Revíry MO ČRS Hluboká nad Vltavou

Autor diskuse: yvana - Profil , 12.3.2016

vlasko - Profil | Út 22.3.2016 20:36:32

jckdw,
Nechte si tu loužičku pro koho chcete...traparna

Mrknato - Profil | Po 21.3.2016 21:05:14

jckdw >> Hele nic ve zlým, ale s touhle výbavou funkcionaříš? Mýliti se je lidské. Zůstávati v omylu, hloupé a to nic proti §4 odst.3 písm.a) rybářského zákona. Možnost koupit 100% pozemků pod vodními plochami je v porovnání s revíry, na kterých ČRS již hospodaří, promile. Náklady na získání takových vod jsou neúměrné vzhledem k plnění ZP na vodách, na které má ČRS dekrety. Proto chtějí rybáři vyměnit možnost lovu na 35000 ha revírů za lov na několika ha, které nebudou pro všechny? To jim musel poradit nějaký koumes......

jckdw - Profil | Po 21.3.2016 19:11:05

Mrknato >> Přestaň už proboha poučovat... Vůbec nechápeš věci mezi řádky? Vždyť hned na začátku píšeš "nehmotné majetkové právo", ale mě nic nemate. Na to, aby ti ho stát propůjčil (povolil jeho výkon), tak musíš něco mít. Svého. Tedy to koupit, a přeneseně s tím vlastně i to právo... bez investice ho nezískáš. Odkazů si sem nakopíruj kolik chceš. Pouhý geometr jsem nenapsal, vážím si každého, kdo je v nějakém oboru vzdělán. Namyšlených polovzdělanců ale ne! Kafka je pro tebe židobolševismus? Víš vůbec, kdy žil, co psal, kdo to byl? Tečka. Ztráta času.

Mrknato - Profil | Ne 20.3.2016 7:36:09

jckdw >> Seš to ale vykuk.... Koho doma prosím tě takhle blbneš? Už i Yvana ti sedla na lep. Jasně tady má pravdu ten, stejně jako ve svazu, kdo si ji prosadí. Ano, to je nová právní svazoúprava ala Kim.

Pokud by tě to fakt zajímalo, tak rybářské právo je nehmotné majetkové právo náležející státu, Možná tě mate, že je stát přenechává uživatelům, ale tím stát o toto právo nepřichází, stát rybářské právo neprodává a neprodal. Ani po roce 89 nebylo rybářské právo předmětem restitucí, v což mnozí doufali, jejikož nebylo co restituovat. O rybářské právo stát nikdy nepřišel.
Když ti vadí, že tě poučuje pouhý geometr, tak tady si něco přečti, abys tolik neprášil.... Hrajiho nedoženeš.....

Tady to máš černé na bílém dle poslední právní úpravy :
§ 6
Výkon rybářského práva
(1) Rybářské právo lze vykonávat pouze v rybářském revíru. Uživatel rybářského revíru nemá právo povolit výkon rybářského práva jiné osobě.
(2) Výkon rybářského práva povolí na dobu 10 let příslušný rybářský orgán osobě, která splňuje
podmínky pro řádný výkon rybářského práva stanovené tímto zákonem (§ 8 odst. 5); povolení výkonu rybářského práva podléhá správnímu poplatku. 7

a tady diplomové práce týkající se minulosti :
https://is.muni.cz/th/348388/pravf_m/Diplomka_-_Ryb​arske_pravo.pdf
https://is.cuni.cz/webapps/zzp/download/120116957

No a teprve teď přidám svůj soukromý názor, že špatný stav na revírech (státních vodách) nezapřičiňují tolik vnější vlivy (sucho, povodně, predátoři), jako hospodaření MO. Bohužel uživatel to v zájmu jednoty neřeší a ani nemůže...... jako ten Kim, ke trerému máš zřejmě tak blízko a ani jemu kupodivu hospodaření nevzkvétá.

No a než Kafku, tak raději Járu Cimrmana. Židobolševismu bylo a je už fakt dost.

jckdw - Profil | So 19.3.2016 21:30:53

Mrknato >> To může vyřešit jedině geometr! Už Kafka to s ním zkusil, ale chlapec se do Zámku vůbec nedostal...

jckdw - Profil | So 19.3.2016 21:15:43

Mrknato >> Rybářské právo samozřejmě majetek je. To ale vykladači zákonů (evidentně neškolení) jako jsi ty nikdy nemůžou pochopit... Právě že si ho musíš koupit. Znám ale zemi, kde územní rybolov do prdele nejde, tam by se ti líbilo, svazové (společné) je všechno, a zcela automaticky. Akorát nevím, jak se v té severní Koreji domluvíš...

