ZK - Carp Only

Zapisují pouze vybraní uživatelé.
Rok se s rokem sešel a naše týmy Carp Only I. ve složení Tomáš Vaněk a Zdeněk Vaněk a Carp Only II. ve složení Anton Motyka a Andrej Dopirák opět vyráží bojovat na Zemplínskeho Kapra 2017. Kluci místní vodu velmi dobře znají, hlavně Anton a Andrej, kteří pocházejí nedaleko od Zemplínské Šíravy a tato voda patří k jejich oblíbeným revírům.

Minulý rok se nám podařilo vybojovat vítězství v sektoru a získat ocenění nejlepší moravský tým. Pevně věříme, že i letos navážeme na loňské úspěchy, v lepším případě přivezeme ty nejcennější příčky, proto nám držte palce a sledujte náš online přenos.

Zároveň bude probíhat i online přenos na našich FCB stránkách CARP ONLY CZ&SK, ale ne v takové míře jako tady na MRK.cz, takže kdyby Vám něco uniklo, tak se nebojte, o nic nepřijdete.

Ještě by se slušelo popřát Svatému Petrovi, který často u nás stojí a doprovází nás k úspěchům. Děkujeme a pevně věříme, že tomu bude i tentokrát.

Naše moto: Bojujeme do poslední sekundy a nikdy se nevzdáváme, protože vždy je o co bojovat.

Za Carp Only & Strafishing team - Tomáš Vaněk, Zdeněk Vaněk, Anton Motyka a Andrej Dopirák

Diskuse k on-line přenosu: www.mrk.cz/diskuse.php?id=750626
Autor diskuse: Martin M. - Profil , 14.9.2017 kaprařina - závodní sektor
Dále moderují: VAN's Profil + Carper_Andrew Profil

Ze kterého sektoru si myslíte, ze vzejde vítěz závodu?

A) Palkov51%

B) Kamenec11%

C) Horka4%

D) Priemestska oblast8%

E) Zaluzice5%

F) Lucky21%

Od 14.9.2017 hlasovalo 92 čtenářů.

VAN's - Profil | Ne 24.9.2017 19:56:13

Zemplínsky Kapor je za námi a velmi rádi bychom se s Vámi fanoušky a diváky rozloučili. Mimo to bychom z naši strany i zhodnotili a přiblížili některé situace tohoto krásného závodu, který pro nás dopadl na výbornou.

Začali bysme asi losem. Tem z pohledu papírku a místa lovu byl naprosto výborný. Narovinu můžeme říct, že to bylo místo, které jsme chtěli, ale na druhou stranu i nechtěli. Jednoduše PAĽKOV 1 nikdo neznal, bylo to místo, na kterém nikdo nechytal. Aby na něm mohl někdo chytal, tak pořadatel musel požádat o výjimku, jelikož se jedna o rezervaci, kde je takový rybolov zakázán. Po příjezdu na místo nám bylo jasné, že máme pro sebe velkou vodní plochu, kde by kapři mohli mít klid. Tato domněnka se nám první dny i potvrdila. Úlovky prvních dnů hovoří za vše. Kapři plně důvěřovali našim nástraham a věřil jim, že je tto součást jejich přirozené potravy.

No nebylo tomu tak, ale celý závod. Přišla i doba, kdy záběry ustály a my jsme museli řešit situaci co dál, jelikož sousední tým nás velmi rychle dotahoval. Naštěstí jsme v čas pochopili, co a jak se musí na této vodě udělat. Zde nám přišly vhod zkušenosti z minulých ročníků. Opět jsme začali bodovat a brát si vedení v závodu na naši stranu. Zde rozhodly zkušenosti a výborná technologie, kterou jsme byli vybavení, echolot, GPS, krmení a spoustu dalších věcí.

Poslední noc byla vyhlášena černá vlajka, která nám asi z našeho pohledu pomohla, protože přibrzdila ostatní týmy, které se postupně rozchytavali. Černá vlajka platila do 4:00, což zbývalo pouhých 4 hodiny do konce závodu. V průběhu černé vlajky jsme měli dva záběry, jednu jízdu a jeden padák. Rozhodli jsme se, že vyčkáme a pro rybu pojedeme až pořadatel odvolá černou vlajku. Tomu se tak stalo. Ve 4:15 vyrážíme na vodu a nejprve, že pojedeme pro prostřední levý prut. Proč právě pro tento prut, protože ve chvíli, kdy jsme se rozhodovali se opět rozjel. Na jeho konci jsme podebrali bombonek, právě ten bombonek, který už jsme umistili sem do on-line. Byl to brutální kapr o váze 22,07kg. Na druhém prutu, na kterém byl padák jsme zdolali na Šíravu běžného kapra 11,21kg. Těmito dvěmi kapry jsme si upevnili 1.misto.

