MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Vada nového prutu

Zajímal by mě názor všech.Co si myslíte o vrypu,který je na prutu viz fotografie .Vyjádření distributora v ČR,že se jedná o standartní zakončení uhlíku a že se reklamace zamíta považuji za blbý vtip.

Autor diskuse: čvachta ®
Zařazeno do: kaprařina - náčiní, doplňky, 29.1.2013

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 5 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N machacek.pepa - ® So 2.2.2013 22:17:49
jednou jsem u nejmenovaného prodejce nakoupil levnější navijáky a po půl roce se mi znich začla sundávat barva, odnesl jsem to tedy do krámu, tam to měsíc leželo a po měsíci mi zavolali, že to tam mám, reklamace neuznána, navijáky byly ve vlhku, takový že je verdikt výrobce. zajel jsem tam, odvezl je za roh, zavolal přímo do servisu od výrobce, protože jsem věděl, že ve vlhku nebyly, připraven se hádat, a ten s překvapením o ničem nevěděl, žádné moje navijáky k němu nedorazily, šel jsem zpět k prodejci a po tom, co jsem mu to řekl a pohrozil, jsem jel s novejma domů :-)
N nofish - ® So 2.2.2013 21:45:35
Smoldy >> když reklamuješ, reklamuješ u prodejce. Jak to má vyřešen on s jeho dodavatelem, je jeho věc. Tudíž tě namá co zajímat, kdo vadu posuzuje. Maximálně se pak můžeš bránit u soudu.
Divil by ses, v kolika případech třeba i platí to, že prodejce má od výrobce/dodavatele záruku rok, ale tobě musí dát dvouletou. Taky je to jeho problém. To je prostě fakt.

