Na Slezské Hartě je do konce srpna povolen nonstop rybolov

Autor diskuse: rover - Profil , 15.8.2013

Kubalorenc - Profil | Út 20.8.2013 10:53:45

Tohle ale přece vůbec o non stop lovu není. Když je non stopka na chomoutově, tak se nadá říct že by tam bylo víc nebo míň bordelu než normálně. Když jsme byli na 4 dny na hartě, tak jsme s sebou automaticky brali pytle na odpad a všechno to co po nás zůstalo ( i to co tam už bylo ) odvezli zpátky domů. Ano domů, nevykládali jsme to nikde po cestě u kontejnerů. Tohle je o tom jestli člověk chce nebo nechce a úzce to souvisí s mentální vyspělostí člověka. Bordel tam může nechat jak ten co jede jen na tři hoďky k vodě, tak i ten co tam jede na týden. Když jedu někam na sumce a vyvezu, tak je přece kravina to ve 12 stahovat všechno zpět, samozřejmě včetně kotvících bojek ( jak je uvedeno v bližších podmínkách ) a ve 4 ráno to tam zase všechno vyvážet nazpět.

nofish - Profil | Po 19.8.2013 22:39:52

Hoši vy*erte se na to... Lidi co tam jedou na týden, 14 dní za rok, nebo desetkrát do roka na dravce nezajímá, jak to tam ve skutečnosti je. Nevidí ty rozdíly, co se tam změní, je jim to u perdele. Hlavně že berou....
Rybáři jsou takoví milovníci přírody. Příroda= ryby a šlus. Zbytek je jedno, hlavně chytat ryby klidně i po pas v hov..(výkalech).

Ti koupáči by se tam měli fakt zakázat. Podle toho co jsem studoval poslední hromadu, když jsem kousek od ní parkoval, tam akorát chlemtají pivo, místo chipsů si tam nosí boilies a pelety, vyhazují tam špulky od vlasců na které doma asi navlíkají korále a tak dále a tak dále. Taky si máknou, aby tu hromadu udělali. Ta poslední (cca velikost avie- kontejner) jim trvala snad skoro tři týdny a ještě tam netihli nanosit to co zatím uskladnili ve křoví okolo. Taky zajíždí do zákazů až k vodě a parkují metr vedle bivaků kolegů rybářů.

Vždyť oni si lidi za to jak se chovají zaslouží nonstopy, ještě by se mělo rybám přikázat aby braly furt a pro jistotu jen ty velké. Povolenka je drahá, tak co.

Mimochodem, ale mimo téma. Když někomu překáží práce v tom aby chodil na ryby, vřele doporučuji změnit zaměstnání. Fakt to jde. Sice má pak člověk třeba prut jen za litr, protože nemá na dražší, ale má zas čas na ryby. Fakt to jde. Vše je jen o prioritách :-)

GTdpcfix - Profil | Po 19.8.2013 22:29:12

šmudla007 >> ja mam 100 chudi pujcit si poradny fotak a obejit to kolem vody at se chytnou za nos takovy ti chytrejsi nez nejchytrejsi!

šmudla007 - Profil | Po 19.8.2013 22:19:52

GTdpcfix >> Rybáři na Hartě zásadně neserou, byl tu nedávno článeček a rybáři od té doby nosí lopatičky a hovínka zahrabou aby kolem vody bylo hezky čisto :)
Dokonce ani nepohazují po břehu plechovky, sáčky, Petky atd atd .. co rybář to svatej muž, co parta to parta mnichů ve výslužbě. Ten bordýlek nosí koupači a tůristi z německa !!
Koupání a turisty by měla ostrava vyjímkou v BP zakázat!!!

