Malý rybář

Diskuse k rybářskému videu Malý rybář

Autor diskuse: mirmen - Profil , 8.2.2013

zideka - Profil | Po 4.3.2013 16:28:29

...video je milé.Snažím se něco podobného natočit s v noučaty,ale přátelé,lov je lov.Každý pořádný kluk(mám 3 syny rybáře)musí nejdříve pytlačit a když doroste,tak to té přírodě vrátí.
Čas strávený na rybách se do života nepočítá.

šmudla007 - Profil | St 13.2.2013 14:17:23

Když sem učil děcka chytat tak na bič na plavačku, taky se bály šáhnout na rybu že se mrská. ukázal sem jim jak se vytahuje háček, jak se rybka háže zpátky do vody a jak se pozná rybka která se hodí do vezírku. Taky je bavilo škrábat a kuchat rybu a kupodivu jim i ta chycená ryba chutnala.
Omladinu učit že ryba je kámoš, podložky kliniky .. až vyrostou ať se rozhodnou sami jestli budou věřit na Boha nebo na Klinik. Ryba je Božím darem rybáři (Svatej Petr byl rybář a kapra by nikdy nelíbal). Dneska je to na Mrku samej nevděčník co si neváží božího daru.

bremic - Profil | St 13.2.2013 14:05:25

Pěkný , pobavilo :) Za 1!

Hrdobec - Profil | St 13.2.2013 13:38:44

Roztomilej klučík i videjko. Nechápu co na tomhle muže někdo kritizovat. Všichni a to doslova všichni kdož chytáme ryby tak je tim více či méně prasíme a to by si měl každej uvědomit. Prostě ryba dostává kouř pro naši zábavu,to je holej fakt a to bez ohledu na to že ji třeba pustíme zpátky do vody,jsme vybaveni podložkou,klinikem atd.Já jsem s tim smířenej a kdo si myslí něco jinýho,třeba jako že ryba je kámoš a podobný scestný ptákoviny tak by si měl nechat předepsat silnější prášky na tykev nebo přestat chytat ryby a chodit se teda kamarádit jen tak bez háčku s nástrahou a pak může tu moralizovat,do tý doby by měl držet hubu :-)

*FishMan* - Profil | St 13.2.2013 13:19:35

mirmen >> Ty máš pravdu, Je to super video a hrozně rostomilý.Až budu mít prcka chtěl bych ho takto vést.A na tom videu je ještě malej tak s snad svět nezboří když je ta rybka chvilku na silonu nad vodou.Tady šlo o úplně něco jiného.Dávám za 1

mirmen - Profil | Út 12.2.2013 12:17:44

Video jsem umístil na MRK proto, že mne potěšil přístup rodičů a příjemná komunikace otce se synem ( oba si naslouchají a přemýšlejí o tom, co říká ten druhý ) - od mládí k aktivitě a k vytvoření vztahu k přírodě + opatrnost úměrná věku ( vesta ).

Vybrat si z videa pouze to , že rybka je zvednutá a visí za háček, to je přece v téhle situaci naprostý nesmysl.

Jako kluci jsme pytlačili, do ruky i na kus vlasce s háčkem, třebas i na chovných rybnících i pstruhových vodách. Vztah k rybařině a rybám se vytvoří postupně a nepochybuju, že táta toho klučiny ho dokáže dovést i k tomu, aby se s rybou naučil zacházet šetrně.

Vždyť ten kluk v tomhle věku ( 2 - 2,5 roku ??? ) nezvládne ani točit kličkou navijáku a je rád, že stojí na místě bez velkého kymácení a pádu.

A je radost vidět, jak přemýšlí a jakou má radost z nového zážitku.

Strážca - Profil | Út 12.2.2013 10:30:12

GTdpcfix >> zrovna netreba zakazovať ... bohužiaľ vždy sa nájdu moralisti, ktorí zhodia tú najzákladnejšiu myšlienku ... takýmto spôsobom by odradili úplne každého kto by prejavil záujem o rybárčenie ... to ako otec prehovára syna aby sa dotkol rybičky a ten maličký ako hovorí, že aby to urobil otec namiesto neho je veľmi zlaté ... ja si pamätám ako moja dcérka prví krát chytila kostniaka a skoro jej slzy vyšli od strachu :) .. prekonala to a dnes je z nej skvelá rybárka ... deti treba motivovať a chváliť aby nabrali odvahu a skúsenosti

voz - Profil | Po 11.2.2013 23:53:52

Klobouk dolu před všímavostí rodičů kluka. Ta vesta je na mole naprosto na místě.
A v kliniku bych vykoupal všechny blbce co malýho kluka sepsujou, že nepřenáší rybí plíseň z ryby na rybu pomocí podkaprové podložky.

