Diskuse k článku: Propadl jsem feederu

Diskuse k článku Propadl jsem feederu

Autor diskuse: Madok - Profil , 10.5.2009

MADOK - Profil | Út 12.5.2009 16:53:15

Dáva , an-old-fuddy-duddy>> Plně s tebou souhlasím, že každý článek se opravdu nemusí vždy povést. Netvrdím, že můj je dokonalý a čtiví pro každého. Tu určitou skupinu rybářské veřejnosti, pro kterou byl napsán oslovil a to mne těší a jsem moc rád za jejich slova. Kritika je výborná věc, ale musí být účelná a předmětná téměř jako v podání an-old-fuddy-duddyho. Taky bych mohl projít na zpět všechny články například o muškaření nebo lovu na moři a připsat tam, že jsou nudné a jen zabírají místo, protože mě nebaví. Prostě si jen článek přečtu a pokud se mi nelíbí nehodnotím ho. Na co budu ostatním vtloukat do hlavy klíny o podle mě "špatně" napsaném článku. Je dobré si uvědomit, že ten člověk si musel dát nějakou práci s jeho sepsáním a dnes mít trochu volného času (samozdřejmě vyjma lidí školou povinných) pro takovou věc je chválihodné a málokdo to pro ostatní udělá, ale to sami pochopíte až za nějaký čas.

MADOK - Profil | Út 12.5.2009 16:29:50

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> Každého názoru a reakce si velmi vážím. Nejde napsat věc, která by se líbila 100 lidem ze 100. Řeknu na rovinu, že psát článek, který by měl informovat o dané problematice toho či jiného způsobu lovu s feederem mi vážně nepřísluší. Nato tady jsou mnohem, mnohem lepší jako Osprey, Martin M. a spol.. Chtěl jsem jen ostatním připomenout to prvotní kouzlo a zapálení do této rybolovné techniky při zdolání první větší ryby, o to tady šlo. Pokud mne bereš jen jako "dalšího" ňoumu, co se chce jen zviditelnit na MRKu, je to jen tvůj subjektivní názor. Mě vůbec nešlo o to být na titulní sránce, prostě jsem si jen na papír, resp.do notebooku přenesl svůj zážitek z ryb a poslal ho Martinovi, zda se mu bude líbit. Určitě jsem kvůli tomu nikoho nepřemlouval, aby rovna ten můj vydali, ale to je asi zbytečné vysvětlova.

Takže abychom to shrnuli: Prvotní záměr byl podělit se s ostatními o svůj zážitek, na který nikdy nezapomenu a zkusit, aby sami zavzpomínali na své začátky. Nic víc v tom prosím nehledej.
Měj se MADOK

Maikl123 - Profil | Út 12.5.2009 14:23:57

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> Piš si co chceš pane urážlivko. To co jsem napsal byl zase můj názor na tvoje argumenty.

an-old-fuddy-duddy - Profil | Út 12.5.2009 13:38:11

Maikl123 >> nejsem nej a nikdy nebudu;) v tom to není. vyjádřil jsem jen svůj názor,je tam někde dole,ale já zapomněl, že tady nemůžu psát nic, co by bylo jen trochu negativní, mě ten článek nezahřál na duši, tak jsem to uvedl i s důvody, a hned se tady toho někdo chytá, takže mu na to taky odpovídám... tady je lepší nepsát nic, aby to náhodou někomu nevadilo, že nemá stejný názor

Maikl123 - Profil | Út 12.5.2009 13:05:25

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> Co sem pleteš plácání po ramenou, nebo nějaké umístění na hlavní stránce na webu ?! Cítím tady tvůj komplex být nej nej. Je to článek napsaný srdcem a to i splnil. Pokud si přečteš reakce tak zjistíš, že většinu čtenářů oslovil a zahřál na duši. A domnívám se, že to bylo cílem článku. Nikoliv o něčem informovat. Je to dobrý článek, připoměl mi začátky jako většině. Díky MADOK :-)

Ládin - Profil | Út 12.5.2009 12:26:27

Káceč >> Přečti si můj příspěvek ještě jednou prosím, já ho nekritizuju, ale zastávám se ho.

