Diskuse k článku: Páternoster nebo průběžka?

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 7.3.2014

yvana - Profil | St 12.3.2014 19:36:32

tym >> Milan Tychler - >> Milane moc hezký článek,každý není odborník třeba na feedr,ale rád na něj chytá,tím jsou tyhle články pro něj přínosem a pro mě jsou.Spíš jde o reakce některých jedinců.Stačí si přečíst pár příspěvků.Vím,že to neovlivníš,ale mělo by jim dojít,že sem chodí plno lidí,něco se i naučit,jsou to lidi i postižený,kteří mají jenom to co okoukají.

Miki - Profil | St 12.3.2014 18:27:14

Pellets >> Dobrá, omlouvám se...nechal jsem se unést.
Každopádně ale nechápu, co měl tvůj příspěvek znamenat. Mám ti taky citovat tvoje slova..."tvůj problém"........."běž k vodě"..."ty ikono"......to je ta rozumná diskuze??? To je rejpání.
Já jsem svůj názor řekl a vyslovil jsem ho v rozumné diskuzi dole--můžeš si to přečíst. Já nikomu nikdy nebudu nic doporučovat, něco radit a nebo ho jakkoliv titulovat, když řekne svůj názor. Než mě budeš posílat k vodě, podívej se mě do karty. Datum registrace je zároveň datumem, kdy jsem začal chytat s feederm a zjistíš, že na feeder už chvilku chytám. Mě se prostě články od Tychlera nelíběj a připadajíí mě jako mlácení prázdné slámy dokola, ale to neznamená, že budu hanět toho, komu se to líbí. Já Tychlera jako člověka neznám a podle mě je to celkem rozumnej chlap a opakuji co už jsem napsal níže, považuju ho za ikonu feederu u nás.
A to je všechno. Pokud chceš diskutovat, napiš proč a v čem je to dobrý. Napiš co ti ty články daly a čím a jak tě inspirovaly.....jinými slovy diskutuj, protože o tom diskuze je, ale nenapadej mě.
To je vše.

Pellets - Profil | St 12.3.2014 15:22:04

Velmi dobře napsaný článek.

Pellets - Profil | St 12.3.2014 15:15:38

Miki >> navážíš,magore,udělal,hovno. ..taky,,diskuze" Bereš to nějak osobně.

marius - Profil | St 12.3.2014 13:02:22

Mě se článek libí. Upozorňuje na to, co znám docela dobře i z mé profese. Zpočátku mám tendenci na všechno mít nějaký režim, mustr ... nebo tak podobně. Zdá se, že to jde, chvilku to sice trvá, ale pak to jde přímo báječně. Potom to víc poznám a zjistím, že těch režimů nemusí být tolik, že dokonce některé jsou podobné či úplně stejné, jen jsem to dřív neviděl/proč, to nevím/. Ve upřimné snaze ulehčit to ostatním, "vysvětlím" to mladším, protestují! Proč to děláš tak nejasné? Vždyť to bylo dobré, ty si něco necháš pro sebe, že? Ne. Snažím se poctivě vše vysvětlit, nevěří mi.
Špička je citlivá, silon je napnutý k zátěži, ne k nástraze, pohyb do kmene je vidět, ostatní ne. Mimo tuto úvahu je samozásek. To,co rozhoduje víc než průběh či vedlejší přívěs je délka silonu od nástrahy- chcete-li návazce/ ale není to přesné/ k pohybu do kmene/ tedy směr prut/. Tak nějak to vidím. Jo- a nějaká ryba to taky musí alespoň ochutnat a trochu se s tím pohnout- taková drobnost. )))

Miki - Profil | St 12.3.2014 11:29:23

Pellets >> Co se do mě navážíš ty magore? Co jsem ti udělal. Vyjádřil jsem svůj názor a stojím si za tím. A s tebou so o tom bavit nehodlám. Víš o mě něco---víš hovno. Tak mě nech být.

Mike - Profil | Út 11.3.2014 21:06:08

petruccio >> chce to zkoušet a najít si, co ti bude vyhovovat. A o tom to je:-)

petruccio - Profil | Út 11.3.2014 20:17:30

Mike >> tak jsem dnes vyzkoušel návazec podle toho článku TOP 10 Feederové montáže (udělal jsem kombinaci doporučení Martina M. a Milana T.) a byl úspěch - 6 ouklejí a 5 plotic. :) Takže i po tolika letech se na to dá vsadit.

Pellets - Profil | Po 10.3.2014 20:00:32

Miki >> Tvůj problém je,že hledáš ,,něco konkrétního" na internetu. Běž k vodě a ,,poznatky prověřené praxí" se dostaví i k tobě. Protože Milan Tychler ty poznatky prověřené praxí má. Vrchovatě. Ty ikono(:

Jedna včerejší polo- průběžka:)

Mrakoš - Profil | Po 10.3.2014 19:41:41

tym >> Přimlouvám se za film o chytání s WP. Na ten bych se rád podíval. I když nic novýho se o tématu říct nedá, ale stejně...
Jinak pater a průběžka, taky střídám aby nebyla nuda. Ale na WP jen patera.

Anýzový dědek - Profil | Po 10.3.2014 13:40:21

RK >> Což o to napsáno toho bylo dost, ale tím, že si to byť i několikrát přečteš, sice budeš mít teoretické znalosti, co a jak, ale teprve praxe u vody tě prověří, zda to cos načerpal z literatury, má pro tebe v praxi smysl či ne.

