalo bavit
a šel jsem se koupat.Na druhé straně zátoky jsem vplaval do hejna vyhřívajících se
kaprů a někteří byli i jen 1 metr ode mně. Taky jsem na dně hledal krmítka našel jsem
jich 7 a ještě 3 olova. Při odchodu od vody jsme se ještě podívali na tisíci hlavé hejno
kaprů do 50cm,jak se vyhřívali.@

maty | St 14.6.2000 9:40:59

13.6.2000 - Svratka 5 . prígl
Opakování je matka moudrosti a tak jsem se vydal v úterý ráno (opět ve 4.00 hod.) na prígl. Tentokrát jsem chytal jeden prut na položenou a s druhým jsem se trochu učil zacházet na plavanou. Díky tomu že jsem se to opravdu učil, tak jsem mezitím nestihl seknout tři pěkné záběry na položenou. Nicméně konečný verdikt tohoto dne zněl 3 červenky a 2 cejnci na plavanou a 1 kapřík (44 cm na položenou). Příští vycházky se už (dočasně) nebudu snažit o úlovek kapra, ale o nějakého candátka nebo zubatou (k vodě se totiž dostanu až v pátek a už se zatraceně těším).

maty | Čt 15.6.2000 8:30:21

15.6.2000 - Svratka 5 - prígl
Kurna to uz chodím na ryby jenom já? No nic oproti původním plánům jsem se dostal na fisle i dnes ráno. Chytal jsem od 4.00 do 7.00 hod. Oproti předchozím dnům to byl děs a hrůza. Nakonec mohu konstatovat, že jsem úspěsne zdolal 3 cervenky. Co me vsak nejvice zneklidnuje je fakt, že předchozích 14 dnů se krasne ukazovali dravci a dnes jako kdyz utne (mrtva voda). No nic doufam, ze to nebude tak hrozne a ze se nam vsem zitra vydari co nejuspesnejsi lov.

Marlowe - Profil | Čt 15.6.2000 13:14:59

15/06/00 - Morava/Bratislava
Tak som dnes oprasil plavackarsku vystroj a miesto boiliesovania som skusal plavanu. Bralo to vyborne, len bolo treba hodne krmit. Uz dlho som si tak nezachytal. Nastraha - lisovany rohlik. Na prvy hod sabla krivociara 31cm. Inak mnozstvo pleskacov 30-35 cm, velmi pekne plotice 35 cm. Lopatakov som sa nedockal aj ked viem, ze tam su v hojnom pocte. Mozno nabuduce...

Roman C. - Profil | Pá 16.6.2000 11:00:05

16.6.00 - Svratka 5 - prigl ZAHAJENA
Uz se tesim na ten fernet CITRUS, ktery dostanu od Martina za stiku pres 65cm. Tak konecne jsem zahajil sezonu lovu dravcu a zacinam krome plavacky provozovat i privlac. K vode jsem se dostal az kolem 6-te, protoze driv se me nejak nechtelo. Dojel jsem az k zatoce Sokolak a tam jsem zacal zkouset stesti. Bylo videt, ze zahajena opravdu zacala a bylo nas tam jak na 1.maje. Tato zatoka je me odjakziva sympaticka a sam jsem tam jednu stiku 57cm vytahl a dalsi pres 60cm jsem tam pozbyl (asi pred 5 lety). Dneska to byla spis takova seznamovaci vychazka. (s prutem, s woblerama a s trpytkama) Vyzkousel jsem vsechny trpytky a woblery a az na jednu trpytku, kterou rovnou vyhodim, tak vsechny ostatni chodi perfektne. No a tak jsem zacal promrskavat zatoku, menil trpytky a .....nic! At jsem delal co jsem delal, tak jsem ryby neprinutil k tom, aby braly, nebo aspon aby sledovaly nastrahu ke brehu. Rikal jsem si, ze je to tim, ze s privlaci nemam zadny zkusenosti a zacal pokukovat po ostatnich, kterych tam prochazelo dost. Ale ani oni nemeli uspech a nekdy i nadavali, ze to dneska fakt stoji za prd! No zatoku jsem opustil a vydal se smerem k Osade a zkousel stesti po ceste. Postupem casu jsem navazoval mensi a mensi trpytky a woblery a rikal jsem si, ze aspon nejakyho okounka prece chytnu. Par me jich po tom vyjelo, ale byli to fakt jen okounci. Dosel jsem az k Osade a tam jsem navazal nejmensiho cervenyho twistrika a rikal jsem si, ze se aspon naucim ho trochu vodit ve vode. Prisel jsem na schodky na Sokolaku (takove betonove molo ktere vede asi 10m do vody a konci schodkama) a tam jsem si vodil twistrika a zkousel s nim ruzny obraty... Vyjelo me po tom par okounu, ti uz byli vetsi. Pak jsem ucitil parkrat zaskubani, zkusil jsem to seknou a nic. Tak jsem vydrzel a protahoval jsem to stejnym mistem jeste nekolikrat az prisel poradny zaber a ucitil jsem na konci "vymodleny" odpor. Po chvilce byla na brehu sticka cca 45 - 50cm. Hned po vyhackovani sla zpatky do vody. Uz jsem si myslel, ze na zahajenou nic nechytnu, ale i ta mensi stika me udelala radost. Vsichni rybari, ktery jsem ten den potkal a bavil se s nimi, tak rikali, ze je to mrtvy a ze nic nechytili, maximalne nejaky podmirovy sticky.... A co vy? jaka byla zahajena??

