Potrestaný rybář: Ryby jsem nekradl, jen jsem o ně požádal

tony.bobo - Profil | So 18.1.2014 11:17:36

No jó no ať dělá člověk cokoli u všeho se spálí a to bez vyjímky.Jen se čeká kdy se to bude hodit aby se to ucho ze džbánu utrhlo.Řek bych že se to děje všude obyčejný rybář se jen dový na výročce kolik bylo nasazeno kolik bylo uloveno,papírová statistika je splněna a víc se nestarej.

freddys - Profil | So 18.1.2014 11:14:35

Klasika...s někým se nejspíš nepohod, případně učinil něco, co neměl, "vnitro-stranický boj" či něco podobnýho. Je úplná normálka, že "čilimníci" si na výlovy jezdí pro nějakou tu rybu (tady si šel jen pro tři kapry, někde berou jenom dravce), no ale tentokrát sklapla past....by mě zajímalo, kdo si nakonec odnesl ty ryby domů....klidně to mohl být i tem kdo křičel chyťte zloděje :-)
Jinak krásně tendenčně psanej článek, slovo krádež v různých obměnách je tam snad desetkrát, z komára dělá velblouda aneb hodnotná zpráva ala TV Nova...

otoš - Profil | So 18.1.2014 10:30:04

tuzemak >> ....ten borec se hodně dívá na TV Nova...hlavně sportovní zprávy...tam se to kapříky jenom hemží...a tak prostě zblbnul...

tuzemak - Profil | So 18.1.2014 10:26:01

otoš >> a gumovou hadicí přes hřbet...

otoš - Profil | So 18.1.2014 10:20:07

....chudák...z titulu funkce mu náleželo alespoň 6 kaprů...
:-))

mzxy - Profil | So 18.1.2014 9:56:58

Nevím zda šlo o vyřizování účtů, ale příslušná MO se měla věco zabývat do hloubky...Pokud si "pachatel" o ryby řekl, je otázkou KOMU si o tyto ryby řekl. A pak by bylo zajímavé zvěřejnit, kdo mu dal SOUHLAS k tomu aby si tyto 3 kapry vzal.A zda ten kdo dal k tomu souhlas měl k takovému jednání MANDÁT. A kdo mu ten MANDÁT udělil a na základě čeho.
Je pravdou že organizaci řídí mezi schůzemi VÝBOR. Ale ten řídí organizaci podle nějakých pravidel a ne od desíti k pěti.
Pokud si někdo myslí že VÝBOR MO ČRS je sovětské politbyro a že člen výboru je všemocný, hluboce se mýlí. K čemu jsou kontrolní a revizní komise, když se pak na členské schůzi neobjeví v předkládaných zprávách informace o tom, že v rámci hospodaření MO ČRS od minulé členské schůzce bylo při výlovu bezplatně rozdáno 50 kaprů jako odměna účastníkům výlovu, dalších 20 kaprů darováno různým významným osobám a dalších 25 použito na halázslé a vyuzeno jako pohoštění pro účastníky výlovu?
Těchto několik desítek kaprů se vykáže jako ryby, které byly nasazeny do nějakého sportovního revíru MO, kde však fakticky chybí.

