Co jste kdy zapomněli vzít na ryby?

Taky se vám někdy stalo, že jste jeli někam na kole třeba 7 km a pak jste zjistili, že nemáte sebou pruty, naviják, apod? Jednou jsem při lovu na boloňku všechno hodinu chystal, zakrmím na špičku prutu ještě bez montáže, všechno navážu... . Háčky zůstaly doma ! Nikmok.
Mně se to stává poslední dobou nějak čímdáltímvíc :-)) Asi stárnu:-))
Autor diskuse: Milan B. - , 14.8.2004 všeobecné - příhody, kuriozity

mmatko - Profil | Út 24.8.2004 1:20:19

Krmivo a nástrahy-to sa mi už stalo, ale na začiatku tohtoročnej sezóny si kamarát zabudol doma stredný diel nového feedra a to sme išli na tri dni niekoľko desiatok kilometrov od domova.

Noe | Ne 22.8.2004 21:41:32

naštestí nejsem zatím taký sklerotik, ale bude to tím, že mám plavačku zvlášť, feeder zvlášť, přívlač zvlášť, muškařinu zvlášť, takže popadnu patřičný baťoh a jdu. Popřípadě mrknu do správné přihrádky (přepravky) pokud potřebuji něco doplnit. Jinak loni jsem si vzal k vodě feeder a protože jsem měl vytažené špičky, tak jsem si omilem vzal špičky k jinému feederu. 4 km na kole nazpět. Jinak letos první lednová vycházka a já nechal doma doklady 20 km autobusem, lovil kamarád a já jen tak ..... no měl jsem nahnáno :o)))

Radek Ch. | So 21.8.2004 20:43:36

Kdysi dávno jsem zapomněl doma tašku se svačinou a pitím. Bylo to krušné, ale žiju - užíral jsem kaprům brambory a těstoviny. Pak asi dvakrát zánovní vezírek u vody, který jsem sušil na blízkém stromku a pak šel domů. Nálezy - plovoucí prut i s navijákem a na konci kapřík 40 cm, celkem pravidelně při přívlači utržené kačeny, třpytky apod. Jako poslední nález byla halogenka lampa

dwarf - Profil | So 21.8.2004 13:54:50

pavuh: Našel jsem v baťohu svíčky (čajovky), na který jsem už dávno zapomněl. Ale docela dobrodružství:))

pavuh - Profil | Pá 20.8.2004 13:22:07

dwarf: a jak sis s tim poradil ? :o)

dwarf - Profil | Pá 20.8.2004 12:41:42

jenom ještě k otázce, někdy zapomenu červi.. ale už sem zapomněl i háčky, splávky a jednou když jsem šel v noci na úhoře tak jsem doma nechal čelovku:))

G.Moolis - Profil | Pá 20.8.2004 9:49:43

Naviják. Pařil jsem do dvou ráno a v pět vyrážel na ryby. Dopoledne jsem na Lužnici nymfoval s cívkou vlasce mezi dlaní a rukojetí prutu. Nějaký ryby byly.

Miloš_diakritický | Pá 20.8.2004 8:56:50

ujel jsem 160 km a na Otavě jsem zjistil, že jsem doma necha broďáky....

dwarf - Profil | Pá 20.8.2004 0:41:55

u nás se říká "Blbej můžeš bejt, ale musíš si umět poradit"

Spinner - Profil | Čt 19.8.2004 17:54:28

Párkrát jsem nechal doma pruty, navijáky, červi apod....několikrát se mi taky stalo na závodech, že jsem prohodil ploticovy a kaprovy top sety, vzal si bednu a nozky nechal doma a jine.Ale vetsinou opravdu nic nezapomenu. Pro MM - viz nahradni hardware :-)))

Laďa | Čt 19.8.2004 16:01:50

U nás se říká: jseš blbej? Kup si notes, já mám dva.

boyscout - Profil | Čt 19.8.2004 14:01:33

Jo hoši to chce cvik :-) na papírek si položím klíče od auta a tak ho nestratím :-)

Rici - Profil | Čt 19.8.2004 13:17:09

Já to dělám s těma papírkama taky. Ale ještě jsem si nikdy nepsal papírek, kde mám ten původní papírek:-)))

Maty - Profil | Čt 19.8.2004 13:11:13

Martin M: taky si píšu co si mám koupit v ryb. prodejně, protože vždycky koupím 10 jiných hňupovin a to co potřebuji ne. Papírek stejně vždy zůstane v autě a nechce se mi pro něj vracet.

