Megakaprisko: Takto to dopadne, ked Slovák zaloví vo francúzskych vodách!

ccib - Profil | St 9.5.2012 21:28:30

PYTLAKS >> tak v tom s tebou souhlasím , jde jen o názor a jde diskuzi ve které jde o skušenosti které máš , na které dokážeš plnohodnotně odpovědět, je pravda ŽE TO ASI ŠPATNĚ NAPÍŠU aby to mělo logiku ,

PYTLAKS - Profil | St 9.5.2012 18:19:39

ccib >> kde jsi přišel na to,že tě nemám rád,ani tě neznám,jen proto že jsme názorově jinde si myslíš,že tě nemám rád?to bych neměl rád každou chvíli i svou ženu,protože jsme názorově každou chvíli někde jinde,ale mám ji rád,tebe mám rád a ani tě nemám rád,prostě tě neznám a o nějakém se mít rád nemůže být ani řeč,jen jsme názorově jinde,taky chytám kapry na vlastní bojlí,ale nikomu nic nenutím,navíc chytám na všechny způsoby a je jedno jestli dobře nebo špatně,chytám prostě tak jak umím a nikomu nic nenutím

ccib - Profil | St 9.5.2012 15:50:14

šmudla007 >> možná na tom něco je ,tak to už bych měl kouknout na sumčáky

šmudla007 - Profil | St 9.5.2012 15:45:16

ccib >> Není lepší si potahat 65 kg sumce místo pouhých 40kg kapra? Sumec dorůstá lepších váh a líp tahá než kapr. Kapraři by měli po přesáhnutí dvacítky kapra plynule přesednout na sumcařinu aby se mohli zlepšovat.
Kdo si chce potahat tak doporučuju trochu zeslabit nářadí a nedotahovat tak brzdu ..si zatáháte jako nikdy v životě na 0,16mm 65-80cm kapříčky že se vám o tom budou zdát ještě dlouho rybářské noční můry.

ccib - Profil | St 9.5.2012 15:19:07

PYTLAKS >> at se nemáme rádi ,,!!!!!!!tak si konečně napsal přispěvek se kterým souhlasím !!!!!!!!!!

ccib - Profil | St 9.5.2012 15:10:23

Martin... >> to vím jen ho nechytneš každej den ani měsíc , stejně to musí bejt paráda si potahat takove kapřisko

TAV - Profil | St 9.5.2012 14:54:32

šmudla007 >> Ještě nedosáhl ani hranice 40 kg, nedosažitelné má ještě daleko. Jako cíl by si měl dát minimálně lysce i šupiho přes 40 kg.. :-))

šmudla007 - Profil | St 9.5.2012 13:54:04

Myslíte že spáchá ten rybář sebevraždu? Většího kapra už asi nikdy v životě nechytne. Nebo se zadluží aby mohl do francie jezdit častěji? Nevidím již další smysl chytat ryby, když dosáhl nedosažitelného. Nebo jezdit na jiný jezero kde bydlí kapr se 44,9kg?

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 9.5.2012 9:02:56

A co teprve, kdyby Francouz zalovil na slovenských vodách. To by se děly věci.


Jinak opět se musím pozastavit nad tím, že je takový humbuk kolem kapra, který byl chycen xkrát před tím někým jiným. Je to krásné chytat toho jednoho kapra stále do kola.

poky82 - Profil | St 9.5.2012 8:53:55

Delwin >> :)

