Jaký naviják si vybrat, aby mi dlouho vydržel

nemůžu se rozhodnout mezi Okuma Longbow a Delphin Chiméra.
Autor diskuse: Lakyn - Profil , 21.2.2015 kaprařina - náčiní, doplňky

dardajarda - Profil | Čt 5.3.2015 8:28:03

Lakyn - >> 5 sezón mě šlapou okumy DC 60 ( tenkrát 1200 kč/kus) v pohodě si vrní i když máš zapřažené kapry kolem 10 -15 kg na nich, ale teď mám daiwu viz níže na feeder a to je jiná jemnost a zpracování...


podívej se na tyto:


http://rybarskepotreby-upetra.cz/detail-zbozi/1-ryb​areni/21-navijaky-baitrunner/4218-navijak-daiwa-bla​ck-widow-br-5000-a-novinka-2014.htm


http://www.hfishing.cz/rybarskepotreby/eshop/4-1-Na​vijaky/10-2-Kaprarske/5/598-Navijak-RYOBI-PROSKYER-​NOSE-POWER




dardajarda - Profil | Čt 5.3.2015 8:24:43

venca1 >> ano i ne, naštěstí stále najdeš výrobky made in japan a nejen shimana :)

Mi!d@72 - Profil | So 28.2.2015 16:19:44

Milinek77 >> ...konečně jeden rozumnej názor...(((

vinetue - Profil | Pá 27.2.2015 11:27:19

backlead >> No spíš jde opravdu o ty peníze. Já jsem s Okuma spokojen protože za ty peníze nekoupím asi lepší naviják. Ale zase máš pravdu že kdybych měl ty peníze a zkusil bych lepší naviják, už bych se asi k Okuma nevrátil. :-) Snad se jednou zadaří a zkusím.

SAHIB - Profil | Pá 27.2.2015 10:35:26

Pvl >>
Ale souhlas,
ono je jasné, když půjdu koupit navy za 6 stováků na kapř na trofejáky, že to nebude as to ořechové, kde jsou kladeny zcela jasně jiné priority na Navy, .
Když ho koupím - na 99% se jistě spálím, protože za 3 litry je to v tomto případě o něčem jiném už..
Proto jsem také pls, že jim třeba stačí takový, že ho maj vyhlédnutý, a pak se spálí - jak píšeš....
Já Tě nechtěl nějak uzurpovat, že nemáš pravdu.. Jen si měníme názory na věc, protože každý se na to dívá nějak jinak, jinak ty "hodnoty" chroustá, jinak je má setříděny :-) ...,proto sem i chodíme okecat, názorově to rozebrat, zkušenosti poměnit, nechodím se hádat-))

backlead
taky souhlas,
netvrdím že né,..
Ale jsou tací , kteří takle přemýšlí (já naštěstí ne), jednají, kupují.
Já ho mám taky - LB 50 a nemohu mu nic vytknout, maká jak má, a přemýšlím o tom, že bych si kupnul 30 na feeder, jsou z mých zkušeností dost dobré v dané cenové relaci, i na lepším navy jakékoliv značky se ti občas něco vyvrbí,..dost dlouho jsem míval i jiné okumy , a nikdy jsem neměl s nimi potíže, pokud jsem si je neudělal nechtěně sám..
Hodně chlapů je má a neslyšel jsem, že by na to některý nadával,..
jen měníme myšlenky,postřehy..-)

Milinek77 - Profil | Pá 27.2.2015 9:37:39

ahoj kolegové to co někteří označují jako vadu (nezaskakující bait v určité poloze) je konstrukční vlastnost tohoto navijáku ne vada

backlead - Profil | Pá 27.2.2015 8:40:00

Mi!d@72 >> Já nic jiného nepsal... viz můj příspěvek níže: "Věřím, že je spousta spokojených uživatelů těchto navi, já spokojený určitě nebyl a proto jsem mu to napsal."

backlead - Profil | Pá 27.2.2015 8:38:16

Dulf >> Asi ano...

Dulf - Profil | Pá 27.2.2015 8:32:28

backlead >> to máš marný,..

Mi!d@72 - Profil | Pá 27.2.2015 8:27:26

backlead >> ...dám ti příklad...vlastním BB LC,abyss a LB 60 a jsem s něma spokojenej...nestovnávám nesrovnatelné...(((

backlead - Profil | Pá 27.2.2015 8:17:04

SAHIB >> V pohodě. A o to jde, já nikomu nic nevnucuju, ptal se na názor, já mu svůj řekl - ty taktéž - o tom je diskuse. Ano, je to pouze mé tvrzení - jinak to ani být nemůže. Vybírat si bude on sám. Snad mám právo napsat i kritiku, nebo myslíš, že sem zadával dotaz jen aby si početl jak je longbow suprovní navi??? Napsal jsem pouze, že 2 ze 4 nefungovaly - měl jsem je v rukách, používal je (ne kamarádi říkali). 50% poruchovost je u mě šrot, a můžeš se zlobit jak chceš. Přece nebudu vychvalovat něco co nefunguje jak fungovat má.

