velke ryby na delicku

Diskuse k rybářskému videu velke ryby na delicku

Autor diskuse: mr.goat - Profil , 27.11.2011

Plavačkář3 - Profil | Pá 9.5.2014 19:36:00

Na normální děličku takovou to rybu nevytáhnete potřebujete nějakou kvalitní kaprovou s tvrdým amortizérem.Jinak moc pěkné video a hlavně pěkné ryby

Miki - Profil | St 30.11.2011 17:12:01

Hrdobec >> O.K , v pohodě. Zřejmě jsme se na to dívali každý trošku jinak. jsem rád, že se to vysvětlilo.
Zdárec!!

Hrdobec - Profil | St 30.11.2011 16:42:28

Miki >> jako demonstrace to na mě udělalo slušnej dojem,to nemužu popřít.Reagoval jsem jen na to že je jedno kde se takovým zpusobem loví ale nejspíš jsem tě předtím špatně pochopil.Na druhou stranu je jen dobře že si muže člověk podiskutovat i s kolegy s jiných odvětví rybařiny než preferuje.Měj se a hodně zdaru

Miki - Profil | St 30.11.2011 16:33:32

Hrdobec >> To co píšeš je jiná věc a s tím lze souhlasit. Já jen opakuji jednu jedinou věc-a je to čistě jen a pouze můj osobní názor--že se jednalo o demonstaraci co lze s těmito pruty chytat a úspěšně zdolat za veliké ryby.
To, že chytali na zarybněné vodě a nebo že je v podstatě nesmysl chodit s děličkou na rybník a chytat s ní kapry souhlasím. A stejně tak bych i souhlasil s tím, že by mohli mít hoši větší a důstojnější podběrák.
Je samozřejmě na druhou stranu pravda, že znám lidi, kteří trénují s děličkou právě lov velikých ryb, né proto, aby si něco dokázaly, ale proto, že chtějí trénovat na závody, resp. na vody, kde se závody konají a kde je pravděpodobnost výskytu velkých ryb-kaprů, parem atp. ---to je ale zase jiná debata.

Miki - Profil | St 30.11.2011 16:28:06

MISO* >> Na svůj první model si vzpomenu velice přesně. Byly to vlastně modely dva a oba jsem měl vlastně jen půjčené. Jedním z nich byla Daiwa 9m--tenkrát v té době neuvěřitelně dlouhý klacek. Druhá nebyla ani tak dělička, jako spíš kombinace děličky a biče s názvem Germina. Byla vyrobena z modrého (tuším tenkrát) laminátu s tím, že prvních 5 dílů bylo teleskopických a poslední 3 metry se daly oddělit. Moje opravdu první dělička, kterou jsem vlastnil byla dělička od firmy DAM o délce tuším 9,5m, kterou jsem si nechal dovézt z NDR za cenu 4500,- v roce 1989. Chytal jsem na ní i MS ČSFR v Piešťanech, které jsme jako Východočeši tenkrát vyhráli. Další prastarou děličkou-né méně starou než ta od DAMu, byla-a stále je 10m dlouhý SILSTAR CARP, který mám doposud. Jeho stáří je opravdu 20 ne li více let, protože jsem ji koupil z "třetí" ruky.
Snad jsem ti odpověděl zřetelně. Taky jsem v té době měl ještě několik maček a bičů a můžu podat informace i o nich.

kuba 1051 - Profil | St 30.11.2011 13:10:37

přiblblej způsob

Hrdobec - Profil | Út 29.11.2011 23:44:45

polo >> V pohodě,mužu se samozřejmě mýlit ale moc tomu nevěřim. Určitě ale stojim nohama na zemi a je mi jasný že spoustu věcí se teprve dozvim,tak třeba je tohle jedna z nich.Měj se a dobrou

Hrdobec - Profil | Út 29.11.2011 23:42:30

Šlapeto >> Zkušenej plavačkář nejsem,to si odhalil správně ale zato chytám kapry na řece a vím že když ryba (velkej kapr jako je na videu) chce tak jede po záběru kam se mu zachce a jentak ho nezastavíš.Například na Dyji ti třeba 9kilovej kapr utrhne 0,28mm vlasec jako nic pokud nepracuje správně brzda a zastavíš ho až po pár desítkách metru s odpovídajícím cajkem tak nevim jak by se dal zdolat tímto zpusobem,na to nemusim bejt vyznavač plavačkový děličky.Aby jsme si rozuměli tak já plavačkou atd. vubec neopovrhuju a věřim že je to krásná rybačka,jen jsem reagoval na kolegu kterej napsal že je jedno kam si takhle vyšlápne na (velký) kapry.

polo - Profil | Út 29.11.2011 23:38:57

Hrdobec >> zbitečni vysvetlení,pokud nechytáš na deličku nemužeš vedet co to dokáže.Tak že nou coment.Dobrou

Hrdobec - Profil | Út 29.11.2011 23:29:06

polo >> Jo to jsou krásný kousci ale přesto si myslim že když taková ryba nebude aspon trochu spolupracovat a vyrazí s proudem tak ti to zkrátka urazí,o tom jsem přesvědčenej a o větších se ani nezminuju. Netvrdim ale že nemužeš mít štěstí,jen nesouhlasim s komentářem k videu.Velký ryby se maj chytat s odpovídající výbavou a ne spoléhat na štěstí a při říčnim lovu velkejch kapru timto zpusobem prostě víc ryb zmršíš než přivedeš do podběráku.