an-old-fuddy-duddy - Profil | Út 12.5.2009 12:03:45

Káceč >> No, těch článků jsem moc nenapsal, ale pár jich mám, avšak jsou tématicky zcela odlišné od rybařiny. Já mám třeba kritiku rád a příjímám ji, umožňuje mi to nestát na místě a sledovat svůj progress. "Takové to klasické poplácávání po ramenech, jo, je to fakt dobrý, hlavně že aspoň něco a blabla.." je k ničemu, to je ustrnutí a uspokojení se s ničím. Pokud vím, že nevytvořím kvalitní článek o rybářské tématice, nepíšu, byl by to jen další z mnoha článků o ničem stejně jako tenhle. A když bych ho napsal, dal bych ho na blog, tam bych si mohl vyjadřovat pocity jaké bych chtěl a lidi by si to taky mohli přečíst. pak bych ho třba mohl vylepšit a poslat sem. Ale předpokládám, že ten pocit"jako hele mám to na hlavní stránce webu" musí být oslnivý. Jinak nemám nic proti reportážím, naopak je mám rád, ale musí mít šťávu. Jo a mimochodem, ohánět se proti kritice ve stylu "co jste napsali vy" je ten nejhorší způsob, kritik by naopak neměl tvořit!!a to hlavně pro co nejvyšší stupeň objektivity, i když ten nikdy nebude 100%, nebo si myslíš, že např.: hudební nebo literární kritici tvoří?vždyť to je blbost, jak by si pak mohli objektivně kritizovat svoje dílo? jaký přínos by pak měla kritika, kdyby přišla hudební kapela ke kritikovi, co jí psal recenzi na nové CD, že je to o ničem, ať to přepíše a jak si to může dovolit, když sám netvoří lepší?Myslím, že nulový, a to jak pro čtenáře, posluchače, tak pro kapelu samotnou ( i když kolikrát jsou ty recenze opravdu zaplacený a z h.vna se dělá zázrak). Jo, a já žádnej kritik nejsem, jen jsem vyjádřil svůj názor, to jen tak na oko, aby mě pak někdo neosočoval, že si tady na něco hraju.

pozn. myslím, že Ládin není na mé straně;) možná spíš Dáva

an-old-fuddy-duddy - Profil | Út 12.5.2009 11:41:34

Ládin >> nikde nepíšu, že na článek má právo jen ten, kdo vymyslí něco nového, to by ani nešlo, však když se podíváš na ostatní články o feederu tady, tak v nich prakticky nenajdeš žádnou ohromující novinku, autoři čtenáře seznamují s problematikou, předávají zkušenosti ze specifických situací, dělají popis. chápu, že něco vymyslet v takovém stádiu vývoje feederu už je skoro nadlidský výkon. tady jde o nějaké náhodné chycení kapra bez patřičného vtáhnutí do děje...ale to je fuk, ten článek hodnotit nebudu, jen si myslím že tohle patří na blog, ostatně, tam by sis to mohl přečíst taky ne?

Káceč - Profil | Po 11.5.2009 23:44:10

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> a Ládin.Kolik jste vy napsali článků,že si dovolujete kritizovat.Zřejmě se držíte hesla,kdo nic nedělá(nepíše) nic nezkazí.Co je špatného na tom,když někdo vyjádří svoje pocity.Zatím ten článek nikdo nehaní,kromě vás.Mě se ten článek velice zamlouvá.Ono je jednodušší něco pomlouvat,než vytvořit.

Nor - Profil | Po 11.5.2009 23:27:09

Já propadl feederu totálně asi na své třetí vycházce. Po dvou víceméně neúspěšných jsem zjednodušil sestavu a šel na rybník kde jsem věděl, že jsou i velké ryby.Našel jsem si místo v rákosí se špatným přístupem kam chodí velmi málo rybářů (téměř žádný). Prohodil jsem místečko asi 3m od břehu třemi kulemi šrotu s partiklem a asi za 20 minut to začlo. Do konce chytání jsem vytáhl 18 kaprů od 42cm do 77cm. Rybáři na protější straně na mě poslali porybnýho, ten zjistil, že je vše v pořádku a strašně se podivoval jak s prutem na "běličky" chytám takové ryby v takovém množství a ostatní nic.
Když jsem balil věci přišel ke mně klučina a vyptával se, že o feederu četl a jestli mu povím víc. Povídali jsme si asi hodinu a za dva měsíce seděl vedle mně na "našem místě" a chytali jsme spolu. Bonbkaři nám tam moc nelezou, protože je tam blbý přístup a musí být klídek, prtože se chytá blízko. Tato příhoda se stala tak před 6lety. Je pravdou, že mě někdy přechytá kamarád bobkař když jdem spolu a to to pak dlouho poslouchám, ale je pravda, že v 85% ho přechtám já.
Ať žije tato krásná rybolovná technika:-)

