MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Reklamace prutů a navijáků a vše zkušenosti.

Zajímalo by mne,jak je ochoten obchod uznat reklamaci prutu,který se zlomil při nahazování či zdolávání a u navijáků který nevydržel zdolávání.Je to realné,nebo máme smůlu,jako zákazníci?

Autor diskuse: Korda
Zařazeno do: všeobecné - náčiní, doplňky, 17.2.2005

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 2 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N Rumpeľ - ® Ne 29.1.2012 21:25:12
lada78 >> uz to neriesim..su to skoro stejne navi..akurat mam 4 obrovske cievky..keby sa sekol a poslal nejake daiwi za 20 000kc tak by ma to len potesilo:DD
N Valdacz1 - ® Ne 29.1.2012 19:32:40
Ondris >> jj mě to tak napadlo protože jsem něco podobnýho vyděl u přetěžovanýho prutu takže asi tak jak říkáš vada matroše
N mates202 - ® Ne 29.1.2012 19:30:13
Korda - >>
Já, jsem zatím reklamoval naviják dvakrát, jednou pro vadnou kličku a po druhé byla vůle v převodech.

V obou případech bylo vše bez problémů uznáno a odstraněno, ani jsem nemusel předkládat záruční list a stačilo, že si mě pamatoval.

Ale, je jasné, že každý prodejce má svá pravidla a ne každý výrobce záruku uzná = také jsem to zažil.
N fajanek - ® Ne 29.1.2012 19:26:17
Já reklamoval základní vláčák od Shimana - Catana. Zlomil se v horní ní díl u spojky při tahání wobleru z vázky. Za 3 týdny jsem měl nový. S dopisem že sice nebyla nalezena vada materiálu, ale v rámci zachování dobrého jména značky mi udělali bezplatnou výměnu poškozeného dílu. Takže naprostá zpokojenost... =)
N Ondris - ® Ne 29.1.2012 19:22:48
Valdacz1 >> olovem to určitě nebude protože je to 3lb prut a těžší olovo jak 60 g jsem na něm neměl a za další u jednoho se jedná o prostřední a u druhého o díl se sedlem navijáku, takže podle mě se jedná o vadu materiálu ale nevím no!
N Glgin - ® Ne 29.1.2012 19:15:00
Ahoj,letos jsem reklamoval teleskopický prut který se zlomil na 3 díly hned u oček.Poslal jsem prut na reklamaci a přišel nový...
Jenže hned jak jsem ho rozbalil tak jsem si všiml že je popraskaný lak kolem oček,tak jsem ho znovu poslal a přišel druhý prut ale zase měl poohýbané očka,sice to moc poznat nešlo ale poslal jsem ho zpět.
Přišel email od prodejce že pruty které jsem poslal zpět byly v pořádku a že jejich technik na reklamace řekl že ten zlomený prut byl zlomený neopatrným zacházením ale nikoli vadou materiálu ale že pro dobré jméno mě ho vyměnili.
Tak jsem jim napsal ať mě pošlou prut který nebude mět zřejmé vady nebo ať mě vrátí peníze.No za týden přišel prut,rozbalím a co mě čekalo...prut který nedosahoval ani z poloviny ceny původního prutu(jiný model) a ještě k tomu očko které nebylo pořádně přiletované a bylo vyhlé.Trochu lepidla to opravilo ale jinak hrůza.Prut stejně na nic nepoužiju a bude hozený ve skříňi.
Koupil jsem si 3dílné děličky a proti teleskopu 1000 a 1
N čeman 29 - ® Ne 29.1.2012 19:00:08
:))))
N lada78 - ® Ne 29.1.2012 18:51:47
Rumpeľ >> když ti pošlou něco jiného,pošli jim to zpět,máš na to právo i kdyby věc byla bez vady. Máš na to myslím 14dní.
N Valdacz1 - ® Ne 29.1.2012 18:50:29
za reklamaci samozřejmě odpovídá prodejce, nic méně kdyby s ním nebyla řeč tak to skus přímo v gammarusu (zástupce shimano pro východní evropu). před lety mě při náhozu praskly obě trnový spojky u shimano nexave (mimochodem to byla taková prda že mě zvonilo v uchu ještě hodinu:-)) prut mě na místě vyměnily a ještě se přiznaly že s těma spojkama jsou problémy takže fér jednání.taky bych se u nich možná zmínil o chování prodejce. přeju dobrý pořízení. P.S.vlhkostí to nebude,možná bych zkusil používat lehčí olovo:-)))
N Rumpeľ - ® Ne 29.1.2012 18:05:56
mam tiez skusenosti..objednal som si 2X tica scepter GE 8000 . a oni poslali GX 10 000..som tam pisal volal ale mali to na haku..dal som mu navrh, ze si ich necham,ale ked mi posle nejaku aspon nejaku malickost v hodnote 2x postovneho..a nič seru na to..takze si to zasluži reklamu---www.ukaprika.cz/
N kritik - ® Ne 29.1.2012 17:43:50
lada78 >> Tady trošku počti.
http://www.podnikatel.cz/clanky/reklamace-obcansky-​nebo-obchodni-zakonik/
Zcela určitě to upravuje občanský nebo obchodní zákoník, jen to dohledat.
Ale to přetáhnutí obchodníka prutem či vadným navijákem určitě nezavrhuj .-)))
N mároš - ® Ne 29.1.2012 17:42:24
lada78 >> Právě proto je lepší informovat ČOI, popřípadě vznést stížnost na prodávájícího. Soudit se nemá smysl a je to na dlouho.
N tuzemak - ® Ne 29.1.2012 17:41:04
lada78 >> prodejce nedonutíš,a soudit se sním je ztráta času a peněz,ano on má povinnost ti tu reklamacu vyřídit,jak dopadneš on už neřeší.
N romario.lt - ® Ne 29.1.2012 17:40:22
Vzhledem k tomu, že rybařinu nakupuji prakticky u jednoho prodejce, nemám s reklamacemi žádné problémy.(podotýkám, že si s prodejcem netykáme a známe se pouze z obchodu)
Nekupuji levné věci, hlavně pruty, navi a outdoor.

