MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

Autor diskuse: Martin M. ®
Dále moderuje: Petrasek ®
Zařazeno do: kaprařina - závodní sektor, 7.10.2015

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 11 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N carpson - ® Út 25.10.2016 11:10:59
ZV >> diky
N ZV - ® Út 25.10.2016 10:46:32
Podrobné informace a případné dotazy na telefoním čísle 606 776 672.
N carpson - ® Út 25.10.2016 10:27:35
cau, da se ještě nekde prihlasit? popr. u koho?
N linba - ® Po 24.10.2016 17:07:07
Zase jedny super závody,které byly velice vyrovnané a vše mohla změnit jen jedna ryba.Velké poděkování Radkovi a všem pomocníkům,kteří se na závodě podíleli a přispěli k celkovému parádnímu závodu.Máme to trošku z ruky jenom 450 km,ale SBS Luhačovice jsou vyšší level a kdo je jednou absolvuje tak se vždy vrátí.Ještě jednou Radku dík a zdar na jaře. Za CT- Dolní Podluží- linba!!!
N Fishky - ® Po 24.10.2016 13:41:44
Pár postřehů ze závodů...

Luhačovice jsou asi nejzajímavější voda, co znám. Během obyčejných závodů, kdy přehradu doslova obsype 500 lidí se kapři chytají - a to i velcí, a chytají se na boilies. Naopak jakmile jsou na Luhačkách závody na boilies, kapři se defakto nechytají, případně sporadicky - a každá větší ryba je doslova vymodlená, tedy alespoň u nás to tak bylo. Jestli je to již potřetí za sebou náhoda? Nevím, ale je to zajímavé. Na podzimní závody jsem se připravoval celkem dlouho. Měl jsem hodně nových věcí, jak nástrach, tak výbavy. Jejich test na menších závodech s menší konkurencí v září proběhl celkem dobře jak ve Skuteči, tak ve Voleticích, kdy jsme dokázali rybu dle plánu přilákat do sektoru, udržet a odchytávat... Než se přiblížil termín Luhačovic, dorazili další věci a posledních 14 dní před závody snad nebyl večer, kdy bych si doma nedělal pořádek, nenavazoval návazce, nedělal PVA nebo nezkoušel věci přímo u vody, vše šlapalo bezvadně a večer před odjezdem jsem doma ženě řekl, že "vyhrajeme, i kdyby nás posadili na pole", protože jsme připravení jak nikdy... V pátek ráno jsem vše potřebné v pohodě naházel do auta a vyrazil směr Luhačky. Po 20ti km mi blesklo hlavou bože co to mám na sobě? řídil jsem ve šlapkách, zimní boty zůstaly na chodbě, no super. Hned záhy mi docvaklo, že zimní kabát zůstal na chodbě také a hned vedle něj power banka - bez té bych fungovat dokázal, ale bez zimního kabátu? Ne, teď už se nevracím a mazal jsem dál. Že jsem si nevzal lehátko bylo však ještě veselejší, ale s heslem kde je vůle, tam je cesta jsem stále jel dál...
Vylosované místo bylo zajímavé, sousedy zprava jsme měli sice daleko, ale sektory jsme měli nasměřované k sobě, takže jsme od sebe daleko neházeli. Nehážu rád moc daleko, tak jsem byl i rád, že teamy na hloubce pořádají závody v hodu do dálky spombou a my se jich účastnit nemusíme. Dno před námi bylo rovné, žádnou zajímavost jsme nenašli a tak jsem se rozhodl chytat na asi 60ti metrech. Před parťákem bylo koryto, a prvního kapra "do papíru" jsme udělali sice náhodně, ale velmi rychle a o to víc potěšil. Že další záběry od slušné ryby budou doslova vymodlené by nás nenapadlo ani omylem. Po zakrmení se mi na místo sjela násada mini kaprů snad z celých Luhaček a začal konzert. Na velkou nástrahu to ani neťuklo, v chladné vodě chtěly i větší ryby malé sousta, ale na ty malé sousta vždy skočil malý kapr dřív a velký se k němu neměl šanci dostat. Zprvu jsme si říkal, že se prochytáme, po snad stém mini kapříkovi jsem tam už dal dvě dvacky pod sebe a byl klid. Leželo to tam, leželo... byl klid, ale takhle se závody vyhrát nedají, takže zpět na malé nástrahy, zpět do malých kaprů, a zpět doufat v zázrak, že se připlete větší ryba. Přišlo mi, že čím přesněji krmít a nahazuju, tím rychleji ti malí darebáci najdou nástrahu a už to píská. První