GTdpcfix - Profil | Po 19.8.2013 21:57:06

vikikaca >>zvasty?tak pojd se mnou v sobotu te vemu za ruku projdem se kolem vody a za kazdej pytel odpadku co ja nazbiram tak ty si das facku!?chci videt kdo padne driv jestli ja vycerpanim nebo ty na otres mozku!nemluv prosim o necem o cem vis jen z doslechu lodickaru ktery se na beh jdou maximalne vychcat!z diskuze ov vi ze jsi slusny rybar a mas rad kdyz se dodrzuje poradek a nejaky rad....neni to tak dlouho co jsi tady vystupoval s nejakyma fotkama co se tobe nelibili ze?nediv se ze se certim ale taky nemas rad kdyz mas nasrane za barakem!

PYTLAKS - Profil | Po 19.8.2013 20:52:58

Blumik >> i mi by to vyhovovalo,ale jak jsem psal,pokud nonstop,tak všude a nesoustředit to jen na jeden revír

Vash - Profil | Po 19.8.2013 19:32:41

PYTLAKS >> Jo pravdu díš. Smutnou pravdu! Mam za barákem Orlík, kde je nonstop lov. A přesně jak píšeš, bordel a brutál porušování předpisů. Osobně na noc nechodim, du po práci na pár hoděk a stačí mi to. Těšim se na konec prázdnin, kdy končí nonstop a bude u vody klid. Jen ten bordel zvostane....
Dost často si přídu jako debil, že se řídim nějakejma předpisama. :o)

Blumik - Profil | Po 19.8.2013 19:21:22

PYTLAKS >> Hele, každý máme směny jiné,ja například chodím na 18h do práce a končim ve 2h rano,pak bych mohl na ryby do 7h,v 9h jdu spat v15h vstanu,poobědvam a v 17 už jdu zase makat,takže ja vlastně teď na ryby ani nechodim,jen když mam aspoň jednou tydně volno a to na ukor rodiny,ktera mi to toleruje,všichni nejsme v duchodu.Takže, mě by to vyhovovalo.

tuzemak - Profil | Po 19.8.2013 19:15:27

arnošt >> ono je to tím,že ty tresty,veškerý zákon stojí za hovno....

arnošt - Profil | Po 19.8.2013 18:53:14

Problém není v nonstop lovu nebo ve vyhrazených hodinách,problém je v lidech.Problém je v těžké vymahatelnosti práva a v nízkých trestech za porušování předpisů.
Kdo se chce u vody chovat jako dobytek,bude se tak chovat i klidně jen v rámci stanovených hodin,komu jde opravdu jen a pouze o čistou rybařinu,klid,pořádek a respektování nějakých morálních zásad,s tím nebudou problémy ani při lovu nonstop.
Smutné je,že jsou země,kde vše funguje jak má jaksi samozřejmě,ale tady si z toho nikdo nebere příklad.Ono ne nadarmo se říká,že kdo chce,hledá způsoby,kdo nechce,hledá důvody...

PYTLAKS - Profil | Pá 16.8.2013 8:27:06

rove >> :-)))

rove - Profil | Pá 16.8.2013 8:23:52

PYTLAKS >> Hmmm-to vieme obidvaja velmi dobre o tom by sa dalo debatovat dlhe hodiny...

PYTLAKS - Profil | Čt 15.8.2013 21:27:28

rove >> určitě,jen si to asi neumíme nebo spíš nechceme uvědomit

rove - Profil | Čt 15.8.2013 21:20:00

PYTLAKS >> Vies-ono ako sa uz pisalo,keby sme si ako ludia uvedomili ze ideme na ryby a nie na party-bolo by jednanie o nonstop vodach niekde inde...

PYTLAKS - Profil | Čt 15.8.2013 21:12:44

rove >> to určitě je a byl bych pro mít TAKOVÉ vody,ale ne jen jednu vodu na celý kraj,tam se projeví vše a znásobí se to:-(((

rove - Profil | Čt 15.8.2013 20:59:39

PYTLAKS >> Ked to chces brat ako nieci argument na to aby sa ta voda pustila aj v noci-tak v tom mas pravdu-je to blbost.Len hovorim,ze uz ked je taka voda v blizkosti -je to vyhodou.

