Rybník Věžák v Českém ráji se ocitl za plotem

Autor diskuse: Bárťas - Profil , 15.11.2010

retrívr - Profil | Út 5.6.2012 18:29:39

Zlatý ůhoř >> Smí ale nesměj chytit Tebe.

Zlatý ůhoř - Profil | Út 5.6.2012 18:25:53

Nevíte jestli se smí rybařit na rybníku Vežák

retrívr - Profil | Út 16.11.2010 10:22:07

Sven >> Vídíš, ten postřeh jsem si neuvědomil.V tom předání jsem nemyslel vzpomínky, ty jsou jasné jak píšeš.Ale já jsem před sezonou, kdy budu od jara v důchodu a dorostla mne vnoučata / 6 a 7 let kluci/, kteří už mohou chodit, mají rády les a pořírodu, protože s námi v ní jsou pořád.No a teď byl na řadě už Český ráj.No, to co znají nejvíc asi musím vynechat.

Sven - Profil | Út 16.11.2010 9:50:43

retrívr >> ne, nevyrazím tam. Několikrát jsem se v životě vrátil na mista, ke kterým mě vázaly nějaké pěkné vzpomínky a pokaždé jsem zklamaně zjistil, že už je všechno jinak.
Aneb jak pravil klasik: "nevstoupíš dvakrát do téže řeky".
Předávat není komu. Naše vzpomínky níkoho, kromě nás nezajímají.

retrívr - Profil | Út 16.11.2010 7:51:56

Tomáš - Tom >> To je také pravda.Horečka ale rychle vyprchala a provoz se hodně uklidnil. Vím, že to nikdy nebude, ani nemůže být jako za našeho mládí, s tim jsme se již z naší generace smířili.Přístup ke skalám je zakázán již dlouho ale cesty jsou volné, dobře udržované a přírodu nic neruší, tak jako neruší nic návštěvníka při vnímání té přirody.

retrívr - Profil | Út 16.11.2010 7:45:27

Salmo1 >> Máš pravdu, je to smutné.

retrívr - Profil | Út 16.11.2010 7:43:32

Sven >> Jak tu zaznělo, měli jsme to štěstí, že máme na co vzpomínat, už ale ne co předávat.Určitě tam na jaře vyrazíš aby jsi se pokochal, tak jako mne tam nikdo neuvidí.Že mám pravdu.

retrívr - Profil | Út 16.11.2010 7:40:30

Hony >> Hony, kamaráde, je to průser.

retrívr - Profil | Út 16.11.2010 7:39:50

Bela >> Ani jsi mne nepobouřil.Tvůj názor je OK.Jen si myslím, že ta pravidla tam jsou a už třeba ohrazení, tedy oplocení vyžaduje všude souhlas, tedy nejen v chráněné oblasti.Navíc způsob oplocení je tragický, turista , to může být člověk bez vztahu k dané oblasti bude valit oči, co že to je Ráj, když jseš dobytčím ohradníkem.

retrívr - Profil | Út 16.11.2010 7:36:22

SOPTIK 52 >> Myslím, že z toho bude nějaká komerce a oi to je to horší.

Tomáš - Tom - Profil | Po 15.11.2010 22:10:55

Bela >> Nemohu než s tebou souhlasit.Na vandry jsem jezdil hodně a chodil kam se mi zachtělo,ale je fakt,že po revoluci se hodně změnilo a do lesů začali jezdit snad všichni co měli ruce a nohy.Když jsem viděl na nádraží najednou tu záplavu maskáčů všech barev a všech armád tak jsem se nestačil divit.O tom co se pak dělo v lesích bych raději nehovořil,ale je fakt,že ti co jezdili kdysi byli velice nemile překvapeni.Pokud má někdo svůj pozemek tak holt s ním může nakládat v rámci zákona po svém a jestli tam nechce cizí lidi je to jeho věc.Navíc zodpovídá za pořádek na svém pozemku a né každý po sobě umí uklidit to všichni známe od vody.Takže ho neodsuzuji,ale chápu.

