počet dílů?????

Ahoj. Potřeboval bych od Vás zkušenějších poradit ohledně koupi kaprové děličky. Nejde mi zas tolik o značku, ale o počet dílů děličky.
Já osobně si myslím, že lepší je dvoudílná dělička. U děliček na tři díly bych se bál dvou spoju, ale i celkové akce. Dík Goldhawk
Autor diskuse: Goldhawk - , 7.10.2004 kaprařina - náčiní, doplňky

malys - Profil | So 4.12.2004 16:07:39

Goldhawk: vubec si nevsimej jejich blbych pripominek. Kazdy prut ma neco do sebe a kazdy ma nevyhodu a vyhodu.Kvalitni dvoudilny prut je drazsi a i pri oprave das vic penez za opravu dilu, je vetsi problem s prepravou a pokud mas i ted nejake velke auto, muze se stat ze ho jednou mit nebudes.Vyhoda dvoudilu je v poctu spoju, cim min spoju tim mensi riziko poskozeni.Drojdilnej ma vyhodu skladnosti, mensí ceny a hlavne ceny opravy pro pripad poskozeni. Ja osobne mam drojdilnej, ale na pristi zezonu si chci koupit i dvoudilne, mam docela velkou moznost pruty zkouset a ver mi ze ten rozdil poznas hned, ja ho taky poznal....Takze na zaver, pokud chces koupit trojky kup SPRO Strategy a pokud chces koupit dvojky, doporucil bych Chub ve 3,90 nebo Rod Bull ve 3,60

Fisch | St 1.12.2004 15:09:35

Goldhawk:::
Ja používam už piatu sezonu kaprove deličky Detector od Trabucca 3-dielne 3lbs 13ft a poviem Ti že som max spokojný.Tie udice vydržia všetko. Šviham s nimi tak , že som sám prekvapený kolko vydržia. Viem , že sa na ne môžem spolahnúť.
Na vtedajšiu dobu velmi pekné a dobré pruty.

Rasto | St 1.12.2004 9:43:17

Alan:vacsina feedrov od Shimana v heavy (Diaflash napr.) verzii ma pri zdolavani v mieste spoju spicky a prutu nepravidelny ohyb.Mas pravdu nieje to akcia prutu ale krivka prutu (podla mna ma urcity vplyv aj na akciu pri zdolavani)

Alan | Út 30.11.2004 17:26:55

Rasto>Počet dílů může změnit akci jen když se prut rozřeže na víc dílů. Pokud se nic nemění, což je u kupovaného prutu běžné, nemění se ani akce, protože je od koupě po vyhození prutu stejná. Možná máš na mysli místo změny akce vliv na křivku ohybu prutu. Ta závisí na provedení spojky. Pokud vidíš lom, je něco v nepořádku.
Vícedílný prut z jednoho trnu by musel být vybaven kolíkovými (spigot) spojkami, což je patrně nejhorší používané řešení.

Rasto | Út 30.11.2004 16:05:55

Inak ja mam feeder 4 dielny rovnako ako vacsina z vas.Spicka tvori tiez jeden diel.Tam sa akcia prutu prejavuje bud plynulym prechodom alebo lomom.Tym chcem povedat ze ano viac dielov moze zmenit viditelne aj pocitovo akciu prutu.Nie vsak v pripade ze bol stavany z jedneho trnu a materialu.Aspon my to urcite pocitovo nezistime.Zistit sa to da jedine ako pisalo uz viacero z Vas "IN pocitom"

richtřík - Profil | Čt 25.11.2004 21:07:47

bobo,alan:nemohl jsem dříve odpovědět,nešel mi internet,svinˇa jedna,s těmi pruty to není vůbec jednoduché,nejlepší je možnost si nějaký prut ošahat u dobrého známého a vybírat podle toho,navíc od jiného výrobce se podobný prut může chovat jinak.Já mám třeba starou sonu 370 cm,60 gr,na kterou natlačím v poho 90-100 gr a praštím to v klidu přes 120m (měřeno pásmem na letišti v Přerově)ale jinak je to šílený kopyto prut

BoBo - Profil | St 17.11.2004 18:42:24

richtřík: Neprovokuj ho, vzhledem k rychlosti jeho růstu bude mít kolem dvou a čvrt metru a 150kg... :-) A tím je jeho problém x dílu vyřešen, protože když se do auta vejde on, tak už asi všechno :-))

Alan | St 17.11.2004 16:10:17

richtřík>Problém je, že nejlepší akci nikdo nedovede popsat.
Navíc o akci nejde, tu může mít jednodílný i osmidílný stejnou.

richtřík - Profil | St 17.11.2004 15:45:11

bobo,nat ,že jsou uzlovi podle karty teprve čtyři roky,celkem dost vyrostl,kolik sai bude mít,než jej přejde ta puberta,která s ním tetˇ tak mele.PS mám volnou špici od t
řídílného telebeach prutu a docela dobře by se s ní šlehalo přez zadek.
Goldhawk:obyčejně se říká,že nejlepší akci mají jednodílné pruty,takže čím méně dílů,tím by "měla" být lepší akce,ale dej dvoudílák do škodovky,nebo s ním jedˇ autobusem,celkem problém.

Goldhawk | St 13.10.2004 19:18:18

4All našel jsem jeden proutek Daiwa regal . Nemá sním někdo nějaké zkušenosti?

