MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Je to důvod k reklamaci? (prut)

Zakoupil jsem si v Brně na výstavišti nový prut Penzon and Mitchel Source Trout Lure 3-12g 210cm. Jel jsem tam schválně proto, abych měl možnost vybírat s velkého množství prutů a zároveň je vyzkošet. Prut mi přišel skvělý, ale byl tam příliš velký hluk na to, abych zjistil, že první očko druhé části prutu lupe a lupání se ozývá skrze celý prut. (To jsem zjistil až doma) Je to takové jemné lupání. Ale i tak mně to strašně štve. Prut byl celkem drahý (3400) a tak bych chtěl, aby byl bez jakékoli vady. Myslíte, že nebudu mít problém s uznáním reklamace? Popřípadě je to nebo není věc, kvůli které byste prut reklamovali? Předem díky za odpovědi :-(

Autor diskuse: kusiks ®
Zařazeno do: všeobecné - náčiní, doplňky, 11.3.2012

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

N brujeria - ® Čt 31.1.2013 20:32:41
Nevíte někdo jestli to má smysl reklamovat? Nerad bych to posílal zbytečně!
N brujeria - ® Čt 31.1.2013 16:05:04
Zdravím, koupil sem prut z eshopu a po několika dnech sem si všiml že má na blanku prvního dílu jakousi bulku je zalakovaná tak nevím jestli je to vada blanku nebo jenom kapka laku a na druhém dílu mi občas lupe v 3tím očku od špičky! Chtěl bych se zeptat jestli je to na reklamaci? Sundal sem igelit s korku takže vrátit bez udání důvodu to nepude!
N Odvec21 - ® So 12.1.2013 18:12:19
Zdar koupil jsem si feeder mivardi a největší očko je prasklé a trošku vysypané uznají mi reklamaci
N thim - ® Út 13.3.2012 16:41:51
kusiks - >> Já bych to zkusil reklamovat, buď to uznají jako závadu, nebo to tak má být.
N meteor - ® Út 13.3.2012 14:38:46
ramones >> anebo si nechat poslat 2 stejné pruty - to pro jistotu, kdyby lupal (anebo vykazoval jinou nedokonalost) ten nový :-) no a pak zase poslat 2 pruty zpátky...
N Špek - ® Út 13.3.2012 14:35:35
Já osobně bych ho reklamoval, určitě je to vada. Nemůže ti prodejce řic pul slova.kord když stál takové prachy..
N Honza123 - ® Út 13.3.2012 14:32:51
Zdendahat >>

Je to přesně tak pokud si to koupil v kamený prodejně tak je to jen na obchodníkovi, pokud je to normální člověk tak ti to veme, ale jeho povinost to neni.
N Odin - ® Po 12.3.2012 12:07:08
Za takove prachy by ten prut mel slapat jak svycarske hodinky!Ja bych ho reklamoval.
N ramones - ® Po 12.3.2012 11:55:21
Kup ten samej na netu od stejného prodejce a do 14 dnů mu pošli tenhle a ten co jsi si koupil na netu si nech... Ojebávka, ale ...:-))
N Jarda Š. - ® Po 12.3.2012 11:29:25
Honza123 >> Ano. A když zboží vracíš v internetovém obchodě kvůli vadě, je potřeba to v přípisu uvést a nevracet bez udání důvodu, protože když je reklamace důvodná, poštovné je povinen hradit prodejce, kdežto při vrácení bez udání důvodu kupující.
N Zdendahat - ® Po 12.3.2012 11:20:41
Honza123 >> Nevim, ale funguje to i v obchoďákách, teda pokud to nějak nezměnili, a kdž jsem si koupil aparát v práglu v kytarách.cz - v kamennym obchodě, tak jsem to tam uplatnil taky , tak nevim. Ale je jasný že to záleží na prodejci.
N rybačka - ® Po 12.3.2012 10:08:25
b.gun >> Aspoň vím zase něco nového ;-)
N JOP - ® Po 12.3.2012 8:17:06
pan Google říká, že http://www.zbynekmlcoch.cz/informace/texty/pravo-se​beobrana/vraceni-zbozi-bez-udani-duvodu-vymena-zboz​i-vraceni-penez-informace-pravidla
a já z toho vyčetl, že
,,Nákup na předváděcí akci - do 14 dnů můžete vrátit zboží bez udání důvodu"
N Pstruh27 - ® Po 12.3.2012 8:14:03
kusiks - >> Bohužiaľ - na reklamáciu to nebude. "Klepanie" očiek je celkom bežná drobná vada na mnohých prútoch. Samozrejme - prút som nevidel, takže je ťežko sa k tomu vyjadriť. Pokiaľ Ti to moc vadí, tak si daj očko previazať. Bude Ťa to stáť možno 100 KČ a budeš mať srdce na mieste :-)
Ber to tak, že hlboká ryha v blanku, vyštrbená výplň očka, alebo krivý blank sú závady neporovnateľne vážnejšie.
N magito88 - ® Po 12.3.2012 7:58:38
kusiks - >> jednoduše vyměnit při každém problému který zjistíš i tento problém měl zjistit prodejce, když si zboží přebíral od dodavatele. Zde je vidět jak se to praktikuje a jen za každou cenu prodat. Když to prodejce neuzná přímo se obrátit na firmu která mu prut dodává a ze své zkušenosti vím ža ta to uzná a pošle prut nový a pokud už tento model nemá pošle novější model. Znám x takových případů a vždy byli všichni spokojeni ale ten kdo prut prodal ten ne. ZREKLAMOVAT
N Honza123 - ® Po 12.3.2012 7:37:50
Zdendahat >>

