MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Rybářská stráž je při výkonu své funkce povinna....?Co?

Píšou se tyto věty :
a) nosit služební odznak na viditelném místě!!!!!!!!!!!!!!!!
b) prokazovat se průkazem rybářské stráže,

Proč většina "stráží"nosí odznak v kapse? A ním se pak až prokazuje,po pozdravu,a slovu rybářská stráž kontrola dokladů?

Proč může stráž tento odznak propoceně ždímat v ruce,a pak ho jen tak vytáhnout?Nějak tomu nerozumím!

Co teda znamenají slova:
Nosit na viditelném místě??
a prokazovat se průkazem??

Děkuji za výklad?

Autor diskuse: Cloud ®
Zařazeno do: všeobecné - ostatní, 12.10.2012


Musí, (měl by) být vidět ODZNAK- RS ,alespoň po dobu osobní kontrole rybáře?

A)Musí 86%
B)Nemusí,ale může 2%
C)Stačí ukázat a hned schovat 12%

Od 12.10.2012 hlasovalo 252 čtenářů.

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 22 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N Denny - ® Pá 21.3.2014 21:06:26
nofish >> Souhlas,znam a funguje to naprosto dokonale.
N nofish - ® Pá 21.3.2014 21:01:37
Denny >> Níže bylo napsáno, o tom parkování. Jestli parkuje u revíru (na té trávě řekněme) rybář, může ho RS prý postihovat. Asi těžko mu sebere řidičák. Ale zadrží mu teda povolenku. Jenže RS je ze zákona oprávněna kontrolovat "rybáské věci" a tu povolenku zadrží za porušení jiného zákona (jen na principu toho, že to někdo napsal do BP). Přitom když tam to auto zaparkuje rybářova manželka, která se přijela koupat, nemůže jí RS nic. U nás není RS "policie okolo vody" jako občas jnde/ v zahraničí. Tady je fakt jenom pro kontrolu rybářů. A o tom to celé je.
Osobně bych byl radši, kdyby náš stát nepromrhával peníze, nějaké by zbyly a existovala nějaká lesní-rybářská profi. Něco na principu ochránců parků a podobně. I kdyby na to uživatelé revírů měli přispívat. Pořádné provomoce a oni by se lidé začali chovat jako lidé.
N Denny - ® Pá 21.3.2014 20:52:12
nofish >> Diky,ja vim co jsou BP a jak jsem psal,chapu,ze nektere veci se tim v dane lokalite daji vyresit.Z meho hlediska ale tyhle veci by se daly casto osetrit jasne definovanym zakonem a tim by odpadla cela rada problemu.Kdyz jsme narazili na ty auta, a jejich parkovani,zustanme u nich :-) Prece zadne BP nemohou jit na ramec zakona o komunikaci a z meho hlediska zadna RS nemuze mit narok tohle nejakym zpusobem resit.Na druhou stranu,ja si myslim,ze ten zakon je spatny ,nebo presneji receno ani ne tak spatny samotny zakon,jako nedostatecne pravomoce RS v tomto smeru,kde by se mela rada veci posuzovat z hlediska toho,co je v dane lokalite vhodne a zda parkovani nejakym negativnim zpusobem nemuze ovlivnit okoli.Takze ja bych to videl asi takhle.Jestlize vede do blizkosti vody asfaltova silnice a neni tam nejaka dopravni znacka,ktera parkovani zakazuje,tak nevidim duvod,proc by toho rybari nemohli vyuzit.Jestlize je ale nekdo liny jit dalsich nekolik set metru po brehu na jim vybrane misto a pojede autem treba po brehu prehrady,tak tam bych povazoval za zcela normalni,aby RS mela pravomoc do toho zasahovat a na to nemusi byt nic udavano v BP.Nevim,treba to tak je,je to jen takova moje uvaha.
N retrívr - ® Pá 21.3.2014 20:50:03
Cloud - >> Tady vidíš, čím banálnější otázka, tím větší diskuze.A o tom to je.
N nofish - ® Pá 21.3.2014 20:39:43
Mrknato >> já netvrdím že by to tak být nemohlo.
Já jen popisoval kolegovi, který nebydlí v ČR, co to vlastně jsou ty BP.
N Mrknato - ® Pá 21.3.2014 20:30:11
nofish >> A k čemu jsou vyjímky, které uvádí zákon 99/2004 v §13, odst 4 a 5? Vyjímky by měly nahradit sporné BP, které mění VRP, ale kdo po tom volá?
N nofish - ® Pá 21.3.2014 16:50:37
Denny >> Jsi rozumný člověk a nemá cenu řešit ten odznak a podobně. Jde o maličkosti a všichni to chápem.
Ale vysvětlím ti jedno. Ty úpravy dle stávajících podmínek, ve prospěch ryb. Abys byl v obraze, o čem se tu mluví. Jsou to BP (BPVRP - Bližší podmínky výkonu rybářského práva).
U těch tu my, blbí, řešíme jednu věc. Zákonodárce je umožňuje, ovšem nikde není definováno, do čeho všeho "mohou kecat" a pak detaily s jejich zveřejněním. Klasicky je dostaneš k dané povolence a jsou pro tebe vlastně závazné. Díky tomu, že se o nich mluví v zákoně, dohlíží na jejich dodržování rybářská stráž. A tady je kámen úrazu.
BP zmiňující která část revíru je hájena, mají smysl. BP, které zvýší míru nějaké ryby, mají smysl.
BP, které mluví do toho kde a jak máš parkovat jsou "divné", protože na to je tu zákon o provozu na pozemních komunikacích a další zákony. Ty jako rybář, nesmíš zaparkovat v bodě "X", když ti to do BP napíší, už se tu o tom psalo. Ale běžný člověk může. Toho rybářská stráž postihout nemůže, jen policie.
A pak je tu specialita ČRS. Na členské schůzi někdo navrhne nějakou blbost. Třeba se dědci domluví, že se jim nelíbí, že jim někdo chodí na oblíbený revír vláčet. Oni chytají na rybičku. On jim tím zabírá moc místa, pořád nahazuje, dělá bordel. Tak se na schůzi odhlasuje zákaz přívlače. Toto se procpe do PB. Ber to jako popsání principu, tento případ.

