Proč má Braunstar 2 eshopy?

Pořád nerozumím tomu, proč má Braunstar 2 různé e-shopy i s různým zbožím. Už se mi několikrát stalo, že jsem si našel něco, o čem jsem uvažoval, že si objednám, potom to tam neměli, Heureka mi to ale na Braunstaru zase našla.....až jsem přišel na to, že mají eshopy 2 http://www.rybarskepotreby-braunstar.cz/ a http://rybar.braunstar.cz/ .
Nekorektní je to i vtom, že na jednom lákají odkazem na slevy, ale ty jsou jenom na tom druhém s jiným zbožím.
Dokáže to někdo nějak rozumě vysvětlit? Já se s něčím takovým nikde jinde nesetkal.
Autor diskuse: Gloton - Profil , 29.9.2014 všeobecné - ostatní

donald5 - Profil | Čt 28.5.2015 21:45:23

sven >> to znám, ale se swingrama. Buď to byl tenhle a nebo tropic. Objednal jsem si dva modré a bohužel jeden nefungoval. Reklamace a opětovný problém. Další swinger sice fungoval bezvadně, ale byl zase jiný odstín modré a tak jsem je poslal Yvaně, páč sem toho měl akorát dost.

sven - Profil | Čt 28.5.2015 15:07:24

Jarda Š. >> mě se to stalo u nich několikrát.... Pokud mně to zaslané, i když jiné, než objednané zboží vyhovovalo, tak jsem si ho nechal a nereklamoval.
Buď mám poslední dobou smůlu nebo se někteří obchodníci "pohoršili"...
Během posledních cca 2 let mi dorazilo už ze čtyř e-shopů jiné zboží, než jsem objednal.
Dlužno dodat, že vždy horší kvality nebo nižší třídy. Naposled tento měsíc.
Objednal jsem si konkrétní feeder http://www.rybarskepotreby-upetra.cz/detail-zbozi/1​-rybarske-potreby/15-pruty-feeder/3840-prut-cormora​n-speciland-feeder-medium-black-3-60m.htm
(speciálně kvůli náhradním špičkám, které nejsou jinak k sehnání)
a dorazilo mi toto: http://www.mrk.cz/tackle.php3?kat=-1&zadal=78587
Navíc s plesnivou rukojetí a špičkou z jiného prutu.....
Poslal jsem to zpět.
Jak je možné se přesvědčit, udička je v nabídce stále nahozena a čeká na nějakého trubku, který nad tím mávne rukou...

Jarda Š. - Profil | Čt 28.5.2015 13:58:39

sven >> To je divné, tohle se mi u nich ještě nestalo. Když už neměli přesně ten výrobek, který jsem si objednal, tak se mě vždy zeptali, jestli chci něco podobného nebo objednávku stornovat. Pokud jsi vracel zboží proto, že se neshodovalo s objednávkou, tak šlo oprávněnou reklamaci a měli ti v rámci reklamačního řízení poštovné refundovat.

sven - Profil | Čt 28.5.2015 13:22:09

donald5 >> já mám s nimi několik podobně neblahých zkušeností, proto jsem tam přestal nakupovat.. Dorazili mě vloni, kdy jsem si mimo jiného, objednal i dvě konkrétní vidličky, stejné, jako jsem už od nich v minulosti koupil.
Došly mi ovšem zcela jiné..
Tedy jsem je reklamoval a vrátil. Místo nich, mi poslali samozřejmě opět jiné, ještě horší.... Opět jsem je vrátil.
Teprve po druhé reklamaci a písemné urgenci odpověděli, že takové, které inzerovali v e-shopu, vlastně ani neměli..
No co....prodělal jsem poštovné, 2x balení balíčku a dvě zbytečné cesty na poštu....
Zřejmě zákazníky oplývají a mohou si to dovolit...

computerfish - Profil | Čt 28.5.2015 13:10:24

No jedna doména je na majitele Petr Braunstein (rybarskepotreby-braunstar.cz), druhá na Dasa Braunsteinova (braunstar.cz). To druhé jméno je jen vytvořená subdoména. Všechny tři weby jedou na stejném serveru s IP 88.208.119.33. Smyslem snad je buď se více zviditelnit ve vyhledávačích nebo si každý hrabe na svém. Momentálně mě nic racionálnějšího nenapadá. Takových e-shopů se dá najít hafo. Mají stejný layout a pro větší maskování mají domény různé majitele. Jeden z Prahy, druhý z Ukrajiny, třetí ze Slovenska , atd. O věrohodnosti to sice nic nevypovídá. Pokud někde nakupuješ s platbou předem, je dobré se podívat, komu web patří.

donald5 - Profil | Čt 28.5.2015 12:47:39

vaga >> asi tak, ale na fotce E- shopu to vypadá dost podobně.