PYTLAKS - Profil | Čt 15.8.2013 20:53:44

rove >> to je samozřejmé,ale už jsem slyšel takových argumentů hodně,-přes den nemám čas,musím chytat v noci,je to blbost,kdy potom spí ten člověk když se nad tím zamyslíš?

rove - Profil | Čt 15.8.2013 20:48:37

PYTLAKS >> To nebol ziadny argument na nic,len som tym chcel povedat,ze ak mas taku vodu v blizkosti je to fajn.Poznam dost takych ludi co to takto riesia-cez den praca a vecer do noci ryby.Ked mas svoj konicek rad-tak proste chodis ked mas cas-nic viac nic menej...Samozrejme ze to sa neda kazdy vecer-treba aj spat :o)))

PYTLAKS - Profil | Čt 15.8.2013 20:42:08

rove >> toto se mi nepozdává-------Nie kazdy ma toho casu cez den a tak aspon takto to dobiehaju-po nociach,když nemám přes den čas,tak v noci ho mám?nechci se šťourat kdo jak potřebuje dlouho spát,ale argument,nemám přes den čas,tak chci chytat v noci není příliš šťastný:-))

rove - Profil | Čt 15.8.2013 20:37:04

PYTLAKS >> Neviem na co teraz narazas-co sa Ti v mojom zapise nepacilo.Mozno je to trosku blbo stylizovane-ale preco by som mal chytat napr. do polnoci,ked mozem zostat do 2-3 hodiny rano-ak mi nebude spanok chybat aj do rana-aky je s tym problem?To ze sa ludia nevedia chovat je mi jasne a poznam to velmi dobre.Za mna osobne,aby si nemyslel,ze vyspavam pri udiciach alebo tak-nie som zastancom ani posra..ch pipakov. Chcem mat pri vode klud,som celu noc pri udiciiach a cakam na zaber-to je podla mna ta krasa lovu a nie cakat niekde v bivaku ,zazipsovani v spacaku kedy sa ozve priposluch....

nofish - Profil | Čt 15.8.2013 20:01:55

PYTLAKS >> AMEN (a to jsem ateista...)

PYTLAKS - Profil | Čt 15.8.2013 19:52:18

rove >> to mi chceš říct jako co?když nemám čas přes den,tak ho mám v noci?z jakého důvodu?pracovního?jak budeš přes den pracovat,když celou noc strávíš na rybách?já bych byl pro nonstop,byl bych rád kdyby byl,ale plošně nejen na jednom revíru,protože tam se soustředí veškerý tlak a zvěrstva,kdyby my rybáři jsme se uměli chovat a dodržovat předpisy s tímto spojené,tak už by ten lov nonstop byl dávno a všude,ale protože jsme hovada,tak si ho nezasloužíme,kolik lidí se osvětlí když už tu nonstopku má?třetina?baterky jsmou drahé,kolik lidí je přítomno u prutů tak jak by měli,možná třetina,většina jich chrápe tuhých tak,že ani nevědí že mají záběr,proto jsem proti nonstopu,až budeme zodpovědní a nebudeme se snažit zase s něčím vyjebat,tak to jen uvítám

marmyš - Profil | Čt 15.8.2013 19:38:34

MAXXSKATER >> Taková letní noc u vody má něco do sebe,ale pokud jde o úlovky ,tak to v té době nebylo nic moc.

rove - Profil | Čt 15.8.2013 17:51:43

MAXXSKATER >> Ja mam to stastie ze mam jednu zvazovku ktora je cez leto non stopka asi 10 km od domu-ale poviem Ti niektory ludia sme prasata.... Ale nastastie je aj strasne vela normalnych ludi ktori to beru sportovo a sa tak aj spravaju...

