Řešení problémů firmy Mivardi (reklamace, servis, atd.) - vaše zkušenosti

Zajímalo by mě jestli mate zkusenosti s tim jak firma Mivardi řeší jakékoli reklamace, problémy výrobků, servis atd.
Hlavně navijáky, uvazuji totiž o koupi Omegy, nebo Sigmy a nechci řešit kdybych musel něco reklamovat jakykoli problém...(((

Gordon713 - Profil | Po 11.6.2018 8:54:29

Osobne mam velmi dobru skusenost mal som pruty mivardi vector carp a zlomil som vrchny diel po mesiaci poslali .Zrejme pan trpí očnou chorobou pretože poslat zakaznikovi diel kde je každe očko vyviazane do inej strany je proste parada .Prut nebol v zaruke diel stal 30 eur aj kuruerom .Neviem ako to je v Čechach.Určite si nabuduce kupim nieco od tejto firmy a hlavne pruty.

Deawon - Profil | Po 11.6.2018 8:46:37

Deawon >> Tak se mi ozval technik z Mivardi co provedl výměnu za šunt a omluvil se mi a poslal mi fungl nový hlásič a ponechal mi i ten starý, abych nemusel platit poštovné. Takže si ce nejdříve vztek, ale nakonec to dobře dopadlo. I když nechápu jak mi mohl poslat nějaký starý krám.

Deawon - Profil | Čt 24.5.2018 14:53:59

svaro >> V naší zemičce už vlastně ničemu :(

svaro - Profil | Čt 24.5.2018 14:10:28

Deawon >> A čomu sa divíš?

Deawon - Profil | Čt 24.5.2018 13:18:46

Tak jsem odvezl do Chytapust na reklamaci hlásiče Mivardi MX33. Modrý hlásič měl od výroby uvolněnou pružinovou anténu a hlásič "hrastil". Teď mi po dvou týdnech přišly zpět. Modrý hlásič neopraven a ještě ke všemu poškrábán. Bez dokladu, nikdo nevolal. To je na pár facek. Otázka je kde se stala chyba a zda je do servisu vůbec odeslaly.

Baro55 - Profil | Po 7.5.2018 10:44:30

fheavy >>
No já mám zcela opačné zkušenosti. Od Mivardi mám spoustu věcí - celou výbavu jak na kaprařinu, tak na feeder, velká spokojenost a reklamaci jsem ještě nepotřeboval. Nedávno jsem si vlastní blbostí "vysypal" očko u jednoho dílu kaprového prutu (po záruce), poslal jsem díl do servisu Mohelnice, za pár dní byl zpět opraven a nechtěli žádné peníze (ani za poštovné !). Takže jak s výrobky značky Mivardy, tak se servisem Mivardi, moje velká spokojenost. A také znám pár kolegů se stejnými zkušenostmi, jako já.

brajen - Profil | Po 27.2.2017 21:37:59

Hodím taky trošku vody na mlýn....ve středu 22.2 jsem poslal prut na reklamaci a v pondělí27.2 prut opraven... u mě doma....🏁Takže reklamace u mivardi naprostá spokojenost🤗Prut opraven v záruce..

dantex - Profil | St 24.2.2016 14:28:02

-bedna- >> o reklamaci rozhoduje vždy prodávající, protože ten je za vady odpovědný

Valda - Profil | St 24.2.2016 13:29:00

FRANK71 >> ano je to možné taky to dělám ,vrámci spokojenosti zákazníka .

FRANK71 - Profil | St 24.2.2016 13:07:27

Valda >> měl jsem prut Balzer, který jsem zlomil svojí blbostí a k mému překvapení mně ho vyměnili zadarmo.

Valda - Profil | St 24.2.2016 13:03:40

computerfish >> ten předpis je pro výrobce ,a rybářů se vůbec netýká mluvím o mezinárodním předpisu ,nebo chcete mi říct že v česku je nějaký výrobce ??? :) :) ,tento předpis funguje v polsku ,ve španělsku,ve francii a UK. A evidentně je vidět že tady nemá cenu vůbec diskutovat ,protože každý má svou pravdu .

fheavy - Profil | St 24.2.2016 11:12:18

hraji >> no ja jsem myslel prave ten nazev MIVARDI nekteri kolegove si donedavna mysleli ze to je zahranicni firma prave podle toho,to neni z me hlavy.par lidi se mne na to ptalo u vody.a to co pisu nejsou zadny vymysly jsou to moje osobni zkusenost a dalsich par kamaradu a znamych rybaru z praxe.a kdyz tvrdim ze nektere firmy takovou reklamu nepotrebuji a stejne je lidi znaji a kupuji od nich tak to je taky pravda,o reklamaci co si prosel muj kamarad se tady rozepisovat ani nebudu,pokud to nekomu vyhovuje posim pekne ale ja pisu svuj nazor a zkusenosti lidi ktery osobne znam, zadny recenze z netu.
Edit:s majitely jsem v dobe jejich zacatku komunikoval prave v brne,pekny vize nic vic v tom nehledej

hraji - Profil | St 24.2.2016 10:59:01

fheavy >> firma Mivardi nemá zahraniční název, je vidět, že o firmě víš opravdu málo. Ale čím méně víš, tím víc píšeš.....

