Boilies mix Surprise

Diskuse k mini článku Boilies mix Surprise

Autor diskuse: lumpik - Profil , 10.1.2013

Mirek66 - Profil | Út 12.3.2013 21:01:15

Zdar rybáří,tak koukám,každý máme jiný názor.Ale to je v pořádku,tak to ma byt.Moc se mě líbí,jak každý vyrábí boilie,je to krásný přece.Máme přece fantazii a můžeme při výrobě použít cokoli.Já si dělám úplně obyčejné boilie z levných surovin a bebre mě to na rybách.I boostery si dělám sám.Mam z toho obrovskou radost,když to jezdí na doma vyrobené boilies,fakt super.

čeman 29 - Profil | Po 28.1.2013 10:54:16

lumpik - >> Uprime ,chtel bych trosku na krmeni usetrit bo to stoji za sezonu nemale penize ,samozrejme chci kvalitu,kdybych chtel jit tvou cestou tak nic neusetrim ba naopak bude me to stat daleko vic,to uz si koupim rovnou komercni osvedceny mix a ten me vyjde jeste levneji,nic ve zlem naklady jsou prilis vysoke a taky si nejsem uplne jisty zda bych takto postavil mix ,ale proti gustu zadny disputat

Slavíček - Profil | Út 22.1.2013 21:59:15

Mě to připomíná pohádku jak když pejsek s kočičkou vařili dort . Na co tam dávat ty pelety když obsahují taky rybí moučky a uhlohydráty nic jiného . Ale když to funguje proč by ne . No k ceně se raději vyjadřovat nebudu za tuhle cenu se dá uvařit koule úplně z jiných surovin .

Součis - Profil | Út 22.1.2013 21:30:28

lumpik - >> Ahoj, chtěl bych reagovat na některé reakce tady, myslím, že na tvém receptu neni nic špatného. Myslím že nejduležitější v rybařině je výběr místa atd. ale co se týče nástrahy a návnady, je nejdůležitější co možná nejvíce se odlišit od ostatních a věřit na 100% tomu, co se nám houpe pod háčkem. ( ano je to ohraná fráze, ale v tom to právě je) ať si ostatní říkají co chtějí, nenechal bych se tím odradit. když si myslí, že si koupí už hotový mix dají do toho vejce a mají pecku za pouhých 210,- tak ok ale tvoje varianta je mi blíž. Tak přeji hodně promáčenou podložku v tomto roce.

machacek.pepa - Profil | Pá 18.1.2013 21:22:14

dnes mi dorazila směs mainline ananas, po sečtení všech nákladů se dostávám na cenu cca 210 kč za kg, je to levné , jednoduché a firmu mainline považuji za dost chytavou, nehledě na to, že se nemusím patlat s, dle mého názoru, nesmyslně sestavenou hloupostí. ale pokud ti to chytá a jsi spokojený i s náklady na výrobu, přeju ti to :-)

bambusový dědek - Profil | Pá 18.1.2013 15:29:37

lumpik >> Granule mají velmi rozdílné složení, některé jsou víc z masa, jiné maso neviděly (hlavně sója).
Já občas navážu psí garnuli na šňůrku jako boilies. A ryby to berou bez úpravy.

Rajsi - Profil | Ne 13.1.2013 9:08:09

lumpik - >> Surprise....o tom už jsem někde slyšel. :-D

mipa - Profil | So 12.1.2013 13:34:11

Many >> výrobce je jedno ... hlavně superprémiovou řadu, protože ta dá teprve ten pravý "říz" :-)))

lumpik - Profil | So 12.1.2013 10:50:08

kalokar >> Jo kritizovat umí každy ,ale aby někdo skusil něco vymyslet sam tak to ne že

patlal - Profil | Pá 11.1.2013 21:37:00

lumpik - >> po pravdě.............ach jo

čeman 29 - Profil | Pá 11.1.2013 21:21:42

lumpik >> Jde tam spise o to ze to tu nastrahu uzavira a nepracuji ti dobre prisady co tam davas

