Kam to speje?

Diskuse k mini článku Kam to speje?

Autor diskuse: Strážca - Profil , 8.1.2014

pohodak - Profil | St 22.1.2014 23:30:16

ako keby mi to autor s jazyka odtrhol
pokial nemas uhliky a serepeticky okolo toho tak niesi in

1mirda2 - Profil | So 11.1.2014 6:30:00

Je to tak.Doba je taková....

SlavnýLovecPampalini - Profil | Pá 10.1.2014 23:44:52

tvistr >> ironie?

computerfish - Profil | Pá 10.1.2014 16:15:18

tvistr >> Já bych na něj vůbec nereagoval. Je to nejlepší řešení. Viz:
Troll je v internetovém slangu účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá provokativní, hanlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k vytoužené emotivní odezvě nebo jinak narušit normální věcnou diskusi. Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním. Trollové neškodí, jenom jsou otravní. Trollovy úmysly jsou vedeny čistě pro zábavu trolla. Pokud pobaví i někoho jiného nebo se snaží škodit ? Tak se nejedná o trolla, ale o flamera či diskuzního kašpara.

Woohooo - Profil | Pá 10.1.2014 15:57:02

fmeluzin >> Ty reakce tady to je k placi ...

yoggi-SK - Profil | Pá 10.1.2014 15:39:46

Typický obraz dnešného rybára, nie si členom MsO SRZ Považská Bystrica ? Vidím to tu pri každej vychádzke a som z toho smutný :(

tvistr - Profil | Pá 10.1.2014 8:00:45

SlavnýLovecPampalini >> Já osobně dávám článku za jedna... nechápu proč stále do někoho reješ ??? Stačí, že jsi slintal nesmysly ohledně zrušení K70..... že by nějaký komplex méněcenosti.... ??? !! Uvědom si , že Tě čtou i jiní rybáři. Napiš nám tu spíše co je to ten pravý rybář?? Díky za konstruktivní odpověď a ne nějakou píč....u jako obvykle... J.

fmeluzin - Profil | Čt 9.1.2014 21:52:19

Pěkný článek odpovídající naší společnosti. Jak nám pan Klaus v rámci cesty do Evropy zdražil rybí maso, začal hon na ryby. Řada lidfí pak zapomněla na pojem "sportovního rybaření". Hlavně at se mi vrátí benzín, vypitá piva, snědené jídlo a ještě abych něco přinesl domů. Malinkou rybičku pro kočku, větší pro psa, ještě větší pro manželku, další pro bábu a dědka, něco pro sousedy, někteří mysleli i na slepice a najednou ejhle, řada ryb skoro vymizela. Příkladem může být hájený okouň mírou v revírech URSM Praha. JIstě řada lidí ví, o čem tady hovořím. A někteří hlupáci se pak ještě chlubí, že zabili desetikilového kapra a hodili ho do popelnice, protože se nedal jíst. To je ze života, nikoliv útok na rybáře, kteří si občas nějakou rybu vezmou a snědí. To je přece normální rybolov. Tak snad někdy na lepší časy. Petrův zdar!

32felix - Profil | Čt 9.1.2014 9:07:57

Moc pěkně napsaný článek. Bohužel pokrok nezastavíš v žádném odvětví a machři se najdou úplně všude. Ne nadarmo se říká, že srážka s de....m je jedna z nejhorších věcí, co Tě může potkat. Každopádně díky za pěkné počtení.

Pr3v1t3k - Profil | Čt 9.1.2014 8:15:39

Pr3v1t3k >> I kdyz je pravda ze sem predtim do lesa chodil celej zivot a na ryby taky jen me spis zaujalo, ze by myslivci vytahli hlavy z prdele kdyz se semtam mezi sebou postreli! To se rybarum jen tak neprihodi :-D

Pr3v1t3k - Profil | Čt 9.1.2014 8:14:15

Rváč >> to mi rekni kde je delas! Ja je absolvoval pred 8mi lety a bylo to teda bez ty vikendovy buzerace, ktera pokud nemas kliku na lidi, muze klidne bejt stejne nudnou teoretickou hovadinou jako celej vzdelavaci system...