Pokud nekoupil prut přes internet tak 14 dení doba na vrácení bez udání důvodu neni. Tohle 14 dení pravidlo platí pouze při internetové koupi
N Luky61 - ® Po 12.3.2012 6:38:13
Ahoj,
kupoval jsem kaprovky a ptal jsem se prodejce na to same.. Tvrdil mi, ze je to lak na uchyceni ocek, pry to dela u novych prutu, protoze jeste nebyly ohnuty a to zaliti ocek jeste nebylo namahano. Pruty jsme parkrat ohnuli az k rukojeti a lupani prestalo.. (pri nakupu se mnou byla mati a rikala mi pak, ze pri ohybani jsem vypadal, ze kazdou chvili dostanu na infarkt:)). Takze jsem to otestoval, a byl jsem fakt klidny... Ale jestli to lupe uvnitr prutu, nebo to neprestane, tak bych to hned vratil.. Me bylo sdeleno, ze pokub bude problem, mam prijet a vymeni mi to, pry s tim dodavatele nedelaji zadne problemy..
N Ziltoid - ® Po 12.3.2012 5:25:41
Bez výčitek vrátit nebo vyměnit.
N Boža - ® Po 12.3.2012 0:30:48
Zdravím, asi před měsícem jsem si koupil nový pruty přišly v pohodě žádnej problem, ale potom jsem zkoušel jeho akci a zjistil, že jedno očko u prutu je uvnitř prasklý. Reklamace proběhla v pořádku výměna zboží a jinak jak tu píšou kluci 14 dní je nato že zboží můžeš bez udání důvodu vrátit. At vše klapne a ahoj .....
N Jarda Š. - ® Po 12.3.2012 0:27:42
kusiks - >> Jde o vadu, která nemá vliv na použitelnost výrobku (tzv. kosmetickou), na základě reklamace ti výrobce může prut vyměnit za jiný, ovšem kdyby ho vyměnit nechtěl, může to řešit i poskytnutím dodatečné slevy.
N Lacike7 - ® Po 12.3.2012 0:27:36
tiez som mal v jednom prute "takové jemné lupání" a prut sa zlomil pri nahadzovani asi 3-4 vychadzku. takze neriskovat a vymenit cim skor
N b.gun - ® Po 12.3.2012 0:00:35
rybačka >> Ono od smlouvy jde odstoupit i v jiných případech. Jak píšeš, při koupi přes internet lze vrátit zboží bez udání důvodů do 14 dnů, dále lze odstoupit i od smlouvy uzavřené mimo místo obvyklé pro podnikání prodávajícího. Problém je, že v tomto případě lze stánek na veletrhu považovat za provozovnu podnikatele, neboť zde kupující mohl předpokládat prodej daného zboží. Mám ale pocit, že prodávající mívá povinnost nahlásit zahájení a ukončení činnosti takové provozovny na místně příslušném živnostenském úřadu dle umístění provozovny. Na tyto podrobnosti už by se ale musel konkrétně doptat a věc by se komplikovala. Proto by pro něj bylo lepší, aby se zkusil s prodávajícím domluvit na výměně kus za kus.
N JKB - ® Ne 11.3.2012 18:50:15
kusiks - >> Já bych to určitě zkusil reklamovat, prut z takové peníze nesmí mít vadu...
N PLZEN - ® Ne 11.3.2012 17:06:15
Vratit,pozdeji reklamaci vyrobce neuzna.
N Tavris29 - ® Ne 11.3.2012 16:51:15
Vůbec nestresuj. Můžeš ho klidně vrátit. Ale věřím,že Ti ho vymění kus za kus.
N Brusič - ® Ne 11.3.2012 16:45:13
kusiks - >> Ahoj přidám své postřehy .Zakoupil jsem prut u firmy Sh..... a po roce mě v něm začalo lupat donesl jsem ho do obchodu a tam mě ho k mému překvapení :-) hned vyměnili! A moje druhá zkušenost s firmou Dr.... po druhém zlomení mě prodejce ujištoval že jsem teprve první komu praskly nebýt kamaráda který měl s tmto prutem taky 2x problém tak už je v popelnici takže nakonec mě ho musel (a nebo nemusel?) vyměnit za jiný :-)) Takže záleží na přístupu firmy, ale myslím že to lupání se bude stupnovat.Přeji hodně štěstí.
