Diskuse k článku: UK styl po česku

Diskuse k článku UK styl po česku

Autor diskuse: fotojakes - Profil , 26.11.2012

TWIN 69 - Profil | Po 26.11.2012 11:56:28

Netipa - poslední hrdina MRKu >> Ale rozhodně nemá na tom kvádru roztrhanou prdel..Takže jsi asi ten Johan a ten kaprař je Pedro vedle kterýho jsi ležel.

arnošt - Profil | Po 26.11.2012 11:50:53

Netipa - poslední hrdina MRKu >> Na fotografii je tedy Johan? ;-)

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 26.11.2012 11:42:40

Jak chcete dělaj Jůkej stajl, když vypadáte u vody jak vandráci? Ta myšlenka je někde jinde. Nejde o to mít pruty rovně, vyluxovanej bivak, naleštěnou loď, posekanej trávník a pytlíkovej klinik. Tady jde o to džentlmenství. O tu odměřenost.
Jůkej stajl kaprař jezdí na ryby v obleku a na koni. Má s sebou věrného sluhu Johana, který mu vaří čaj a chytá mu kapry.
Jůkej stajl kaprař v podstatě jenom leží na lehátku, usrkává čaj a se zvednutým malíčkem, pokud sluha Johan zrovna vytáhne velkého kapra, pronese: "a božíčku. Dobrá práce Johan"

PTR - Profil | Po 26.11.2012 11:34:02

Jirko mě osobně se ten článek líbí moc. Beru ho jako zamyšlení nad tím co se dá u nás zlepšit,a to hlavně náš přístup k vodě a rybám obecně. Jen tak dál, držím palce.

JJanekk - Profil | Po 26.11.2012 11:23:32

Základní myšlenka je mi moc sympatická a nemusí se týkat nutně jen kaprařiny, pořádný chlívek kolem sebe je možné udělat i při feederu nebo při plavačce. Můj vnitřní pocit je, že rybář by u vody měl (v rámci možností) působit a chovat se tiše a nenápadně. Takže určitě není nutné mít svoje věci rozložené na 50 metrech čtverečních, když se to dá stáhnout na desetinu.
Ovšem vyrábět si u vody trávníček a zastřihovat keře už je trochu moc a jde to i proti původní myšlence, přírodní břehové partie přece nemají vypadat jako rakouská vesnička :-)

Petr.J - Profil | Po 26.11.2012 10:46:14

Mě se tento styl nelíbí. Mám rád na rybách pohodu, když to jde tak si dát i to pivko a něco ugrilovat. No a vercajk, ten mám dokud mi slouží. Nemám rád u vody bordel a se.e mě když někam přijedu a musím po nějakých čuňatech uklízet pytle bordelu a po celou dobu pobytu stále nacházím nějaký bordel v trávě a tak. Ale abych si dělal trávníček a dával pruty kousíček u sebe jenom aby to bylo hezké, tak to teda opravdu ne, mám kamaráda, co něco podobného dělá a musím říci, že je hodně lidem pro smích. Jedeme na víkend v pátek na ryby, já už hodinu po příjezdu chytám a on stále ladí vybavení k dokonalosti, pátek tedy většinou nechytá, ale má to večer krásně poskládané, no a v neděli také většinou nechytá, protože od rána balí. Myslím, že to není můj šálek kávy, ale když to chce někdo provozovat, je mu přáno, hlavně aby to nechtěl vnucovat druhým, jako to nejlepší co je, ono to totiž nejlepší není. Je to jenom opičení po nějakých bláznech z Anglie.

jarek2 - Profil | Po 26.11.2012 10:42:09

UK po česku - máme spoustu krásných revírů se stavební uzávěrou, dál od velkých měst, tam je kolem vody jenom zeleň. Nedaleko takového přez 100 h bydlím a rybařím většinoutam tam. Každý rok místní fanclub s obecními úřady pořádá velký jarní úklid dobrovolníků, školáků i dospělích. Pánové nedovedete si ani představit kolik velikých kontejnerů sezbírají především děti hlavně na místech kam chodí rybáři, zučastnil jsem se pouze jenou a raděj bych utekl, byla mě hamba za všechny rybaře. Mám vlastní závazek chodím na odlehlejší místo s menším rybářským tlakum a tam držím pořádek asi na 80 m břehu, taky za sezonu pěkná hromada. Plné = těžké obaly donesou k vodě a prázdné = lehké neodnesou, nechají na břehu nejhorší pr...ta hodí do vody, to mi hlava nebere. Napadl mě česý název UKLÍZEJTE KOLEGOVÉ ta sprostá verze vás asi napadne.

Shawt - Profil | Po 26.11.2012 10:24:37

Fishky >> jen k tomu clunu,mas pravdu,tady jsem nikoho nikdy s clunem nevidel, kdyz nekde je vubec povoleno zavazet,tak je to s elektrickou lodkou na dalkove ovladani a to je taky zridka

alfonz42 - Profil | Po 26.11.2012 9:50:30

Já nevím jak vy, ale já si zajedu naprosto normálně pomoravsku (počesku) na ryby a nesnažím se nikoho napodobovat. A to, že po sobě člověk nenechá bordel, tak to je snad už samozřejmost.

lyžař - Profil | Po 26.11.2012 9:38:21

pěkně napsáno, 100%-ní souhlas, dávám za 1.

