E shop - vaše zkušenosti ?

Minulý týden jsem si v nejmenovaném E-shopu, objednal mimo jiné pouzdro na pruty. Zboží přišlo do dvou dnů. Moje rozčarování začalo při otevření poměrně velkého balíku, nepotřebné místo bylo vyplněno zmačkanými novinami, ale i pytlíky od svačiny apod. odpadky:-( Druhé ještě horší překvapení mě čekalo při rozbalení pouzdra na pruty. Tento jinak pěkný výrobek byl vybaven reklamou na jistou skupinu rybářů :-( Pouzdro s reklamním potiskem jsem si opravdu neobjednal. Při další komunikaci s majitelem e-shopu, jsem byl znovu nemile překvapen strohostí a bohorovností odpovědí :-(
Autor diskuse: Maty - Profil , 18.1.2005 všeobecné - náčiní, doplňky

drvoštěp - Profil | Út 23.6.2015 20:03:11

Radek Š >> Vypadá luxusně .A cena ?

Skřivánek - Profil | Út 23.6.2015 19:53:47

Radek Š >> Pěkný :)

Radek Š - Profil | Út 23.6.2015 19:48:57

včera mi došel z dalekého východu kolovrátek na spodový prut na krmení spombem. Vše v naprostém pořádku, jsem spokojen :-) Hlavně ta cena :-)

Fishky - Profil | Út 8.3.2005 10:34:30

Prvne v zivote jsem si objednal zbozi pres Internet, takze jsem zvedav, kazdopadne o vysledku informuji, lovu zdar

Véna S. - Profil | Út 22.2.2005 12:50:22

Zatím jen jedna, naprosto bez problémů. V pondělí jsem odeslal objednávku Jardovi OVA, ve čtvrtek bylo zboží doma. K tomu jsem si po mailu ještě domluvil nějaké podrobnosti a jeho vstřícnost lze jen chválit.

Braunstein - Profil | Po 21.2.2005 19:02:09

Technická poznámka : nabízená další sleva 10% navíc na www.braunstar.cz platila pouze do konce ledna.
Děkujeme za pochopení.

FishFace | Ne 6.2.2005 20:08:43

Ja se jich ptal, a oni říkali, že další dodávka bude až v půlce února...tak newim.... Čekám až ho budou mít skladem...

hunol - Profil | Ne 6.2.2005 19:06:51

dudu - Fakt mám to v mejlu taky.Čekali na dodávku.Tak se necháme překvapit.Cau.

dudu | Ne 6.2.2005 18:52:44

hunol- to je fofr, teď mě napsali,že to zítra posílají. Tamtamy fungují dokonale.

hunol - Profil | Ne 6.2.2005 18:39:08

dudu - Mě ani tak nevadí že je neposlali ale že se ani neozvou jesli je vůbec mají,nebo že objednávku ruší.Asi přecenili své možnosti.

dudu | Ne 6.2.2005 18:06:36

hunol- to sme na tom stejně. Po asi třech dnech od objednání zmizely z nabídky a nic. Pravda je, že nikde negarantují nějakou dodací lhůtu, ale vždy když sem něco nakupoval po netu, tak sem to měl max. do týdne doma. Ještě jim dám chvíli čas,než je popliju. Kdyby měl někdo nový zprávy, tak dejte vědět, dík a čus.

hunol - Profil | Ne 6.2.2005 17:22:45

dudu, FishFace - Doufám že je máte, mě poslali kulový.Ani se nikdo neozval.

dudu | Ne 6.2.2005 16:39:24

To co ty za 1100Kč. Feedr Mikado 330.

FishFace | Ne 6.2.2005 13:24:11

dudu: co sis objednával z feederklubu?

dudu | Ne 6.2.2005 12:01:13

Tak sem prodělal, že to tu čtu až dnes, nenapsal sem onu kouzelnou větu. Jinak Braunstein bych dal za 1. Asi 20 položek mě přišlo do 3 dnů kompletně+zapalovač,metr,propiska. Z jinýho obchodu(feeder klub) už asi 10 dni čekam a nic.Jinak klepu na dřevo, přes net nakupuju dost a ledacos a zatim vždy spokojenost.

barbel - Profil | St 2.2.2005 10:07:56

Takze slava Matymu a diky p.Braunsteinovi.....Hosana, hosana:-)

barbel - Profil | St 2.2.2005 10:00:31

Me prisel dnes od Braunsteina novy navijacek. Vcera zvecera jsem ho objednaval. Take jsem na nej dostal slevu. Navic o nej asi je velky zajem, protoze dnes v nabidce uz neni(je to novinka), takze neuprednostnil vyhodnejsi prodej nekomu komu slevu nesliboval. Ted zacinam litovat, ze jsem si neobjednal jeste neco navic...

strejka - Profil | St 2.2.2005 9:52:59

spatna reklama je taky reklama, tak jsem navnazen zdejsi kritikou poridil u Braunsteina vlacak Colmic Zephir namisto za 3190,- po vsech slibovanych slevach za 1350,-, k tomu dalsich par blbosti, vse jsem mel uz druhy den v poradku doma, bud se chytil za nos nebo slo opravdu jen o ojedinele excesy...