mzxy - Profil | So 18.1.2014 9:45:30

Byl jsem členem několika MO a souhlasím s tím že ryby příslušné MO patří všem
Pokud si MO na schůzi odhlasuje že při výlovech bude člen výboru či jiný funkcionář rozdávat ryby patříci všem jako odměnu za účast na "brigádě", je vše ok.
Bohužel na výlov se každý člen MO jako aktivní "brigádník" nedostane, a proto nemá každý účastník "brigád" stejné postavení. A nestejné nebo NEROVNÉ postavení všech je PROBLÉM.
Někdo jezdí o víkendech řezat porosty kolem vody, sbírat odpadky a brodí se bahnem s jediným nárokem - získat záznam o odpracovaných hodinách a tak splnit své členské povinnosti a získat tak své právo k vydání povolenky. Vybraní či vyvolení jedinci na rozdíl od těch obyčejných dostávají ryby, nebo se vylovené ryby rozdávají místním funkcionářům nebo jiným "důležitým" osobám v rámci rozvíjení dobrých vztahů? Dokdy to tak bude fungovat?.
Tyto komunistické manýry kdy jsou rozdávány ryby patřící všem členům je nutné definitivně odbourat. Mnoho ryb se rozdá, možná i rozkrade při jejich převozu při výlovu do jiného revíru a tyto ryby pak chybí. Každá MO ČRS má to co si zaslouží. Kroky člověka který byl pověřen řízením výlovu schvaluji. Také bych nechtěl celá léta poslouchat na výboru a v hospodě kecy, že jsem řídil výlov kdy mi zasloužilí členové pod nosem rozebírají ryby, určené pro všechny, že se zarybňuje papírove, ryby ve vodě nejsou a proto neberou...a já platím lístek, povolenku a musím obětovat 4 soboty abych odpracoval 20 hodin brigád v bahně, mimo výlov, kam jsem nebyl pozván, bez nároku na 3 kapry...... Co je na tom nepochopitelného? Jste z těch osobních vztahů a osobních vazeb úplně zblblí? Ty nikoho nezajímají. Buď je organizace jednotná a je pro všechny, nebo je jen pro vyvolené. Co nám nesežerou kormoráni, norci, to si máme nechat "rozdat" a "rozebrat" při výlovu?
Tady nešlo o výlov soukromého revíru prováděný na komerčních principech.

Čingi - Profil | Pá 17.1.2014 7:47:02

Tak Lumíra znám osobně a rybařinu dělá celý život.Ale přeci jenom se mi zdá taková reakce zbytečně tvrdá a přiklonil bych se k názoru,že to celé, má své pozadí.A hlavně mi není jasné proč je to tak mediálně rozmazaváno.Je to především věcí organizace a ta by takovou situaci měla řešit v rámci své kompetenci.Ale kdo ví o co jde,že?

Sven - Profil | Čt 16.1.2014 13:55:33

Jovánek >> tak ty do těch vnitřních vztahů určitě vidíš, když jsi tam byl.

Je třeba si uvědomit, že dozorčí komise je kontrolním orgánem MO a především tedy činnosti výboru. Alespoň ve fungující organizaci by tomu tak mělo být.
Pokud vykonává činnost řádně, jistě se nevyhne občasné korekci jeho počínání....
MImo to, je předseda dozorčí komise,také předsedou kárného orgánu I.stupně v MO.
Pokud někomu z vyvolených šlápl na kuří oko, není divu, že se kolem takové lapálie rozpoutalo takové disciplinární divadlo...

Renda 1 - Profil | Čt 16.1.2014 13:42:26

Všichni víme, že v dnešní době jde spoustě lidí o něco jiného, než před čtvrtstoletím. A není tomu jinak i v tom našem rybaření. Lidská posedlost mocí, majetkem vede některé z nás k činům, o kterých by se daly napsat romány. K tomuto případu mohu napsat pouze jediné... Jako emeritní komisař kriminální policie bych nechal celou věc řádně prošetřit. Vyslechl bych svědky, posoudil důkazy, které bych poté předložil pověřeným orgánům - tedy přestupkové komisi, soudu, popř. rybářskému svazu k posouzení. Tady na našich diskuzích se můžeme pouze domnívat a diskutovat( od toho také jsou tyto stránky zřízeny), ale o konečném verdiktu by měl rozhodnout ten, kdo je tím pověřený. Všechny Vás zdraví Renda z hor jesenických.

Jovánek - Profil | Čt 16.1.2014 13:26:36

Sven >> Těžko říct, jak to tam bylo, ale taky se nakláním k názoru, že šlo o pouhé vyřizování účtů. Jak znám "okradeného" hospodáře, tak tomu není nic svaté a pro špatnost si nejde daleko. Prostě myslím, že je to na obviněného celý nějak nahraný. On ten "pan hospodář" taky udělal tolik nekalostí a podvodů, že to není hezký.

