Reklamace zlomeneho prutu

Zdravim, ted o vikendu se mi pri zdolavani ve vazce podarilo zlomit prut Delphin Etna Cork ;) malinko jsem zabral a za druhym ockem krap ;) jak jste na tom s reklamaci ? Asik to neuznaji co ? Klasika prut sem mel po 6u vody ;(
Autor diskuse: Petriiik22 - Profil , 26.4.2015 kaprařina - náčiní, doplňky

nofish - Profil | Čt 17.12.2015 16:33:36

Petriiik22 - >> Jak říkala jedna dobrá rada. Na nové zboží je záruka dva roky. Půl roku se bere jako vada z výroby. Pokud se zlomil během prvního půl roku, musí prodejce dokázat, že to nebyla vada materiálu.... zní to blbě, ale zbytek na to téma se dá dogooglit..., případně poptat se na infolince sdružení ochrany spotřebitele (myslím)
Pokud si prut rozdupu, budu mlčet, pokud fakt praskne, budu si stát za svým právem a požadovat vyřízení reklamace dle platné legislativy.....

poldeci - Profil | Čt 17.12.2015 16:20:13

čítam ,že riešite páteř prútov ako nejakú veľkú závadu,z mojho skromného pohľadu je to zanedbatelná prkotina ,len taká barlička pri samotnej stavbe
vysvetlím-z výroby sa nie vždy dostane blank krásne rovný-to sa stáva aj u renomovaných a drahých značiek,teda aby sa polovica produkcie blankov nevyhadzovala tak ten prút sa vyviaže v rámci roviny a nejaká páteř ide bokom,ta je väčšinou aj tak v akejsi špirále
to ,źe takto vyviazaný prút zle hádže ,zdoláva,nevládze...sú len naše vsugerované predstavy nič viac
..aj medzi viazačmi samotnými začína prevládať názor ,že celá téma chrbát prúta je k ničomu a iba komplikuje život /schválne nakuknite napr rodbuilding.org/

Delphin & FIN - Profil | Čt 17.12.2015 15:53:20

Donn79 >> Pardón za neskorú reakciu, nesignalizovalo mi že som dostal reakciu. Len som čítal diskusiu o Delphine :) Každopádne vidím že kolega zo servisu to vyriešil :)

marek291993 - Profil | Út 15.12.2015 22:49:45

Donn79 >> :) tiez mam z tej firmy dobry pocit su seriozny a stale makaju na novych veciach a tiez vlastnim korkove etny, zatial vsetko slape po sezone.

Donn79 - Profil | Út 15.12.2015 21:44:53

marek291993 >> Dnes mi došel email od MOSS.SK že jde vrchní díl samostatně dokoupit.Takže super a cena bude 1/3 celkové ceny a poštovné hradí MOSS.SK ,perfektní přístup.

Vitros - Profil | Út 15.12.2015 14:07:04

Mám Etna carpy a jsem 100% spokojen. V této cenové hladině nej. volba. Na jednom se mi sice ze začátku povolilo koncové očko, ale reklamace to pořešila a od té doby vše super. Odchytáno jeden a půl sezóny na svazovce i soukr. Nyní jdu kupovat vláčku i naviják od Delphinu a doufám, že budu spokojen stejně. Jen tak dál pánové.

Donn79 - Profil | Út 15.12.2015 11:40:03

Delphin & FIN >> Dnes jsem dostal odpověď ohledně zlomené špičky prutu,vše je ok,děkuju.

FOUSATEJ HAT - Profil | Po 14.12.2015 21:47:36

Petriiik22 - >> Věřím že to klapne, zákazník u mne reklamoval praskej plast na noze u křesla a firma MOSS reagovala rychle a poslala obratem nový díl.
Kéž by takhle jednali všichni obchodní zástupci :-)

marek291993 - Profil | Po 14.12.2015 21:34:20

Donn79 >> myslim ze v Trencine na vystavisku mi predajca vravel ze sa to da, pri 3diely je to 1/3 z ceny.. pri 2diely neviem :)

Donn79 - Profil | Po 14.12.2015 19:31:23

Delphin & FIN >> Zdravím
Vlastním pruty Delphin ETNA CORK limited edition 3lb 2díl a jsem s pruty moc spokojený.Ale nedávno mi mou nepozorností jeden s prutů spadla na zem a špička prutu spadla přímo na ostrý kámen a zlomila se.Chci se zeptat jestli jde dokoupit pouze horní díl prutu,nebo jestli musím koupit znovu celý prut.Posílal jsem i email na Vaše stránky MOSS.SK kde jsem se ptal na můj problém ohledně zlomené špičky prutu a případné koupě horního dílu,ale doposud mi nebylo odpovězeno.Tak to ještě zkouším prostřednictvím MRKu.
Díky za Vaši případnou odpověď.