Fishky - Profil | Po 26.11.2012 9:19:00

Stačí mi funkční výbava co chytá a věci, které na sebe zbytečně neupozorňují. V našich končinách je UK style tak nějak kontraproduktivní. Mám rád výzvy (lov na svazovce) a uchylovat se k lovu jen na klubové vodě bych velmi nerad. No a na svazovce je lepší nevyčnívat z davu, prostě nedávat ostatním doměnku - helemese kaprař, ten určitě našel ty ryby s tím echolotem a určitě má zakrmené... jinak vás první masaj skrouhne a je vymalováno. Jo a vařič (navíc takhle velikej) by se mi tedy k vodě nechtělo tahat, apropo člun patří do UK style? Sem myslel, že to je lov ze břehu na měnších vodách alá "pohodička", k čemu pak ten člun?

iPetulak - Profil | Po 26.11.2012 9:03:06

Moc pěkný článek! Jsem taky takový blázen :-)

Feroo - Profil | Po 26.11.2012 8:53:52

Pekne napísané, dávam za 1

jurasoft - Profil | Po 26.11.2012 8:24:38

Obiš >> no, je tomu pár let co se tady UK styl probíral, či spíš náš český vztah k přírodě..v té době se v českém rybáři objevil článek čecha žijícího v británii co popisoval nádherně upravené klubové louže a velké řeky plné odpadků, že by se za to nemuseli stydět ani nepřízpůsobiví...rozvinula se diskuze, tady na mrku, a do ní se přidalo pár čechů žijících tam taky a posílali svoje fotky...de fakto +- autobus je ten binec všude stejný..stačí jedno větší město na toku velké řeky, nějaká fabrika, kolonie přistěhovalců nebo nepřízpůsobivích a sajrajtu plave v řece hromada. A rybáři to nedělají.
Ještě v článku co je a co není rybařina..Dívám se na kabel na pořady o rybolovu všude možně. Rybařina je i když si zaplatím průvodce někde na druhý straně globusu, on mě vyveze s posádkou na otevřené moře, obskakují mě s kokteily, chlazeným pivem, grilovanými garnáty, rybami a já čekám až na jeden z 12 ti prutů které nahodila posádka zabere plachetník...i to je rybolov...a říkat, že jeden je horší jak druhý nebo spíš jeden lepší jak druhý...i movitější blešáci si můžou zaplatit rybářskou výpravvu do země kiwi kde je na místa "vozí" vrtulníkem...i tohle je rybolov...

kohoutek - Profil | Po 26.11.2012 8:22:35

Skvělí článek jen kdyby bylo takovích míst unás kde nejsou jen karavany hangáry plachty a různé obří přístřešky které když opustí místo zbyde často hromada odpadkú

Dida - Profil | Po 26.11.2012 8:17:33

pěknej článek

Obiš - Profil | Po 26.11.2012 8:16:06

Ahoj. Tenhle styl pro mě určitě není. Rybářské věci mi dlouho nevydrží v pěkném stavu. ( držím se hesla,že věci mají sloužit mě a né já jim) Na druhou stranu se mi líbí tvůj styl myšlení. To je paráda. Doufám,že takových lidí bude v ČR čím dál víc a tento článek tomu jen napomůže. Ještě bych se vrátil k těm krásně upraveným místům. Když si v našich podmínkách takové místo uděláš a budeš si tam chtít jít za týden zachytat,tak si tam ani nesedneš a když jo,tak kolem sebe posbíráš pytel odpadků. Český rybář ještě nedospěl k tomu,aby si vážil přírody. :(

jurasoft - Profil | Po 26.11.2012 7:42:41

Článek hezky napsaný. UK styl není šálek mé kávy. Celý život řídním podle klasického hesla, že "pořádek je pro blbce, inteligent zvládne chaos". I v práci můj pracovní stůl je hromadou různých věcí, ale já se v něm vyznám. Rybářskou výbavu podřizuji heslu "účel světí prostředky" čili, co mi vyhovuje a funguje není třeba měnit.
Obdivuji ty kteří si na břehu hodiny hrají aby to u nich vypadalo jak..nevím ani kde..v jednom UK článku jsem viděl i skládací kosu a můžky na keře, to aby si rybář nejprve upravil trávníček na který se posadí...to už je ale zvrhlost...ať se ti daří rozvíjet se v UK stylu...

TWIN 69 - Profil | Po 26.11.2012 6:57:36

Jirko,napsal jsi to moc krásně.Ode mě máš za velkou 1.

dvorák - Profil | Po 26.11.2012 0:47:25

Štěstí že k ulovení ryby většinu těchto věcí nepotřebuju. Poslední dvě fotky ale hezké..