GTdpcfix - Profil | Po 11.2.2013 23:28:36

ten Mrk by meli zakazat....tady si clovek uvedomi kolik hlupaku zije v nasi republice

Strážca - Profil | Po 11.2.2013 22:05:38

Ten malý chalan bol s toho, že sa mu zahákla ryba tak prekvapený, že sa nestačil čudovať. Lámať tu nad ním palicu, že nešetrne zaobchádzal s rybou a podobné nezmysli si ten malý vôbec nezaslúži. Podľa mňa bol šikovný , že dokázal tú rybku vybrať z vody. Uplne nechápem ako sa môže niekto nad týmto pozastaviť. Tak potom čo ten čo loví na živú rybka alebo robí prívlač s živou rybkou. To je v poriadku lebo to robí dospelý alebo si povieme, že je to taká technika lovu ? ( neodsudzujem ludí čo lovia takouto technikou podotýkam ) Taký kormorán urobí 1000 krát viac horšieho ako tento chlapček len pretože nepoužil podložku.

pohodak - Profil | Po 11.2.2013 18:45:37

parada ten chlapec sa tesil a neskutocny to bol pre neho zazitok vem ako sa tesilo moje krsna ked na 3m byc po prvy krat vytiahol belicku vedel o tom cely rybnik ako od stastia poskakoval a jasal


a nerieste tu somariny prosim vas hoc by tu rybu aj usmrtil islo o skodnu je to slnecnica totalny plevel co nema co robit v nasich vodach
zato ze je mame aj mi v reviroch mozme podakovat zopar rozumnym ludom co neviedia co od nudy urobit

tak a teras huraaa do mna

ročica - Profil | Po 11.2.2013 18:28:52

Tom& >> Ahoj souhlasím stebou tvuj děda byl aspon rybář kterej ti to vysvětlil a neříkal nic na to že ryba vyletěla z vody jako tam ten :)

Tom& - Profil | Ne 10.2.2013 20:53:37

Ahoj moc do diskusí nevstupuji, ale po tom co tady čtu tak napíšu můj první příběh. Byl jsem ještě hodně malý kluk. Děda mě tenkrát uřízl lískový proutek navázal vlasec, háček a splávek a šli jsme na místní pískovnu. Záběr se dostavil takřka ihned a já z nadšení zasekl takovým způsobem že ryba vyletěla z vody až za mě na zem. Děda mě tenkrát řekl, že prut musím pouze zvednout, dodnes si to pamatuji. Díky tomuto zážitku a dalším se ze mě stal rybář, který se dnes chová k rybám s největší šetrností."Díky dědo".
Kdyby mě tenkrát někdo nutil dělat dnes standartní zacházení s úlovkem nejspíš by mě další chytání nelákalo. V tom věku bylo pro mě hlavní chytit rybičku jako děda, i když měla jen pár centimetrů.
Co z toho plyne? Není hloupost psát o špatném zacházení s rybou vzhledem k věku chlapce, jde přece o to jak se bude chovat dál a zda se stane jednou rybářem.

ročica - Profil | Ne 10.2.2013 15:25:59

MartinPr >> Asi mu vysvětloval pomale když je ještě malej že s rybou se zacházi pečlivě a že to neni jen kus masa jak to tady někteří vidí jen na panvičce .....

PYTLAKS - Profil | So 9.2.2013 20:34:01

asi by jsme měli přestat chytat ryby a ubližovat jim,určitě jim není ani příjemný háček v hubě,lidi vzpamatujme se,ryba není kámoš

Button - Profil | So 9.2.2013 19:53:26

Múj komentář je asi takový :))))) a co se týče toho zacházení ,byla to jeho první rybyčka a každej ,úplně každej i ten nejvíc notorickej zastánce chyť a pusť takto malou rybu z vody vylovil a vsadím se že letos každej ,úplně i ten nejvíc notor chyť a pusť takhle letos rybu v týhle velikosti vylový ,tak v klidu zase se nezblázněte. Neměl mít sebou místo podložky spíš vanu ,víte co podložka nená zvýšenej okraj tak aby nezklouzla :))))

xxxMarioxxx - Profil | So 9.2.2013 19:46:56

mohol ju aj celu strcit a vykupat v kliniku nie?.........nechapem tupost niektorych ludi

unudle - Profil | So 9.2.2013 19:44:01

Daleko starší rybáři se k rybám chovají podstatně hůř. A někteří z nich tu ještě potom blbě pindaj.