Jasko13 - Profil | St 24.6.2015 10:04:25

Shimano Aernos Telefeeder 12ft 60g pri nahodeni 20g krmitka + cca 20g krmiva jemnym švihom prut zlomeny približne v strede 😂 na spodnej casti pri ocku je to odlomene trocha roztrieštene a zvyšok skoro cely diel kompletne roztriešteny, nikdy sa mi nič podobne nestalo náčinie si strážim ako oko v hlave a aj sa o neho zodpovedne staram. Posielam na reklamaciu som zvedavy

Gordon713 - Profil | Čt 30.4.2015 13:06:42

Delphin & FIN >> Predavač nemá čo posudzovať ked sa tam jedná o viditelnu vadu . Kupil som si pruty v čechach v roznych obchodoch nikdy sa nestalo mne a mojim kolegom aby nam to nevimenili . Absolutne bez komentarov . Len doneste vymeníme. Mám od vás aj iné veci a sú kvalitné . Ale majiťelia obchodov musia pochopiť jednu vec náš zakazník náš pán. Samozrejme pokial sa jedná o nové prúty. Nedávam všetkých do jedného vreca aj na slovensku sú poctiví predajcovia ale skusenosť nás nuti nakupovať v zahraničí.

Wamp - Profil | Čt 30.4.2015 11:03:30

Delphin & FIN >> cca 20 dni zpet, zkousel jsem u renomovaneho prodejce pruty jeste renomovanejsiho vyrobce: Fox Warior S kork... Na krame mel dva a jeden ze dvou se pri páteřovém testu kroutil o 90stupnu. Ocka s rukojeti svirala vuci zemi pravy úhel. I ten prodejce na to koukal jak vrána - myslim, ze uz me od te doby moc nemusí.
Tedy u levnejsich prutů, je proste nutne s lidskym faktorem pocitat, at je na nich uvedena kterakoliv značka. Nejde odsoudit značku, pri seriove vyrobe k temto pochybenim proste dochazi. Nutne je si proste vybrat dobry prut a pokud je obednavan po internetu, musi se obednavat u takoveho prodejce, ktery je ochoten test prutu provest sam pred odesláním (uz se na tom da domluvit - mluvim z vlastni zkusenosti) nebo u prodejce, ktery tuto vadu uznava a je ochten prut pripadne vymenit. Je to o komunikaci... Obchodu zdar...:-)

Delphin & FIN - Profil | Čt 30.4.2015 6:29:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

altero >> Samozrejme si na to dávame pozor, každopádne vždy je pri výrobe prútov ľudský faktor. Tak ako sa to občas stane aj u nás (netreba globalizovať že by tak boli všetky, vždy je to výrazne menšie percento), stáva sa to bežne aj u iných výrobcov a často aj u násobne drahších prútov.

altero - Profil | St 29.4.2015 20:59:46

Boden >> jo jasne, je mi jasne, ze to nie je problem len delphinu, ale kedze delphinaci tu zjavne diskusie citaju, tak si to mozno vsimnu a daju to do poriadku, na TFG asi dosah mat nebudeme :/ a to som tiez nad nimi uvazoval..

Boden - Profil | St 29.4.2015 18:40:50

altero >> Není to problém jen delphinu, já už taky vím, jak vypadá blbě vyvázaný prut. Dnes mi přišli N Tec od TFG a jeden se kroutí jako zmije :-(((. Tady jsem si říkal, že je zbytečné vybírat si je osobně, že to mají vychytané.

altero - Profil | St 29.4.2015 17:58:55

Petriiik22 >> ano, a to je problem prutov delphin a mossaci by si to mohli osetrit a dohladnut na to aby boli ocka vyviazane, tak ako maju byt, lebo zatial tomu tak nie je, co je celkom skoda...

Petriiik22 - Profil | St 29.4.2015 10:18:52

Malinko tady narazite na blbosti ;) ja to urcite nepsal proto aby to bylo nejake medializovane a vubec bych neveril ze by firma moss na to zareagovala a tim ma ume velke plus ! Nikdy bych nerekl co tady radily nebo co ze dokonce radil sam prodejce ze to bylo pri nahozu ! Sem ferovej a proste bud to nekdo vyreklamuje nebo ne ;) prut bych si i tak koupil znova jsme snim 1000% Spokojenej !