Vlastně zmiňovaná MO byla dřív moje mateřská MO, ale kvůli Pálovi jsem raději odešel, za ty sviňárny, co dělal.

Sven - Profil | Čt 16.1.2014 13:15:24

Spíš v tom vidím nějaké zákulisní vyřizování účtů..... veřejnosti předhodí na přežvykování tři kapry a mezitím je v tichosti např. připraví o přehradu http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=658335

Grassel - Profil | Čt 16.1.2014 13:04:35

Známe novináře a známe me i lidi. Nikdo z nás tam nebyl a neví o co jde,těžko soudit.. Kdo ví,jak to bylo

tuzemak - Profil | Čt 16.1.2014 12:58:50

jurasoft >> i peníze občas zmizí z nějaký MO,bohužel.

jurasoft - Profil | Čt 16.1.2014 12:57:30

tuzemak >> takyže můžou, ale musí krást po desítkách milionů a když kradou po miliardách tak to jsou pak úplně mimo zákon..

Gagi - Profil | Čt 16.1.2014 12:54:54

Mě překvapuje že toho vzal tak málo činovníci si pro kapry ,,zdarma" jezdí často i igelitovým obalem na palety cihel.

tuzemak - Profil | Čt 16.1.2014 12:46:28

jurasoft >> byl chycen,a neřešit jestli to dělal či nedělal dřív,někteří činovníci MO si myslí,že můžou vše.

P!F - Profil | Čt 16.1.2014 12:45:32

jurasoft >> za blbost sa mlati po hlave, po rukach to nepomaha.

jurasoft - Profil | Čt 16.1.2014 12:44:40

tuzemak >> určitě..pokud kradl pak zjistit jestli nekradl i dřív a jestli ano tak mu sebrat co nakradl a ruce přerazit násadou od lopaty aby to příště neudělal (spíš, za blbost že se nechal chytit)

tuzemak - Profil | Čt 16.1.2014 12:44:07

P!F >> možná se už našel odvážlivec,kterýho to už sejřilo delší dobu.

S&F - pescador - Profil | Čt 16.1.2014 12:44:02

Stejná výmluva jako - ... "ty kufry jsem mu rozhodně ukrást nechtěl .... chtěl jsem mu je akorát
odnést do hotelu. Nemůžu za to,že mě nestačil v chůzi" ( Ivo Jahelka copyright )

tuzemak - Profil | Čt 16.1.2014 12:43:23

jurasoft >> určitě se ktomu vyjídří kolegové,co o tom ví více,možná ti i brada spadne,chytli zloděje,to nejní ukazování prstem..

alfonz42 - Profil | Čt 16.1.2014 12:41:33

Pravda se hledá velice těžce, možná jde o mocenský boj, tzv. boj o korýtka...

P!F - Profil | Čt 16.1.2014 12:41:29

tuzemak >> skorej mi to pride tak, ze to robil dlhodobo, odjakziva a niekto uz stratil nervy prizmurovat pri tom oci.

jurasoft - Profil | Čt 16.1.2014 12:41:10

tuzemak >> no psali, že to měl s někým dohodnuté. nechci mu dělat advokáta ale je jednoduché na někoho ukázat prstem...

tuzemak - Profil | Čt 16.1.2014 12:39:41

jurasoft >> no pokud ho někdo chytne při činu,tak jaká to je msta?byl nenažraný,a myslel si,že je nějaký vedoucí,který může cokoliv.

Petan600 - Profil | Čt 16.1.2014 12:36:43

Pod svícnem bejvá největší tma....-)

jurasoft - Profil | Čt 16.1.2014 12:34:29

To se těžko posuzuje. Jeden novinář to napíše tak a jiný jinak. Kdo ví jak to bylo a zda to celé není msta za něco jiného.

tuzemak - Profil | Čt 16.1.2014 12:31:03

dobře mu ták,zasloužený trest...