Martin M. - Profil | Čt 19.8.2004 12:24:14

boyscout> to s tim papirkem delam taky, ale ma to jeden hacek - nesmis si ten papirek rano zapomenout precist! Ja uz si dokonce pisu i to, co si mam koupit v ryb. prodejne, ale jeste se mi nestalo, abych si ten papirek vzal sebou!

boyscout - Profil | Čt 19.8.2004 11:38:32

Taky jsem lacos zapomínal ale už mám na to fintu :-) Večer si napíšu seznam věcí které musím před odchodem vzít a prostě si ho před odchodem proškrtám . Od té doby co to takto dělám jsem nic důležitého nezapoměl.....
Ale MM "kecá" že nic důležitého nezapoměl :-) Není to tak dávno co jsme se spolu vraceli domů pro klíče od zámku na loď když sme jeli na NM... Pamatuju si to protože to byl ten den jak jsem se 3 hodiny přetahoval s tím kapromonstrem a pak 3 hodiny modlil aby nás ta bouřka nespláchla i s lodí :-))

strejka - Profil | Čt 19.8.2004 10:41:15

tak me po vcerejsku napada, ze kolikrat je horsi zapomenout neco z rybariny doma vybalit nez zabalit:-)))

siro | St 18.8.2004 16:39:00

Nejčastěji zapomínam vestu na vlačku,jelikož v ní mám veškeré nástrahy jsem u vody k ....
Véna S:jeden těžce senilní nimrod z Dobry(budiž mu zem lehká) zapoměl pokaždý při honě brokárnu opřenou o strom,kdykoli se šel vy... .Poradili mu at si jí přiváže k patronpásu........šel krmit a za 4 dny mu policajti přivezli brokárnu i s patronpásem,batohem a papírama.Tomu řikam zapometlivost;o)

Woody - Profil | St 18.8.2004 10:10:25

Loni jsem se vrátil k rybolovu a hned moje první vycházka na domácí revír Sázava 3b stála za to. Celej natěšenej jsem si připravoval v průběhu týdne nádobíčko. Manželce jsem asi třikrát vysvětlíl co je to ta povolenka a sumář úlovků a konečně v pátel vyrazil. Na chatě (30 km od domova) jsem zjistil. že papíry jsou doma. Neměl jsem již sílu se vrátit a tak jsem na ryby šel. Vyhmátla mne RS a po mojem srdceryvném vylíčení celé události mne nechala jít. Příští týden jsem za ní brodil bez vyzvání napříč řekou, abych papíry předložil.

Cestou ke tchyni jsem ukecal manželku, že si sebou vemu vláčák a cestou zpět si uděláme pěknou procházku kolem řeky já s prutem a ona s naším hafanem. Psa jsme mněli vláčák zůstal doma.

Véna S. - Profil | St 18.8.2004 8:29:22

Milan: To je asi jako když jeden známý, též myslivec, vyčistil kulovnici a zamkl závěr do přihrádky s náboji. Asi za dva dny vyrazil s flintou večer do lesa, když chtěl flintu naládovat, zjistil, že je tam na dvě věci :-)))
S tím kolem to taky znám, jako kluk jsem jezdil na ryby jen na kole. Přijel jsem k rybníku asi 10km od baráku, přes samé kopce, a papíry doma. Takže zpět pro papíry a zase k rybníku. Pak jsem byl rád, že si u těch ryb můžu chvíli sednout. Teď občas zapomenu rohlíky v igeliťáku pečlivě připravené doma na stole, někdy i červy v ledničce. Večer při balení u vody někdy zapomenu vidličku, pokud ji nevytáhnu hned když smotám prut. Naštěstí nemusím dokupovat, protože zase na oplátku občas nějakou najdu.
Minulý týden jsem potkal v ryb. potřebách chlapíka, který si přišel koupit nový vezírek, svůj nechal i s kaprem po večerním lovu ve vodě a přišel na to až za dva dny.