maty | Pá 16.6.2000 12:03:07

16.6.00 - Svratka 5 - prígl Zahájená
Nakonec jsem dopadl dobře, ale vše od začátku. Příjel jsem k vodě ve 4.00 hod. Ihned jsem zjistil, že jsem zapomněl doma živé rybky. Jelikož na ně běžně nechytám není se čemu divit. Domů jsem se nevracel a rohodl jsem se , že si nějaké opatřím namístě. Rybku jsem volil z toho důvodu, že jsem vyrazil na svou Mega rybu, o které jsem věděl kdy a kde loví (má vláččecí výbava mi přišla moc jemná). Dlouho jsem žádnou rybku nemohl chyti (plavaná), až se nakonec zadařilo. Nebyla to bohužel plotice ale kapřík 49 cm. No nic, když už jsem si s ním na plavanou tak vyhrál tak jsem si ho šoupl do vezírku, s tím, že stejně asi žádný dravec nebude. Nakonec šel kolem soused od nás z paneláku z čeřínkem a tak jsem si ho na chvilku zapůjčil. Podařilo se mi lapnout okounka asi 10 cm. Nahodil jsem ho na položenou. Asi po 15 min začala jízda extrémní rychlostí, bylo mi divné že bych měl úspěch tak rychle. Během 10 vteřin bylo pryč snad 50 m vlasce. V tu chvílí jsem se odhodlal k záseku. Bohužel už šel do prázdna a já jsem vytáhl z vody pouze torzo okounka. Další rybku jsem neměl a tak jsem se rozhodl chvilku si zavláčet. Asi po 15 náhozech příšel metr od břehu a asi 5 metrů ode mně prudký záběr. Toto byla bohužel pouze štička 45 cm (červeno stříbrná rotačka REXstar). Úspěšnou rotačku jsem ponechal na lanku a prohazoval jsem okolí znova a znova. Asi po 10 minutách příšel nejdřív nesmsělý záběr a ihned v dalším okamžiku tah jako blázen. Ač je to k nevíře měl jsem na prutě svou Mega rybu. Dodnes jsem nevěděl co můj jednoruční vláčecí prut Bando dokáže. Po 5 min jsem měl rybu u břehu, který byl bohužel příliš strmý. Byla to štika cca 110 - 130 cm. V okamžiku kdy jsem se snažil ji podebrat (nevím jak jsem na ten debilní nápad přišel - normální běžný podběrák) tak přišel závěrečný skok. Dopadlo to jak ve zlém snu - vlasec (0,20 mm) se přetrhl a moje krásná ryba mi zlomila podběrák aniž by v něm zůstala. No nic vede 1:0 řekl jsem si. V tu chvílí jsem měl sto chutí se na to vykašlat, nicméně jsem si ještě jednou navázal (stará odřená černo červeno stříbrná planda). Asi po 15 náhozech jsem opět zasekl rybu. Tentokrát to sice nebyla ona, ale připsal jsem si první letošní štiku 70 cm (dostat ji na tomto břehu z vody z torzem podběráku bylo velice zajímavé, ale podařilo se). Svůj lov jsem ukončil v 8.30 hod. Jo tak toto opravdu nebyl sen - toto už bylo ZAHAJENI. Bohužel nemám čas si to po sobě přečíst, doufám že tam není moc chyb. Jedu totiž shánět nový podběrák.

Martin M. - Profil | Ne 18.6.2000 9:06:06

17.6.2000 - svratka 1
K U L O V I s prehazovackou!!!

Roman C. - Profil | Ne 18.6.2000 15:10:05

17.6.00 - Dyje 15 - Vranov
Tak jsem se dostal na Vranov. Nebyl to rybarsky vylet, ale spis vikendova akce s grilovanim masa, vineckem atd.... Presto jsem si svoje privlacove vybaveni vzal s sebou, co kdyby. Chajda byla v Jezovicke (nebo tak nejak) zatoce. Vubec jsem to tam neznal, takze jsem tam naslepo nahazoval trpytyky a woblery a cekal na zazrak. Ted bohuzel neprisel a tak jsem za celou dobu nechytil ani supinu. Zkousel jsem chytat na obou stranach zatoky (meli jsme k dispozici lodku), ale ani to nepomohlo. Obcas bylo videt zalovit nejakeho dravce, ale to bylo vsechno. Videl jsem za cely den vytahnou asi 2 stiky a to bylo vse. Priste pujdu na reku.