Velmi si vážíme našeho úspěchu a bereme ho za velký závazek vůči Vám, našim fanouškům a divákům. V letošním ročníku jsme napsali novou historii závodu, která si myslíme, že dlouho nebude přepsána. Přece jenom výsledek 562kg je něco, co se nevidí každý den. Děkujeme Vám všem, protože bez Vás bychom to nezvládli. Ta podpora z Vaši strany byla a i po závodu je neskutečná. Tak zase někdy u dalšího on-line přenosu.

Za Carp Only a Starfishing tým
Zdeněk a Tomáš Vaňkovi

VAN's - Profil | So 23.9.2017 20:59:24

VAN's - Profil | So 23.9.2017 20:58:22

Už jsme doma. Cesta v naprostém pořádku a dnes se bude slavit do rána. Šampaňské poteče proudem. We are the champions!!!

VAN's - Profil | So 23.9.2017 15:35:40

Nakonec jsme cely zavod dotáhli do vítězného konce a vystoupali jsme na stupeň nejvyšší!!! Teď už jsme na cestě domu. Jakmile se dáme trosku dohromady, tak se vám ozveme a více se rozepisi o posledních 24 hodinách závodu. Všem děkujeme za podporu. S pozdravem Tomáš a Zdeněk Vaňkovi

VAN's - Profil | So 23.9.2017 8:01:39

Je konec závodu, který byl pro nás absolutně slovy nepopsatelny, ale naplno jsme si ho každý den užívali. Teď už jdeme balit a uvidíme se na vyhlášení na Palkově.

VAN's - Profil | So 23.9.2017 6:48:36

Bombonek...

Carper_Andrew - Profil | Pá 22.9.2017 23:46:03

Bohužiaľ na breh sme vytiahli už iba prázdnu montáž, zdolávanie z brehu v takýchto vlnách a ešte z tej diaľky je vždy hop alebo trop.. Tak ako píše Tomáš, je to tu úplne psycho.. Silný nárazový vietor a obrovské vlny, kvôli ktorým sme museli dať čln na breh, pretože sme nechceli riskovať odtrhnutie kotviacej bójky.. Ideme zaľahnúť do spacákov a budeme dúfať že nám v noci sponad hlavy neodfúkne bivak pretože ten vietor stále naberá na sile..

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 23:08:58

I kdyby nebyla vyhlášena černá vlajka s tátou jsme se rozhodli, ze bychom na vodu stejně neslii. Monza by nás to stalo vítězství, ale lidsky život ne prvním místě. Oba name doma rodinu a takovému hazardu neholdujeme. Za námi je čisté peklo. Tady je video a ten zvuk jsou hučící stromy za námi.

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 23:04:02

Oficiální prohlášení pořadatele.
O 22:50 bola vyhlásená čierna vlajka na sektore Zálužice, tým pádom na celej šírave platí zákaz vstupu na vodnú hladinu pre všetkých súťažiacich až do odvolania!!!

Carper_Andrew - Profil | Pá 22.9.2017 23:01:45

Opäť tu máme čiernu vlajku.. vlny sú úplne masaker, no dostávame zaber a Tono zdoláva z brehu..

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 20:23:50

Pořadatel upozorňuje všechny.
UPOZORNENIE !!!
Tak ako každý rok aj v IX. Ročníku budú zverejnené úlovky iba do 24:00. Úlovky po 24 hodine budú zaevidované a zverejnené 23.9.2017 v ranných hodinách po ukončení súťaže a kontrole u rozhodcov.

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 19:26:15

Spoustu z vás mi píšou jaké světlo používám v bivaku. Letos jsem si pořídil světlo od RidgeMonkey Bivvy Lite Duo. Velmi dobrý pomocník. Výhodou je stav ukazatele baterie, tudíž mate naprostý přehled o stavu baterie. Součástí světla je dálkový ovladač pomoci kterého dokážete světlo zapnout, vypnout, změnit barvu svícení z bílé na červenou. Jako jedinou nevýhodu bych videl dosah dálkové světla. Ten je docela krátký cca 2-3m. Ale zase je to světlo do bivaku. Pro širší použití bych uvítal cca 10-15m.

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 19:19:12

Neustále máme minimálně připraveny 3 náhradní navazce, které v případě potreby jen vyměníme, zase na břehu zkontrolujeme a připravíme pro další použití. Projistotu si na dnešní noc ještě připravím další navazce, abychom jich měli dostatek.

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 18:37:07

Již avizovany kapr, který čekal na vážení. Rozhodčí mu navazili úžasných 10,83kg a celkem máme už 529,33kg.

