rybarske doklady

jsem ceska,ziji v nemecku,mam nemecke rybarske papiry.Smim na ne lovit i v cechach?
Autor diskuse: Petra - , 13.5.2005 všeobecné - ostatní

Stilet - Profil | Po 20.6.2005 18:18:26

Koupě českého státního lístku na úřadě a povolenky od ryb. svazu Tě nemine.
Mimochodem, co s občanem SRN, sakujícím uprostřed zakázané části revíru slušného pstruha asi tak 5 m od českého nápisu "Rybolov zakázán"? České doklady v pořádku....

XAXAP - Profil | Pá 20.5.2005 11:30:32

dokud budou ve vedeni CRS a MRS porad stejni neekonomicky smyslejici hyperromanticti surrealisti, bude to porad vypadat tak desne, jak to ted vypada. A plati to i pro management na urovni kraju, MO a pod. Ostatne, hraji je dukazem: "Svazy pripravily, svazy se zucastnily ...." ... doplnim jen, ze svazy pro rozumny zakon udelaly z efektivniho a moderniho hlediska uplne hovno! Proto se pridavam k MD a volam: Zru-sit CRS a MRS, zru-sit CRS a MRS!!!!

Pike | Út 17.5.2005 8:31:41

Hraji: Ne, to jsem taky nepsal.

ZN - Profil | Po 16.5.2005 16:39:46

hraji :
v případě pokut a vymáhání s tebou plně souhlasím.
Zjednodušit a důsledně hlídat porušování. Možná by to vyřešilo mnohé.

hraji - Profil | Po 16.5.2005 16:19:15

Pike: copak zákony schvaluje ČRS a MRS? Náhodou o přípravě zákona vím dost podrobně jak probíhala, vím o jednáních s poslanci, která oba svazy připravily a kterých se také zúčastnily. Příprava vyhlášky bylo něco jiného, čistá úřednická práce.

Pike | Po 16.5.2005 14:08:45

Hraji: Kdyz se chce tak to jde. Rika se tomu lobbing. Ale nevim, nevim, jestli se to vedeni CRS a MRS podari. Viz nedavne schvalovani zakona.

hraji - Profil | Po 16.5.2005 14:05:20

MD, ZN: rozpraště si svůj ČRS na co chcete. :-))))
Taky bych RL zrušil, a k těm co porušují předpisy bych přistupoval s norskou srdečností a důsledností, včetně výšky pokut a jejich vymáhání.
MD: Nevím jak to myslíš s tím, že kdyby ČRS chtěl? Zkus mi to vysvětlit, třeba něco dobrého pochytím pro vylepšení MRS.

ZN - Profil | Po 16.5.2005 13:29:20

MD:
já taky ne! Proto zítra razím. Papíry si koupím u benzinky nebo v obchodě. Při cestě, asi tak dvě minuty ztratím času.

Miloš_diakritický | Po 16.5.2005 13:23:16

ZN:
ale já nejsem spokojen ! Zru-šit ČRS, zru-šit ČRS, zru-šit ČRS !!!!

ZN - Profil | Po 16.5.2005 13:19:52

hraji :
ve světě je běžné, že při zakoupení permice máš zároveň zaplacenen RL. Prodejce odvede státu dohodnutý poplatek a je vymalováno. Odpadá nesmyslné chození po úřadech a spousta byrokracie. Jednoduché, účinné. Všichni jsou spokojeni.

Miloš_diakritický | Po 16.5.2005 12:54:06

hraji:
jasně, stát taky vymyslel zákon o rybářství a ČRS jako na potvoru ho hned vylepšil R.řádem. Kdyby totiž ČRS chtěl, tak tady cizinci utrácejí love ve velkém, místo aby lítali po úřadech. ČRS je škodná, a syntaxe nesyntaxe ( byť máš v případě mého last příspěvku 100% pravdu) , je potřeba ho rozprášit na atomy.....

hraji - Profil | Po 16.5.2005 12:35:04

Miloš_diakritický: to jsi zase jedou střelil kozla chlape, rybářské lístky si nevymyslel ČRS, ale stát a zakotvil si je v zákoně a prováděcí vyhlášce. RL je záležitost státních orgánů, tak do toho ČRS netahej. :-)))))

Miloš_diakritický | Po 16.5.2005 8:16:02

Nehorázná píčovina s celým RL - ve Švédsku vyvalím pas, zaplatím permitku a tradá na ryby ... další důkaz o azbestoidním systému v ČRS....