MAXXSKATER - Profil | Čt 15.8.2013 17:37:53

rove >> Přesně tak, souhlasím úplně se vším a jsem hlavně rád, že má někdo stejný pohled na věc. :-)

rove - Profil | Čt 15.8.2013 16:45:47

MAXXSKATER >> Ano,je to uplna pohoda,ked nemusis pozerat na hodinky aby si musel vytahovat udice o polnoci.Nie kazdy ma toho casu cez den a tak aspon takto to dobiehaju-po nociach-a vtedy je pri vode nadherne a klud-samozrejme pokial nei su pri vode urcity ludia,ktory sa nevedia spravat a uprednostnuju ine aktivity ako rybolov a aj koli takym ludom tie 24 hodinovky nechcu povolit.

MAXXSKATER - Profil | Čt 15.8.2013 15:15:47

marmyš >> My jsme to tady měli od začátku července do konce srpna. Ono se toho jako stejně moc nechytlo mezi tou půlnocí do 4 do rána, kdy normálně nesmíš chytat, ale mě to prostě s kámošem bavilo, že se nám to vyplatilo jet mezi směnami třeba na 20 hodin k vodě, aniž bychom museli stahovat pruty a tak. Sem tam někdo chytil sumce nebo candáta, pak sem tam šli cejni, ale tím to většinou končilo v téhle době od půlnoci do 4 do rána. Nicméně jsem to už taky říkal, že se prostě většina z nás neumí chovat, takže non stopky na svazovkách nejspíš nebudou nikde a můžou jet tak akorát na soukromák, pakliže chtějí chytat takhle. Já se bez toho obejdu, ale rád jsem tak chytával.

MAXXSKATER - Profil | Čt 15.8.2013 15:12:57

Dimmu >> Je to pravda, s tím souhlasím. Prostě je to v nás rybářích (většině nebo alespoň ti špatní jsou bohužel nejvíce vidět právě v tom bordelu, hluku atd u vody). Dokud se nenaučíme slušně chovat, což asi jen tak nebude, tak žádnej non stop lov nikdy a nikde nebude nebo respektive tam nevydrží delší dobu povolenej.

vikikaca - Profil | Čt 15.8.2013 14:45:24

další ůplně zbytečná diskuse,už se to řešilo přímo na diskusi S.Harta jen další žvásty :-)

kolib - Profil | Čt 15.8.2013 14:43:15

Je to neskutečný nesmysl!!! pane bože proč to všechno tak kur.i!! nikdy to nebylo a nikomu to nevadilo a najednou bum pojďme chytat nonstop..

marmyš - Profil | Čt 15.8.2013 14:41:21

MAXXSKATER >> Někde jsem tu četl,že rybě se má dopřát aspoň ty 4 hodiny spánku.

Dimmu - Profil | Čt 15.8.2013 14:37:11

MAXXSKATER >> Tak samo Mušov loni, tam se chytalo taky durch, ale kdosi tu psal (myslím kakr), že to tam byl loni divoký západ, tak se to zatrhlo. S Hartou to bude nemlich to samé. Ještě mohli k úplně spokojenosti nasypat do vody xxx tun prasoryby a byla by to úplná pecka.

MAXXSKATER - Profil | Čt 15.8.2013 14:30:23

Já bych si zase rád zachytal non stop. Když to bylo v Pardubicích na Labi, tak jsem tam čas od času zajel rád, ale bohužel lidi se neumí prostě a jednoduše chovat. Bylo tam ještě více bordelu jak normálně. Nicméně, co jsem slyšel, proč se to zrušilo, tak to byla zase jen taková trapná malichernost ... Vy místní si to užijte. :-)

koubic - Profil | Čt 15.8.2013 14:26:56

Dimmu >> to nemá cenu, lidi byli, jsou a budou kokoti nevážící si toho, co máme. o přemýšlení nad budoucností nemluvě

Dimmu - Profil | Čt 15.8.2013 14:22:16

Ten, kdo takovou pič*vinu schválil, se měl nejprve zajet na Hartu podívat na ten bordel a anarchii co tam tam byl doteď. Možná by ho pak trklo, že nonstopem ještě přihodí špalek do ohňa.