Rytíř - Profil | Čt 28.5.2015 12:43:00

donald5 >> zřejmě:-))Jinak bych se přikláněl taky k tomu co psal vaga.

donald5 - Profil | Čt 28.5.2015 12:42:25

tuzemak >> pádím k vodě, ty jsi taky měl ale v plánu lapaní za stodolou jak jsem četl, tak se nezdržuj ,nebo ti někdo ty čudle vykopne z vody :-))

vaga - Profil | Čt 28.5.2015 12:40:28

donald5 >> vyzera to ako previnute z velkej cievky.. moj dojem

donald5 - Profil | Čt 28.5.2015 12:40:08

Rytíř >> to je taky Camou, jenže Albín asi :-)).

tuzemak - Profil | Čt 28.5.2015 12:39:48

donald5 >> pššššt Tome,člověk nikdá neví na co sa mu to klubo bude hodit.DDD

donald5 - Profil | Čt 28.5.2015 12:38:43

tuzemak >> zdar Jene, to si votočil kapitánskýmu, když zrovna zvracel do vody na lodi ne ? :-))

Rytíř - Profil | Čt 28.5.2015 12:34:04

donald5 >> nebude.Jak kde,ještě se nechá najít.Nedávno jsem právě natáčel camu od Awa a takováhle mlíkárna,nebo co to je na té fotce to rozhodně není.A to pominu tohle navinutí na cívce.Od Awa byl vlasec na cívce natočen jak střela.

tuzemak - Profil | Čt 28.5.2015 12:33:40

donald5 >> máš nakupovat tu,spokojenost na 1.DDD

donald5 - Profil | Čt 28.5.2015 12:26:10

Rytíř >> teď už to vím taky, jenže původní Reflector od Awiny zdražili pomalu o 70 kaček a na tohle jsem četl dobré ohlasy. No už to nebudu řešit a jenom jsem zvědav, zda aspoň kvalita bude odpovídat Awině.

Rytíř - Profil | Čt 28.5.2015 12:20:14

donald5 >> máš si koupit originál a ne náhražku.Ušetříš si pak nemilá překvapení.

donald5 - Profil | Čt 28.5.2015 12:16:21

Ahoj, vysvětlit to nedokážu, ale dneska mě od nich přišel vlasec a je to divočina. Etikety nalepené na zapatlané cívce a hlavně uložení vlasce mi rozhodně nepřipadá jako originál od výrobce. Mám sto chutí jim to poslat zpátky.

aligator - Profil | Čt 4.12.2014 11:44:15

jak to funguje s tou garancí nejnižší ceny? Psal jsem už 2 maily ohledně hlásičů a zatím bez odpovědi... :-)

drvoštěp - Profil | St 19.11.2014 18:50:21

Také ode mne pochvala za rychlost a ochotu 1+++

david.ch - Profil | St 19.11.2014 18:47:49

Musím pochválit eshop Braunstar. O víkendu jsem si vybral zboží, prostřednictvím eshopu objednal. Včera mi přišlo potvrzení objednávky a dnes jsem zboží vyzvedával na poště. Díky moc za rychlé vyřízení objednávky a ještě jsem stihl uplatnit víkendovou slevu.

jaa1959 - Profil | Po 29.9.2014 23:58:31

Gloton >> Já se pod tvá slova podepisuji:-)

Gloton - Profil | Po 29.9.2014 23:33:37

Takže "u mě dobrý".
S Braunstar jsme si to v SZ vysvětlili a celé to je prostě tak, že ze snahy o zlepšení, vzešlo nakonec víc problémů než užitku, kdy momentálně i kvůli dalším aspektům, není možné ani jeden z eshopů jen tak zrušit a zároveň kvůli technickým problémům nejde jen tak eshopy ani sloučit.
Dovolím si přirovnání se spuštěním nového registru vozidel, který nakonec nebyl lepší než ten starý.
Nezbývá, než popřát hodně úspěchů a pevných nervů při řešení tohoto problému tak, aby to bylo ku prospěchu obchodu i nás zákazníků.

Braunstar - Profil | Po 29.9.2014 22:00:08

jaa1959 >> máte to v sz

jaa1959 - Profil | Po 29.9.2014 21:58:25

Braunstar >> Proč ne, Jiří Zeman. Ale objednával jsem je na tom druhém eshopu, tak mám již jasno, jedna z mých otázek je zodpovězena:-)

Braunstar - Profil | Po 29.9.2014 21:53:16

jaa1959 >> Napíšu sz

jaa1959 - Profil | Po 29.9.2014 21:46:11

Jee to jsem rád za tuto diskusi. Objednal jsem si tam v pátek pouzdra na pruty s dotazem jestli na ně platí také ta sleva a ještě dvě podotázky. Od té doby ticho po pěšině? A teď nevím která bije?