Potočáci z malé říčky

Diskuse k rybářskému videu Potočáci z malé říčky

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 10.6.2015

karvo - Profil | Pá 15.2.2019 17:52:40

pěkné video! ale ten tok bysem spíš nazval potokem, než říčkou

Kuja - Profil | St 14.3.2018 20:21:32

Petruv zdar chlapy ,tak ryba neni k jidlu ,je to kámoš ,tak ještě prase a hovězi a bude hotovo

Vítek - Profil | Pá 28.10.2016 12:43:55

Tomík 9 >> vezmi soupis revírů, mapu, inspiraci a vzhůru!

kubah - Profil | Pá 28.10.2016 11:31:13

Tomík 9 >> čekáš doopravdy že Ti někdo napíše kde to je ??

Tomík 9 - Profil | Pá 28.10.2016 11:30:31

a na jaké je to říčce rád bych si taky zachytal

mickegsxr - Profil | Čt 28.4.2016 5:41:55

Nevite nekdo jaky ma ten mladej proutek znacku a tip

j.sladkay - Profil | Po 18.1.2016 12:38:31

Stilet >> nuz ako si povedal

Stilet - Profil | Po 18.1.2016 12:30:08

doktor multiplikator >> j.sladkay - 18.1.2016 11:33:27 >> Neřeš to příteli, omezené argumenty typu: " Kolikrat jsem byl svedkem polomrtvych ryb, kdyz prede mnou brodil vlackar. Potrhane boky, ploutve, vypichle oci a dokonce urvana spodni celist..."- protože přece každý ví, že nejlépe se loví ZA BRODÍCÍM vláčkařem, tady už byly mockrát a na hloupost bohužel lék není.

j.sladkay - Profil | Po 18.1.2016 11:33:27

Rosetau >> takato debata tu bola uz tisickrat ak nie viac. kde je napisane ze musi byt na vobe alebo rotacke trojhak ? je to o ludoch a o tom kolko maju v hlave. iluzie tu neprezentuj, ludia su prasata aj bez toho ci pouzivaju muchu, voba, rotacku alebo cokolvek chces.

nieje to o tom aku nastrahu mas ale ci robis veci dobre alebo zle.

Drozďák - Profil | Ne 17.1.2016 14:31:12

alžběta >> ty ses ohanel více než deset let starými příspěvky? Tak to jo :-)))
On se člověk samozřejmě nějak vyvíjí. Na MRKu najdeš mých vyjádření k závodní muskarine víc než dost, a to historický. Koneckonců I na tom starém MOLU jsem to bral po chvilce prozreni dost skeptický. Omluva se prijima.

obrisek - Profil | Ne 17.1.2016 14:05:04

alžběta >> :))

alžběta - Profil | Ne 17.1.2016 14:03:42

Ale jestli chápu správně, že již tento postoj nezastáváš, pak je vše v pořádku a neironicky se omlouvám, to mě skutečně mrzí, pokud jsem vytáhl něco, co již není aktuální.

alžběta - Profil | Ne 17.1.2016 13:54:56

Drozďák >> jelikož stránka pana Adamovského, která toho byla plná, již neexistuje, nezbývá mi, než se omluvit. Omlouvám se.

Drozďák - Profil | Ne 17.1.2016 13:38:49

alžběta >> pak přestaň žvanit, vezmi klávesnici, kopíruj a hezky pěkně všechno včetně reakcí. Jinak má od tebe relevanci jen omluva.

alžběta - Profil | Ne 17.1.2016 13:21:15

Drozďák >> víš ono právě debil umí číst, ale neumí to pochopit.
Pan učitel říká dvě věci (v závorce uvádí překlad pro ty, kteří nejsou debilem, nýbrž zainteresovaným inteligentním a tedy vzdělaným):
1) vadí mi nadměrné matlání ryb v rukách kvůli videu a jinému egohoničství typu ML (protože tak je to správné, kázeň musí být),
2) nevadí mi nadměrné matlání ryb v rukách kvůli stupňům vítězů a trofeji na poličce (protože tak se mi to zrovna hodí).
A ke konci hodiny jedním dechem dodává všem nechápajícím, že debil neumí číst.
Btw pro mě jako pro debila to zůstává schizofrenií nebo účelovou provokací a smířím se s tím. Na mé minci totiž třetí strana nepadá.