Mrknato - Profil | So 19.3.2016 7:48:16

Willow >> Víš, já ti nevím. Když se na to podíváme svazově, tak máme ve stanovách napsáno :
§11 Územní svazy
2) Základním úkolem územních svazů je organizovat územní rybolov, koordinovat činnost místních organizací, poskytovat jim odbornou a metodickou pomoc a služby, chránit a prosazovat zájmy Svazu a jeho členů.

Když si to rezeberu, tak ten, kdo organizuje územní rybolov a hospodaří (drží dekrety) je ÚS. ÚS koordinuje činnost MO, tedy pokud se MO rozhodne hospodařit samostatně, musí chránit zájmy ostatních členů, kteří hospodaří společně a omezovat rybolov členů SHMO.

Když si to rozebereme, děje se to? Ani prd. Je jasné, že MO se sdružily v ÚS a že ÚS může zaniknout, rozhodnou-li o tom 2/3 MO (ale nikdo asi neví co by potom bylo s dekrety?) Na druhou stranu může MO zaniknout m.j i z rozhodnutí výboru ÚS, po schválení konference, když koná v rozporu se stanovami, nebo je nečinná.

Podle mě nikdo nemá představu kam se šine rybolov na "státních vodách" , který tvoří naprostou většinu VRP. MO by rády ke svým soukromákům přidaly nějakou tu řeku, či přehradu, ÚS a RAda by ráda podnikala a k tomu potřebuje "státní vody". No a co jediné je evidentní a zcela jasné, že dělení na SHMO a MO hospodaříci společně zcela nefunguje. Zcela nefungují podmínky VRP stanovené RO, jelikož si složky upravují VRP BP a tak jediným kdo má zelenou, je podnikání složek... ještě že to je jejich cíl...... nemáme si tedy na co stěžovat a podnikejme i my.............
.

Willow - Profil | Pá 18.3.2016 17:02:34

Mrknato >> Víme,jak to bylo,ale dnes spousta lidí,kvůli svým zájmům občas neví,co se děje,a proč.?Zažili jsme oba dobu před,a za svazu.Máme se o co opřít,zkušenosti.Ale dnes si každý myslí,že by jezdil republikou a měl by v kapse 50 povolenek,v jaké ceně nemá cenu rozebírat.;-) To ,že pstruhovky jdou do pr. nemá cenu zapírat,Pd a Si lovcův chtíč,neukojí,on chce obr.origo.Po nebo Li.A kde se stala chyba,ví jen svaz.Jestli klasická pstruhovka,tak velké peníze,protože,ani velkovýrobce Po,nemá původní rybu,a když ji budeš požadovat ,tak se nedoplatíš,tam ta produkce Mo dává smysl,ale nesmí to být součástí ,,kšeftu,,ale pouze zarybnění určitého revíru.To,že ta organizace,nesmí dělat Pd ani Si je jasné,pak Mo plní na revíru a zarybňovacím plánu,svůj účel.Totožně s lipanem,když Mo na revíru ,pstruh.vody,je schopna toho lipana udělat,má mít nárok na peníze z Ús.Ten ,kdo šmudlá,kolowrata a Pd.,nemá nárok,nepůvodní ryba,ta se dá koupit a mnohem levněji,než jak se tady občas píše.Ono by,i na tu ostatní reofilní rybu zbylo,kdyby se zakázal postup,viz výše.Proč?utrácet peníze,za to ,co se dá běžně koupit na každé komerční líhni
,a levněji.Svaz by měl platit jen to ,co v té vodě má být,originál,původní.Asi nas.eru několik lidí,ale tohle by měl být ten Svaz.Omlouvám se zadavateli otázky,musel jsem,a vše souvisí se vším.