Rváč - Profil | Čt 9.1.2014 8:04:57

šmudla007 >> zrovna ty, že bys nevěděl co s rybama? Tomu se mi nechce věřit:-D
Jinak s článkem víceméně souhlasím. ale kšeft je kšeft a proto rybařina musí jít stále "dopředu" aby se prodávalo. Nic moc jiné v tom bohužel není:-(
A to je jak se sami chováme k sobě a přírodě to je kapitola sama pro sebe:-( Letos si budu dělat myslivecké zkoušky a téměř rok jsem přemýšlel zda do toho vůbec jít. Důvod - sopučasná vytíženost vs. náročnost zkoušek - 3 měsíce každou sobotu teoretická příprava, povinnost účastnit se kynologických a jiných mysliveckých akcí, zkoušky na zbrojní průkaz, roční praxe v honitbě, a až na závěr zkoušky.
Něco podobné bych zavedl i v rybařině, protože tento způsob, kdy povolenku dostane každej Lojza co zaplatí peníze, to je hrůza - jak to potom má vypadat:-(

MilasekM - Profil | St 8.1.2014 20:27:11

Nádhera napsaná s elegancí rybáře ,co chodí k vodě relaxovat ,jako já.

Starc55 - Profil | St 8.1.2014 20:06:02

Dobře napsané a pravdivé.

václav 65 - Profil | St 8.1.2014 19:58:42

Moc pěkně a pravdivě napsáno,no mám strach,že to s "machry" nehne,oni totiž nejsou ochotni si připustit,že někdo může dělat rybařinu jinak a nedej bože lépe.

Jakub ze Slaného - Profil | St 8.1.2014 19:45:51

Strážca - >> Moc pěkně napsáno! V této zvláštní komerční době to cítíš všude, nejen u vody. Vyjedeš ven na kole a jak nesedíš na kole za 50 tisíc, tak na tebe ostatní koukají jak na blba..
Občas to v některém videu řekne pěkně Martin Maťák, "Ono je rybě pod vodou jedno na jaký prut se chytá."

Pettar - Profil | St 8.1.2014 19:41:47

bart.bm >> Tak jsem hoďku byl a na spláveček jednu plotičku cca 18 přemluvil:-)
Povolenka pokřtěná, tentokrát ne nulou:-)

rybářka I. - Profil | St 8.1.2014 18:46:23

SlavnýLovecPampalini >> :-)))))) aha, tak už konečně chápu proč semnou chlapi u vody nemluví a já myslela,že je to tím,že je odhání můj obranářský pejsek.Ono je to tím,že mám naprosto retro vercajk za pár šupů a jen pařený rohlík a kuku :-)))))))))).

Jinak článek je opravdu super mluvící mi z duše.

Maroku - Profil | St 8.1.2014 18:26:16

Díky za pěkně a pravdivě napsaný článek!

Bečetka - Profil | St 8.1.2014 18:04:57

Pěkně napsáno.

bremic - Profil | St 8.1.2014 17:11:30

No co na to napsat. Rybařinu si děláme dobrou nebo špatnou my rybáři, ať už ovlivněni kdejakým carp lobby, kulinářskou masáží nebo třeba členstvím ve fotokroužku. Taky je mi úplně šumák, jestli jeden druh vyrobené násady je do měsíce téměř sloven. Na to jsem si už za těch x let zvykl.Patřím k těm šťastným co jim stačí se vůbec k vodě dostat. Jen ať je tam klid a čisto. A nebo jak říká jeden můj kolega chce to pevný nervy nebo silnější prášky! :)

SlavnýLovecPampalini - Profil | St 8.1.2014 16:55:20

Strážca - >> naprosto nesouhlasím, ten kdo nechytá na boilies za minimálně 500kč kilo a nemá výbavu aspoň za 30 000Kč, tak nemá nárok na to chytat ryby, dokonce bych takovým zakázal vstup k vodě, natož pak aby se s ním PRAVÝ rybář bavil :-))))

zedik43 - Profil | St 8.1.2014 15:53:53

Moc pěkně napsané ,bohužel pravdive . Šetrné zacházení s rybou je snad naprostá samozřejmost ,ale vždycky se najde malej ten lojza,kterej si bude léčit svoje komplexy na někom slabším ,to je stejně jako v životě . Trend jde do předu a nevyhne se ani rybarine to je věc naprosto logická ,za mého mladí to je nakych 15-20 let nazpět jsem neslyšel od nikoho ani půl slova když si někdo vzal i dva kapry domů teď je to jiné ,to jsou furt články z anglie kde si podle toho co čtu a na co koukám tu rybu snad i v krámě boji koupit :) ne sranda ... Fakt je ten ,že se furt musíme po někom opicit něco kopírovat buďme svý a jednejme na základě svých rozhodnutí a co říká kolega je vlastně jedno pokud neporusuji rád nemám se za co stydět ne ? Mějme respekt k přírodě ,vždyť bez ní bychom tu nebyli a nemohli bytí štastní . Nebo ne?