Drozďák - Profil | Ne 17.1.2016 13:06:50

alžběta >> panc o závodním muskareni mám jasno a svůj konstantní názor, tak si taky myslím něco o debilovi, co neumí číst. A vcelku si ani nelamu hlavu s tím, jak si to preberes. V hlavě mám čisto už docela dost dlouho.

alžběta - Profil | Ne 17.1.2016 12:24:09

Drozďák >> víš, obecně když tě čtu, říkám si: Hmm zajímavé, má pravdu, asi to tak je, to je pravda, to mě nenapadlo...
...a pak si vzpomenu na tvé obhajoby závodního rybaření (kde se v nesrovnatelně větší míře děje vše co kritizuješ) jako novodobého vzoru a inspirace pro všechny rybáře ...a říkám si, hmm to je ale vůl.
Nemyslím to nikterak špatně, každý máme nějaký názor a pohled, ale chtělo by si to v hlavě alespoň uklidit k jedné straně.

Ledňáček (Iceman) - Profil | Ne 17.1.2016 12:02:49

Přemas >> ja uz na P jen muskarim ale i na trpytkach jsem mel sveho casu jednohaky. Slo to.

Přemas - Profil | Ne 17.1.2016 11:42:28

Ledňáček (Iceman) >> Používá se taky, ale tam již není taková úspěšnost záseku. Dvojháček lze snadno z rybí tlamky vytáhnout, na rozdíl od trojháčku, který rybí tlamku dokáže dokonale sešít. Jinak, kdyby byl dvojháček při lovu na přívlač pro pstruhy drastickou záležitostí, nepoužíval bych jej ...

Ledňáček (Iceman) - Profil | Ne 17.1.2016 10:48:55

Přemas >> a proč ne rovnou jednohacek?

Přemas - Profil | Ne 17.1.2016 10:40:47

doktor multiplikator >> j.sladkay - 16.1.2016 18:29:52 >> Když jdu na pstruhovku, tak když použiji rotačku, tak max. dvojháček. Ten lze totiž bez problému z rybí tlamky malého pstruha vyndat. Na rozdíl od trojháčku ... takže trojháček je pro slušného rybáře při lovu pstrhů "přebytkem" ...

Rosetau - Profil | So 16.1.2016 22:54:25

doktor multiplikator >> j.sladkay - 16.1.2016 18:29:52 >> Zajimava uvaha ale uplna blbost. Muskarim pomerne dlouho a pouzivam hacky bez protihrotu. Zdolal jsem spoustu ryb a za celou dobu se me podarilo poranit pouze jednoho pstruha na Otave zasekem do boku. Jestli me tu bude nekdo tvrdit, ze dva trojhacky zpusobi min poraneni jak jeden jednohacek tak je trochu mimo. Pstruh obzvlast ty mensi jsou dost agresivni, takze berou nastrahu dost zhurta. Jedine co clovek muze ovlivnit je chod nastrahy a rychle agresivni a mnohdy nepredvidatelne attaky ryb asi tezko. Kolikrat jsem byl svedkem polomrtvych ryb, kdyz prede mnou brodil vlackar. Potrhane boky, ploutve, vypichle oci a dokonce urvana spodni celist. Nerikam, ze vsichni vlackari na pstruhovych revirech jsou prasata ale mnohdy to tak vypada.

haluzář - Profil | So 16.1.2016 21:03:18

hadr kapr fakr boy >> Flying trout - 16.1.2016 19:11:29 >> jo díky ☺

Flying trout - Profil | So 16.1.2016 19:11:29

haluzář >> Michal mi psal, že je to na zakázku, na míru stavěnej prut v UK. 1 - 7 g, komponenty jako kořenové dveřo atd ... víc jsem nezjistil :)

j.sladkay - Profil | So 16.1.2016 18:29:52

Rosetau >> sklanam sa pred hlbkou vasej mysle, pane!

nastrahu moze zatracovat, len ten kto je bud lenivy, alebo neshopny sa pozriet ako sa robia veci lepsie.

muskari robia rovnake casto aj horsie prasarny tak sa su nehrajte na mojzisa.

v konecnom dosledku za to nemoze nastraha, ale obmedzenost cloveka.