sison - Profil | So 9.2.2013 19:42:18

Pekny rybarsky poter.Dejte mu takovych patnact roku a bude se fotit se sumikem :-)

REX65 - Profil | So 9.2.2013 19:37:31

Myslím si že ten šťastnej výraz toho klučiny nad jeho první rybou vyrovná to zacházení s rybkou i když jsem zastáncem co nejšetrnějšího zacházení s rybou a pro tresty za nešetrné zacházení s rybou v tomto případě je to omluvitelné a může z něho díky tomuto zážitku vyrůst dobrý kolega rybář
pokud bude mít dobré vedení. A díky videu bude mít vzpomínku na svoji první rybu.

Zajda - Profil | So 9.2.2013 19:29:11

PYTLAKS >> Však už jsem ti napsal, že je mi to jasný...

Gandy - Profil | So 9.2.2013 19:26:11

Malej kluk chytil rybu. Ale na MRKu je z toho kovbojka. Všichni co tu kamenují jistě svou první rybu vyháčkovali ještě ve vodě z háčku bez protihrotu, ošetřili a poslali písemnou omluvu rodině, že?
Jo jo, pak se člověk nemůže divit, že se o rybářích mluví jako o bláznech.

PYTLAKS - Profil | So 9.2.2013 19:22:01

Zajda >> ne,myslel jsem to tak,že tam po nich nenajdeš žádnou mrtvou rybu

Zajda - Profil | So 9.2.2013 19:17:00

PYTLAKS >> Takže se omlouvám - pochopil jsem trošku špatně tvoji poslední větu tak, že při plavačce jsou vysoké ztráty. Jinak bych nereagoval...

štikobijec - Profil | So 9.2.2013 19:05:22

ty v..e, on nepoužil podběrák !!!!! a podložku !!!!! spamatuj te se chlapi !!!

PYTLAKS - Profil | So 9.2.2013 18:57:41

Zajda >> nevím co mám přehánět,normálně chytají ryby,berou je do ruky a dávají do vezírku

Zajda - Profil | So 9.2.2013 18:48:00

PYTLAKS >> Ty už jsi na takových závodech někdy byl? Povídej, přeháněj...

Pošťák Pet - Profil | So 9.2.2013 18:47:38

Kapr555 >> Ty seš KOKOT :-)

Kapr555 - Profil | So 9.2.2013 18:34:58

To bude zas diskuse to to...

PYTLAKS - Profil | So 9.2.2013 18:08:33

chlapci ta ryba visí ne vysí,jinak běžte se podívat na plavačkáře jak tahají rybičky a visí jim za tlamky,pak je hodí do vezírku,nakonec se zváží a pustí,kolik myslíte,že se tam najde zdechlých ryb?

Lyshurs - Profil | So 9.2.2013 17:50:30

podložka podložka...vy se ztěch podložek jednou poserete... kluk rád že chytí rybku a Vás první co napadne že ryba vysí 1minutu za tlamku....hlvaně že ty vaši kapři máte na souší pul hodiny a dělate milion fotek a ja nevim co všecko....

Kapr555 - Profil | So 9.2.2013 17:05:49

No je pravda že tam ta ryba nemusela vyset za tlamu než se dohodnou kdo na ní sáhne ale furt lepší než masaři co včechno zabijou a sežerou.

MartinPr - Profil | So 9.2.2013 16:53:07

ročica >> co by mu měl říct? at si namočí ruku než si na tu rybu šáhne? zajímalo by mě, jak by jsi to tomu malýmu vysvětlil ty. Hledáte na všem jen negativní věci :-))

ročica - Profil | So 9.2.2013 16:32:42

KUBE07 >> Ne podložku na co ryba byla mala ale tak asi kouknu a vidím že kluk sekl rybka vyskočila na zem a on cukl a padla zpět do vody tak snad mu ktomu měl táta něco říct ne .......

KUBE07 - Profil | So 9.2.2013 15:32:31

ročica >> Neměl mít ještě podložku? Vzpamatuj se. Chytrý jak rádio.

ročica - Profil | So 9.2.2013 12:48:13

Je to hrubé zacházení s rybičkou ale zase se musite zameřit na věk mladého klučiny kterej se to tepve učí. Kdybych tam třeba vtěch titulkách četl jak mu táta nebo kdo to točil radil jak s rybičkou zacházet bylo by to ještě lepší.