Kde jsi přišel na to, že maloobchod je nějaký mezičlánek? V obchodním ani občanském zákonníku snad ne, ne? :-O
N Takira - ® So 2.2.2013 21:39:36
Přítelkyně mi předloni koupila přes net děličky, 1 měla vyštíplou keramiku v očku. Když jsem si představil tu práci s balením,čas cestou na poštu,poštovný a nervy radši jsem to odnesl do krámu a nestaral se. V krámu mi vše zařídili za 160 kaček a ja měl klid. Použil jsem je 2x.
N alda2211 - ® So 2.2.2013 8:46:33
Milda-D >> Jj s tim ze odpad jde nasim smerem je smutne :-(
N Smoldy - ® So 2.2.2013 0:09:16
Každý zboží zakoupený přes internet (které si samozřejmě nemůžeš ochytat) můžeš vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. A pokud reklamuješ, tak prodavač je jen mezičlánek mezi tebou a výrobcem, tudíž jestli je to vada nebo ne posuzuje výrobce a né prodavač!
N Milda-D - ® Pá 1.2.2013 23:02:56
alda2211 >>
už jsem zase tady...
to je evidentní vada na punčošce-konce se zalijí pryskyřicí a celé se to zapucuje.tady mu nejspíše zůstal nezalitý chlup.
při montáži se proto surový blank nejspíše naštípl a tak to čuňas takhle zamaskoval.
je znát,že jsme skutečně odpadiště Evropy a to nejen co se týče jídla,ale i ostatních výrobků,které v okolních státech nemohou udat.
chce si zboží vždy při nákupu dobře prohlédnout,přece je to jenom lidský výrobek.
ale zboží renomovaných značek tyto problémy většinou nemá a za to se samozřejmě platí...
N kritik - ® Pá 1.2.2013 22:42:47
Erva >> Jo, vono totiž sériových klacků za 13 táců moc není :-))
N Efis9 - ® Pá 1.2.2013 22:35:51
Ludánek >> V tomhle pripade, by me zajimalo na co ze se vlastne zaruka vztahuje. Nevztahuje se na spicku, nevztahuje se na ocka, evidentne se nevztahuje na co co sem dal zadavatel....
N Ludánek - ® Pá 1.2.2013 22:13:01
mě zase nevyreklamovali keramiku na prvním očku,jednalo se o sumcové pruty kdy mi zaslali s vadným očkum a když jsem tam hned volal tak mi řekli že se záruka nevztahuje na očka.Pak si něco kupte přes internet!!!!
N Anýzový dědek - ® Pá 1.2.2013 21:37:48
Erva >> zkus to fotit na Makro režim....))
N Erva - ® Pá 1.2.2013 21:33:56
Jsem to zkusil nafotit a takový detail mě foťák neveme , je to mázlé ,škoda ,ale kloním se fakt k Century :-))
N Anýzový dědek - ® Pá 1.2.2013 21:22:07
Erva >> jj, já totiž century v ruce neměl, tak nemůžu říct jak vypadají.
Ale ta cena mi spíš přijde jak u Šíma Tribaly a vyšší.
N Erva - ® Pá 1.2.2013 21:19:47
Anýzový dědek - No to by mohl :-))
N Anýzový dědek - ® Pá 1.2.2013 21:19:12
Erva >> já se nehádám- možné to je. Autor by mohl říct co to je za pruty..)))
N Erva - ® Pá 1.2.2013 21:16:50
Anýzový dědek - Podle všeho jsou to opravdu Century C2 , zítra zkusím nafotit stejný detail pro porovnání :-))
N Erva - ® Pá 1.2.2013 21:16:21
CT Timata - Wole :-))
N Anýzový dědek - ® Pá 1.2.2013 21:14:02
Erva >> já jen citoval cenu udanou autorem. Nevím co to je za pruty.
N CT Timata - ® Pá 1.2.2013 21:12:31
Erva >> tebe to lepsie zalakovali :-)
N Erva - ® Pá 1.2.2013 21:11:25
Anýzový dědek - To jsi se sekl ne ? až teď jsem se kouknul blíž na fotku a podle opletu očka to vypadá na Century C2 a ty jsou ještě o něco dražší a já takovou vadu na mých fakt nemám :-))
N Anýzový dědek - ® Pá 1.2.2013 21:08:19
Erva >> myslíš, že by Mivardi měl pruty za 13 000,-?...))
N Erva - ® Pá 1.2.2013 21:06:18
CT Timata - Teď jsi mě to vzal z úst , taky by mě zajímalo co to je za značku prutu , pokud Mivardi , tak je prej z jakoukoliv reklamací velký problém :-((
N CT Timata - ® Pá 1.2.2013 21:02:19
co to bolo vlastne za znacku, bolo to tu aj spomenute? nejako som sa nedocital...
N Bicák - ® Pá 1.2.2013 20:58:18
Erva >> jj presne tak jiny by bylo to mit v ruce nez to posuzuvat jen z fotky
N Erva - ® Pá 1.2.2013 20:54:37
Bicák - Na obrázku se mě to jeví jako prasklina , pokud je to jen jiný odstín uhlíku ,tak to samozdřejmě na reklamaci není a na funkčnosti prutu to mít vliv nebude :-))
N Bicák - ® Pá 1.2.2013 20:48:04
jj prsne tak ale pokud by se to tykalo jen esteticke stranky a nemelo vlil na akci prutu tak bych to ani nereklamoval¨ jak je na obrazku ktere si jen tak nevsimnes