Rosetau - Profil | So 16.1.2016 17:38:09

Chytat pstruhy na woblery a trpytky je pekna prasarna proto jsem zacal muskarit. Kolikrat tu rybu to potrha a oko vypichne.

haluzář - Profil | Ne 1.11.2015 7:54:58

Zdarec, nevíte někdo co to je za prut ve videu, kterej ma ten kluk? Popř i presnej typ a gramáž? Díky 😊

Drozďák - Profil | Út 25.8.2015 9:16:03

shadow1974 >> myslel jsem si, že už zde nebudu reagovat, jelikož je to povětšinou přehlídka promrhaného času. Ale udělám vyjímku.
Docela mně rozjíždí nejen zde neustále omílaná mantra, že by si kritik měl to či ono zkusit sám. Což je při hlubším zamyšlení argument primitivní až běda.
Každý umí něco /teda snad, doufám, většina z nás/. Já neumím točit a stříhat videa, považuji to za ztrátu času, kterou věnuji jiným činnostem, které naopak ovládám. Koneckonců, točit video v mrkuhodné kvalitě je nějaký počin na Nobelovu cenu, či co? Můj otec je počítačový analfabet, má hromadu času, tak točí kdejakou kravinu a pak to dle mého názoru vcelku dovedně sestříhá apod. OK, fajn, věnoval tomu nějaký čas, ale proč bych se z toho měl posírat?
To za prvé.

Za druhé:
komentuji obsah, nikoliv formu. Mně je vcelku jedno, jak je či není video technicky kvalitní, nerozumím tomu, tudíž to nekomentuji, je mi to úplně buřt, to ať posoudí jiní. Naopak rozumím tomu, co původním salmonidům prospívá, co jim naopak škodí, co je při manipulaci s rybou nezbytně nutný úkon a co je naopak zbytečné. Ve světle těchto argumentů a pohledu na věc ze stran loveného, nikoliv lovícího se pak nutně musí alespoň trochu přemýšlivý člověk na celou věc dívat z úplně jiného úhlu.

Může se tu objevit jako tradičně nějaký rozumbrada s argumentem "když nechceš trápit ryby, tak je nechytej". Preventivně odpovím ve stylu "když už něco děláš a škodíš, dělej to s co největší mírou šetrnosti a ohleduplnosti".
Pak by ale to video bylo o jedné dvou pěkných rybách, možná by nevzniklo vůbec, ale to by konzumující plebs upřednostňující kvantitu před kvalitou mohl začít řvát, že je to nuda, video o ničem a navrch přidat nelíbíčko. To nejde, cílem je se bavit....

shadow1974 - Profil | Po 24.8.2015 18:06:22

S&F - pescador >> upřímně?-máš pravdu.Ve svý podstatě je to zbytečný a potočákům to neprospěje.Já sám videa netočím,ale na druhou stranu některá videa,hlavně natočená MM,nebo Kratěnou mi celkem pomohla si uvědomit kolik dělám zbytečných chyb,a poslední dobou můžu říct,že chytám min.2-3x tolik ryb než dříve.Pravda je,že zbytečných videí je tu veeelmi mnoho,ale některá jsou dobrá a v něčem mě občas ispirovala......Já osobně nevlastním PP,takže pro mě je toto video jen co se týče kouknutí,ale moje reakce byla jen pro to,že ať by se natočilo cokoliv,najdou se másla,co budou kritizovat mimo mísu(a kritizovat to,jak kdo vypadá a jak se tváří podle mne mimo mísu je)
ale jak jsem napsal-ve svý podstatě máš pravdu...
ať se daří

Červené karty: Pr3v1t3k