PYTLAKS - Profil | St 9.5.2012 1:19:11

ryba je to úctyhodná,což o to ,ale rybáři kteří ji jezdí lovit pravidelně,tak ti jsou zavržení hodni,vždyť je to nesmysl tahat jednoho a toho samého kapra a čekat kdy bude mít o nějaké deko navíc,aby někdo mohl překonat rekord,je to postavené na hlavu a dali tomu trend angláni,kdyby ji vytáhl jeden rybář a druhému se už ta samá ryba nezapočítávala,tak se tam nikdo nežene,ale v rámci bussinesu jí tahají jak kačera na provázku a řeknou na to jsem ji chytil,tak je to super nástraha,když ju chytnu na rohlík,tak se napíše,že je to speciální rohlík za dvě kila a o tom je celý humbuk,dal bych té rybě klid v nějaké panenské vodě a né ji prodávat jako nějakou děvku rádoby rybářům co si dokazují chytit takovou rybu o které ví,že tam je a nebude zase tak těžké ji přemluvit k záběru,pro mě jsou daleko cennější ryby chycené v řece a to pouze s váhou osmi kil,ale je daleko těžší je najít a přemluvit k záběru

Radek Fox - Profil | St 9.5.2012 0:31:03

Mike1977 >> Mnoho lidí Tebou zmíněných skutečností zneužilo k nenáročné zábavě a úniku od reality, vždyť stačí jen zaplatit. Pozor, ale existuje řada rybářů, kteří lovem kapra žijí a postupem času se k němu dopracovali, až mu zcela propadli. Bohužel se stal z lovu této ryby módní trend, který přinesl obrovskou řadu nešvarů. Spousta dnešních "specialistů" neumí navázat háček s lopatkou, lovit se spávkem, vláčet či lovit dalšími rybolovnými způsoby. Dokonce neznají ostatní ryby našich vod a ani je vlastně nezajímají, pasovali se do role pánů tvorstva. Bylo by to psaní na mnoho a mnoho odstavců, které stejně ničemu nepomůžou, však určitě chápeš můj nastíněný pohled k tomuto problému stejně jako já Tvůj ;-)

Mike1977 - Profil | St 9.5.2012 0:12:36

Radek Ráliš >> Radek Fox - 8.5.2012 23:55:45 >> No kam jsme schopni zajít....No asi tak : Kapr je pro většinu "rádoby" rybářů velice jednoduše chytatelnou rybou - skoro žádná námaha či přemýšlení - zakrmí, předhodí nej koulís od XYZ nej firem za stovky korun, a jen čekají....spacáček, brolly a hlavně hlasitý pípák co je vzbudí. JInak : Kapr je vlastně kombajn, žere vše, a pokud má možnost pořád tohle jíst, naroste. A naroste hodně. A to je jediná obecně chytatelná ryba, která u nich má cenu za to být rybářem.
Ale zapomíná se i na ostatní druhy. Kdo se pochlubí i třeba odnoží kapra - amurem, či větším dravcem ? Na to se specializuje málo lidí. Jsou to ryby, které více přemýšlí, je jich méně a pro většinu nezajímavé, jelikož nedorostou takových velikostí a nejdou tak snadno lapit.
A v tom je ta krása rybaření.
Krásná příroda, klid, pohoda...a... ? :-)

Radek Fox - Profil | Út 8.5.2012 23:55:45

Mike1977 >> Ahoj, je to výsledek dnešní "moderní" doby, honba za rekordy, slávou, kšeftem a penězi atd. Poslední dobou si čím dál častěji říkám, kam až jsme schopní zajít ???

Mike1977 - Profil | Út 8.5.2012 23:33:30

Radek Ráliš >> Radek Fox - 8.5.2012 23:06:45 >> Ahoj. Jak se na ty fota dívám, to je hnus. Ano, občas si na kapra zajdu, ale tohle, to je vážně šílenství za mega kaprem.....bože, kam jsme to dotáhli (teda ne my, ale všichni :-) ))) Tohle ukázat 90ti leté prababičce, tak jí klepne, se slovy : kdo to bude kuchat ? :-)

Hrdobec - Profil | Út 8.5.2012 23:31:43

Radek Ráliš >> Radek Fox - 8.5.2012 23:16:14 >> :-) dík, taky si ho dost považuju a za todle monstrum bych ho nevyměnil:-) Já věřim že i v té řece poplave nějakej kapří mobidick a jednou možná... kdoví,ale každopádně to je to pravý překvapení,když se to pak povede