Mildas - Profil | Po 11.5.2009 23:01:14

Tak i já se chystám pořídit k ostatnímu nádobíčku ještě feeder a nejen rybářský okolí, ale i tenhle článek mě utvrzuje , že to nebude chyba. Jen vybrat správný nářadí na začátek a doufám že i já si prožiju svoje "feeder poprvé"

Dáva - Profil | Po 11.5.2009 22:46:55

Souhlasím s kolegou níže. Je to článek který jsi psal pro sebe a ne pro veřejnost.Každý článek se nemusí vždy povést.

Ládin - Profil | Po 11.5.2009 22:46:32

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> A co by ses jako chtěl dozvídat? Informací o feederu tady na MRKu i jinde máš tolik, že než je všechny zpracuješ, tak už nejspíš už nikde žádný ryby nebudou. Nechápu proč by sem Madok nemoh takovej článek dát, podle tebe na to má asi právo jenom ten, kdo vymyslí něco novýho nebo co? Jenže kdo má furt něco vymejšlet, když to co máme funguje jak má. To by tady těch článků moc nebylo. Já si takovej článek ve volný chvíli přečtu rád a libil se mi.

an-old-fuddy-duddy - Profil | Po 11.5.2009 22:21:26

nezlob se, ale tohle je další článek o ničem,krátkej, nic neříkající kromě subjektivních náhlých pocitů autora, navíc bez potřebného zapojení čtenáře do děje. Ani reportáž ani odborný článek, jen tuctové vyprávění. Nic proti reportážím, ale je fajn, když se v ní člověk něco dozví nebo se aspoň ze stylu vyprávění dostane do děje, ale tohle je o ničem. Já vím, že je to supr, to kouzlo feederu je ohromující, sám jsem to zažil, ale mě by třeba nenapadlo to posílat jako takový ubohý článeček na takový web a zařadit ho mezi ostatní články, které dávají význam(spíš otázka k adminovi). Todle patří na blog, kterej přímo slouží k tomu, aby tam autor vyjadřoval svoje reporty, názory, nebo i ty odbornější články,který se pak můžou protlačit, tam si může psát co chce, ale tohle na hlavní stránce podle mě nemá co dělat, promiň.

Siky - Profil | Po 11.5.2009 22:13:41

Hezky se to čte. Já na tom byl minulý rok stejně, jen jsem přesně věděl, že chci zkusit feeder. No a letos už jsem tak zmagořil, že jsem začal jezdit na feederové závody. A to je teprve mazec!

Daniel14 - Profil | Po 11.5.2009 19:38:24

na feeder chytám také teprve chvilinku a moc mě to baví!!super článek... za 1!

Foš - Profil | Po 11.5.2009 19:14:59

Pěkný článek ! Hlavně ta ušlechtilá filosofie !Výborně ! Píšu 1.

MADOK - Profil | Po 11.5.2009 15:07:02

Jinak všem děkuju za reakce. Mějte se

MADOK - Profil | Po 11.5.2009 14:54:39

mimik >> Ahoj, úplně stejně se k feederu stavil jeden můj kolega v práci, než jsme ho vzali zhruba před měsícem na Otavu a dal jsem mu do ruky Catanu v medium a na háčku cejna cca 40-45cm. Od té doby už má svůj vlastní:).

draveček - Profil | Po 11.5.2009 8:54:37

Taky jsem měl podobný začátek se svým prvním feederovým prutem.Koupil jsem tenkrát ten nejlevnější co v obchodě byl,hned jsem upaloval k řece a snažil se o první úlovkek.Samozřejmě to nebylo bez problému a sem tam se mi z pusy vyhrkla i nějaká nadávka,co jsem to zase koupil za krám.Pak to ale přišlo a měl jsem snad na každé nehození záběr-ryba a to mě dostalo.Od té doby jsem si pořídil mnohem lepší výbavu,ale feederu jsem dokonale propadl,a jsem opravdu rád a vděčen těm co tuto rybolovnou techniku vymysleli.Ať se Ti daří nejen s feederovým prutem v ruce.Díky za hezký článek.