megalodon - Profil | Pá 11.1.2013 20:30:24

lumpik >> Myslím, že si mě ohledně těch rybích mouček uplně nepochopil. Nemyslel jsem dávkování, ale že nemá smysl míchat do jedné směsi několik druhů rybích mouček, ale stačí jedna. A pak to jen doplnit malou dávkou jedné nebo dvou nějaké "lepší" (EZT 97, rozpustný protein ,játrový prášek ...), nebo extraktů. Ale míchat do jednoho mixu např. bílou rybí, lososovou, tuňákovou, herinkovou atd... nemá smysl. Rozumíme si?
A atraktivnost není o tom kolik druhů mouček tam dáš, ale hlavně o jiných přísadách.
Promiň, ale trochu mě připadá, že v tom máš hokej a nějak se v tom ztrácíš.

lumpik - Profil | Pá 11.1.2013 13:26:10

pewa >> ahoj ano mam už ten recept odskoušeny a taky jak je v clanku psane jestli nekdo by to chtel delat tak zalezi na kazdem kdo si tam co bude chtit tat a zvolit jine varijanty

meďo1 - Profil | Pá 11.1.2013 11:31:56

Nic v zlom, ale cena za kg je privysoka, to si mozes rovno kupit hotovky. Urcite sa da vyskladat kvalitnejsia zmes, ktora ta vijde max. do 200 kč. Ja som presiel z varenia boilies na naparovanie v mikrovlnke. Je to vyhodnejsie a skrz toho, ze atraktory v boilies ostavaju vo vnutri (nic sa nevyvari).

pewa - Profil | Pá 11.1.2013 11:24:20

Jestli ta cena nebyla myšlena za celou dávku, kterou uvádíš.To by spíš odpovídalo těm surovinám, které tam používáš.Jinak pokud máš s tímto receptem už nějakou zkušenost a funguje, tak bych nic neměnil.Ryby někdy dovedou člověka překvapit na co všechno zaberou. Lovu zdar.

don Ferrari - Profil | Pá 11.1.2013 10:29:38

SlavnýLovecPampalini >> myslel jsem smes jako takovou s obsahem oleje,

lumpik - Profil | Pá 11.1.2013 9:56:16

Many >> to je uplne jedno,jake koliv

Many - Profil | Pá 11.1.2013 9:34:56

chlapi,jaký používáte psí granule?

lumpik - Profil | Pá 11.1.2013 8:50:00

čeman 29 >> ano vim ze booster je urceny k prelivani nastrah aby nepohlcovali pach z bahna a neni urcen do mixu ale taky vim ze ten booster v mixu muze byt i kdyz neni k tomu urceny tim nic nezkazim

čeman 29 - Profil | Pá 11.1.2013 5:55:35

lumpik >> Booster je urceny na prelivani nastrah aby je trosku ,,uzavrel" pred nezadoucimi pachy :bahno atd ,do boili mixu je nevhodny a zbytecny ,lepsi je opravdu tekuta potrava ,nic ve zlem

lumpik - Profil | Pá 11.1.2013 5:02:12

megalodon - 10.1.2013 20:38:21 > Taky me to zacalo zajimat a cetl jsem si ruzne clanky a nazory par firem a mas pravdu nema smysl smichat treba 300g moucky ale davkovat kolik je tam urcene kdys das tech moucek hodne a jinych prisat taky tak to budes mit aktraktivni a polezeti nato plno ryb ale malych jestli tam nedas tech surovin hodne tak to budes mit selektivni a budou ti spis brat nato velke ryby ale zalezi co kazdy od sveho boilie ocekava jestli at ho ma aktrakticni nebo selektivni to sem taky zjistil a taky na jakym zaklede to chce mit jestli na rybich mouckach nebo na ptacich zobech a enzymu.Ten mix budu tetka rolovat o vikendu az na to bude cas ale vypada zajimave dal sem tam 7 rybich moucek, atraktory,ptaci zob,protejny,obemove moucky,a jatrovy extrakt tak uvidime.