noc jsme se doslova prokousali vagonem násaďáků ke dvěma slušnějších rybám. Parťák je dal do saku a těšili jsme se, že jsme v noci chytili aspoň něco, ikdyž to nebylo moc. Ráno, byla hladina na celé přehradě jako zrcadlo, jen přede mnou voda vřela - v rozkrmeném místě to bublalo jak v rychlovarné konvici a mini kapři brali uplně všechno! Ráno procházel rozhodčí - zvednul jsem sak s tím, že si uděláme i společnou fotku a hle, sak prázdný. Myslel jsem, že to je nějaký žertík od parťáka a nechápavě zíral jak puk držíc zvednutý prázdný ecosak a až po chvíli mi docvaklo, že to žertík od partáka fakt není. Ecosak měl z obou stran "otvor" a ten zadní se rybám nejspíš podařilo uvolnil a ryby uplavaly, no paráda, takže celou noc jsme se snažili zbytečně. Sobotu to nebralo vůbec a spíš jsme si z toho už dělali ze začátku sradnu. S letícím časem nám ale docházelo, že ty dvě "uprchlé" ryby hodně olitujeme. Druhou noc jsem to vzdal a prdnul tam dvě dvacky pod sebe, parťák se rozhodl prokousat davem násaďáků. Na kamenech se mi vskutku bez lehátka spalo nepříliš luxusně, ale co už. Ze soboty na neděli navíc mrzlo... a neustálé pípání hlásičů parťáka mě doslova štvalo. Své pruty jsem přivázal, přes uši dal čepici, kapuci a gumu z čelovky a po chvíli zaspal jak špalek. Po krásných 10ti minutách mě vzbudil snad 46cm kapr, co háček nasát dokázal, ale dvě tvrdé 20mm koule mu u huby trčely jak dudlík a dovnitř se mu nevešli. Neskutečná piraně. Kapr dravý. Do rána byly už jen dva záběry a jakoby se někdo nahoře slitoval, oba byly bodovaní. Sečteno podtrženo ryby chodily náhodně, žádná selekce nefungovala, té malé ryby je tam tolik, že se oběsí na cokoliv. Všechny bodované ryby jsme chytli spíše náhodně, některé mimo krmné místo, jiné uprostřed. Neděli při balení bylo krásně, tak jsme si spravili náladu a ikdyž sousedům se přes den ještě povedl pěkný kapřík, brali jsme to s úsměvem (mimochodem rychlost, jakou se kapr objevil v celkových výsledcích, to byl fakt foft, kdy sotva popošli k dalšímu teamu, tak už byl kapr na online výsledcích. Paráda. Závěrečné minuty jsem doslova zobal lexaurin jak lentilky a okusoval si u toho nehty... snad pěti? teamům za námi by stačila jedina bodovaná ryba a přeskočili by nás... nakonec by ty dvě ryby co utekly vlastně pořadím nezamíchali, ale nervy to byly jak špagáty :)
Ještě jednou díky za super atmosféru, pohodové sousedy, prima rozhodčí a profesionální organizaci. Cenu letos dostal snad každý, komu se podařilo chytil kapra, až jsem nechápal, kolik cen Radek do závodů dal, takže se ani nejde divit, že o závody 2017 je velký zájem a termín na jaře je již takřka obsazený... Konec hlášení, lovu zdar a na jaře čaute, už se těším!
N Padja - ® Po 24.10.2016 10:57:36
Taky bych chtel podekovat za tento zavod bylo to super i kdyz velka ryba moc nesla...predevsim bych chtel vyzvednout to ze poradateli zalezi na spokojenosti zavodniku a to bylo dokazovano jak v prubehu zavodu tak predevsi pri vyhlaseni, kde bylo oceneno vice jak 20 tymu ze 40...z toho by si mohlo brat priklad vice poradatelu a nebrat zavody jako prostredek vydelku...ale to uz je na kazdem jak to pojme🙂 Jiz nyni se tesime na jaro..za Carper's crew Padja
N Team Ebro - ® Ne 23.10.2016 21:28:09
Ahoj Radku, dodatečně děkujeme za výborné závody !! Skvělá organizace, rozhodčí, monitoring a on-line výsledky průběhu závodů, p.Petrásek a spol., komplet dohromady jste vytvořili pohodovou atmosféru. Těšíme se na jaro. Díky. J.
N Petrasek - ® Ne 23.10.2016 20:14:44
1. místo - tým Chytil
2. místo - tým Magic
3. místo - Tým Koblov 1

Vítěz sektoru A - tým RZ Morava
Vítěz sektoru B - tým Damar
Vítěz sektoru C - tým Dolní Němčí
Vítěz sektoru D - tým Ebro

Nejtěžší ryba závodu, kapr o hmotnosti 14,60 kg, ulovena týmem Chytil.
Celkem se chytilo 62 kaprů o hmotnosti 412,23 kg.

