Zkušenosti s fa Braunstar?

Já 2 objednávky a obě k ničemu...
Na udicích oloupaný lak,hozeno v krabici jen tak na volno...
Přišla jiná gramáž olov,šnůra na sumce cca v půlce poničená...
Zajimal by mě Váše zkušenosti s tímhle obchodem.
Dík
Autor diskuse: cheff - Profil , 13.3.2015 všeobecné - ostatní

Jirka 24 - Profil | Ne 9.6.2019 9:16:09

Ze začátku jsem tam nakupoval docela často a rád, ale asi neustáli nárůst "byznysu" moje poslední objednávka obsahovala 2 ze 3 věcí jiných, než jsem si objednal - teď už jen občas promažu spamové slevy tohoto shopu - které stejně na většinu věcí neplatí.

nofish - Profil | Ne 9.6.2019 1:23:24

masicek >> ono je to taky celkem tezke. Byl jsem v cadoxu. Hromada plavacek pry skladem. Na obchode par prutu, fakt zlomek toho, co bylo "skladem" na e-shopu. Fakt nevim o obchode kde by meli vsechno, clovek prisel a vybral. Kdysi to slo, to clovek resil jestli delicku, nebo teleskop a vic nebylo. Proste pet prutj v nabidce od kazdeho a zadne e-shopy. Jo, pokud jde o kapry, je vsude vseho hromada, ale zbytek ?

masicek - Profil | So 8.6.2019 18:39:47

Nějak nevěřím těmto přeposílatelům a nakupuju v kamenném obchodě,kde si zboží prohlédnu a vyberu třeba za vyšší cenu.

Polčis - Profil | So 8.6.2019 16:57:23

Já si kdysi objednal proutek,co byl skladem...Nebyl, volala paní, že objednaný jiger prut n není,ale je spinn, což je úplně jiný prut v jiné gramáže.
Přesvědčovala mně, že ten spinn je daleko lepší 😁😁

Tibharos - Profil | So 8.6.2019 16:14:06

Já s nimi neměl nikdy problém, ale dělám tam tak jednu objednávku za rok.

Ohře4-5 - Profil | So 8.6.2019 12:50:47

Já kupoval nějaký pruty, vlasce a drobnosti. Vždy jsem vybral na e-shopu a pak jsem nakráčel do prodejny a vždy všechno měli. A do konce vyhrabávali ze skladu bez keců...
Kamenou prodejnu v Ústí nad Labem nemám daleko a občas tam jezdím služebně.

Jirka1976 - Profil | So 8.6.2019 10:24:07

Od fy Braunstar jsem obcas nejake veci bral , ale po tehle zkusenosti uz ode mne neuvidi ani korunu . V pulce dubna jsem si u nich objednal vlasec Sema , chtel jsem 4 baleni po 600 m , ktery meli v nabidce skladem . Vlacec ze neni ale objednaji ho a do 14 dnu bude . Po mesici co se nedelo vubec nic mi bylo receno ze momentalne ho vyrobce nema . Nejak mi to nedalo a zavolal jsem do Egerfish - Sema Suretti a tam jsem se dozvedel ze tenhle vlasec maji v dostatecnem mnozsti a zadny vypadek nebyl . Pristup fy Braunstar k zakaznikovi mi pripada jako chovani otravene prodavacky v Prioru v roce 1985 . Tam uz nikdy ani hacek .

Pápalín - Profil | Út 2.5.2017 15:54:06

Zdar kua objednane háčky plus fluocarbon 100 m balík přišel, ale vlasce je tak max 15m jsou to pěkně k.... Psal jsem jim jak to budou řešit čekám jak se vyjadri

Marcicarp - Profil | So 29.4.2017 13:39:08

Po 6 dnech došel balíček a místo objednaných hacku velikosti 10 a silonu o průměru 22mm došla jedna 20. Bravo Braunstar už nikdy vic

cormoraan - Profil | Čt 23.2.2017 14:47:25

b.gun >> Byli v koutě a asi viděli, že názor lidí vychází vždycky ze zkušenosti, co si prožili, tak ztratili potřebu se dál anonymně hájit . Celkem strmě tu přibylo negativních reakcích. Když jsem psal tu svoji, připadal jsem si jako nějaká výjimka. Někdo, kdo je furt s něčím nespokojenej.

Jirka 24 - Profil | Čt 23.2.2017 14:29:35

Hodnotím jen eshop - vcelku standardní průběh v začátku bez problémů (> 5 objednávek), později čím dál tím horší a po poslední objednávce, už bych si tam neobjednal ani kilovku krmení.

Dědek - Profil | Čt 23.2.2017 14:00:29

jiricarp >> Já koukám na své chyby, věř mi. Psal jsem, že nejsem žádný češtinář a že jsem jedničku z čečtiny nikdy neměl. Ale stojím si za tím, že po mě nemusíš příspěvěk číst vícekrát, aby si aspoň zjistil, že by mohl být pravděpodobně psán v českém jazyce, nebo v něčem, co se alespoň vzdáleně českému jazyku podobá.