Honza H. - Profil | Ne 18.6.2000 21:12:59

16.6.2000 - Uhlava 3
Od rana se darilo chytat okouny ale stika zadna.Pak jsem se rozhodl nahodit podel jezu a pod nohama mi po trpytce vyjela stika.Hazel jsem opet do stejnych mist a prisel vytouzeny zaber.Tentokrat to ukousla i s lankem.Pak se na stejnym miste za trpytkou jeste dvakrat otocila jedno se dokonce pokusila chytnout trpytku ale uz byla opatrna.V tuhle chvili jsem to fakt chtel zahodit.Nakonec jsem jeste chytl nejake okouny a stiku 40 cm.
Na protejsim brehu chytali rybari na rybycki a nachytali dost sticek do 50cm chudaci ty ryby co nejdriv prezvikujou hacek 5 min v hube nez je nekdo vytahne.

Pavel D. | Po 19.6.2000 7:06:55

16.6.2000 - Svratka 1
Reka vypadala jako mrtva, voda pruzracne cista, za 5 hodin jsem videl jedine zaloveni dravce. Sedelo tam hodne rybaru s rybickama i hodne lidi chodilo kolem s vlaceci vybavou a pritom s nevelkymi uspechy. A co se da na Svratce 1 chytit? Kdybych chtel byt sprosty, tak bych vam to napsal. Od 4:30 do 10 hodin jsem se snazil ryby provokovat k zaberu a pritom nic moc. Daji se tam chytit jeseni (ti maji chut vzdy), nejvetsiho jsem chytil 44cm, kousku kolem 40cm bylo vic, nejmensi mel asi 30cm (vse na rotacky, na woblery ani tuk). K tomu par okounu velikosti "mini", ty vytahnete, pokud budete nastrahu tahat okolo brehu, rychlost pomalejsiho tryskace jim vubec nevadi. Nejvetsi rybou byl bolen 58cm. Myslel jsem si, ze to bude lepsi, ale mohlo to byt i vyrazne horsi.

Igor | Po 19.6.2000 7:31:29

16.6.2000 - Dyje 3
Tak jsem v pátek taky zahajil. Bohuzel asi vlivem zmeny pocasi nebylo zaberu moc, o to vic bylo na Dyji v Breclavi rybaru. Ja jsem byl u vody uz ve 4,20 hod. tak to byl jeste relativni klid, ale odpoledne to vypadalo jak na procesi na Sv. Kopecek. Zabery byly jen rano a to na woblery = 4 stiky 63+57+45+40 cm a na rotacku 1 tloust = 35 cm. Odpoledne uz bez zaberu. Vcera jsem pak zkousel vlacet večer u zeleznicniho mostu a za 2 hodiny jen 2 rybky = okoun a bolinek. Po setmeni ale zacal koncert. O maleho woblera se doslova prali boleni. Po jeho navazani se mi dokonce podarilo 7x nahodit a 7x vytahnou rybu. Celkem to trvalo asi 50 min. a za tu dobu jsem vytahl 22 bolenu, nejvetsi 62 cm nejmensi 30 cm, i když tech mensich byla vetsina. No proste parada. Zajimave bylo, že 95% jich viselo jen na přednim trojhacku.

Ales Baran | Po 19.6.2000 8:37:40

16 - 17.6.200 - Labe 25
Krasne zachytani, ale ne moc velke ryby, ale presne to vam da dalsi silu na honu za velkymi kapry. Takze: dohromady 8 kapru, nejvetsi mel 8kg a byl to nedherny kulaty lysec (takoveho bych chjtel chytit, az bude mit pres 80). Uspesna byla jen (!!!) kombinace doma delaneho boilies (prichut asi bentos, nevim jak jinak bych to nazval, ale zadne moucky z bentosu tam nebyly, spise baze ptaciho zobu) a plovouciho banan/ryba, tusim od Top Secretu. Na samotny Top Secret to neslo, ani na samotne "moje" boilies, kterym jsem krmil. Chtelo to proste nadlehcit, ale nesmelo to plavat. Na dobu lovu neco pres 24 hodin a bez predchoziho krmeni jsem byl spokojen.

maty | Po 19.6.2000 8:48:28

18.6.2000 - Svratka 1
od 5.00 do 9.00 krásná procházka rosou kolem řeky. Za celou dobu pouze několik nevýrazných záběrů a z toho jeden candátek 40 cm na plandavku. Původně jsem si to představoval jinak, ale nakonec procházka to byla hezká.

jaryn | Po 19.6.2000 8:58:21

16-18.6 - Luznice
Tak zahajeni dopadlo katastrofalne.Pred patou sem vyrazil k vode.Tam sem dostal sileny krece do bricha a pak uz sem jen lital z postele na hejzl a zpet.Sral sem, blil sem a mezi tim sem jeste stihal mit horecku.Parada.Takze sem nakonec zahajil az v nedeli.Vysledek asi 8-9 stik (malejch) a asi 5 tloustaku.Vse na Nilsmastera 8cm.Kamos chyt o dost min ryb, ale zato vetsich.Taky na Nilsmastera.

maty | Po 19.6.2000 9:04:31

19.6.200 - Svratak 5 - prígl
Jenom pro úplnost za 3 hodiny vláčení naprostá 0. Jó není každý den svátek. Bohužel to krásný torpédo, který jsem měl minule tu čest zde zkontaktovat, se ani neukázalo (před tím zde lovilo každé ráno).