Mrknato - Profil | Pá 18.3.2016 7:13:21

Willow >> Souhlas s tebou, ale oproti tobě si myslím, že rybářské právo není majetek. Proto to, co dělá MO Hluboká a mnoho dalších MO s majetky nesouvisí. Právo si nemůžeš koupit. Jen to tak omlouvají, protože neví kam s "vyprosazovanými" prostředky, které všechny až na vyjímky šly v 70-90tých letech do územních revírů. Proto dnes jde územní rybolov do prdele. A čilimníci to svádí na sucho, povodně, kormorána, norka, MVE, jezeďáky, chataře, masaře....atd. Ale jen na sebe ne.....
Včera jsem se díval na jmenný seznam revírů pod Pardubickým krajem a světe div se, je tam jen jeden soukromák!!!!! Bývalý Machač, dříve součást revíru Labe. Dva další soukromáky jsou RO zrušeny. Kde jsou tedy ty vody, které MO vymámily ze společných vod?????? To by nám mohli čilimníci a úředníci objasnit.....(((

Mrknato - Profil | Čt 17.3.2016 22:29:33

yvana >> Proto tady diskutuju, s některými rád pokecám... i něco se dozvím, nebo se alespoň zasměju. ))) Blbý je, když předpisy porušuje ten, kdo je vymyslel a to je přesně téma této bleskovky. Doposud se mělo za blbý, když předpisy porušoval jen ten, kdo je měl dodržovat.....

yvana - Profil | Čt 17.3.2016 22:15:53

Mrknato >> Pavle třeba k tomu jednou dojde,že si povolenku koupíš na benzínce.Přesně já ti taky nemusím odpovídat,nebo ty mě,ale pokecat můžeme:-)Předpisy se porušujou všude,proto nekoukám na telku.

Mrknato - Profil | Čt 17.3.2016 22:06:10

yvana >> Tak to jsi navíc i odvážná...)))))))) Máš pravdu, košer to není nikde, a odpovídat ho nikdo nenutil, jako žádného z nás......Navíc jsem se ho ptal na věci, podle kterých by měl svaz fungovat a "u nich" to funguje jinak, o tom byla diskuse, ne seriál o dotazech a odpovědích. Já jsem svazopředpisy nevymyslel, ale když jsou, tak by se jimi člení měli řídit. Pokud se jimi řídit nikdo, nebo někdo nemusí, jak tady jckdw uvedl, tak svaz nepotřebujeme. Povolenky může prodávat spolu s RL stát a toto bychom řešit vůbec nemuseli......

yvana - Profil | Čt 17.3.2016 21:50:17

Mrknato >> Pavle já pouze četla,jenom jsem napsala,že má trpělivost odpovídat.Po pravdě,řekni mi kde je všechno úplně košér?Hrdina jsem já,že jsem sem strčila čumák:-))Hezký večer přeju.

Mrknato - Profil | Čt 17.3.2016 20:23:49

yvana >> Yvanko, ty jsi přeci rozumná ženská. Jestliže svaz má některé svazové instrumenty, z nichž jeden, jsem tady níže okopíroval, není to můj výmysl, tak o tom je možné diskutovat jen jako o faktu, pokud to neporušuje žádný právní předpis a to druhy povolenek a jejich cena neporušují.

Ten "pán" tady naznačuje, že se to hodlá porušit. MOžná je pro tebe hrdina, jako Juro Jánošík, který bohatým (svazu) bere a chudým (členi MO) dává. Ale pravda je, že jeho info byly zajímavé, kam až aquakultura v svazokultuře může zajít.

yvana - Profil | Čt 17.3.2016 11:08:35

Wáclaw >> Jako obdivuju toho pána,že měl tolik trpělivosti.To víš je zima,tak se všechno řeší na mrku:-))Tohle je ještě ve slušný rovině,na plno diskusí je to i horší:-))

Wáclaw - Profil | Čt 17.3.2016 10:22:29

yvana >> Svatá pravda ... a kdo nechce, prostě nepochopí a už vůbec nepřistoupí na to, že se může mýlit, když si prosazuje tu svou, jedinou, pravdu pravdoucí ;-) A divím se, že pan jckdw ztrácí svůj jistě drahocený čas nad někým, nebo něčím, co nechce chápat, nebo si připustit, že zkrátka a dobře nemá až zas takovou pravdu a je jen zahleděný do těch svých pravd a názorů. Škoda času... opravdu. Diskuze je od toho, aby se diskutovalo, ne znevažovalo a svým způsobem i uráželo. Je to smutné....

jckdw >> Domnívám se, že jste zde napsal a poodhalil více než dost :-) Vyprdněte se na to, toto nemá smysl, určitě Váš čas a nervy za to nestojí... kor u lidí, kteří jsou zde vyhlášenými plkaři, kteří zde sedí od nevidim do nevidim... těm to prostě nevysvětlíte, oni to nepochopí... nechtějí ;-)

yvana - Profil | St 16.3.2016 22:50:25

Willow >> Já čekám kdy se dostane až k založení Karlovy univerzity,potom se opět přihlásím to má ještě dost času:-)