No a tu firmu, o které se tady bavíme si klidně nabouchej třeba do uší.
Na trhu je spousta firem, u kterých jsem něco koupil. Někdy jsem byl stopro spokojený, někdy došlo k nějaké chybě, ale vždy se vše k oboustranné spokojenosti nakonec vyřešilo. Ale nikdo si mi nikdy nedovolil říct, "co by jste za ty prachy chtěl". To nepovažuji za drzost, ale za úplné pohrdání zákazníkem.
Tečka.

Džoncek - Profil | Čt 23.2.2017 13:52:19

jiricarp >> a co jako že problém může být na straně výrobce ? Obchod je odpovědný za kvalitu zboží a pokud je ten obchod natolik neschopný, že prevezme zboží poškozené tak je potom sám proti sobě. To stejné když jim u většiny zboží svítí ,,skladem" ale ve finále se dozvíš u dodavatele skladem, tak co si má potom člověk myslet.

Je úplně jedno jestli si koupím prut za 500,- nebo za 5000,- tis, když má status nový, tak má být jak nový, tudíž nepoškozený a v pořádku. Internetový prodej je o recenzích a o ničem jiném.

Není to o tom objednávat nejlevnější zboží co mi srovná heureka, ale raději si připlatím 200,- a objednám z tama, kde vím že to opravdu mají skladem, když na to spěchám a kde se mnou budou normálně komunikovat. Oni prodávají konečným zákazníkům, nikoliv maloobchodům a kazí si tím pouze jméno, protože obchod dělají zákazníci......Kor v dnešní době kdy je rybářských int. obchodů jak hub po dešti.

Jarda Š. - Profil | Čt 23.2.2017 13:33:17

jiricarp >> V podstatě souhlas. Že nestíhají vyprodané zboží odepisovat z webu nebo že expedient před odesláním zboží prut nevybalí a nezkontroluje, je dle mého odpustitelné, za podstatné považuji, že když zjistí, že něco už nemají, tak se ozvou a omluví a reklamace také řeší uspokojivě.

b.gun - Profil | Čt 23.2.2017 13:22:35

cormoraan >> Ale to ne, jen u určitých témat už je člověk po zkušenostech z historie jaksi obezřetnější a podezřívavější.

PS: Koukám, že čtené to tu je, ti dva "nezávislí" šmoulové už si raději smazali registraci...

macoprut - Profil | Čt 23.2.2017 8:45:56

Mám to za rohem a nechodím tam,nepříjemní prodávající a když už si u nich někdo něco najde na netu,tak to na krámu nemají.c(__)

Pidess - Profil | Čt 23.2.2017 8:20:16

V braunstaru jsem koupil ryb. křeslo Carp system (největší sr.......ka, co jsem mohl koupit). chtěl jsem napsat svoje hodnocení pod tento produkt, samozřejmě to nezveřejnili a když jsem psal email přímo braunstaru, tak to zůstalo bez odezvy. :-(. Takže když to srovnám s jinými obchody např. Vipa, tak je to rozdíl v přístupu o několik desítek tříd. Jediný co jsem nepochopil, chtěl jsem jen varovat ostatní rybáře před šuntem firmy carp system a oni se chovají, jako by snad vyráběli sami? To je moje zkušenost s tímto obchodem, takže závěrem, já už určitě braunstar jen z principu nevyužiji !

cormoraan - Profil | Čt 23.2.2017 7:44:51

b.gun >> Bédo, Ty jsi pan detektiv:-)))

PYTLAKS - Profil | St 22.2.2017 21:27:32

jiricarp >> tak o co teda ne,když o zkušenost?pozitivní či negativní

jiricarp - Profil | St 22.2.2017 21:04:40

A hlavně jsem zvědavej kde se vyhrabalo to že je koupí Vagner 😃😂

jiricarp - Profil | St 22.2.2017 21:03:23

PYTLAKS >> ale tady o to vubec nejde

PYTLAKS - Profil | St 22.2.2017 20:42:40

jiricarp >> to už je rébus mezi spíš velkoobchodem a braunstar,proč by na to měl doplácet koncový zákazník který všechny živí?

jiricarp - Profil | St 22.2.2017 20:38:04

Dědek >> nejdřiv koukni na svoje chyby a pak muzes soudit druhe 👌👋 ! A ukazal někdo ten prut, napsal co je to za značku ? Co to bylo zač nebo objednavku aspoň 😉😱 ? Jsou věci které od výrobce stojí za hovno přeci a za to nemuže prodejce 👌