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 18:32:39

Od posledního příspěvku ubylo jen par hodin, ale my jsme poradně zabojovali a na břeh se podívali hned dva krasní lysci. Jeden byl určitě panenský, žádný vpich v tlamce a druhý byl zase krásně kulatoucky. Díky těmto dvou kaprum jsme jako první v historii Zemplínskeho Kapra překonali hranici 500kg uložených bodovaných kaprů. Je to krasny pocit, když víte, za čím si celou do jdete. Teď máme dalšího kapra na vážení. Čekáme na rozhodčí.

Carper_Andrew - Profil | Pá 22.9.2017 18:05:37

Už sa to nesie... Ženie sa na nás poriadný lejak.. Zábery dnes máme pravidelne každú hodinku.. bohužiaľ všetko od nebodovanej ryby.. nepomáha ani 2x24mm 7cm od háčika.. Dáme si úžasné brindzaky od hlavného rozhodcu z Lúčok a počkáme na ďalší záber, snáď tie 24ky prinesú bodovanú rybu.. Ďakujeme

P.s. rozhodcovský guláš bol tiež výborný :)

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 14:48:11

A jak to tak bývá, když je dobře najezeny pán, tak i kaprům šmakuje. Další důležité body, které nám dávají průběžný součet 497,92kg a od historické hranice 500kg tohoto závodu nás už dělí jen jeden bodovaný kapr. Tak pojď!!!!

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 14:19:59

Kvůli záběrům, které přišly po obědě dnes obedujeme později. Tentokrat sekaná z 50% ze slepice a 50 % hovězího a jako příloha brambor s okurkem. Dobrou chuť!

Carper_Andrew - Profil | Pá 22.9.2017 13:53:39

Popri množstve nebodovaných kaprov sa nám pre zmenu podarilo chytiť nebodovaného amura čomu sa v podstate nebránime len nech má viac ako 16kg. Tento rok používame na Šírave betónové záťaže Ufosinker, snažíme sa tak byť setrnejší k životnému prostrediu predsa len každou rybačkou je vo vode viac a viac olova a to sa nám osobne vôbec nepáči. Podľa nás je toto cesta ktorou by sa malo vybrať viac rybárov..

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 11:49:18

Jelikož nám ryba přestala úplně brát, rozhodl jsem se ještě najit jedno, poslední nové místo. Kterému opravdu věřím. Jedna se o starou kamennou cestu, kde by se kapři mohli krmit.

Momentálně máme pruty položené ve vzdálenostech 650m, 750m a 850m. Krom místa 750m, které je nové, tak nám ostatní místa fungovaly a vydávaly kapry. Vůbec netuším co se stalo, ale když nad tím zpětné přemýšlím, tak vidím jako největší problém zákaz plavby ze středy na čtvrtek a silný severní vítr, který pohnul s rybou z našeho sektoru. Dokonce i ulovky týmu to potvrzuji, začali totiž chytat Lucky, stred az do konce Palkova a Kamenec. Jinak si to proste nedovedu vysvětlit. Není přece možné, abychom nebyli schopni udělat zaber, když to cely závod slo. I proto jsem zvolil variantu nového místa.

Byť nas vedlejší tým silné dotahuje, stále jsme ve vedení a budeme se to snažit udržet do konce. Držte nám palce a věřte nám!!! Díky Zdeněk a Tomáš

Carper_Andrew - Profil | Pá 22.9.2017 10:16:42

Konečne sa nám podarilo dostať k bodovanej rybe 5800gr, snáď nám tie nebodované už dajú pokoj..

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 7:58:11

Tabulka nově nadepsaná, tak teď už jen čas a váhu dalšího kapra. Snad to bude co nevidět.

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 6:43:20

Aktuální výsledky k 6:35.

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 6:31:11

Nakonec pro nás krásných 7,86kg. Super start do dnešního posledního dne. Musíme bojovat, protože to vypada, ze to bude boj o každého kapra. We are ready for huge fishing. Come on!!!!!!

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 6:22:17

Dobré ráno všem přejeme, dnešní rozbrezk na Siravou byl opět rozkošný. Když jsem stal u prutů, tak v te chvíli se rozjel úplně pravý prut. Čekáme na vážení.

VAN's - Profil | Pá 22.9.2017 3:44:33

Konečně se nám ozvalo místo, ze kterého cely týden bodujeme. Razantní jízda, ze jsem si myslel, ze kapr chce servat můj prut z vidlicek. Další důležité body 10,63kg.

VAN's - Profil | Čt 21.9.2017 21:05:19

Právě se chytl největší kapr závodu 24,20kg. Šťastní lovci jsou kluci z Mikbaits, lonští vítězové, kteří letos sedí na jednom z TOP míst, a to Lucky 1. Pokusím se vám co nejdříve přinést fotku. Gratulujeme kluci!!!

VAN's - Profil | Čt 21.9.2017 20:31:49

S přicházejícím večer se zvyšuje frekvence záběrů. Právě jsme zvážili lysce 9,32kg.