Tohle jsme napsal, jenom abys pochopil, o čem se celou dobu mluví. BP jsou potřebá věc. Bohužel, vlastně nemají nastaveny jakékoli mantinely, co jimi lze nařizovat a co ne.
N FRANK71 - ® Pá 21.3.2014 15:59:18
petrikveprik >> to chapu.
N petrikveprik - ® Pá 21.3.2014 15:24:21
FRANK71 >> chápu Tvou "narážku" a předem říkám, že se nad neomezeností BP podivuji naprosto stejně. Na druhou stranu RST znám a věř mi, že kdyby nedrbali s prominutím blbce kteří nacouvají téměř do vodárenského zdroje, tak se tam již nesmí chytat vůbec. Takže máme výběr. Buď akceptovat přiblblé BP nebo přijít o revír..
N petrikveprik - ® Pá 21.3.2014 15:20:09
RST >> díky za odpověď - se vším souhlasím a přesně v těch "mantinelech" co zmiňuješ vidím ten bordel a nespravedlnost. Stejně si ale nejsem jistý (teď je to jen mé "laborování) jestli ta kontrola aut, parkování.....apod není ošetřena nějakým zákonem a zda-li se tak nedostávají BP do konfliktu se zákonem.., ale podle toho cos napsal (věřím Ti) asi ne.. Měj se!
N Denny - ® Pá 21.3.2014 13:06:11
Chlapi,nebudu vam odpovidat jednotlive,ale pripada me to,ze takoveto malichernosti,jako kdy a kde ma RS nosit odznak,jen nahravaji ruznym zloradum.Nechci a ani to nejde porovnavat s tim,jak je to tady,ale verte me,ze jednoduche zakony,ktere jsou striktne dodrzovany, jsou mnohem lepsi,nez jeden spatnej zakon,ktery je zapotrebi doplnovat radou ruznych vyhlasek a mozna i BP.Ja samozdrejme nejsem clovek,ktery by se orientoval ve vsech predpisech,beru to vse selskym rozumem.Take chapu,ze mohou nastat nejake zmeny,kdy si ruzne MO zrejme muze neco upravit dle stavajicich podminek,ale podle me,kdyz uz takova situace nastane,melo by se vzdy prihlizet,aby to bylo ku prospechu vody nebo zivocichu v ni zijicich a az v druhe rade rybaru.Samozdrejme,mate pravdu,ze uz jsem dost dlouho pryc z Cech a Cesi maji tu vlastnost se spoustou veci vyjebavat :-(,ale prave proto se divim,ze takove prkotiny,jako je nejake narizeni,kde ma RS nosit odznak,vubec nekdo resi.
N Hagara - ® Pá 21.3.2014 11:35:17
Tolik lomozu kvůli něčemu, co je snad jasné. Vše je v člověku,v odznaku a funci to není určitě ! Zamindrákovaný člověk se bohužel najde všude,s tím musíš počítat. Proč stále vymýšlíme jak něco ojebat, nebo si myslit, že někdo ojebe nás ? Jak pro nás Čechy typické. Ruku na srdce, každý by měl začít u sebné, tedy i já,ale dokáži to přiznat sám sobě?!
N Kubalorenc - ® Pá 21.3.2014 10:51:13
Mrknato >> Budeš se divit, ale nepřipomíná. Nevím jak je to u vás, ale tady se rozhodně nikdo do žádných funkcí nežene. Lidi ani nejsou schopní přijít na členskou schůzi jednou za rok a jen pak blbě kecají tady na MRKu nebo u vody, ale aby zvedli prd*el a něco pro věc udělali už ne. Jen se to všeci snaží co nejví odrbat kde to jen jde.
A úplně blbej, jen uvědomělej člověk nestačí. přece jen se musí naučit ke zkouškám a pokud má někdo IQ šumící trávy, tak pochybuju že se to naučí, i když neříkám že je to nějaká těžká věda.
A navíc nevidím důvod proč by se o tu funkci měl někdo přetrhnout. Za co? za to že to dělá úplně zadarmo, co zadarmo. Se ztrátou, protože do toho dává svoje finanace a svůj čas? Hledáš argumenty tam kde nejsou.
N nofish - ® Pá 21.3.2014 8:44:14
Denny >> Nejsi tady. Jak píše Kakr :-)
Za prvé, je třeba říct, že lidé jsou vyčůraní. Za druhé je třeba říct, že se tato chavají i ti lidé od RS. Musí, zákonnitě, jsou to také lidé. Také češi.
Ona je tu jedna věc. RS je vykonávána dobrovolně. Často jako taková "milice co si ochrání svůj rybník". Asi je to částečně i dobře. Ale pořád to není policie. Má jasně dáno, co může kontrolovat (akorát je tam pár věcí přinejmenších sporných) a v tom ji odznak netrápí, i kdyby měl v průměru půl metru. A to je tu stějně možnost, že může RS sedět vedle tebe, pak stáhnout pruty, vytáhnout odznak a jít na kontrolu.
N kakr - ® Pá 21.3.2014 8:23:42
Denny >>
Žiješ moc dlouho v Emerice a už jsi zapomněl českomoravské vychcánkovství.
U rybolovců a zvláště v diskuzích MRKu velmi silně rozvinuté.
N Blumik - ® Pá 21.3.2014 7:59:23
Denny >> Nedivej se tolik na filmy ,určitě by se Ti to libilo ,zničeho nic vytahnout odznak, jak Simir v kobře11 .Ale měl by ho mit připnutej ,nemusi se za to stydět,je fakt na druhou stranu ,když ho vytahne na posledni chvili ,tak nikdo, kdo je nezna nic netuši.Druha stranka zas je ,když jsem na malem 2ha reviru ,kde vidim na cely rybnik,tak už když kontroluje prvniho na raně ,tak všichni vi ,že je tam RS a začnou dělat pořadek a dopisovat datumy do povolenky ,to vidim pořad,protože na takovy revir jezdim a tam je vidět vše. Potom samo maji všechno, všichni v pořadku.
N Mrknato - ® Pá 21.3.2014 3:29:39
Kubalorenc >> A nepřipadá ti na současnosti něco nápadně povědomého z let před r, 89, kdy osobu úřední ( veřejného činitele) mohl dělat i člověk úplně blbej, jen když byl uvědomělej?
Vo funkci RS se tu každěj může přetrhnout, ale kotelníka ve svazu nechce dělat a topit žádnej......
N Mrknato - ® Pá 21.3.2014 3:22:29
Denny >> Od roku 2004 se tu mnohé změnilo. Uživatel si může pomocí BP měnit rybolovné způsoby, míry ryb, počty úlovků, dokonce nutit RS aby kontrolovala to, k čemuž není zákonem zmocněna a tak se je těžko divit, že se někdo ptá, kde má RS nosit odznak? Aby poznal tu pravou a nefalšovanou RS a nespletl si jí se svazomilicí. Což je obdoba např. náboženské policie v arabském světě.

