Kuriozní úlovek

Kamarádi na Orlíku zdolávali oba rybu.Byli kus od sebe a záběry přišly chvíli po sobě.Zdolávaní protivníci bojovali obrovskou silou,jezdili ze strany na stranu,pořád se k sobě blížili až hrozilo zamotání a jen po milimetrech se nechali přitahovat ke břehu.Nakonec to byl otevřenej rybářskej deštník.Oba táhli ten samej:-). Máte nějakou podobnou zkušenost?
Autor diskuse: Azbest - Profil , 8.3.2005 všeobecné - příhody, kuriozity

pific | St 29.3.2006 21:16:21

Loni na D 7 čápa po nahození na těžko vletěl do padajícího silonu.Tak jsem ho přibrzdil až mával křídly na místě.Pak vytáh i olovo,otočil se a letěl zpět a pak to upráskl.

Lachtan | St 29.3.2006 15:10:22

Honza. : upřímně tvoje story mě naprosto dostalo :-)

Maca | St 29.3.2006 14:38:25

Mne se na rece na vlacku povedla hodne stara zehlicka i s kabelem.Uspesna nastraha:12cm wobler od Rapaly(tusim snad Shad Rap,nebo neco takovyho):-)

Honza. - Profil | St 29.3.2006 14:29:28

Kdysi jsme lovili u Strachotína na přehradě u dubu.Byl to několikadenní lov a poté co jsme byli v hospůdce a ještě se posílili z našich zásob, tak kamarád za tmy nahodil na těžko. Po chvíli záběr, zdolával podle odporu velikou rybu a najednou koukáme proti obloze - ryba leze na strom. Zkrátka přehodil haluz dubu, co jsou ve vodě a pak táhnul kapříka přes větev nahoru. Až ho vytáh nahoru, tak silon samozřejmě prasknul a kapřík byl na svobodě. Skutečné jeho komentáře nemohu uvádět,aby to správce nesmazal.

Vláďa - Profil | St 29.3.2006 14:24:28

Já ulovil na Lužnici solidního robertka. Jemný záběr a pro zájemce : jdou na kosťáky! Bohužel jsem nevěděl jak ho zapsat ani jakou má míru. A taky zážitek: po usilovnym vláčení na Jordáně jsem jako jediný ten den dostal duháčka tak 32 cm. Klep jsem ho a položil do trávy. Za chvilku už tam nebyl a po konzultaci s ostatními jsme se shodli že ho sebral asi potkan.Sviňa!! No natlemili se mi teda dost kolegové....

Klikař - Profil | St 29.3.2006 14:21:58

muj bratr loni v květnu ulovil toto (chudák potápěč :-))) )

Řízek - Profil | St 29.3.2006 14:05:07

Netopyr na chrostika, pravda podseknut za blanu v kridelku, mrtvy potkan na nymfu na Stenave v Broumove, nastesti se pomerne brzo sam odhackoval, asi 2 detske kocarky, nekolik pneumatik, draty, umyvadlo, neni nad lov ve meste :-) , pro vetsinu veci sem musel dobrodit, nekolik kamenu na nymfu,sem tam vetev, skeble na strymra i na voblera, holt je to dravec, kamos na voblera vytah voblera jinyho, mne se podarilo jen par plandavek, rotacek a twistr.

Hupo | St 29.3.2006 13:09:34

Za 30 rokov rybárčenia lastovička pri nahadzovaní na ťažko, potápka na pufu a korýtko rybničné (háčik aj s návnadou pekne vo vnútri zavretej mušle). Všetky neplánované úlovky prežili bez ujmy.

Bezďa - Profil | St 29.3.2006 12:38:16

Jo sem si ještě vzpoměl. Kamoš si nachystal proutek, dal tam návnadu a najednou hrčák. No ale problém byl v tom, že ještě ani nenahodil. No prostě mu to sežral jezevčík co se motal na břehu :-)) No byl to prej boj.

candoš - Profil | St 29.3.2006 12:33:01

Volavka, labut, rak. Candát 91cm na kukuřici.

xycht - Profil | St 29.3.2006 12:23:58

Mam něco podobnýho jako Bezďa, na bojku jsem chytil asi 2.5m dlouhej dřevěnej pražec nebo co to bylo :-)

Bezďa - Profil | St 29.3.2006 11:38:07

kamošovi se podařilo zdolat asi tak 5 metrů dlouhej strom. Jo bylo to ze dna, tak si dokážete představit jak byl krásně nacucanej (strom, ne kámoš) vodou. No když sem to viděl, nevěřil sem. Bylo to na 30 silon a na stojaté vodě.

Azbest - Profil | St 29.3.2006 11:11:50

Kdyby na Vltavě pod Pískárnou někdo ulovil krabičku s cajkem,tak bych se přihlásil...