Radek Fox - Profil | Čt 10.1.2013 23:43:11

lumpik - >> Dle Tvé nevyplněné karty nevím kolik je Ti let, protože by se to dalo brát na zřetel při posouzení Tvé snahy. Řeknu Ti zcela na rovinu, že to je šílená a hlavně zbytečná směsice, jejíž cena je naprosto přemrštěná /250,- Kč za 1kg bobků/. Za takové peníze si můžeš ukoulet nejlepší boilie od většiny tuzemských producentů a dokonce i některých věhlasných zahraničních, jako je např. fa Mainline. Pokud koupíš zboží v zimních slevách, tak se dostaneš na úplně parádní cenu a proti tomu je Tvůj "recept" doslova vyhazování peněz. Hlavně to neber ve zlém ;-)

SlavnýLovecPampalini - Profil | Čt 10.1.2013 23:12:14

don Ferrari >> nevim jak jiný ale mám vyzkoušený od nikla a fungujou mi celoročně... konkrétně ten squid octopus jsem zkoušel v březnu po rozmrzu a fachalo...

SlavnýLovecPampalini - Profil | Čt 10.1.2013 23:09:19

lumpik >> jj booster scopex-oliheň a squid octopus... všechno u něj kupuju ve slevách protože jinak se to nedá, ale zas má dobrý věci to se musí uznat

kalokar - Profil | Čt 10.1.2013 21:02:52

Michas to s blbosti ktere nedavaji smysl ani cenu,za 250 to si delas srandu???a asi chces byt zajimavej že?No kazdy dnes vi ze ty tvoje a Niklove atraktory,bostry,a tekute komplexsy a vsechny ty hovna co tam michas uz kapři znaji snad na kazde vode a myslim si ze se tomu kapri vyhnou rychlosti blesku protoze kapr neni hovado ale tvor s pameti a cichem lepsim nez mi......SUPRISE............SPAMATUJ...SE......Jo a neber to ve zlem a zacni myslet????

megalodon - Profil | Čt 10.1.2013 20:38:21

lumpik >> Ok, jestli ti funguje tak je to samozřejmě v pořádku, jen se mě ta cena při takvým složení zdá fakt dost vysoká. Za takový peníze by se daly sestavit si myslim směsi s lepších surovin a celkově asi kvalitnější.
A jak ti ten mix rybích mouček dopadl?
Já se taky nedávno zajímal o téma míchání rybích mouček-docela mě zajímaly některý otázky a názory, tak jsem jednu otázky tady založil a taky jsem začal číst knížky o kaprařině. Dověděl jsem se nemálo zajímyavých věcí.
Podělím se s tebou o moje zjištění : to co jsem se ze všech zdrojů dověděl sečteno a podtrženo- nemá velkej smysl míchat X druhů rybích mouček dohromady. Prý je jedno jestli člověk použije např. 300g jedné nebo 3x 100g různých mouček. Co jsem tak zjistil, je asi nejjednodušší a myslim že i nejideálnější vybrat si jednu kvalitní, té dát dominantní množství a doplnit mnešími dávkami nějakýma těma "lahůdkama" např. játrová moučka, nějaký enzymatický rozpustný, krevní moučka, rozp.rybí protein atd...
Ať se daří :-)

don Ferrari - Profil | Čt 10.1.2013 20:26:43

lumpik >> řekl bych, že na celoroční použití to určitě nebude z důvodu vysokého obsahu oleje, ten booster je v tomto dávkování zcela zbytečný, efekt boosteru ve směsi nemá žádný smysl, boostery jsou dělané pouze na macerování,

lumpik - Profil | Čt 10.1.2013 19:56:23

megalodon >> Ahoj,ja se taky nepovažuju za nějakeho vyrobce,ale ja sem to vyraběl ze surovin ktere momentalně jsem měl dostupne.Nato že sem skoušel po druhe vlastni mix si myslim že nejhorši neni a je učiny berou.Vim každy ma nato svuj a jiny nazor,ale o proti jinym co jsem tady někdy četl ze vyraběji boilie z kukurice a krupice tak nevim to mi přijde takove neduvěrihodné.Tet se skoušel 3 mix ze 7 rybich mouček,oleju,protejnu,esenci,aktraktoru atd.