Přesně jak píšeš: On se zeptal, já mu odpověděl, ty jsi mu odpověděl. Ať mu to poslouží při výběru. Věřím, že je spousta spokojených uživatelů těchto navi, já spokojený určitě nebyl a proto jsem mu to napsal.

venca1 - Profil | Pá 27.2.2015 8:11:15

dardajarda >> Dneska se skoro všechno dělá v Číně. :_)))

dardajarda - Profil | Pá 27.2.2015 8:03:58

obecně bych řekl ověřené značky, byť i modely cenově nižší, ale bacha na číňany....

Pvl - Profil | Pá 27.2.2015 7:48:43

SAHIB >> Ale ty také nemusíš mít pravdu
"A tyto názory z větší části píší ti, kteří se nerozpakují do rybařiny rvát velký prachy, bez ohledu "......


Ono se také mnoho lidí spálilo .a vlastně kupovali dvakrát Nejdřívé levný (dejme tomu nekvalitní) Po zjištění skutečnosti které se projevila používáním se kupoval jiný naviják . Proto ty rady, jak píšeš ty "že nelitují dát ty prachy" Sám mám podobnou zkušenost -pruty .Když jsem si to propočítal ,tak bych za jeden prut ušetřil -kdybych nešetřil :o§)) Nebyla to zanedbatelná částka . Tím jsem nechtěl říci , že není určité procento těch o kterých se zmiňuješ !! EDIT on také nemá každý stejné měřítko a nároky co se týkají -kvality

SAHIB - Profil | Pá 27.2.2015 7:32:47

backlead >>
nemáš pravdu,
i ten kdo měl lepší navy, tak může vychvalovat LB,..A že znám hodně chlapů, kteří jsou s navy o I-II třídy výše, a přesto na Okumu nedají dopustit, pro její akceschopnost, spolehlivost, a přijatelnou cenu v dané kategorii...
Takže je to as jen tvé tvrzení, tvůj názor,.. jsou i jiné názory..
A vědí asi, proč ji chválí..
v 99% příspěvků si přečteme: raději si přišetři, a kup ten či onen Navy...
Ale dotyčný třeba nemá na to, nebo mu stačí v té dané relaci co píše, nebo jen proto že se mu líbí zrovna tento typ , chce si ho koupit a jen se ptá, jak s ním jsou spokojeni.. A tyto názory z větší části píší ti, kteří se nerozpakují do rybařiny rvát velký prachy, bez ohledu okolo...Ale ne všeci na to mají, nebo prostě jim stačí to, co si vyhlédli, o ničem jiném to není.. Pak si tu vjede každou chvíli někdo kůliva temu do vlasů, zbytečné hádky,.. Proč??..
hci si koupit tento - dám dotaz- a je to, nečekám, že mi bude někdo přesvědčovat ať koupoím to , nebo to.. ,šel jsem jen se poptat na zkušennosti.. A pokud mne tu někdo přemluví ke koupi jiného - přemluví, pak už je to o jedinci, ale podstata je něco jiného..
Můj os. názor, takhle to vidím..

ceczubr - Profil | Pá 27.2.2015 1:32:51

Lakyn - >> Mám Okuma lb 90 bait na sumce asi 8 let a spokojenost.Používám je i na moři k pilkrování,poprvé v r. 2008 a furt o.k.

mario31 - Profil | Čt 26.2.2015 22:35:15

Nepotřebujete desítky tisíc za navi jak píše Petan600, jen ty peníze utraťte za nejlepší volbu - a to v té cenové relaci longbow určitě neni.. Přeji vám být šťastnými uživately Okuma Longbow...

En_riko - Profil | Čt 26.2.2015 22:21:24

Ops blbej chat ;-)) jinak taky doporučuji Okumu za ty love se to dá.

backlead - Profil | Čt 26.2.2015 22:20:39

vinetue >> No a to je právě to, a někdo pootočí a neodsekne se. Buď rád,že jsi šťastným majitelem - a o tom to je... Dle mého šrot. A nebo pootočí odsekne se, ale nastavení baitu před otočením se změní na nastavení ne navyzpytatelno.... A uvidíme kdo z koho... Bait musí být 100%, ne že uvidíme a pootočíme, nebo ještě pootočíme a uvidíme... a když pootočíme a nejde tak nevadí, příště to půjde... To jsou názory Longbowistů, jak tady čtu, že se uvidí....