Radek Fox - Profil | Út 8.5.2012 23:16:14

Hrdobec >> Tvůj pádský šupík je proti ní celý ze zlata ;-)

Hrdobec - Profil | Út 8.5.2012 23:13:44

Radek Ráliš >> Radek Fox - 8.5.2012 23:09:17 >> zdar,tolik fotek jako ta ryba nemá leckterá modelka :-))

Martin... - Profil | Út 8.5.2012 23:12:03

Radek Ráliš >> Radek Fox - 8.5.2012 23:09:17 >> díky, jen se mi nechtěly házet odkazy atd. Třebas v časopisech je těch fotek několik. Ta voda je akvárko, kde chytit kapra nad 20 kg je tak těžký, jak si vytáhnout z pupku žmolek :o))

Radek Fox - Profil | Út 8.5.2012 23:09:17

Martin... >> Hodil jsem zde pár odkazů, samozřejmě máš pravdu ;-)
Souhlasím s Hrdobcem, ta voda má cca 50ha a je v ní tolik ryb +25kg jako ve všech dalších vodách celé Evropy :-)))

Martin... - Profil | Út 8.5.2012 23:00:47

ccib >> no abych řekl pravdu, tak ten kapr je na docela dost fotkách za těch pár let :-)

Delwin - Profil | Út 8.5.2012 22:50:37

poky82 >> :-)) asi jo,nejvíc budou vážit ty stehenní :-))

Hrdobec - Profil | Út 8.5.2012 22:28:45

ccib >> :-))

ccib - Profil | Út 8.5.2012 22:28:10

Hrdobec >> vím velice dobře

Hrdobec - Profil | Út 8.5.2012 22:20:13

ccib >> Jo to je pravda a sám vim,že neni jednoduchý velkýho kapra lapnout ani na soukromý vodě,jen mě moc nesedí ten humbuk kolem úlovků obřích ryb z podobnejch vod.Já teda zatim nechyt ani 20kilovýho kapra,ale až se mi to jednou podaří tak to bude nejspíš na řece a budu určitě spokojenější než lapnout 30plus tady. Ale máš pravdu,každej to vnímáme jinak a určitě bych se nechtěl nikoho dotknout,takže proti gustu....víš jak je to :-)

ccib - Profil | Út 8.5.2012 22:13:41

Hrdobec >> to ti nikdo nebere ,jen ta reakce je nepřiměřená ,sám víš že takovej kapr už není tak blbej

Hrdobec - Profil | Út 8.5.2012 22:09:25

ccib >> Možná sis mohl všimnout,že je nenahánim na párhektarový vodě,ale na veletoku a tak je jen velmi malá pravděpodobnost,že by stejnou rybu někdo tahal sem a tam každou chvilku a to bez pardonu

ccib - Profil | Út 8.5.2012 22:06:32

Hrdobec >> a sumce chytíš jenom ty ,a už nikdo tak pardon

Hrdobec - Profil | Út 8.5.2012 22:01:09

Váha bude v pohodě,musí se rozlišovat jestli je ryba předpažená či nikoli a tento není,tudíž musí bejt obrovskej a řekl bych že je z fotky poznat,že se jedná o vyjímečnej kus. Nicméně v mejch očích je vyjímečnej pouze vzrůstem ale jistě ne tím kde byl uloven ani tím,že ho ulovil rybář kterej je už buhvíkolikátym v řadě lovců co se s touto rybou pravidelně setkávají na břehu tohoto rybníka.

poky82 - Profil | Út 8.5.2012 21:48:48

Delwin >> Těžké kosti

Delwin - Profil | Út 8.5.2012 21:45:15

tak to jsou moc krásné trofejní kusy,ale ta váha mi příjde trochu přemrštěná,když tu fotku porovnám s jinými kteří váží kolem 20 kil,nejeví se mi nějaké značné rozdíly.ale každopádně moc hezké ryby.klobouk dolů pánové.

ccib - Profil | Út 8.5.2012 21:39:17

to je krasa bohužel u nás to asi nehrozí