Bela - Profil | Po 15.11.2010 22:03:16

Salmo1 >> To je bohužel taky pravda....

Salmo1 - Profil | Po 15.11.2010 21:59:26

Bela >> Máš pochopitelně pravdu, ale je to vítězství Pyrhy, dříve Pyrhovo vítězství.A dobře vám tak.Skupina lidí níže píšící už si tam svoje užila a má alespoň vzpomínky, vy už budete koukat jenom skrze dráty.

Sven - Profil | Po 15.11.2010 21:47:07

retrívr >> už jsem tam dlouho nebyl ale kdysi jsme do Českého ráje jezdili na čundry hodně často. Hlavně na Vidlák, Nebák, Jinolice, Sedmihorky, Malá skála....
Teď ho doprasí dálnicí a ploty :-(

Hony - Profil | Po 15.11.2010 21:40:07

Když jsme lezli na Hlavatou, Válečníka, nebo na skály kolem rybníka, tak pak bylo velké koupání a nabrání sil na zpáteční cestu do Skaláku. To nyní mladí asi už nepoznají. Škoda.

Bela - Profil | Po 15.11.2010 21:35:55

Je mi jasné, že většinu lidí v této diskusi pobouřím a naštvu, ale jsem toho názoru, že pokud je ten člověk regulérním vlastníkem daného pozemku, tak má na oplocení právo, samozřejmě pokud je to v souladu s podmínkami v rámci stavby v chráněné oblasti (jiná situace by byla, kdyby si tam chtěl postavit například spalovnu). I sama pí. Urbanová to potvrzuje: "Naše sdružení nevlastní žádný pozemek, tedy ani k tomuto pozemku nemá majetkový vztah". Majitel pozemku ho nechal přístupný veřejnosti pouze, ač vám to tu zde bude znít směšně, zřejmě ze své "dobré" vůle, jelikož se v článku nepíše, že by byl jakkoli v rozporu se zákonem v tom smyslu, že by byl povinen nechat pozemek přístupný. Vzhledem k tomu, že je dosti pravděpodobné, že majitel pozemek vlastnil ještě dříve, než byla oblast vyhlášena za chráněnou, tak mu žádné sdružení nemůže odepřít jeho regulérní vlastnická práva aniž by nedošlo ke kompenzaci, i když v českém právním systému se určitě najdou situace, kdy se tomu tak stalo.... Ano, zákon zcela jistě stanoví určitá pravidla, jak nakládat s tímto pozemkem, jelikož je v CHKO, ale jak jsem již zmínil, pokud není toto jednání v rozporu s danými pravidly, nevidím zde problém. Já osobně k danému místu nemám žádný osobní vztah jako vy ostatní, ale princip osobního vlastnictví mi není cizí ostatně jako každému člověku, takže se, prosím, zdržte komentářů, že když to tam neznám a nemám žádný vztah, tak ať se nevyjadřuji.....

SOPTIK 52 - Profil | Po 15.11.2010 21:30:22

retrívr >> tak to věřím,taky jsem tam nějakej klacek spálil a zažil i mokro na těle.Když jsi ale vlezl k vyhřáté skále,tak jsi to měl jak topení.O těch ránech ani nemluvím,to se nedá popsat,to si musíš odbejt na vlastní kůži.Ty ale víš o čem mluvím.Jsem rád,že nejsem sám.Už za ty děti mi to je moc líto.Zas bude o jeden zážitek pro ně méně.A potom,že se přispůsobujem přírodě.Je to jen výsměch nám všem.Ať tam ještě postavějí Ruské kolo a bobovou dráhu.Už se nyní prodávají kapři na Vánoce pod hlavičkou Českého ráje.Chudák dědek Rumcajs,co by tomu dnes říkal........

retrívr - Profil | Po 15.11.2010 21:11:11

SOPTIK 52 >> Víš, co jsem se tam pod skalou natopil ohňů, co jsme se tam naspali.Byl jsem tam mhohokrát i dětmi naškolním výletě, dodnes, kdy jsou dospělí nezapoměly a na srazech o tom hovoří.Bude to i pro ně rána, která se dotkne jejich vzpomínek a už tam s dětmi nepůjdou.No abych pravdu řekl, já pokud se to nezmění tam nepůjdu také, škoda, že to bylo na videu, nemusel jsem to ani vidět.