hraji - Profil | St 18.8.2004 8:08:48

Asi nejčastěji zapomenutou věcí bude krabička s červy. Ta je totiž do poslední chvíle v lednici a pak zavolá kamarád, že stojí pod okny, tak vezmu věci a tradá. Ale už se mi taky stalo, že jsem si připravoval věci a protože mám navijáky v obalech, musel jsem každý otevřít a podívat se, jaký je uvnitř. A pak jsem pečlivě vytřídil ty co budu potřebovat a do batohu zabalil ty "nepotřebné". Tak jsem měl děličky 3,90 a na nich vláčecí naviják s 0,18, ale cejny jsem stejně chytal.

rybopet - Profil | Út 17.8.2004 21:35:31

Je to na neuverenie,ale kamoš sa priznal,že raz zabudol pri odchode od vody kapra v sieťke.Až ked bol na stanici ,vzdialenej asi 2 km,si naň spomenul,vrátil sa poňho a ...daroval mu slobodu.Nemám dôvod mu neveriť.

Martin M. - Profil | Út 17.8.2004 21:00:35

jo a na jednom svem tajnem miste na svratce jsem letos na jare nasel svuj plastovy vyprostovac hacku, ktere jsem tam nechal asi tak pred 7mi mesici! Fakt nekecam!!!

pupak | Út 17.8.2004 20:13:42

BoBo: uz konecne u vody taky nech neco jinyho nez vidlicky uz jich mam habajůůk... Je pravda ze ja pravidelne nechavam doma tuzku tak vetsinou chytam bez zapisu... Jeden blb mi uz kvuli tomu dal zapis jinak vetsina lidi se zasmeje se mnou a necha mi to dopsat a ja se tim zbavuju vecere protoze v tom pripade ryby poustim...

mirmen - Profil | Út 17.8.2004 20:08:23

Sice není přímo k zadání otázky, ale ztráty u vody - kapitolou samou o sobě.
Zejmena při balení za šera či v noci.
Osvědčilo se mi vyměnit černé plastové konce vidliček za signální žluté.
Rovněž krabičky a drobnosti už kupuju v signál.barvách nebo označuju kontrastní náplastí.
Zejména v trávě k nezaplacení.

BoBo - Profil | Út 17.8.2004 19:52:32

MM: Tak to už je na Chocholouška! :-D
Já klasicky nechávám vidličky u vody, někdy počkají, někdy ne, ale vždy je napoprvé bezpečně poznám! :-D

Martin M. - Profil | Út 17.8.2004 19:15:12

Tak ja to musim zaklepat, ale krome zapomenuteho podberaku asi pred mesicem, jsem toho doma nikdy moc nezapomnel. Nepocital-li nastrahy, krmeni, fotak a podobne veci, bez kterych se da vydrzet. Ale kdyz dnes zapomenu fotak, tak mne to fakt stve a nemam z te chytacky takovy pozitek...
Jednou jsem sel kolem vody na ryby a u plotu stal slozenej rybarskej destnik. Jsem si rikal, ze kterej blb ho tady nechal a sel dal na sve misto. Asi po 1/4 hodine mne doslo, ze ten destnik je MUJ - nechal jsem ho tam minulej vecer!!!

whitefish | Út 17.8.2004 18:23:47

Pěšky jsem se táhl v hrozném horku s celým plavačkovým krámkem na zádech k řece. Až jsem všechno rozbalil, zjistil jsem, že nemám papíry. Z huby mi vypadlo na mou hlavu několik tuců gynkologicko - patologických nechuťáren a mazal jsem zpátky. Nevzdal jsem to a vrátil se k vodě. Jo, pointou toho dne je otázka pro chytré hlavičky : k čemu nám je plavačkový podběrák v délce 3.30m, když nemáme s sebou síťku ?

Salám - Profil | Út 17.8.2004 13:50:21

Já jednou nechal u vody feedervidličku a vůbec sem si to neuvědomil, no a světe div se, po 14 DNECH sem tam přišel znovu chytat a co nevidim, v zemi zastrčená vidlička, tak jak sem ji tam nechal, koukal sem jak blázen, protože sem ji ani nepostrál a hlavně že si ji nikdo nevzal a to tam muselo bejt hafo lidí podle toho bordelu co tam po nich zůstal, no asi se jim nepáčila.-)))