jirisyky - Profil | St 24.2.2016 10:51:32

S firmou spokojen, 1x reklamace proběhla naprosto bez problémů před 4 lety

NoobAngler - Profil | St 24.2.2016 10:51:11

Mám od Mivardi spoustu věcí, reklamace byla pouze jedna, když se mně u kaprového prutu rozbila u největšího očka výplň (moji chybou). Poslal jsem tedy celý spodní díl na opravu a vlepení nové výplně. Do týdne mi poslali celý NOVÝ spodní díl prutu. Poznal jsem to podle toho, že barva kovového sedla měla lehce jiný odstín. Takže nemůžu říct ani půl špatného slova proti Mivardi.

computerfish - Profil | St 24.2.2016 10:36:04

Valda >> Proboha jaký mezinárodní předpis, co to povídáš? V této zemi platí pro reklamace obchodní nebo občanský zákoník. A ten musíš dodržovat. To by si měl jako prodejce vědět. Ty obrázky jsou jen jakási pomůcka výrobce pro prodejce. Ale právní základ to nemá žádný.

Valda - Profil | St 24.2.2016 10:02:29

-bedna- >> ono to možná špatně vyznělo ,ale o tom rozhoduje výrobce,existuje nějaký mezinárodní předpis čím se řidí výrobci rybářských potřeb a taková je praxe,viz.obrázky,já jsem si to nevymyslel ,u mě je praxe taková že za každou cenu se snažím vždy vyhovět zákazníkovi ,i kdyby to mělo být na můj vrub.A pár krát už jsem to platil ze svého,protože i takové reklamace jsou sporné .

fheavy - Profil | St 24.2.2016 8:50:49

Heršvec - 24.2.2016 8:41:56 >>pamatuju si puvodni majitele/nevim jestli jsou jeste ti stejni/ kdyz zacinaly s veletrhu v brne koupil jsem pruty a v kole stesti jsem si vytocil slevu tak jeste pribyl futral,ktery se po roce prodrel zespodu a pruty jsem prodal po 2 letech,nebudu radeji psat proc.a mam par kolegu s jeste horsimi zkusenostmi,"ceska firma se zahranicnim nazvem s masovou vyrobou pro tu mene narocnou klientelu spokojici se s levnym a reklamne vychvalenym zbozim.
Ja uz dnes kupuju vetsinu drazsich veci od firem ktere reklamu ve stylu mivardi nepotrebuji,

Heršvec - Profil | St 24.2.2016 8:41:56

Mivardi samo o sobě je jeden velkej problém.

fheavy - Profil | St 24.2.2016 8:05:33

Forfish731 - >>Za mne jedina rada co se tyce mivardi Nekupovat,

-bedna- - Profil | St 24.2.2016 7:43:58

Valda >> Já bych měl jen dotaz,od jaké chvíle o uznání či neuznání reklamace, rozhoduje prodejce a né výrobce či lépe řečeno v našich poměrech dovozce?
Já se s tím ještě nesetkal,abych něco donesl k reklamaci a pikolík za pultem rozhodoval o tom,jestli mě bude reklamace uznána nebo ne.Vždycky se to posílalo výrobci potažmo dovozci?
A tak mě celkem zajímá,jestli je to ve vašem obchodu tak běžný?

Valda - Profil | St 24.2.2016 2:26:41

Smrtak >> ano jsem prodejce,a abych řekl pravdu tak už jsem se setkal s vyčuranosti rybářů ,šlápl na prut ,spadl,zlomil ho podélně ,a potom ho chtěl reklamovat ,a ejhle reklamace neuznána ,a proč protože dotyčný lhal ,a rozhodně se o vadu materiálu nejednalo .Tak se potom řeší ,buď ho chce opravit-vyměnit díl ,za úplatu nebo jde s nepořízenou .
obrázek č.1 - ano vadný materiál
obrázek č.2 - poškozený uživatelem v tom případě se reklamace neuznává .A může se dotyčný třeba stavět na hlavu .

Smrtak - Profil | Út 23.2.2016 23:37:00

Valda >> "Ale každý dobrý prodejce rybářských potřeb ví že vyreklamovat se dá vše ať už je to s poplatkem od kupujicího za daný díl." Toto myslíš vážne? Ak si zaplatím za nový diel, tak je to podľa teba "vyreklamované"? že ty si nejaký obchodník :)))

FinalStorm - Profil | Pá 19.2.2016 12:39:41

Taky musím pochválit zákaznický servis Mivardi. Komunikují, jsou vstřícní a pomůžou.

David z Ostravy - Profil | Čt 11.2.2016 23:25:04

Nedavno jsem si koupil pres net navijaky. Meli drobnou vadu. Zajel jsem s nimi do prodejny a vymenili mi kus za kus bez problemu.

Valuček - Profil | Čt 11.2.2016 15:44:31

nofish >> to mě přišla jak udica od Parys.cz - Mivardi evo x - a předposlední tlustý díl nešel vysunout, to samé pár let předím od Tropic liberec - takybolo Shimano - a to samé - opět slepené dva nejsilnější díly. takže asi opravdu v lepším případě nic nekontrolují, nebo se toho chcou zbavit, samozřejmě jsem obě vrátil