RK - Profil | Po 10.3.2014 13:15:04

Anýzový dědek >> Máš pravdu.Hlavní je dobrej pocit.A něco zkoušet a promýšlet.Promiň. Já jenom,že o tom feederu už toho bylo v rybářstvi,Mrku,všude napsáno tolik poznatků,jako snad o jiné ryb tech.ne.Nejspíš je to asi masovou popularitou feedru.Asi je to přirozené.
Měj se fajn a ať se daří...

Anýzový dědek - Profil | Po 10.3.2014 12:44:03

RK >> Pro mě je stále feeder něčím novým- stále se v něm něco učím a přizpůsobuju svým možnostem a podmínkám, protože nemám kdo by mě učil, tak spíš napodobuju co se dá. a nedá.
Jinak většínou kombinuju třeba s kaprákem na pelety. Takže stále něco pro mne nového.

RK - Profil | Po 10.3.2014 10:39:38

Anýzový dědek >> To máš určitě provdu,ale to je placebo.Zkoušíš věci,aby jsi zkoušel.Protože bez toho Tě to tolik nebaví.Ten feeder je tak jednoduchej až to bolí.A někomu to vyhovuje.To není ostuda,každý jsme jinak nastavení.Já osobně bych se zbláznil chytat jenom na F.špičku.A jestliže tě baví se někam posunout,tak je opravdu hodně možností.Možností,kde to je opravdu na odbornou literaturu a i k naučení technicky.Odměnou je ta variabilita,která ti v důsledku dopomůže k úlovkům i k pocitu,že jsi to zvládnul:).

Anýzový dědek - Profil | Po 10.3.2014 10:05:48

RK >> No zkoušet je stále co. Byť jen to krmení. Někoho baví si míchat vlastní směsky a tam už máš možností nespočítaně,pokud chceš trochu improvizovat a snažit se o levnější suroviny.

RK - Profil | Po 10.3.2014 10:01:21

Anýzový dědek >> Ono těch možností zkoušení je dost na celej život. Buď zkoušíš montáže nebo nástrahy či návnady, takže pořád něco zkoušíš vylepšit nebo jen tak , třeba se to uchytí.

To je právě to,že si myslim,že už nejni co zkoušet.Promiň,ale můj osobní názor.Co se jako má zkoušet u feederu fakt nevim.Tak někdy dáš žížalku,tu zase červíčka,pak zase dáme delší návazec atd atd. V jiných rybolovných způsobech,můžeš zdokonalovat techniku a tady si umím představit posun ku předu.Vedení splávku,posazení mouchy na hladinu atd.Strop je někde ve vyšších patrech, než u feederu.Ale je tam taky.Jediné co u feederu můžeš zkoušet do konce života a i ,,potom", je krmení.Ale tady nikdy nedojdeš nirvány.Ani nikdo jiný.To je nekonečný příběh.Jestli to ale někoho baví? Kolem feederu je to nafouklá bublina,která nikdy nesplaskne a pořád bude větší a větší.A někdo si ještě přeje koupit odbornou literaturu.Nevim,co tam asi bude navíc oproti debatám zde na MRKU v sekci feeder.....A i to se mele pořád dokola......

Blumik - Profil | Ne 9.3.2014 11:16:34

Kreja >> Tak ,se mnou ne ,jo,ja na jeden a ty na dva ,mam chuť na slivku.

Kreja - Profil | Ne 9.3.2014 10:47:03

Blumik >> ty se nepočítáš ty chytáš i na asfaltě a ostatní naštvaní rybáři tě pak honí kolem vody

Blumik - Profil | Ne 9.3.2014 10:35:31

Kreja >> S moji pruběžkou, si tam dam s tebou zavod.Kdo vyhraje- pije zadara.

vlk jára - Profil | So 8.3.2014 18:09:25

tym >> vtom stebou souhlasím

tym - Profil | So 8.3.2014 14:03:37

vlk jára >>
Hádat se? To nikdy!!! Hádáš-li se s blbcem víc než půl minuty, hádají se už blbci dva :-)))))))

vlk jára - Profil | So 8.3.2014 13:41:43

milane super snat se to nezvrhne hádkam co je lepší to at rozhodne každý sám já osobně preferuji průběžku ale jak řekl basník někdo rád holky jiný vdolky

mipa - Profil | So 8.3.2014 7:50:36

... pane Bože ...
... promiň některým sportovcům zde jejich malost, ubohost a neschopnost využít inteligence, kterou jsi jim daroval ... zároveň tě žádám o jejich procitnutí a spásu, protože věřím, že nemohou být ještě tak zkaženi ...
... vím, bude to těžké, ale pokus se o to ještě jednou - naposled ....... amen ....... :D-))))))

Knedla12 - Profil | Pá 7.3.2014 23:14:06

Škoda že se najde vždycky někdo komu se to či ono nelíbí. Poslední půl rok jsem hledal jenom věci na feeder v knížkách a článcích a jak říká pan Tychler, kdo chce přesný recept ať jde vařit! Taky jsem často koukal přímo na návazce, jak a co dlouhé, ale každá voda je jiná, každá ryby je jiná. Nakonec jsem si stejně uvědomil, že pokud to člověk sám nevyzkouší a nezjistí co mu nejvíc vyhovuje, tak ryby nenachytá. Ať se Vám daří ;)

Jarda Š. - Profil | Pá 7.3.2014 22:04:23

tym >> Díky, už se těším.

tym - Profil | Pá 7.3.2014 21:42:21

Jarda Š. >>
Ale jo, rok teprve začíná a máme toho spoustu před sebou :)

Jarda Š. - Profil | Pá 7.3.2014 21:33:36

tym >> Dík. Nemohl bys něco z toho, co jsi měl pro ten projekt naplánováno, natočit pro MRK?

tym - Profil | Pá 7.3.2014 21:28:56

Jarda Š. >>
Bohužel. tento projekt se nakonec neuskutečnil