Hamon - Profil | Ne 20.3.2005 18:17:37

Ja som zdolal len nejake tie igelitky,ale najviac som sa nasmial, ked kamosovi-ryboravi vyviezli asi 300m od brehu vedro(kybl).30 minutove zdolavanie ako svina.Dookola bolo asi 30 ludi.Na tutovku sumec,len ty, co boli na clne sa zdekovali, lebo sa nemohli zdrzat smiechu.:-)

PCT - Profil | Čt 10.3.2005 20:26:32

ja dostal celej kryt z lampi poulicniho osvetlení pod libenskym mostem a pod hlavkovym poklici z kola oba solidne bojovali :-)) joooo a na jedny pstruhovce !! vlozku myslim ze pouzitou...

Azbest - Profil | Čt 10.3.2005 10:13:45

Na Nechranicích jsme ráno feederovali a kámoš vytáhnul konec černýho vlasce.Tahal a tahal a na konci visel pěknej candát.Ježíši to byla večer v hospodě žranice,jakou nepamatuju.Měl kolem 60 a sežrali jsme ho sami dva.Před pár lety jsem jsem na tý samý nádrži při stahování odhozáku zapřáh tlustýho cigoše za červený trencle s lampasem.Dostal hysterickej záchvat a málem se utopil.Bohužel jich tam bylo víc a vytáhli ho.Tu montáž bych obětoval bez mrknutí...

Siro | St 9.3.2005 6:36:46

Před pár lety na Berounce zapřáhl známej pádlo.Boj tak 20min. a pořád řval že "to je hovadáááák,na tuty vole 80cm":o))
Pádlo bylo z pramky tudíž opravdu přez 80cm mělo.

Pár igelitek,mnoho šoust gum,ponožku kterou jsem nakonec druhý den přidržoval hada,neboť jsem si zapomněl hadr a další běžný bordel.

centrepin - Profil | Út 8.3.2005 22:22:19

Teď v létě mi na Ohři při muškaření vzala vážka suchého chrostíka, v letu, taková ta modrá velikánská. Šel jsem ji ukázat kamarádce, pochoduji si to přes kemp, v broďákách, s prutem v ruce a pět metrů šňůry se nade mnou vznáší vzduchem. Doba zdolávání- 10 min, C&R

Kutil | Út 8.3.2005 20:19:40

Ještě k té plážové pantofli - sousední rybáři ji nezjištně odvezli - pozor - po půlnoci zpět a ještě se domlouvali jestli je to přesně tam co všichni vozí.

Kutil | Út 8.3.2005 20:16:38

Azbest - už jsem se lekl co že to ty kanoe dělaly - jo soulodily.Fuj - ta předsta.
Pod Zručí na Sázavě kdysi byly ve vodě nějaké poklice a považovalo se za povinnost je vracet vodě.Prosím - takových roků a chyť a pusť.
Na Lipně mi kdysi dávno přišel záběr ve 23.55.Samozřejmě okolo plno rybářů, vůbec to nebralo - nakonec po slušném boji německá plážová bota ale kus - velikost alespoň 13 nebo víc.Předloni nám na Lipně vzal ze dna roháč - dávejte si pozor - jednak má zblízka hrozně zlý kukuč a s tou dvojitou pilkou to má v zobáku to fakt perfektně umí.Po ošetření prstu pravila manželka že příště jedině v pracovních rukavicích.

matrix | Út 8.3.2005 19:29:36

Jednou pri chytani candatu se mi ve tme zamotal netopyr do vlasce. Pipak zacal vrcet jak silenej tak sem ho nechal chvili jet a pak zasekl. O to vetsi bylo prekvapeni z ulovku:-)Po cca 5min sem ho dostal dolu a pak vymotal z vlasce a mohl v poho odletet zpatky.

Azbest - Profil | Út 8.3.2005 18:17:40

Žandule-a problém?Já zdaleka neznám všechny,ale ti které znám,tak jsou normální(teda to je relativní pojem..:-)).Viděl jsem ja jen párkrát na závodech a pak jsme se poznávali spíš korespondenčně.S některýma mám ale osobní zkušenost a jsme kamarádi.
Jake-potkana jsi moh darovat nějaký kamarádce,nebo spolupracovnici v nestřeženým okamžiku do kabelky..:-)).Darovanému potkanu na zuby nehleď.:-)

jake - Profil | Út 8.3.2005 17:33:30

Jednou jsem zasekl potkana, když jsem chytal amury na plovoucí nástrahu (rohlík). Naštěstí se mi asi po 20 sekundách vypnul - už jsem byl nachystaný ho odstřihnout - brrrrrrrrrrrrrr.

Tomáš | Út 8.3.2005 16:40:49

To mě jednou při náhozu vzal racek rybku a pak jsem ho stahoval 15 min. z oblohy!Všichni z toho měli prdel,ale mě docela bolelo za krkem,jak jsem se pořád díval nahoru!Nakonec jsem ho dostal na zem a od háčku osvobodil,ale až po té co mě rafl za prst,sviňák jeden!