En_riko - Profil | Čt 26.2.2015 22:20:11

Nazdaar kuciii !!

backlead - Profil | Čt 26.2.2015 22:17:16

MartenBear >> V pohodě, chápu. Ale, je spousta značek v cenové relaci do 1500,- Kč kdy navi šlape v poho. Ale o tom to neni. Ty Longbow doporučuješ, já určitě nikoli, neber to jako válku, děkuji. Píše zde mnoho uživatelů Longbow, že jsou spokojeni. Mnoho z nich ale neměla nikdy v rukce lepší navi, já ano a celkem dost, proto ta kritika. Tica Scepter (byť nemá bait) je daleko lepší volba - můj názor. A tu nepoužívám už mnoho let...

vinetue - Profil | Čt 26.2.2015 21:13:50

Jinak pro autora, Okumu Longbow mám asi 3 roky a šlape bezvadně, nemůžu si na ni stěžovat. Občas se zadrhne bait, ale jak tak čtu je to u nich celkem normální. Stačí jenom potočit kličkou a odsekne se. Doufám že mi ještě dlouho vydrží :-) .

jdmteg - Profil | Čt 26.2.2015 21:01:43

V rámci cenových možností je Okuma dobrý navijak, měl jsem jich několik, a všechny fungovali jak mají, vybral bych spíš power liner, je v dané cenové kategorii, dobrý kup. Samozřejmě jsou i lepší, dražší a le taky je jich víc než dost za ty peníze daleko horších. Já bych se okum tolik nebál.

Petan600 - Profil | Čt 26.2.2015 17:26:09

já už nemam slov ať si každý koupi jakej naviják chce, mejlépe za desitky tisic,to pak bude in.:-)Jinak pro autora diskuze-přečti si recenze a uvidiš sám.

Leorim - Profil | Čt 26.2.2015 17:18:18

Milinek77 >> na dalasu jsem nebyl už ani nepamatuju ale zachytat se tam dá hezky...já už mám LB60 taky hrubo typnul bych 10 určitě spíš tak 12 let a taky v pořádku...

Bambi.SpP - Profil | Čt 26.2.2015 17:16:17

MartenBear >> Ono taky zadavatel otázky jaksi nenapsal naco to chce to jse potom špatně radí

Milinek77 - Profil | Čt 26.2.2015 16:30:46

Bambi.SpP >> já mám okuma spectrum 10 let kolega okuma lb60 6,5roku jezdíme Dalešice,Mušov a občas soukromáky(kapři 2-14 kg) navi bez jediné vady naprostá spokojenost

vinetue - Profil | Čt 26.2.2015 16:30:39

Ahoj, doufám že vám nebude vadit můj dotaz. Jenom budu si chtít na novou sezonu pořídit nějaké navijáky s baitem. Zajímal by mě názor na navijáky Sellior bravos 6000 ? Viděl jsem je za příznivou cenu tak by mě zajímalo co na ně říkáte, případně vlastní zkušenosti. Díky :-) .

MartenBear - Profil | Čt 26.2.2015 15:56:58

Bambi.SpP >> I kdyby ano, tak za tisicovku nic lepsiho neporidis... Netvrdim vsak, ze Tica za 1800 nebude lepsi. Bude. Nekdo ale ani lepsi nepotrebuje...

Bambi.SpP - Profil | Čt 26.2.2015 15:50:51

MartenBear >> To jde taky oto jestli vůbec drželi v ruce něco jinýho!

MartenBear - Profil | Čt 26.2.2015 15:42:11

backlead >> Ted jsme s kolegou reklamovali navijaky. Zakoupil dva kusy Giants Fishing (ja vim, ale nedal si to rozmluvit) a na obou nefungovala zarazka zpetneho chodu. Dle Tveho myslenkoveho pochodu by to tedy musely byt vsechno sroty. Jenze v krame se strasne divili, ze jsme prvni, kdo z toho velkeho mnozstvi prodanych kusu jsou nespokojeni.

Chci tim rici, ze je to o nahode/stesti/smule. Muze se stat, ze jedna serie se nepovede a my jsme na ni zrovna trefili.

Zrovna u Longbow bych si tipnul, zes mel smulu na kusy. Je zde plno lidi, kteri na ne nedaji dopustit. A tento navijak je aspon pro me to nejlepsi, co lze za tuto cenu koupit.

gregyn - Profil | Čt 26.2.2015 15:20:38

Petan600 >> Pokud se Ti to zdá srandovní tak to nečti.Navíc to nebylo adresováno tobě:)Navíc to byla jen rada....a za tu se neplatí:)

Leorim - Profil | Čt 26.2.2015 14:07:04

backlead >> dobře

backlead - Profil | Čt 26.2.2015 14:06:12

Leorim >> Předpokládám, že jsi měl těch navi hodně... Pokud umíš číst, já neřekl, že okuma je šrot - sám jich několik ještě mám a občas používám. Já řekl, že longbow je šrot. Pokud koupím 4 navi a z toho hned dva nefungují jak mají, tak je to u mě šrot.