Myslím, že zákon dává možnost jak legálně změnit lovné míry ryb, rybolovné způsoby , ale má to háček. Uživatel by musel doložit, proč a z jakého důvodu o to žádá.... Když si do BP napíše téměř cokoliv, tak nic, nikomu zdůvodňovat nemusí....... Jen na tomto konkrétním případě je vidět kam naše společnost kráčí.
N Denny - ® Pá 21.3.2014 2:29:47
Kdyz ctu tuhle debatu,tak me nezbyva nic jineho,nez nevericne kroutit hlavou.Jaky je duvod aby RS musela viditelne nosit odznak? Nezda se vam logictejsi,ze RS by mela ukazat odznak a legitimaci az pri zacatku samotne kontroly? Z meho pohledu je mnohem logictejsi,kdyz RS prijde "nepoznana" az k samotnemu lovci a pak provede kontrolu.Domnivam se,ze kazdy lovici rybar ma pravo ,pokud o to pozada,na nahlednuti do prukazu popr.zapsani nejakeho cisla tam uvedeneho.Slusnej clovek se prece nemusi nejake kontroly obavat a ti co nedodrzuji zakony nebo jina narizeni by prece nemeli byt predem upozornovani na to,ze je bude nekdo kontrolovat.Me to pripada naprosto nesmyslne narizeni,pokud takove je a buzerace lidi,kteri dobrovolne vykonavaji funkci RS.
N b.gun - ® Čt 20.3.2014 23:53:53
goter >> Pro naplnění litery zákona nestačí, aby se pouze prokázal odznakem v ruce, neboť zákon stanoví rybářské stráži povinnost (nikoliv možnost) nosit při výkonu funkce služební odznak na viditelném místě. Co se týká tebou zmíněné vnější strany kabátu, ta není předmětem dohadů. Pokud jsi tedy neměl na mysli vnitřní stranu kabátu či prokazování se ve stylu nějaké tajné policie.
Pokud někdo nechce svítit na kilometry daleko, jako elegantní možnost se mi jeví zde v diskuzi zmiňované zavěšení odznaku na přívěšku, třeba kolem krku. Při chůzi kolem revíru jej mít zastrčený třeba za trikem a vytáhnout jej až před zahájením samotné kontroly, čímž je splněna podmínka onoho viditelného nošení během výkonu funkce.
N b.gun - ® Čt 20.3.2014 23:17:36
RST >> Přitom by stačilo, aby autor zákona onu inkriminovanou větičku zákona zformuloval trochu jinak. Místo "V povolence k lovu uživatel rybářského revíru označí držitele rybářského lístku, popřípadě stanoví bližší podmínky výkonu rybářského práva.", na základě čehož se vžila praxe, že uživatel může v BP upravovat prakticky vše, by třeba bylo uvedeno něco ve smyslu, že "V povolence k lovu uživatel rybářského revíru označí držitele rybářského lístku, popřípadě za podmínek uvedených v tomto zákoně nebo ve vyhlášce k jeho provedení stanoví bližší podmínky výkonu rybářského práva." Samozřejmě by to v té souvislosti obnášelo nutnost doplnit u dotyčných částí zákona a vyhlášky možnost jejich úpravy bližšími podmínkami. Pokud by se tento princip aplikoval na stávající znění, mohl by uživatel v BP uvést pouze revíry a jejich části, na kterých je držiteli povolenky dovoleno lovit ryby, lovné míry ryb, doby jejich hájení, výjimky udělené správním orgánem a specifikaci použití povolených technických prostředků k lovu.
N roman - ® Čt 20.3.2014 23:16:51
knik-licht >> myslíš že není RS se svazovou působností......a jen tak pro zajimavost RS může všude jen některá nemůže při tom provádět kontrolu....oooo)))ú))ú
N knik-licht - ® Čt 20.3.2014 22:48:25
Já jen vím, že RS má svůj revír a jinde nemůže.
N goter - ® Čt 20.3.2014 22:45:14