Pegi - Profil | St 8.1.2014 15:01:42

Pekný článok. Presne tento názor zdielam. Bohužiaľ je veľa tých co plnia mraznicky a nielen svoje ale aj tety, strýka, babky, dedka a poznám aj takých čo plnia mrazák v reštaurácii. Ja si občas rybu vezmem ved od toho som rybár ale keď chcem rybu na konzum väčšinou poznám iba jeden revír. Mrazák v obchode :)

bart.bm - Profil | St 8.1.2014 14:21:22

Pettar >> neprovokuj jo ja su v rachotě a fišle tak na začátku března čeče.Tak ať se ti zadaří a něco lupneš :o)

Siven Polní - Profil | St 8.1.2014 14:05:53

Pěkný článek. Není v něm nic převratného - "jen" zdravý úsudek a lidskost. Takových rybářů a článků není nikdy dost. Byla by to výborná pomůcka např. i do Občanské nauky (nebo jak se to jmenuje teď). Někde se to děcka naučit musí, když to evidentně doma nemají - aby to mohla jednou prolomit.
Za 1!!!

šmudla007 - Profil | St 8.1.2014 13:55:43

hezký článek :) To si kolikrát člověk opravdu váží kapra který přežil loňskou lovnou sezónu(a že jich takových moc není), což mi ovšem nebrání si takovouhle trofejní rybku vzít, vážím si malých i velkých ryb stejně a zároveň jsem v nich zatím nezapoměl vidět i tu flákotu a kus masa i pěknou rybu zároveň.
U nás se zatím posměšně a s despektem kouká spíš na lovce na bojlíz/pelety s bivakama a z kukuřičkářů si nikdo srandu nedělá("my kukuřičkáři" sme tvrdí konkurenti a bojlísákům toho moc ve vodách nenecháme). Focení na zahradě/koupelně je retro a je to kůl, jelikož to dneska málokdo dělá a hezký sekáček nebo šroubovák/kladivo/motorová pila dodá fotce punc autentičnosti.
Já tu rybařinu zatím nevidím tak černě, zatím se dá ještě zalézt někam do křoví a namočit špunty a ryb se sype a sype, až kolikrát nevím co s nima. Když se nasype tak berou berou dokud se nevychytají, je to osud a úděl každé vysazené ryby.

Pettar - Profil | St 8.1.2014 13:47:32

bart.bm >> A proto přemýšlím, jestli odpoledne nepůjdu k řece:-) Svítí slunko, ...
Článek pěkný, já tomu rozumím, kdo nechce chápat, nepohne s ním ani tucet takovýchto.

Rostid - Profil | St 8.1.2014 13:43:56

naprosto trefné, s takovým názorem se plně stotožňuji!

bart.bm - Profil | St 8.1.2014 13:32:59

rybářská etika a úcta ke všemu kolem sebe se vytrácí.Rybáři myslí jen na sebe a nehledí kolem.Bohužel taková je doba.Nejhorší je komplex méněcennosti a měření si pinďourů.Právě ti co se nejvíc předvádí a ponižují druhé tím jakou mají výbavu ho mají nejmenšího.Článek super.Takových více ,ale obávám se že málokdo se nad tím zamyslí a změní postoj a ti co se zamyslí jej změnili už dávno a smutně koukaj kolem vody co že se to vlastně děje.

Dali.k - Profil | St 8.1.2014 13:14:58

Výborně napsané, ode mne za pomyslné 1. Souhlasím a děkuji za takové články, i když sám rád zkusím (sem tam) taky nějaké nové věci.

MAXXSKATER - Profil | St 8.1.2014 13:07:56

Strážca - >> Super článek, kolego. Ve finále vlastně ve všem souhlasím. Rybařina se žene dopředu, většina z nás se zběsile žene s ní a nějak zapomínáme na staré, dobré a osvědčené návnady, které odsuzujeme, když na ně vidíme někoho chytat. Četl jsem to se stejným zaujetím jako ty Tvoje články předcházející. Rád jsem si i něco přečetl ve slovenštině, protože tady v ČR zase tolik těch možností nemáme. Včera jsem šprechtil u vody s jedním pánem ze Slovenska, který se sem přestěhoval a neměl jsem pocit, že to měl být pro mě cizinec. :-) Do Nového roku přeji Tobě, ale i všem rybářům dobré vůle, hodně štěstí a hlavně to zdraví.

duso1979 - Profil | St 8.1.2014 13:02:42

aktualne trefne a hlavne pravdive - palec hore

JaLi - Profil | St 8.1.2014 12:57:45

Strážca - >> Moc hezky napsáno, souhlasím s tebou, taky jsem úplně obyčejný rybář, který si chodí k vodě hlavně odpočinout. Výbavu mám úplně obyčejnou, ryby pouštím, ale proč bych si občas nevzal pěknou rybu na grilovačku s přáteli.