Osobní zkušenost je taková, že i v případě reklamace např. feederové špičky, zipu na brašně nebo hlásičů vyřídí reklamaci bez problémů a v rámci dobrých vztahů často i na vlastní náklady. O výměně nevyhovujícího zboží ani nemluvě.

U stálého zákazníka totiž dobře ví, že neprodělá a já jinam chodit nebudu.

Slušný prodejce reklamaci vyřídí bez řečí se snahou vždy vyhovět.
N lada78 - ® Ne 29.1.2012 17:35:38
tuzemak >> no právě,ale jak ho donutím?
N lada78 - ® Ne 29.1.2012 17:35:08
mároš >> budeš se soudit o každou blbinu,jak jsem psal níže-nestojí to jen peníze,ale drahocený čas atp.
N tuzemak - ® Ne 29.1.2012 17:34:09
lada78 >> ale sám vidíš,že z jeho strany nejní zájem..
N mároš - ® Ne 29.1.2012 17:34:00
lada78 >> Ještě je tu ČOI,ale ta nemůže posuzovat oprávněnost reklamace,může jenom sankcionovat nesprávný průběh reklamace.Soud bych řešil jako poslední možnost......
N lada78 - ® Ne 29.1.2012 17:33:18
tuzemak >> nevyprdnu,on prodává šmejdy-on z toho má živnost
N kritik - ® Ne 29.1.2012 17:32:32
lada78 >> Nechci ti tu něco cucat z prstu, není až tak moje parketa. Vyjádří se určitě někdo kovanější.
N lada78 - ® Ne 29.1.2012 17:32:04
kritik >> myslím tu první variantu,tu druhou vím :-)
N tuzemak - ® Ne 29.1.2012 17:31:43
Ondris >> určitě zavolej přímo na firemní zastoupení,na prodejce se vyprdni,je to neschopný lempl aby vyřřizoval reklamacu...
N lada78 - ® Ne 29.1.2012 17:31:01
kritik >> a postup je jaký?
N kritik - ® Ne 29.1.2012 17:30:17
lada78 >> Občansko právním sporem nebo vezmeš pruty a omlátíš je prodavači o hlavu:-))
Osobně se přikláním k variantě č.2 !!
N lada78 - ® Ne 29.1.2012 17:28:06
kritik >> no jo,tak praví zákon,ale realita je bohužel jiná. A já se ptám,jak se tomu ubrání zákazník?
N kritik - ® Ne 29.1.2012 17:25:54
lada78 >> Prodejce není oprávněn posuzovat, zda reklamaci ano nebo ne. Zboží musí vyreklamovat u firmy s výhradním zastoupením nebo přímo u výrobce.
Jinak to možný prostě není.
N Ondris - ® Ne 29.1.2012 17:24:33
Právě, že ty pruty nestály 5 korun. Neříkám, že jsou nějaké extra ale pro mě to bylo dost pěněz si je koupit. Tak bych čekal nějakou kvalitu. A tato vada je na obou prutech, ale pouze na 1 dílu každého z nich. Je to to samé jak kdybych si koupil nové auto. Taky bych čekal, že mi lak něco vydřží, ale možná by mi bylo řečeno, že jsem ho nechal zaparkované ve vlhku!
N lada78 - ® Ne 29.1.2012 17:19:57
kritik >> já vím,ale jak říkám,pokud zboží prodejce neuzná,nic s tím nenaděláš.
N kritik - ® Ne 29.1.2012 17:18:26
lada78 >> Já to uváděl jako příklad, že ne všechno, co ti řekne prodejce je svatý.
N lada78 - ® Ne 29.1.2012 17:16:28
neprduch >> no právě,o to mi jde-koupíš nějakou blbost za 100kč a ona se ti porouchá. Když to doneseš vrátit,tak se ti vysmějí,co by jsi chtěl za stovku. Jenže to je stovka sem,stovka tam a po letech zjistíš,kolik jsi za takové šmejdy nechal. O dražších věcech ani nemluvím.
N lada78 - ® Ne 29.1.2012 17:13:48
kritik >> s Alzou.cz mám bohužel smutné zkušenosti. 14 dní před vánoci mi operátor tvrdil,že zboží dojde na sklad ještě tentýž večer,že mám v klidu poslat peníze. Jenže ouha,dny plynuly a zboží nikde. A tak znovu telefonáty,mejly a ujišťování,že to do vánoc stihnou.....jenže nestihly,alespoň prachy vrátili včas.
N Rybatorstr - ® Ne 29.1.2012 17:10:21