Pike | Po 16.5.2005 8:10:03

Jirka. nemas pravdu, povolenky se vydavaji i neclenum svazu, jen jsou krapet drazsi. Musis mit jen rybarsky listek

Vase jmeno zde Jirka | So 14.5.2005 15:22:45

Pro rybolov udicí na území ČR je dle mého názoru zapotřebí být členem jakékoliv organizace ČRS, mít zaplacenou členskou známku, platnou povolenku k lovu / územní, celosvazovou, mimopstruhovou, popř. pstruhovou/ a s tím spojené další náležitosti dané organizace

Nikita - Profil | Pá 13.5.2005 18:58:54

Pupak - dle zákona musí mít každý, kdo chce lovit ryby státní rybářský lístek a povolenku. Pokud cizinec českou povolenku dostane, pak dobře pro něho, ale stejně musí mít ( jak píše hraji ) český státní rybářský lístek. Napsal jste o možností lovu v SRN, nenapsal jste, že by stejná situace platila pro členy SRN u nás.

xycht - Profil | Pá 13.5.2005 18:44:05

XAXAP: tak to je nářez ta mapa :-) škoda, že neni vidět víc...hlavně ty popisky :-)))))

XAXAP - Profil | Pá 13.5.2005 12:17:22

vranik: me uz ale zapadni slovane udelili hnedouhelny azyl, takze je muj pobyt legalni :-)

vraník - Profil | Pá 13.5.2005 12:04:13

xaxap
pak tedy zpět s tebou za Bospor :-)

XAXAP - Profil | Pá 13.5.2005 11:55:38

hraji: to je vlastiveda pro Prazaky ... sam nekterym vyrazum nerozumim, jakozto imigrant zpoza Bosporu :-)

hraji - Profil | Pá 13.5.2005 11:22:54

XAXAP: to fasujete k povolence v ČRS? Nebo je to z turistického průvodce pro zahraniční rybáře?
Mapa je to pěkná. :-))))

ZN - Profil | Pá 13.5.2005 11:07:38

XAXAP:
mapa je nedokonalá, chybí Valašské království.

XAXAP - Profil | Pá 13.5.2005 11:04:23

hraji: jakych 1/9 reviru, nemas mapu??? viz obr :-)

pupak | Pá 13.5.2005 10:57:34

hraji - omlouvam se ti pokud sem reagoval podrazdene nemyslel sem to tak byla to spis reakce na neznalost a herezi nikity,

hraji - Profil | Pá 13.5.2005 10:51:02

pupak: tebou popisovanou možnost nijak nezpochybňuji. Samosebou, že taková dohoda je možná a platí. Ale platí jen v 1/9 revírů v ČR

hraji - Profil | Pá 13.5.2005 10:48:40

pupak: uklidni se prosím :-)))), Petra nenapsala, že je ze spolkové země Brandenbursko a z pohledu všech ostatních územních svazů a MRS jsem napsal naprostou pravdu, O tom, že musí mít český rybářský lístek snad není pochyb vůbec, zákon platí i pro SÚS.

barbel - Profil | Pá 13.5.2005 9:09:31

pupak: kuwa chlape kam ty na ty informace chodíš :-)))

pupak | Pá 13.5.2005 8:32:46

Nikita - neblbnete lidi a zjistete si to nez zacnete tvrdit s hrajim neco co neni pravda, mnou popisovana moznost je fakt.

4. Možnost rybolovu v SRN pro členy SÚS.
Všichni vlastníci členské legitimace SÚS mohou v roce 2005 využít možnosti zkusit rybolov v okolí Berlína, ve spolkové zemi Brandenburg. Partnerská organizace DAV poskytla SÚS ČRS několik bezplatných povolenek k výkonu sportovního rybolovu na cca 12 000 ha vodních ploch v jejich užívání. Seznam revírů, povolenky a veškeré další informace o rybolovu poskytne sekretariát ÚS.

Nikita - Profil | Pá 13.5.2005 8:29:09

Ne, je zapotřebí po předložení Vašich rybářských dokladů vyřídit doklady rybářské, české, přesně, jak popisuje hraji.

pupak | Pá 13.5.2005 8:23:10

Na nemecke rybarske doklady lovit lze, ale jen za urcitych podminek a na vodach Stredoceskeho uzemniho svazu. To znamena, ze musis byt clenem Brandemburskeho zemskeho svazu. Pak na vodach SUS nemas problem a muzes chytat na nemeckou povolenku:-)))

hraji - Profil | Pá 13.5.2005 7:40:45

Ne, na německé rybářské doklady v ČR lovit nelze, ale je pomkěrně jednoduché si vyřídit potřebné české. Stačí zajít na obecní úřad s rozšířenou působností a požádat o vydání českého rybářského lístku, tam budou chtít vidět vaši německou rybářskou licenci, potom zajít do nejbližší místní organizace Českého rybářského svazu a zakoupit si povolenku.

Tom | Pá 13.5.2005 7:35:15

Myslim, že to je jako kdyby si na pražskou jízdenku PID jezdila v Brně.