Honzas - Profil | St 2.2.2005 8:24:06

Sorry Maty. Musím také potvrdit, že zde slibovaná sleva od e-shopu Braunstar funguje. Mimo slevy na zboží 20% uváděné na stránkách e-shopu jsem dostal i zde slibovanou 10% slevu a celkem jsem na objednaném zboží, které během 2 prac.dnů přišlo ušetřil 2 200 Kč (oproti cenám těchto věcí jinde). Maty dík. Díky Tvým špatným zkušenostem a oprávněné kritice jsme na tom někteří vydělali :-))

Leo01 - Profil | So 29.1.2005 0:38:49

Musím dnes taky napsat svoji zkušenost, bo se to zadání a i předchozího průběhu otázky týká. U p. Braunsteina v U./n.L. jsem si e-shopem objednal v krátké době 2x: Nejprve pletenku FireLine 0,12 a po jeho nabídnutí další příjemné slevy zde v této otázce ještě plavačkového Stradica. Musím ze své zkušenosti a bez jekéhokoliv vlezprdelkování konstatovat, že p.Braunstein své sliby splnil do puntíku, a to jak cenově, tak i termínově. Se zaslaným zbožím jsem naprosto spokojen a asi se ani v budoucnu nebudu bát e-shopu využít. A jen se mi chce věřit, že tato má pozitivní zkušenost nebude ojedinělá.

Pike | Pá 28.1.2005 16:32:51

Honza. Co je na tom lepsi nevim. Zbytecne projety benzin, ztrata casu atd

Honza M - Profil | Pá 28.1.2005 16:28:21

Pike: to je aasi lepší domluvit se s pár lidma, vzít auto a dojet do Německa a je klid...

Pike | St 26.1.2005 12:20:46

Honza M: Na dobirku to dostanes tezko. Nakupuj u serioznich obdhodu, plati se kartou.

Honza M - Profil | Út 25.1.2005 19:48:22

Pike, fajn, takže nejdříve se zaregistrovat, následně přihlásit, vybrat zbóžo, to chápu... Ale jak to mám zaplatit? To mám někam posílat peníze aniž bych měl záruku, že mi někdo něco pošle???

Pike | Út 25.1.2005 8:53:18

Honza M: Potreba je nalogovat se na prislusne stranky obchodu v zahranici, vybrat si zbozi, objednat si ho, zaplatit ho a pak cekat az prijde. Dobre si je taky precist podminky prodeje.

Honza M - Profil | Út 25.1.2005 1:18:09

Co je potřeba k objednání z Německého nebo UK e-shopu? Rád bych si něco objednal, ale není mi moc jasné jak...???

Maty - Profil | Po 24.1.2005 11:09:24

boyscout: mám, ale nechci nikomu upřít právo na demokracii :-) už to neřeším, pro mě je to uzavřená kapitola.

boyscout - Profil | Po 24.1.2005 11:05:31

Maty>jsi přece administrátor diskuze, to tam nemáš tlačítko delete? :-)

barbel - Profil | Po 24.1.2005 10:53:41

Maty: neber to tak vážně, vždyť se jedná jen o tašku. Je mi jasný že tě nejvíc ranila ta reklama na ní, to bych ve tvém případě taky těžko přenášel přes srdce.

boyscout: bystrý chlapec, to by mne nenapadlo :-))))

Maty - Profil | Po 24.1.2005 10:52:35

boyscout: Jo už mě to taky sere. Člověk už si ani nemůže postěžovat, aby na tom druhý nevydělal. Myslel jsem si, že je to špatný obchodník, ale učí se rychle :-))
Kurva kam to spějem ???

karelc - Profil | Po 24.1.2005 10:51:28

jaká kampaň, jaký prachy? Maty by nazahodil důstojnost pro pár kaček :-)))))))

boyscout - Profil | Po 24.1.2005 10:47:30

Teď si připadám, jako v Carrefouru :-)))
Jsem asi blbý ale nechci slevy zadarmo :-))
Maty přiznej, že to byla domluvená reklamní kampaň? :-) Kolik procent z této akce dostaneš? :-)

Maty - Profil | Po 24.1.2005 10:40:45

Barbel: to je pravda, pro pár kaček klidně zahoď důstojnost :-))) Tak se dělá obchod :-)

barbel - Profil | Po 24.1.2005 10:36:10

Braunstein: to je škoda že jsem nepočkal 14 dní. Minulý týden jsem od vás dostal prut, čelovku a pár drobností. A na podzim jsem si taky jeden proutek kupoval. Nešla by ta sleva poskytnout zpětně??? Budu všude pět chvalozpěvy:-))))
Maty: sorry, byznyz je byznyz :-)

Braunstein - Profil | Po 24.1.2005 10:19:51

Honzas>Sice jsme nic nedostali,ale stejně...
S pozdravem Braunstein.

Honzas - Profil | Po 24.1.2005 8:23:06

Pánové vy jste e-shop Braunstar snad zavalili objednávkami? Minulý týden ve čtvrtek jsem tam posílal mailem dotaz ohledně navijáků a zatím se neozvali. Asi p. Braunstein nestíhá odpovídat, jak tady už psal :-(.

Martin M. - Profil | Ne 23.1.2005 15:42:15

Slehy> ja jsem to bohuzel zjistil a realizoval uz minuly tyden :-(

Šlehy | Ne 23.1.2005 15:19:06

Velice lákavá nabídka od p.Braunsteina na další slevu 10%. Hned jsem to musel vyzkoušet.Najednou jsem zjistil,že mám málo navijáků :-))

Kutil | So 22.1.2005 19:50:00

Se zákazníky jsem ve styku téměř každý den, tak vím o čem píši.Jedno z velkých pravidel obchodu je - boj se zákazníkem nemůže prodejce nikdy vyhrát.A to bohužel většinou i když má pravdu.Sám chytám na šlápnutí, tak s tím mám problémy.Dobré firmy to vědí, horší se to budou muset naučit,špatné se to nenaučí nikdy.Pro firmy prodávající drobné kusovky to platí 10 x.Díky za téma, může nám moc pomoci.