megalodon - Profil | Čt 10.1.2013 18:11:03

lumpik - >> Ahoj, nechci ti kazit radost, ale na to z čeho je to poslkádaný je ta cena nepřiměřeně vysoká. Rozhodně se nepovažuju za žádnýho odborníka:-) ale já mám vlastní recepty řekl bych víc "nabušený" a 1 kg hotovýho boilie mě vyjde vždy pod 200,- Jedinou vyjímkou je směs kterou ladím na studenou vodu a je v ní větší procento atraktorů (RR, koření) a dražších rozpustných surovin. Tam se taky dostanu s cenou přes 200,- (zatím) :-)

PS-ohledně toho boosteru souhlasím s tím co tady píší ostatní. Pokud tam dáš nějaku tekutou potravu, je už booster zybtečnej, nehledě na to, že je určen k jiným úpravám. Samozřejmě že ho tam klidně můžeš dát, nic se nestane, jen je to zbytečný. Raděj přidej Tekutou potravu. Já se na to loni dokonce ptal u jednoho výrobce, zda je dobrý použít do koulí booster jako tekutou potravu a odpověď zněla tak, že ano, jde to, ale není k tomu určen a lepší je právě dát tam tekutý potravy k romu určený.

FOUSATEJ HAT - Profil | Čt 10.1.2013 18:08:11

SlavnýLovecPampalini >> já se tomu nedivim, dá se všechno, jen jsem konstatoval, že pokud se tam dá ten aminokomplet, tak je tam booster skoro zbytečnej.

mipa - Profil | Čt 10.1.2013 17:55:40

není to zbytečně vynaložený čas a "matlání" surovin na relativně drahé koulís ... 250,- Kč/ kg ???
... to psí granule, pelety a booster umím využít jinak ... a jednodušeji ... :-))) ... no ale zas když loví ...

lumpik - Profil | Čt 10.1.2013 17:17:05

SlavnýLovecPampalini >> cemu se bude divit?pouzivas taky veci od nikla?

SlavnýLovecPampalini - Profil | Čt 10.1.2013 17:02:09

FOUSATEJ HAT >> budeš se divit ale já ho používám s vejci a melasou jakou jedinou tekutou složku boilie a funguje to taky

lumpik - Profil | Čt 10.1.2013 16:59:07

FOUSATEJ HAT >> vsechny suroviny a prisady na ten mix a jak amino mam od nikla pokud ho znate?a vim ze on ma dobre veci

FOUSATEJ HAT - Profil | Čt 10.1.2013 16:11:47

lumpik >> Jj, jeste k tomu boosteru pokud mas ten amino od kloudny firmy, tak je v tom teste asi opravdu zbytecnej, booster kterej funguje tak jak ma, tak nejen voni ale mel by bejt navrzenej tak, aby udelal tu pachovou stopu odedna az k hladine, nato je ten boostr

lumpik - Profil | Čt 10.1.2013 14:39:58

tomas91 >> Vím že k tomu neni určeny,ale může tam být i nemusí.Taky to polevám až na konec,ale i to přidavám do těsta mýslim si že tim nic neskazím pravě na opak že to v tom ještě víc vynikne

lumpik - Profil | Čt 10.1.2013 14:14:08

FOUSATEJ HAT >> Ale,zase je to kvalitní a mam ho i odskoušenej že funguje.Taky zaleži kdo si do něj co přidá jake suroviny pak tak draho vyjít to nemusí:-)

FOUSATEJ HAT - Profil | Čt 10.1.2013 12:13:27

Na to, že to je doma dělaný boilies, tak je to sakra drahý :-)

tomas91 - Profil | Čt 10.1.2013 8:40:50

neni celkem i zbytečný tam dávát ten booster když proto neni vyroben. neni lepší až závěrem to stím zalít. při vaření se to stejně uvolní