Dnes jsem se ptal jedné z osob nejvíc pověřené : Odznak RS nemusí mít člověk připnutý na místě, aby ho rybář detekovalna půl kilometru. Stačí se prokázat odznakem i v ruce ( včetně průkazu) , stejně tak kdyby ho měl přidělaný na vnější straně kabátu a při kontrole ho ukázal, tak se to pořád jeví jako /viditelné místo/.
N FRANK71 - ® Čt 20.3.2014 20:02:34
RST >> kdyz v BP bude napsano,ze muzes kontrolovat vozidla řidicsky prukaz a jak kdo jezdi rychle kolem vody, tak to budes delat?
N RST - ® Čt 20.3.2014 17:25:50
petrikveprik >> To postihování za parkování je věcí názoru, ale psal sem do někde dole, dosti dlouze jsem tento problém řešil s úředníkem KÚ který přímo řeší přestupky na úseku rybářství a ten mi zdělil, že to je prosté porušení BP, stejné jako například lov v úseku který je na nějakou dobu hájen v rámci BP, prostě je to jistá bližší podmínka VRP.
Problém s výkladem vznikl v okamžiku kdy zákonodárce jaksi nenastavil mantinely BP, tudíž si s nimi uživatel může dělat co chce pokud neporuší zákon. Proto je možné mít v BP jiné vyšší minimální míry ryb než uvádí zákon a podobně.
N petrikveprik - ® Čt 20.3.2014 14:28:59
Kubalorenc >> věřím, kdysi jsem byl také tak plný opimismu. Hlásil jsem si i k výkonu RS. Rybaření bylo pro mě smysl života. Tenkrát mi sdělili že jsou plné kapacity (které pracně sháněli, že o to vůbec nebyl zájem) a že není místo :-)) Dnes jsem za jejich odpověď šťastný, že jsem se do toho nepustil a díkytomu svůj nejmilejší koníček nezhnusil. To není nic proti tobě, spíš proti systému..
N petrikveprik - ® Čt 20.3.2014 14:26:29
RST >> jen na vysvětlenou k "tvé vodě" a "rutinním problémům" - vím na které vodě působíš a kam často chodím 2km kolem vody pěšky a jak se tam parkuje a neparkuje :-)) proto jsem na to narazil. No a teď k tomu parkování a zase oblíbeným BP VRP :-)) Prostě si myslím, že není pravdou, jak píšeš že je pouze věcí uživatele jak si BP stanoví. V případě kontroly/zákazu parkování si myslím, že to jde stejně proti zákonu jako jsi např. sám zmiňoval, že BP nemohou snížit míru kapra na 35cm. Proto jsem si z toho dělal prdel, aby neměli RS např. za chvíli kompetenci exekutora.. Problematika parkování v souvislosti s kompetencí RS mi připadá vyloženě balancování na hraně zákona..
N Kubalorenc - ® Čt 20.3.2014 14:19:18
petrikveprik >> Vše se dá v klidu vyřešit. Nedělám to pro odměnu ( protože za to nemám ani korunu :-D ) ale protože rybaření je moje závislost a chci aby to u vody vypadalo nějak rozumně a něco po nás zbylo i pro další generace. Až si budu myslet že to nemá cenu, tak s tím radši seknu.
Ale teď si rád vyvětrám hlavu, ať už u udic, nebo když jdu na kontrolu kolem vody. Příroda je prostě příroda.
N petrikveprik - ® Čt 20.3.2014 14:13:19
Kubalorenc >> no musím naopak souhlasit že máte poměrně rozumný "selský" přístup, který oceňuji. Je totiž jasné, že PČR do toho má co mluvit a RS balancuje vyloženě na hranici svých možností.. Pokud mě totiž někdo slušně upozorní, nemám vůbec potřebu si (popř jemu) něco dokazovat a spíš mám potřebu se zachovat také slušně a vyjít mu vstříc.. Bohužel člověk by nevěřil co vše lze u vody potkat..
N RST - ® Čt 20.3.2014 14:07:46
petrikveprik >> A co chceš vysvětlit??? Stejně budeš argumentovat že se jedná o zneužití....... A kde jsem psal že mám vodu?? a ten rutinní problém?? No ale prosím zkusím to ještě jednou.