Ceny závodníků, kteří se nedostavili na vyhlášení vítězů, propadly ve prospěch týmů zůčastněných na předání cen.
N Petrasek - ® Ne 23.10.2016 20:07:55
Závod je u konce, je pravý čas poděkovat sponzorům za jejich podporu a také všem závodníkům, že se poprali s nedostatkem vody, nízkými teplotami a slabší aktivitou ryb! Všichni jste byli skvělí! V neposlední řadě zaslouží také velký dík organizátor závodu - Radek Horák!
N Fishky - ® Ne 23.10.2016 14:13:38
Hotovo, úkol splněn, z oplátku mám vždy největší radost :))

PS: velke díky za perfektní zavod všem rozhodčím a hlavně organizatorovi, už se těším na jaro!
N Petrasek - ® Ne 23.10.2016 11:50:05
Posledních 10 minut do konce závodu. Pořadí se neustále mění!
N Petrasek - ® Ne 23.10.2016 9:12:03
Krásné dobré ráno!
N Fishky - ® Ne 23.10.2016 8:44:19
V mrazive noci našlo v dóze s jídlem útočiště barevné překvapení - jak zasvitilo slunicko, okamzite roztahlo solární panely :-)
N Petrasek - ® Ne 23.10.2016 8:22:03
Double!
N Petrasek - ® Ne 23.10.2016 8:21:21
Pěkný lysec.
N Petrasek - ® Ne 23.10.2016 8:20:32
Ještě pár úlovků...
N Petrasek - ® Ne 23.10.2016 7:17:20
Dostala se k nám fotografie pěkného lysce týmu Bušoun. 9,02 kg se určitě hodí!
N Petrasek - ® Ne 23.10.2016 7:14:16
Noc přinesla několik změn. Tým Chytil pořádně zabral a dostal se do trháku. Kluci v noci chytili zatím nejtěžšího kapra závodu s hmotností 14,6 kg. Celkem se za noc ulovilo 8 bodovaných ryb. Výsledky jsou už aktuální.
N Vlček72 - ® So 22.10.2016 22:53:18
SBS , v noci dáte bodované jedééém!
N Petrasek - ® So 22.10.2016 22:48:52
Na bednu nám teď poskočil tým Frola díky ulovení šupináče s hmotností 9,12 kg.
N Petrasek - ® So 22.10.2016 21:58:28
Další úlovek o hmotnosti 6,72 kg hlásí tým na čísle 22. A prý že Neberou :)
N Petrasek - ® So 22.10.2016 21:38:12
Další bodovaná ryba, tentokrát skóruje tým PS.
N Petrasek - ® So 22.10.2016 21:25:03
Tak přesně takto si představuji, jak to vypadá, když někdo přijímá fotony plnými doušky :)
N Petrasek - ® So 22.10.2016 21:16:22
Neuběhlo ani 10 minut a dostáváme další zprávu o uloveném kaprovi. Tentokrát byl úspěšný tým Vítek! Kapr vážil téměř 8 a půl kila!
N Petrasek - ® So 22.10.2016 21:11:35
Do čela tabulky se právě vyhoupnuli kluci z týmu Chytil (sedící na čísle 20), když zdolali kapra o hmotnosti 7,79 kg. Tento závod bude ještě hodně napínavý!

[ otázky | kaprařina | závodní sektor ]

Oznámení - kaprařina
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - kaprařina
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniSufix Super Cat šňůra 300m/78kg

Za 1 765 Kč s DPH.
Vysoce odolná proti oděru, sumcová, pletená, neprůtažná, rychle potápivá šňůra z aramidových vláken, vhodná pro multiplikátory i navijáky PRÁVĚ TEĎ SLEVA Z PŮVODNÍCH 2.768,-

akce, rybareniSLEVA 25% na Greys Prodigy GT3 12ft, 3,5lb

Za 3 450 Kč s DPH.
Kaprový prut Greys Prodigy GT3 je třetí generací prvotřídních kaprových prutů Prodigy. Doprava ZDARMA!!!

Doporučujeme prodejnu
Adresář prodejen
Kaprňák - rybářské potřeby Petr Havlíček Kaprňák - rybářské potřeby Petr Havlíček