Reklamoval jsem jednou vadnou špičku prutu a jednou dceři odešel cvrček na navijáku. Obojí bez problému vyřízeno a v čase stanoveném v obch. zákoníku. Jednou mi nestihli opravit DVD přehrávač v 30-ti denní lhůtě a tak jsem volal do obchodu, kde to vyřizovali. Za 10 minut telefon, že se moc omlouvají a dostal jsem nový model. Tak že v poho.
N neprduch - ® Ne 29.1.2012 17:07:45
lada78 >> Tak to už moc možností není, protože soudní znalec by asi stál víc, než reklamované zboží. Mě neuznala fa JSA reklamaci křesílka (prý jsem si ho mechanicky poškodil sám-protože jsem asi na něm seděl), tak mi nezbylo než koupit jiné a ke starému si dodateně dokoupit jinou plastovou nohu. A pak je dobré se podělit o své zkušenosti tady na Mrku, když nás bude víc, co od takových prodejců nebo značek odejdou, třeba se časem něco zlepší, nebo ty firmy zkrachujou. Nic jiného si nezaslouží
N kritik - ® Ne 29.1.2012 17:04:30
lada78 >> Podobný problém jsem řešil vloni na Alza cz., odkud měla dcera MP3 přehrávač za tři litry. Někde ťukla lehce dispejem a v rohu měla lehce prasklý sklo. Neřešil jsem to, protože jsem věděl, že nemám u prodejce nárok.
Asi po měsíci MP3 zasvítila, zablikala, zaprskala a klekla. Po mojí reklamaci přišla nazpátek s vyjádřením servisního technika, že mám smolíka, že k závadě došlo následkem úderu či pádu (viz prasklé sklo)
Obratem jsem mu to poslal nazpátek s písemným prohlášením, že prasklé sklo na displeji nemělo souvislost s uvedenou závadou a že žádám o posudek přímo od výrobce. Následoval balíček s novou MP3.
Z toho vyplývá, že si od prodejců nemáme nechat kálet na hlavu.
N lada78 - ® Ne 29.1.2012 16:57:01
kritik >> Ne,spíš by mne zajímalo,jak postupovat,když prodavač,nebo výrobce řekne,že to není jejich vina a danou věc vrátí,nebo si ji prostě nepřevezme.
N kritik - ® Ne 29.1.2012 16:54:29
lada78 >> Tak holt sklopim wocas a řeknu si, že jsem pro to udělal maximum. A rozhodně nedám na kecy nějakýho prodejce, který je beztak lenivej někam něco posílat a vyřizovat :-))
N Ondris - ® Ne 29.1.2012 16:49:27
kritik >> Asi to zkusím, ale doufám, že to k něčemu bude.
N lada78 - ® Ne 29.1.2012 16:47:46
kritik >> jenže když mu to normálně zase pošlou zpátky,že je to jeho vina?

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 2 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | všeobecné | náčiní, doplňky ]

Co je nového - všeobecné
Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Prodavač - Brno

Rybářská speciálka v Brně přijme zaměstnance na pozici prodavač do oddělení kaprařina, plavaná, feeder, ostatní. Nástup únor 2017. Životopis zasílejte na e-mail info@rybarska-specialka.cz, nebo na...

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniFOX naviják FX13 Reel

Za 5 940 Kč s DPH.
Pro registrované zákazníky ještě o 5 % levnější ! Největší naviják z rodiny kaprařských navijáků s označením FX, který disponuje královskou kapacitou vlasce.


akce, rybareniVíce než 100 prutů a navijáků za akční ceny!

Potřebujete nové pruty nebo navijáky a nechce se Vám moc utrácet? Máme pro Vás skvělou nabídku! Právě teď u nás najdete více než 100 prutů a navijáků se slevami až 60% ! Neváhejte, protože tato nabídka platí pouze do vyprodání zásob!


Doporučujeme prodejnu
Adresář prodejen
Rybářské potřeby U Habakuka Rybářské potřeby U Habakuka

Plzeň, Na Roudné 39