Kaprus - pater prutu je snad nad ocky chapu dobre ? Ne na bokach ;)

alžběta - Profil | Út 28.4.2015 19:47:50

Ani tam nechoď. Chlapík z krámu už tam má v deskách u kasy vytištěnou tuhle diskusi...

nofish - Profil | Út 28.4.2015 19:28:33

Petriiik22 - >> Klasika. Je jdno, jestli prut, nebo telefon. Do 6-ti měsíců od koupě bych ho reklamoval prostě s tím, že prasknul. Případné vyvrácení výrobní vady, nebo chyby užívání je na prodejci. A to doslova, musí to dokázat, ne jen říct... dále už je to loterie....

vahaj - Profil | Út 28.4.2015 19:15:18

mamutt >> Řešíš vyřešené :-)))

mamutt - Profil | Út 28.4.2015 16:29:13

jak se říká zkusit se má všechno zkus to tam poslat nebo tam zajdi osobně chápal bych první očko ale za druhým to už tam musela být nejaká váda asi soudruh v číne udělal něco špatně Já bych to reklamoval maj na to 30 dní aby to viřídíli tak to zkus

brčál - Profil | Út 28.4.2015 12:01:14

zdar.když už tu mluvíte o zakoupení náhradního dílu,nevěděl by někdo,zda se dá objednat,nebo kde,náhradní horní díl dvoud. fox warrior s,3lb ?zakopl jsem a zlomil ho...

vahaj - Profil | Út 28.4.2015 9:17:30

Delphin & FIN >> Hned jsem klidnější :-)))

Delphin & FIN - Profil | Út 28.4.2015 9:16:35

vahaj >> Určite nie je len česká :D

vahaj - Profil | Út 28.4.2015 9:15:25

Delphin & FIN >> Jasně :-))) Byla to narážka na jednu typickou českou vlastnost :-)))

Delphin & FIN - Profil | Út 28.4.2015 8:48:08

vahaj >> Samozrejme netreba globalizovať :) Petriiik normálne popísal situáciu a my sme sa ju rozhodli vyriešiť. Je veľa prípadov, kedy sme zdarma vyriešili podobné prípady a to nemuseli byť ani medializované. Vždy ale musí platiť nejaká únosná- rozumná miera. Pri vysokom počte prútov, ktoré ročne predávame, sa nám samozrejme pritrafia aj prípady, kedy je evidentné iné poškodenie prúta a vtedy nás práve mrzí zavádzanie.

vahaj - Profil | Út 28.4.2015 8:04:03

pepas1 >> Po této kauze rapidně vzroste :-)))

pepas1 - Profil | Út 28.4.2015 7:57:18

Delphin & FIN >> zajímalo by mě,jaké je asi procento reklamovaných prutu vuči prodeji prutu Delphin,vedete takovou statistiku,nebo se tím nemužete pochlubit.

Delphin & FIN - Profil | Út 28.4.2015 7:51:49

Gordon713 >> Gordon, vždy je možnosť poslať to na posúdenie priamo nám. Pokiaľ sa jedná o predajcu- tam on subjektívne vždy posúdi či prút posunie na reklamáciu, alebo nie. To my neovplyvníme.

kaprus - Profil | Út 28.4.2015 7:26:01

Tez sem zlomil vcera kaprak. Uletela spice v predposlednim ocku. Prologic c1. Hroznej papir se mi zda. Budu to muset tez rozmaznout aby nedelaly obstrukce. Ma to smysl:-)

kaprus - Profil | Út 28.4.2015 7:18:47

Petriiik22 >> Temu se řiká páteř :-)

Jarda Š. - Profil | Út 28.4.2015 1:10:32

Enšpígl >> To máš pravdu, že někdy se vada materiálu může projevit až při delším používání, ale jde o pravděpodobnost. Když se prut zlomí po roce používání, je daleko pravděpodobnější, že je to důsledkem toho, že dostal nějakou ránu, než že se tak stalo kvůli výrobní vadě. Když se prut zlomí při prvním náhozu a zjistilo by se, že to není důsledek výrobní vady, ale byl před tím nakřápnutý, aniž to bylo viditelné na první pohled, prodejce těžko dokáže, že prut neprodal už nakřápnutý.

Enšpígl - Profil | Po 27.4.2015 23:11:14

Jarda Š. >> No, zde bych si dovolil trochu nesouhlasit. Výrobky, kde dochází k námaze materiálu by měly vydržet určitý počet cyklů - u prutu třeba jeho pořádné ohnutí. Ten počet cyklů se pohybuje v takových číslech, že většinou pokryjí zvažovanou dobu používání. Pokud je ale v materiálu vada ( třeba vzduchová bublina ), tak buď to rupne hned, nebo se pouze sníží počet cyklů a prut odejde třeba po roce, po dvou. Záleží ale samozřejmě na umístění a charakteru kazu ;-)

Petriiik22 - Profil | Po 27.4.2015 22:50:57

Tak dneska sem poradne koumal prut a kdyz se podivam na tloustku steny tak je tam rozdil 4 desetiny coz je dost a jde to poznat i okem a inak moos kloubocek :)