HP - Profil | Út 29.11.2011 23:15:34

No ja osobně moc velkých ryb na děldu nemám. Největší kapr 65 a ten mohl mit do 5ti kilo. Je teda pravda, že chytám celkem jemně a větší ryba většinou odjede i s návazcem. Můj největší problém s velkým kaprem je v tom ukočírovat ho po záseku, protože když jede jak tank, nemám ho čím zastavit a pak jen čekám jestli se otočí a nebo ne.

polo - Profil | Út 29.11.2011 23:03:58

Hrdobec >>Zdravim , muj nej kapr na deličku/beast master 14,5m/ 10,8kg a amur 7kg na Váhu.Sestava=kmen0,32 forpas 0,25 haček č.8 amortizér 3,8mm .Co Ty na to?

Šlapeto - Profil | Út 29.11.2011 23:00:59

Hrdobec >> A ty máš nějaké zkušenosti s lovem na dlouhé biče, popř. plavačkové děličky? Na sázavě jsme nachytali spousty kaprů a doba zdolávání byla u kusů kolem cca 50, max 60cm stejně dlouhá u osmičky biče(bez amortizéru, forpas 0,20mm) jako feederu. Někdy šly ryby i mnohem rychleji do podběráku, než u feederu. Je tam uplně jiné zdolávání. A jedná se o řeku.

Pokud si na dlouhé klacky bez navijáku nechytal, tak nedělej ukvapené názory. Pokud jsi zkušený plavačkář, tak samozřejmě mluvíš ze zkušeností.

Hrdobec - Profil | Út 29.11.2011 22:23:21

Miki >> Vubec nechci tvrdit že víš prd,jen mám zkušenosti s lovem na řece a vim že cca 10kilovej kapr si v proudu ze začátku jede kam chce a sděličkou s tim prostě nenaděláš nic.Chytal jsem kapry jak na rybníku tak na řekách a proto vím že se podmínky pro zdolání nedaj vubec porovnat.Ryba ti zajede s proudem dolu třeba za křoví a nenaděláš prostě nic a to bez člunu často ani s 3lb kapřákem a 0,35mm vlascem,natož pak s náčinim z videa.Rybnik a řeka je asi jako míchat jabka s hruškama a je jedno jak dlouho zminovanym zpusobem chytáš) Jinak se samozřejmě taky učím stále nový a nový věci a jsem tomu rád. Uznávám že dostat na děličku velkýho kapra musí bejt skvělej zážitek jen říkám že ne každá voda je k tomu vhodná.

MISO* - Profil | Út 29.11.2011 17:58:33

Miki >> 22 rokov chytas na delicku? Aky bol tvoj prvy model?

Miki - Profil | Út 29.11.2011 17:48:10

Hrdobec >> Hmmmmm, tak to jo. Když to bereš takhle, tak to asi bude pravda. To víš, já vím prd, poněvadž s děličkou chytám velice krátce a i po těch 22 letech se pořád učím nové věci. Každopádně i tak si myslím a znovu opakuji, že nezáleží kde, ale jak a na co. Podle mě to byla demostrace pevnosti děliček a ukázka určité pevnosti a možností, co na plavačkový speciál lze vytáhnout. Výběr místa s tím nemá nic společného i kdyby se chytalo na chovňáku. Tak to vidím já.

Hrdobec - Profil | Po 28.11.2011 17:28:20

Miki >> O to jde zásadně protože třeba na řece by to i poloviční kapr okamžitě urazil a bylo by po zábavě. Proto je pro tento zpusob lovu velkých kapru typ revíru rozhodující

Miki - Profil | Po 28.11.2011 17:09:15

No, já myslím, že zde nejde ani tak o to, kde se chytalo a čím se podebíralo, ale o to na co. Jiný je když kapra chytíš na kaprovej prut, jiný je, když ho chytíš na boloňku a jiný to je když ho chytíš na dlouhou plavačkovou děličku. O tom to asi bude.

devilmarcel - Profil | Po 28.11.2011 11:59:19

na tak zarybněné lokalitě by to dokázal i méně zkušený rybář... hold kluci vědí kam si jít pro slušné video :D

gorgoroth - Profil | Po 28.11.2011 11:42:51

aspon si kluci mohli vzit poradny kaprovy podbirak

slávista - Profil | Ne 27.11.2011 19:51:28

Když je hojně rybník zarybněn tak se to dá chytat i na pytlačku

Rybatorstr - Profil | Ne 27.11.2011 19:38:01

hunter18 >> Přesně tak, je to zážitek, když se něco takového povede, to určitě.

hunter18 - Profil | Ne 27.11.2011 19:19:36

video hezké,ale asi nejde chodit cíleně s tímto vybavení na tak velké kapry xD