Best 7 - Profil | St 22.2.2017 19:48:56

chřenovák >> jestli bude fungovat Braunstar jako nyní Korda pod hlavičkou JV, tak potěš prdel. Za Kordy jsem potřeboval opravit po záruce hlásiče od JRC, do týdne opraveno. Ted jsem je potřeboval opět opravit , po dvou měsících vráceny neopraveny.Jako bolestný jsem dostal slevu na nákup od Jet fish, láhev vína a časopis Kapr s tím, že si je mám opravit sám.Volal jsem zástupci Jrc, ten mi řekl, že pozáruční servis není a praštil mi tel.Tak se ho pokusím opravit a až se mi rozbije příště, tak ho vyhodím a budu muset koupit nové.

drvoštěp - Profil | St 22.2.2017 19:45:12

Jak jsem psal dříve, taky jsem neměl problém ( rok 2015) s dodávkou a kvalitou zboží.Až později jsem něco objednával a bylo mi oznámeno- není skladem atd.Tak kupuji jinde a vždy na 100%. To ale neznamená že tam už nikdy nebudu nakupovat.Chtělo by to jenom více zaůkolovat ajťáka na e- shopu.

mzxy - Profil | St 22.2.2017 19:04:42

já mám z jejich e-shopu několik objednávek a zboží vždy dorazilo včas a v pořádku

Erva - Profil | St 22.2.2017 19:01:59

Dědek - Líp to asi napsat nejde .

Dědek - Profil | St 22.2.2017 18:53:31

jiricarp >>
Jiří, já taky neměl nikdy jedničku z češtiny, ale tvůj příspěvek jsem musel číst pět krát, než mi došlo, co jsi napsal.

No já zase nerozumím tomu, co jsi napsal ty :

"To ze nekdo objedna prut za 500 koruna pak brečí kvuli laku tak to nepochopim já byl vzdy spokojenej".

Chceš mi říct, že když stojí prut 500,-Kč, může mít popraskaný lak? Analogicky, kterékoliv levné zboží, může tato firma prodávat nekvalitní, protože je levné?
To nemůžeš přece myslet vážně?

Ano, máš pravdu, že se může stát, že ti přijde jiné zboží, než sis objednal, nebo přijde zboží poškozené. Jak si napsal, jsme jen chybující lidé a omyly, či nepříjemnosti se mohou stát každému z nás.
Ale když se to už někomu stane, měl by se za způsobené problémy, či omyl omluvit, ne že kupujícímu řekne, co by jste za ty prachy chtěl...

PYTLAKS - Profil | St 22.2.2017 18:47:53

jiricarp >> takže je podle tebe v pořádku že je otřískaný lak ikdyž stojí ten prut málo?to už nasvědčuje tomu,že může být nakřuplý aj blank

PYTLAKS - Profil | St 22.2.2017 18:44:53

b.gun >> jsem nevěděl že je to také tajné:-)

jiricarp - Profil | St 22.2.2017 18:42:08

Porovnejte jejich akce a přistup na obchodu .kdo zvas tam chodi ? Kdo od nich bere veci?,jen plny huby máte ! Komu zvas nikdy neprislo treba poničene zboží ? To ze nekdo objedna prut za 500 koruna pak brečí kvuli laku tak to nepochopim já byl vzdy spokojenej to že neco neni skladem je taky dukaz ze do teto prodejny jezdí xxx lidí a vse se nestiha odepisovat ! Určite je kazdý zvas 've své práci dokonalej 😉 že vas huba nebolí a ono take ne protože žadnej hrdina nepujde a nic neřekne ;-) mel jsem taky reklamace řešene tak ze jsem dostal novej kus bylo vse oki proste stane se chybovat je lidské ! Az bude svet dokonalej tak oki prosim ale nepište jsem jen proto že chcete zaujmout ! Jinak prodejnu hodnotím kladně !👌

Kiny - Profil | St 22.2.2017 18:36:03

Objednal jsem pět věcí a z toho přišli tři jiné!!!! už nikdy.

b.gun - Profil | St 22.2.2017 18:27:59

PYTLAKS >> Adminů tady běhá, by je člověk ani nespočítal...

PYTLAKS - Profil | St 22.2.2017 18:20:05

b.gun >> ty si tu admin?

b.gun - Profil | St 22.2.2017 18:18:50

xDanielS >> To nehledej, to nemáš jak poznat.
Ale nějaké indicie se dají dohledat i z běžných zdrojů. Tak třeba David Pejřil alias Šaman77 - náhle se tu zjeví jako čerstvě zaregistrovaný zrovna po sérii kritických příspěvků, jako na potvoru mu pro jeho jediný příspěvek padne do oka zrovna diskuze o Braunstaru, je z ÚL a na "ksichtoknize" má mezi přáteli jistého Davida Soukupa, což není nikdo jiný, než onen Piranha.
Že by to vše byla náhoda...? Notabene když už tu v souvislosti s Braunsteinem v minulosti stejná praxe - kdy mu tu k jeho kšeftům přizvukoval jiný jeho komplic - proběhla?

drvoštěp - Profil | St 22.2.2017 18:18:09

chřenovák >> To jako JV objíždí obchody a řekne, dobrý den chci vás koupit ? Nebo jak to funguje ?