N Delwin - ® Ne 11.3.2012 16:43:56
pokud kupuju drahý kvalitní prut,tak né proto aby mi začly lupat očka ještě před prvním nahozením,určitě bych to reklamoval ted,a nečekal až očko upadne a výrobce mi pak napsal že se to stalo neopatrným zacházením.REKLAMOVAT ZAVCASU!!!!
N rybačka - ® Ne 11.3.2012 16:43:41
kusiks - >> Nejsem si jistý, že to je na reklamaci. Ale určitě bych to šel zkusit, protože za to nic nedáš. Myslím si však, že s tou vadou se nedá nicmoc udělat.Maximálně jak psal b.gun , že by ti to vyměnili. Ovšem s tím odstoupením od smlouvy si nejsem jistý, protože co vím, tak to jde pouze, když nakupuješ přes internet(nevybíráš si to zboží osobně).
N Hlubočepy - ® Ne 11.3.2012 16:41:30
Pokud se Ti na něm cokoliv nezdá tak šup s tím pryč-nestál stovky, ale tisíce. Petrův zdar
N Figos - ® Ne 11.3.2012 16:37:55
Já být tebou zkusím tu reklamaci nebo jak je níž řečeno vyměnit kus za kus,říct kde jsi ho koupil atd...je to dost peněz než aby se ti pak zlomil
N Zdendahat - ® Ne 11.3.2012 16:35:12
Jj to je pravda do čtrnácti dnů to můžeš vrátit bez udání důvodu :-) a tohle by měl bej i třebaže malinkej důvod
N Dave≻ - ® Ne 11.3.2012 16:31:09
Není důvod k reklamaci, jenom se ti po roce možná zlomý.
N b.gun - ® Ne 11.3.2012 16:31:04
Na reklamaci jako takovou to sice asi není, nicméně zkus kontaktovat prodejce, jestli by ti nevyšel vstříc a nevyměnil ti ho kus za kus. Pokud nikoliv a tobě to lupání subjektivně vadí, zkus - dle okolností - odstoupit od smlouvy, nech si vrátit peníze a kup si ho jinde.
N fishman - ® Ne 11.3.2012 16:30:24
Takto těžko soudit v čem je chyba. Prodejce se bude určitě bránit a můj názor je, že s reklamací bude problém. Ale chápu Tvůj pocit, že v prutu lupe a stál celkem dost peněz. Být Tebou, reklamaci určitě zkusím, víc proto udělat nemůžeš
N Ledňáček (Iceman) - ® Ne 11.3.2012 16:27:33
kusiks - >> podle mě to není na reklamaci, je to problém laku, časem se to ztratí.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

[ otázky | všeobecné | náčiní, doplňky ]

Co je nového (všeobecné)
Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Umrti

S litosti Vam oznamujeme,že nas dne 18.11.2016 opustil naš dlohiletý přìtel,rybàř pan
JIŘÍ LINKA
V organizaci působil od roku 1977 a od roku 1985 jako jednatel.
Přejeme...

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniPelzer Executive Food & Picknick Bag

Za 2 999 Kč s DPH.
Praktická a velká jídelní taška pro dvě osoby. Jedná se o tašku specializovanou vyloženě na přepravu a uchování jídla, potravin, nádobí, hrnků a dalších důležitých věcí


akce, rybareniSensas Feeder křeslo Team Luxe

Za 2 899 Kč s DPH.
Speciální feederové křeslo s kompletním vybavením.


Doporučujeme e-shop
Rubrika E-shopy
Grundik - Příbram Grundik - Příbram

Vítejte na stránkách našeho e-shopu, který Vám nabízí široký sortiment rybářských potřeb za velmi zajímavé internetové ceny. Veškeré...