Ta voda o které jsem psal je vodárenský zdroj, a loví se tam jen z dobré vůle VAKu a bude se tam lovit jen tak dlouho dokud tam udržíme pořádek. A zákazy na ní jsou právě a jen z tohoto důvodu a jen proto že jsou lidi ho.ada.

Zákon říká co můžeš a nesmíš tedy jak provádět VRP ..... potom ještě říká že uživatel může stanovit BP VRP a co do nich napíše je věcí jen a pouze toho uživatele. RS kontroluje VRP a tedy i těch BP ...... ale to bych se už opakoval a na to nemám chuť:-)
N Kubalorenc - ® Čt 20.3.2014 14:04:51
petrikveprik >> S tvým názorem plně souhlasím. A zvolil bys i správný postup. U nás se to dělá jinak, špatné parkování = upozornění rybáře a při námitce, že auto není jeho mu je sděleno že bude přivolána hlídka PČR, která věc prošetří. 99% případů končí tak, že si jde rybář ihned přeparkovat. A je po problému :-D
Mě šlo jen o to jak se tady jedinec ohání tím že by si papíry sebrat nenechal a přitom je zarytým zastáncem zákona a sám by ho tím porušil. Nic víc v tom nehledej.
N petrikveprik - ® Čt 20.3.2014 14:01:12
Kubalorenc >> nejsou. Já bych se o ni např. s Tebou vůbec netahal. Kdybys mi zadržel papíry např. za špatné parkování, napsal bych stížnost a šel rovnou na PČR podat trestní oznámení s podezřením na zneužití pravomoci veř. činitele.
N Kubalorenc - ® Čt 20.3.2014 13:57:08
Ještě že jsem u vody nikdy nepotkal nikoho takového jako jsou některá zdejší individua. Zvláště pak ty, co by si povolenku zadržet nenechali :-D už vidím, jak se se mnou o ni někdo tahá :-D to jsou silácký řeči tady.
N nofish - ® Čt 20.3.2014 13:52:33
hraji >> Ne, já bych rád, kdyby bylo například někde napsáno, co a jak se dá upravovat, kdo na to má právo a podobně.
N kakr - ® Čt 20.3.2014 13:52:08
Mrknato >>
Věční škoda, že nejsi zapojen do tvorby BP.
Na zákony máme jiné borce:-))
N petrikveprik - ® Čt 20.3.2014 13:50:01
kakr >> no kolegy se musím zastat. Mi to taky připadá pěkný bullshit. Nebudu tu operovat paragrafy a odstavci ale zkratka a dobře. To aby mohla RS kontrolovat jestli dobře parkuju (s tím že ji to BP umožňují) mi prostě zavání zneužití pravomoci veřejného činitele. Nic víc nic míň. Někde tu padlo, něco o nejmenší míře kapra (35) která je dána zákonem a BP nemůže jít níže tudíž proti zákonu. Myslím, že pravomoce jsou jasně dány a kontrola oprávněnosti parkování či vjezdu a podobných kosočtvercovin mi zavání protizákonným jednáním. Třeba mi RST vysvětlí.. na jeho vodě je parkování rutinním problémem..