N Anýzový dědek - ® Pá 1.2.2013 20:47:11
HP >> asi tak.))
N Anýzový dědek - ® Pá 1.2.2013 20:46:37
Erva >> ono to lze udělat i tak, že tedy prodejci, pokud požaduji reklamaci, lze dát zálohu na poštovné oproti potvrzení a poté jí požadovat zpět.
Některým lidem to je vcelku jedno, když si koupí věc za 500,- a objeví se vada, tak to prostě vyhodí.
Ale většinou to normálního člověka naštve, že vyhodil prachy za klump.
EDIT: Dost prodejců spoléhá na to, že v případě lacinější věci si zákazník rozmyslí, zda se bude soudit- viz náklady na posudek a podání žaloby atd.
N Erva - ® Pá 1.2.2013 20:45:38
Je to velmi jednoduché zajít do obchodu kde ten prut koupil a podívat se na ostatní pruty téže značky a pokud je to na všech tak je to buď vada celé série , nebo to tak možná má být ,ale tomu nevěřím ,spíš si myslím že ostatní pruty stejného označení tu vadu tam mít nebudou a tudíž je to vada od výrobce , tak prostě reklamovat .
N HP - ® Pá 1.2.2013 20:41:40
Anýzový dědek >> Na skrytou vadu určitě jen tak napříjdeš. Přijdeš, ale to už je většinou pozdě.
N HP - ® Pá 1.2.2013 20:40:42
Leorim >> Ale může se mu stát, že bude reklamace zamítnutá a pak by to bylo na delší tahanice.
N Erva - ® Pá 1.2.2013 20:40:38
Anýzový dědek - To je jejich věc a hodně lidí nezná svá práva a nebrání se , v žádném případě bych se takhle od prodejce nenechal odbýt , samozdřejmě i po zamítavé odpovědi se jde bránit , jde o to jestli to má vůbec cenu , jde o to kolik ten daný výrobek stál a jestli to má vůbec smysl i když výrobek v hodnotě 500 kč když je poškozen čehoš jsem si v obchodě nevšiml ,nebo skrytá vada ,pokud jsem si jist že to vada je, tak je velká šance na úspěch u případného soudu ,ale je to běh na dlouhou trať :-))
N Leorim - ® Pá 1.2.2013 20:39:43
HP >> tak potom asi lepší když člověk narazí na věc která se mu nezdá v pořádku...např. prut vzít zlomit přes koleno a reklamovat že praskl při náhozu...vyřešeno....
N Anýzový dědek - ® Pá 1.2.2013 20:38:01
HP >> no ty si ho máš v krámě dobře prohlédnout a u slušného prodejce je třeba i upevněn nějaký terč z gumy, kde lze ozkoušet pružnost prutu.
Bavím se o zjevných vadách jako je ta autorova. Samozřejmě , že na skrytou vadu asi jen tak nepřijdeš.
N Leorim - ® Pá 1.2.2013 20:34:48
Erva >> mimo jiné souhlas a upřesnění....ale i prodejce má vliv...
N Anýzový dědek - ® Pá 1.2.2013 20:34:25
Erva >> Bicák zřejmě narážel na to, že prodejcům se vesměs nechce platit poštovné, když tuší zamítavý postoj výrobce, protože tyto náklady jdou na jejich vrub..
Jinak s tebou souhlasím.
N HP - ® Pá 1.2.2013 20:33:28
Anýzový dědek >> a jak jinak by jsi chtěl ten prut vyzkoušet než chytaním??? Tu reklamaci bych taky neuznal.
N alda2211 - ® Pá 1.2.2013 20:33:07
čvachta >> konecne :-)) tak to je divny
N Bicák - ® Pá 1.2.2013 20:31:35
proste nechapu kdyz neco prodavam tak to zkontroluju tim si sam sobe delam reklamu,pac kdyz budu prodavat dobry zbozi,tak urcite se ke me zakaznici vrati-a reklamaci pokud vim odesilaji vyrobci tak na tom nic netrati

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 5 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | kaprařina | náčiní, doplňky ]

Oznámení - kaprařina
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - kaprařina
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniAKCE na 2x Fox navijáky FX9

Za 5 500 Kč s DPH.
CENA ZA 2ks Nové navijáky, silný stroj s hladkým chodem, volba pro kapraře, kteří hledají spolehlivost, výkon a trvanlivost-Platí jen při koupi dvou navijáků


akce, rybareniFox Evolution Bags & Pouch

Za 255 Kč s DPH.
Fox skvělé tašky a pouzdra z řady Evolution, pro milovníky Old shool z doby kdy slovo kvalita nebylo prázdným pojmem jsou u nás na bazaru nyní za vynikající ceny


Doporučujeme e-shop
Rubrika E-shopy
FISHING STAR &#8211; rybářské centrum FISHING STAR – rybářské centrum

internetový obchod, specializovaná kamenná prodejna, půjčovna rybářských člunů. připravili jsme si pro vás rybářský sortiment od nejlepších...