BoBo - Profil | St 13.10.2004 10:59:27

DB: Neboj, budou jenom v těch jejich potůčcích a nám zbyde víc peněz na kapra, protože se plotice nebudou muset nasazovat (když je nebude mít kdo lovit) ;-)

Daniel Burián | St 13.10.2004 10:57:12

BoBo : Ale to pak těch plotic bude ještě víc.

BoBo - Profil | St 13.10.2004 10:26:10

Kapraři: Navrhuji spojit síly všech x dílných prutů a umlátit muškaře. Bez jejich tečkovanejch plotic bude více kaprů :-)

Alan | St 13.10.2004 10:00:18

Tak se nám to tady pro změnu zvrhlo v přátelské škádlení. Jééžiš, to je votrava.

BoBo - Profil | St 13.10.2004 9:25:05

šeptal: Neboj, nechtěl jsem tím nikoho napadnout. Jenom kdyby se to vytrhlo z kontextu, jak se pánové šermují svými pruty. A nenapsalo by se, že jsou to rybáři :-) Myslím, že se té bitky raději nezúčastním :-)

šeptal - Profil | St 13.10.2004 8:39:12

BoBo: Nějak mi uniká, co jsi tím chtěl naznačit. Pokud mám dělat šaška, tak ať vím konkrétně, v jakém slova smyslu.

BoBo - Profil | Út 12.10.2004 19:22:44

Ale šeptal na tom bude dobře, kdo mu odolá, když se mu s tím blbě leze pod závory! :-D

BoBo - Profil | Út 12.10.2004 19:20:20

Ty voe, to jsme dopadli, jestli to někdo vytrhne z kontextu a zveřejní, jak se chceme bít svými pruty, tak to nebude vypadat dobře :-)
Obzvlášť s hláškami typu:
"Já teda mám 202cm a vážím 135kg a nerad bych někoho víc... šak vi víte :-)))"
nebo
"BoBo:Chceš na sebe dvojku, nebo trojku?"
či případně:
"Vozím to stejně jako každý jiný klacek. Normálně v penále přehozený přez záda."

:-DDDD

BoBo - Profil | Út 12.10.2004 19:11:53

DB: To jsi si na sebe vztáhnul sám :-D
Hele chlapi, fakt se někde sejdem, to bude prdel :-D
Uzel: Prosil bych dvoudílem, méně vydrží, tak to alespoň bude rychlé! ;-)

Daniel Burián | Út 12.10.2004 15:44:42

BoBo : Zkusím-za toho snoba .

šeptal - Profil | Út 12.10.2004 14:47:30

Goldhawk : Jestli se ptáš pořád na transport "nadměrných břemen" na velocipedu, tak je to úplně jednoduchý. Vozím to stejně jako každý jiný klacek. Normálně v penále přehozený přez záda. Jen se s tím blbě leze pod závory. To pak musím ten futrál protočit do podpaží. Zvládám to v pohodě i za jízdy při průjezdu pod nízkými větvemi. Ze začátku jsem z toho měl taky obavy, ale je to fakt jen trénink.

Goldhawk | Út 12.10.2004 14:31:09

4All > Když tak pročítám tuhle diskuzi, tak jsem přímo pobaven :-))))
Neví jestli to už nebude příliš, ale neví teda někdo jak dát takřka dvoumentrovej klacek na kolo???

4Šeptal;Uzel;BoBo : Dejte mě vědět jak ta bitka, kterej prut je nakonec lepší :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Dalibor - Profil | Út 12.10.2004 14:30:49

od dob

Dalibor - Profil | Út 12.10.2004 14:27:57

Od do vynálezu pa Colta byl již váhový (silový) rozdíl smazán. :-)

šeptal - Profil | Út 12.10.2004 14:17:12

Uzel: Když na tebe budem dva, tak se na tvoji váhovou kategorii dostanem. :o)

Uzel - Profil | Út 12.10.2004 14:00:56

all: ...jo panové, když už to bude taková bitka, jsme alespoň ve stejné váhové kategorii? Já teda mám 202cm a vážím 135kg a nerad bych někoho víc... šak vi víte :-)))

Uzel - Profil | Út 12.10.2004 13:48:40

Daniel Burian: Použieš dvojku, nebo trojku?
BoBo:Chceš na sebe dvojku, nebo trojku?

BoBo - Profil | Út 12.10.2004 13:15:23

Daniel Burián: Zkus to ;-)

BoBo - Profil | Út 12.10.2004 13:14:09

all: Chlapi to bude bitka :-D Sdělte místo a čas B)

Dalibor - Profil | Út 12.10.2004 13:02:32

Napadá mne ještě jeden argument pro vícedílný prut.A to cena opravy při zlomení jedno dílu.Co?

Daniel Burián | Út 12.10.2004 12:08:33

Uzel : Já umlátím BoBa a ty umlátíš MacOSa.

Uzel - Profil | Út 12.10.2004 12:05:17

MacOSu kde a kdy, ja mam doma devítku. Nebo se umlátíme těma dělička, která dýl vydrží.

MacOS | Út 12.10.2004 11:59:48

pánové, vyřešte to jako gentlemani - pravdu má jenom bouchačka.

Daniel Burián | Út 12.10.2004 11:40:01

BoBo : Tobě by nepomohlo ani 100 argumentů.