Willow - Profil | St 16.3.2016 22:41:33

yvana >> A to,že někdo přišel kvůli Benešovým dekretům o určitý majetek,a teď se snaží ho nabýt zpět jinou cestou,jsou jen pohádky pro Mrk.:-)

yvana - Profil | St 16.3.2016 22:37:15

Willow >> Bleskovka má pořád větší hodnotu,než různý hloupý plky,ta lidem aspoň řekne co se děje,pro některý zbytečnost,pro některý aspoň upozornění,třeba na nějaký problém.

Willow - Profil | St 16.3.2016 22:34:51

yvana >> Nebo poslat bleskovku,o ničem.;-)

yvana - Profil | St 16.3.2016 22:28:58

jckdw >> Smekám před váma,že máte takovou výdrž už několik dní odpovídat.Bude to pořád dokola a stejně pár lidí bude mít tu svou pravdu:-))Já být místo vás,tak jdu radši na pivo,za ženskýma /mužskýma nebo na ryby,tohle je marný boj:-))

Willow - Profil | St 16.3.2016 21:32:25

jckdw >> Ministerstva životního prostředí,tam vědí vše.:-)Perfektní spolupráce,ne zelenej mozek,myslím u nás,fakt dobrý.

jckdw - Profil | St 16.3.2016 21:02:24

Willow >> nerozumím řeči tvého kmene, chybí mi asi ta Mrknatova škola. Co to je "pověřený úřad MŽp"? Tam fakt hned o tobě vědí všechno? Jestli oni tě nepodvádí...

Willow - Profil | St 16.3.2016 20:28:33

jckdw >> Klasika,jako za komárů,uhýbáš.Pro mě,zásah,potopená.

jckdw - Profil | St 16.3.2016 20:09:32

Willow >> Karel tady každému dává 50 tisíc měsíčně, ale musí odebírat Blesk.

Willow - Profil | St 16.3.2016 20:07:18

jckdw >> Ne nemá,ale,je tam to ale... Kolik Karel platí,děláš mu medvědí službu .

jckdw - Profil | St 16.3.2016 20:05:00

Willow >> tak si toho važ!

Willow - Profil | St 16.3.2016 20:02:25

jckdw >> A jinak,Mrknato je jeden z nejvzdělanějších lidí,co se týká zákonů a vyhlášek ohledně rybařiny,pár jich tady je také,ale nemají chuť opakovat neustále to samé.I mně,několikrát vytřel zrak.Stačí zajít na pověřený úřad MŽp,tam hned vědí jestli si kecal,nebo vzdělán v paragrafech a vyhláškách,a je zajímavé,že se tam se mnou baví,vzdělán debatou s Pavlem na Mrku,a to je ta největší deviza.

jckdw - Profil | St 16.3.2016 19:59:28

Mrknato >> jenom jestli si ten zákon správně vykládáš, on totiž kdo stanovuje, tak taky mění. Drzost kvete hlavně proto, že si občas někdo osobuje právo kritizovat co ho napadne, a čím míň toho o dané věci ví, tím líp - je si svým názorem jistější. Obdivuji každého, kdo má takový rozsah, že vyplodí přes 23 tisíc věcných připomínek. Klobouk dolů (ty ho na hlavě nech, mohl by mít víc funkcí)...

Mrknato - Profil | St 16.3.2016 19:53:03

jckdw >> Jsi hlupák a ještě to o sobě vykřikuješ....... MZe bylo zákonem pověřeno v prováděcím předpisu stanovit m.j. i denní doby lovu. To učinilo. Ale není oprávněno je měnit výjimkou, taková výjimka neexistuje. Jaké výjimky je možno příslušným RO udělit stanovuje zákon. Lovné míry tam nejsou.

Pak se nelze divit, když svaz disponuje takovými odborníky a znalci, jako jsi ty, že drzost, kamaráčoft a lemplovství jen kvete, ale ryb v územních vodách ubývá.

Nebýt tak dlouho na MRKu, tak tomu nebudu věřit. Ty jsi mě přesvědčil.

jckdw - Profil | St 16.3.2016 19:50:15

Willow >> a na základě tohohle tvého rozboru má MO Hluboká zapovězeno vytvořit vlastní revír?