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 22 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | všeobecné | ostatní ]

Co je nového - všeobecné
Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Poděkování

Vážení kolegové, dovolte mi ,tímto poděkovat za nezištné jednání kolegovi pod nikem Edward.a z Frýdku Místku. Dnes mi přivezl pro děti z rybářského kroužku v Sedlnicích spoustu rybářských potřeb /...

Členská schůze MO ČRS Písek

Členská schůze MO ČRS Písek se bude konat v úterý 4. dubna 2017 od 17:00 hodin v hudebním sále Kulturního domu nábřeží 1.máje Písek

Členská schůze ČRS MO Kladno

Teď v neděli 26. 3. 2017 od 9.00 hodin restaurace RACEK v obci SRBY okr. Kladno.
Holt musíte dojet autem, autobusem, z Kamenných Žehrovic třeba pěšky, ale hlavně přijďte, ať víme co nám výbor...

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniIMPERIAL BAITS - Tekutý dip Carptrack Amino WORM UP 150ml akce!

Za 279
Impozantní dipy z naší produkce. Plně kompatibilní se všemi našimi příchutěmi boilie. Pro maximální efekt ponořte vaši nástrahu na 24hodin do dipu.


akce, rybareniCukk Kukuřice

Za 50
Kukuřice Cukk velmi oblíbená nástraha na kapry, ale i ostatní nedravé ryby, potřebujete nástrahu na Method Feeder nebo jen tak na klasické krmítko tak tato kukuřice je to pravé.


Doporučujeme prodejnu
Adresář prodejen
Rybářské potřeby - Braunstar s.p. Rybářské potřeby - Braunstar s.p.

Ústí nad Labem, Moskevská 44