SOPTIK 52 - Profil | Po 15.11.2010 21:04:47

retrívr >> akorát před momentem jsem se o to podělil s yvanou.Taky zná Českej Ráj.Nyní asi začíná být aktuální otázka,jak dlouho to bude Českej Ráj?!Je to chlapáku děs.Když si jen vzpomenu,s jakou úctou o tomto koutu mluvili staří pardi,tak se ve mě vaří krev.

retrívr - Profil | Po 15.11.2010 20:54:01

SOPTIK 52 >> Jde o to kdo a co za tím vězí.V této oblasti by jsi měl i úpravy na chalupách a okolí dělat dle pravidel. No ale nebuďme moc důvěřiví. Kdo ví a zná co se odehrálo v KRNAPu na Mísečkách, tak už nemůže věřit ničemu.

SOPTIK 52 - Profil | Po 15.11.2010 20:49:52

retrívr >> jak koukám,tak chráněná oblast se asi týká jen něčeho a někoho.Jen by asi chtělo,aby i ti ,co za tím vším stojí,měli také svoje jméno a neschovavali za různá rozhodnutí některých alibistických institucí.Nebo se bojí,aby nedopadli s tím chráněním,jak ten Věžák???!!!

retrívr - Profil | Po 15.11.2010 20:47:22

Sven >> Ano to vím, tam jsme ale už dlouho v Rusku.Tady to do teď fungovalo, jak ale jeden vyhraje, je konec s celým Českým rájem a přijdou i ty z východu.Proč myslíš, že to zašperoval, chce to prodat a ta plážička zrovna tady je finančně nevyčíslitelná.Nevím , jestli to tam znáš, je to ale tak, věř mi.

Sven - Profil | Po 15.11.2010 20:41:16

retrívr >> chráněná oblast ? Na to se v Čechách nehraje http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/nepovolene-srub​y-na-karlovarsku-nezbouraji-patri-bohatemu-rusovi.h​tml
A bude hůř.

retrívr - Profil | Po 15.11.2010 20:35:16

SOPTIK 52 >> Plný souhlas.Snad je to v chráněné oblasti, kde by měla platit nějaká pravidla i pro soukromý sektor, tak jak je to u staveb a podobně.Dobytčí ohrada tam snad opravdu nemá co dělat.Pohled hrůzy.

SOPTIK 52 - Profil | Po 15.11.2010 17:45:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Bárťas - >> ahoj,víš,ja nyní žiju v MB.Ale ČESKÝ RÁJ mám prochozený docela dobře.To co tu píšeš,je pro mě šok.Určitě jsou pro každého z nás nějaké priority ve vztahu k tomu,či onomu kraji.Ale název ...ČESKÝ RÁJ,,,to si snad zaslouží nějaké té úcty.Né jen kec,pro snadné rozmnožování peněz.Je to ostuda pro toho,kdo to vůbec dopustil.Abychom se přikláněli někam,kde komerce přesahuje chápání lidí o vhodnosti chránit naše památky,tak to je opravdu už někde jinde.A pak už tomu ani nemusíme říkat Český Ráj.Neboť to už je urážka pro všechny Čechy.Jsem nasrane....................

retrívr - Profil | Po 15.11.2010 14:39:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Bárťas - >> Jsem původem z Turnova, trávil jsem v této oblasti mládí.Přímo u Věžáku bylo mnoho let tábořiště.Nikdy nebyl problém.To co tu čtu je smutná "píseň".Je to precedens i u mnoha dalších lokalit.