Žandule | Út 8.3.2005 16:27:27

Azbest: no jednoho člena kapku znám.

Azbest - Profil | Út 8.3.2005 16:24:13

Žandule-Teď už nějakou dobu s feederklubem něco společnýho mám.Asi měsíc,nebo dva jsem členem(mám tu čest).Jsou tam fajn vobčani a všichni sou taky pošahaný přes feeder.
Kačena mi jednou spáchala šílenej záběr na kolínko a vůbec jí nevzrušovalo,že jsem schválně házel na hloubku kolem 2m(větší nebyla).Naštěstí to pustila,nebo jsem měl hák tupej jak Grebeníček.

jan - Profil | Út 8.3.2005 14:24:01

a) Dalsi taskarice-vytahli sme s kamosem za raz oba stejnou rybu-chytali sme se splavkem kousicek od sebe-okoun mel v hube oba hacky-dost sme se divili, kdyz se nam po zaseku "spojily" vlasce :-) b) chytali sme na Chomoutove na tezko-nahod do plnych-ale olovo porad ne a ne dopadnout, pri tom vlas z navijaku furt frcel-zasek, a uz sem "poustel" nenazranyho racka jak draka...stahnout i vyhacit se dal celkem dobre.

jan - Profil | Út 8.3.2005 14:17:16

Tak ja sem lapil v noci na plavanou ondatru..zaber jako prase...zasek, a hned to valilo do boku ke brehu...po par sekundach uz to vypadalo, podle vlasce, ze ryba vylezla na breh, tak sme sli s baterkou podel vlasce a vytahli s chrasti peknou ondatru...nutno dodat, ze na vyhaceni byli vseci dost meci.

švec - Profil | Út 8.3.2005 13:05:35

Já jsem jednou vytáhl z vody kus záchodu.Smrdělo to jak cap a nejsu si dodnes jistej jestli to co v něm smrdělo bylo bahno nebo h...o.Jo a jednou se mě do vlasce zamotal asi 40cm karas i se silonem.Nechtěl jsem ten silon nechat ve vodě a tak jsem tahal,tahal a na koncu byl "šejkspír"220cm i s navijákem.Karas šel zpět,naviják do popelnice a prut mám dodnes.

Tomash | Út 8.3.2005 12:27:34

Já jednou lovil na Kateřině na burizóny. Nakrmil jsem a na místo přijeli dvě labutě. jedna se potopila a záběr byl na světě! To bylo ródeo... Bál jsem se o prut, ale po cca 30 minutách jsem labuť zdolal, hodil na ni kongo a peanem vyndal háček. Syčela jako chřestýš... :-)

JM - Profil | Út 8.3.2005 12:16:57

My v práci slavíme MDŽ a z těch posledních příspěvků mi ten fernet ještě zhořknul. Jestli se mu u mě nebude líbit, tak za to můžete vy.

Žandule | Út 8.3.2005 12:14:17

riki: ty si strašně čistotnej, lepší o takovejdlech věcech nepřemýšlet:-)

kachna - Profil | Út 8.3.2005 11:41:21

Bůh ví co jste před tím pili Azbeste

riki | Út 8.3.2005 11:39:08

Azbest: Kdyby jste viděli toho člověka, který pil z čutory před vámi, tak by jsi možná taky vrhnul. Možná mu jenom smrdělo z huby a od toho načichla ta kořalka.

Žandule | Út 8.3.2005 11:35:57

Azbest: no myslím, že zajímavá otázka by byla ohledně žaludečních potíží na rybách, kamarád když byl na závodech tak kolegovi nechtěně ohodil pruty, jediné co stačil konstatovat tak bylo "asi budu zvracet" :-))) co ten feederklub máš s tím něco společného?

Azbest - Profil | Út 8.3.2005 11:21:53

Žandule-když už jste ochutnali,tak jste ho mohli daorazit.Případný toxiny by už va vás bydleli stejně.
Jednou jsem na Vltavě chytil čutoru do půlky plnou.kořalky.Smrdělo to divně,tak jsem pobral odvahu a ochutnal.Byl to napůl fernet s rumem-utrejch.Pojmenoval jsem to:"Železo"(to jako že ferum=fernet +rum).Dopili jsme to,ale kámoš,kterej už měl předtím pořádně naváto vrhnul pak zkušeně šavli přes pět soulodících kánoí a šel do vody:-)

Žandule | Út 8.3.2005 11:04:37

šeptal: hele nemůžeš psát to samé co já a ještě ke všemu ve stejnou chvíli :-)))

Žandule | Út 8.3.2005 11:03:38

riki: jo, prošlé nebylo a hlavně se zase tak dlouho nevyrábí, říkám, že jsme ho jen ochutnali, ochutnat neznamená vypít :-))) no ono kolikrát když se koupeš v řece nebo rybníce tak si občas třeba taky nechtěně lokneš vody a většinou to přežiješ:-)